Skocz do zawartości

Zbrush4 R2


Monio

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 24
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Codziennie wchodze na ZBC ze dwa razy a o tym sie dowiaduje z max3d :/

 

Sam miod. Spadziowy.

Slice tool - rewelacja. Nowe boolean'y, wyglada na to, ze siatka dzielona w locie jak w Sculptrisie, jakies magiczne UVki i inne cuda. Render na ktory wielu narzekalo ze "po co" to tylko deser po tych kapitalnych opcjach do modelowania.

 

[funboy mode ON] Konkurencja musi miec dosc twardy orzech do zgryzienia. Zaraz, co ja mowie... Jaka konkurencja? ;P

Edytowane przez Nezumi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lucek - a widzisz tam gdzies nowe retopo? Spokojnie, musza sobie cos zostawic do wydania Z5. Pamietasz TO? Nie wszystko na raz. Chyba widac ze chlopaki nie proznuja tam.

Tym razem chyba ciezko narzekac ze dodali niepotrzebne opcje, co?

Edytowane przez Nezumi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ok, miejmy to juz z glowy. Lecimy tradycyjnie:

- eeee, kiszka! Nadal nie ma nowego retopo

- eeee, kiszka! Nadal jakis brush kropkuje

- eeee, kiszka! Nadal nie ma 64 bitow

- eeee, kiszka! Nadal nie maluje sie tak jak w Mudboxie

- eeee, kiszka! Nadal ma interface inny od [wstaw dowolny inny soft]

- eeee, kiszka! Zamiast dac [wstaw dowolna nowa opcje] mogliby w koncu dac [wstaw dowolna opcje ktorej nie ma]

- eeee, kiszka! Nigdy nie uzyje [wstaw dowolna nowa opcje]. Po co to komu w ogole.

- eeee, kiszka! Moglby miec [wstaw dowolna opcje] tak jak [wstaw dowolny soft majacy wspomniana opcje]

- eeee, kiszka! Nadal nie zrobili softu ktory by sie NIGDY nie wywalil.

 

I uzyteczne zwroty do skopiowania i wklejenia:

 

"Mogliby w koncu zmienic ten dziwaczny interfejs. Do mudboxa siadam i po sekundzie juz wiem o co chodzi a tutaj to jakas paranoja"

 

"Sprawdzcie sobie 3DCoat - na prawde fajny programik. A jakie ma retopo niesamowite!"

 

"Po co render w programie do modelowanie. I tak nikt nie bedzie na tym animacji renderowal"

 

"Nezumi, fanboy z ciebie. Pewnie nigdy nie pracowales na powaznie w profesjonalnym pipelinie w duzej firmie"

Edytowane przez Nezumi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I uzyteczne zwroty do skopiowania i wklejenia:

 

"Mogliby w koncu zmienic ten dziwaczny interfejs. Do mudboxa siadam i po sekundzie juz wiem o co chodzi a tutaj to jakas paranoja"

 

"Sprawdzcie sobie 3DCoat - na prawde fajny programik. A jakie ma retopo niesamowite!"

 

"Po co render w programie do modelowanie. I tak nikt nie bedzie na tym animacji renderowal"

 

"Nezumi, fanboy z ciebie. Pewnie nigdy nie pracowales na powaznie w profesjonalnym pipelinie w duzej firmie"

Złote słowa , sama szczera prawda :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- eeee, kiszka! Nadal nie ma nowego retopo

- eeee, kiszka! Nadal jakis brush kropkuje

- eeee, kiszka! Nadal nie ma 64 bitow

- eeee, kiszka! Nadal nie maluje sie tak jak w Mudboxie

- eeee, kiszka! Nadal nie zrobili softu ktory by sie NIGDY nie wywalil.

 

To tyle :) Dali jakieś pierdoły do robienia dziur. Po co to komu to nie wiem... Domów w zetce się nie robi.

 

Dodałbym, że mogli by dodać warstwy takie jak są w mudzie :) Bo te w zetce trochę kicha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tyle :) Dali jakieś pierdoły do robienia dziur. Po co to komu to nie wiem... Domów w zetce się nie robi.

 

A to akurat wygląda bardzo fajnie,dziury można robić nie tylko w domach,zresztą domki itp. też się robi w Z.

Masz na przykład jakieś ciałko gotowe,chcesz przerobić na mutanta z dziurą na wylot pośrodku klaty.Zamiast skakać do innych programów,czekać na reprojekcje,robisz dziure w Z i gotowe:)

 

Ogólnie filmik bardzo przyjemny,zobaczymy jak te ficzersy będą działać w realu.Bo to już inna sprawa.Zspheres 2 też fajnie wyglądało na pixolowym filmiku,w rzeczywistościu już nie tak bardzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja lubie hejtowac, ale wszystko co pokazali wtym filiku wyglada fajniscie, podoba mi sie, ja te holes beda dzialac tak jak na filmiku to jestem sprzedany. Ciekaw jestem jak siatka wyglada, czy updejtuje sie w locie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to akurat wygląda bardzo fajnie,dziury można robić nie tylko w domach,zresztą domki itp. też się robi w Z.

Masz na przykład jakieś ciałko gotowe,chcesz przerobić na mutanta z dziurą na wylot pośrodku klaty.Zamiast skakać do innych programów,czekać na reprojekcje,robisz dziure w Z i gotowe:)

 

Nie wiadomo jak on tą siatkę będzie robił ;) Zrobi jakieś buble :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie wiem, jakis gosc co robi phd jest w stanie zrobic sculptrisa jest w stanie zmnienic genus bryly, to moze programisci z pixio tez sa w stanie wymyslic cos fajnego

Edytowane przez Morte
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na to dziurowanie meshów czekałem od początków zabawy z zetą. Ile ja się męczyłem z szybkim i brzydkim retopo jak chciałem zrodzić w czaszcze dziure za kością jarzmową. Tak samo już widze potencjał tego przy wycinaniu przestrzeni między palcami gdy wychodzimy z base w bardzo niskim polucouncie.

Slice to jest coś przepięknego, booleany też spisują się bosko.

 

No i też czekam na 64bit, malowanie jak w mudboxie, nowe retopo zajefajne jak w coacie i te nieszczęsne warstwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałbym takie pytanie...A z tym nowym dzieleniem "obiektów w biegu" , to biega o to że np w trakcie naciągania czegoś np pędzlem Move dochodzi do automatycznych podziałów siateczki w miejscu rozciąganym , tak że geometria nie ulega wypaczeniu ? To tu chodzi o tzw "dynamiczną teselacje" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałbym takie pytanie...A z tym nowym dzieleniem "obiektów w biegu" , to biega o to że np w trakcie naciągania czegoś np pędzlem Move dochodzi do automatycznych podziałów siateczki w miejscu rozciąganym , tak że geometria nie ulega wypaczeniu ? To tu chodzi o tzw "dynamiczną teselacje" ?

 

Tak.Ściągnij sobie darmowe Sculptris i zobacz w akcji.Pixologic przejął autora Sculptris i chyba zaimplementował podobną dynamiczną teselacje w Z4 R2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności