Monio Napisano 6 Sierpień 2011 Share Napisano 6 Sierpień 2011 http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?t=152654 Nie ma co gadać. Szybka i pobudzająca wyobraźnie prezentacja nowych bajerów w zbraszu. Do przetestowania już za półtora miesiąca. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 6 Sierpień 2011 Share Napisano 6 Sierpień 2011 (edytowane) Codziennie wchodze na ZBC ze dwa razy a o tym sie dowiaduje z max3d :/ Sam miod. Spadziowy. Slice tool - rewelacja. Nowe boolean'y, wyglada na to, ze siatka dzielona w locie jak w Sculptrisie, jakies magiczne UVki i inne cuda. Render na ktory wielu narzekalo ze "po co" to tylko deser po tych kapitalnych opcjach do modelowania. [funboy mode ON] Konkurencja musi miec dosc twardy orzech do zgryzienia. Zaraz, co ja mowie... Jaka konkurencja? ;P Edytowane 6 Sierpień 2011 przez Nezumi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bareja Napisano 6 Sierpień 2011 Share Napisano 6 Sierpień 2011 ja to jestem mlotem w modelowaniu, na mnie robi wrazenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 6 Sierpień 2011 Share Napisano 6 Sierpień 2011 A nowe retopo jest czy dalej stara bieda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 6 Sierpień 2011 Share Napisano 6 Sierpień 2011 (edytowane) Lucek - a widzisz tam gdzies nowe retopo? Spokojnie, musza sobie cos zostawic do wydania Z5. Pamietasz TO? Nie wszystko na raz. Chyba widac ze chlopaki nie proznuja tam. Tym razem chyba ciezko narzekac ze dodali niepotrzebne opcje, co? Edytowane 6 Sierpień 2011 przez Nezumi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 6 Sierpień 2011 Share Napisano 6 Sierpień 2011 (edytowane) A 64 bity są czy dalej stara bieda? :D O,pokazali przez chwile że cavity masking w brushu naprawili:) Edytowane 6 Sierpień 2011 przez mafida Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 6 Sierpień 2011 Share Napisano 6 Sierpień 2011 (edytowane) No ok, miejmy to juz z glowy. Lecimy tradycyjnie: - eeee, kiszka! Nadal nie ma nowego retopo - eeee, kiszka! Nadal jakis brush kropkuje - eeee, kiszka! Nadal nie ma 64 bitow - eeee, kiszka! Nadal nie maluje sie tak jak w Mudboxie - eeee, kiszka! Nadal ma interface inny od [wstaw dowolny inny soft] - eeee, kiszka! Zamiast dac [wstaw dowolna nowa opcje] mogliby w koncu dac [wstaw dowolna opcje ktorej nie ma] - eeee, kiszka! Nigdy nie uzyje [wstaw dowolna nowa opcje]. Po co to komu w ogole. - eeee, kiszka! Moglby miec [wstaw dowolna opcje] tak jak [wstaw dowolny soft majacy wspomniana opcje] - eeee, kiszka! Nadal nie zrobili softu ktory by sie NIGDY nie wywalil. I uzyteczne zwroty do skopiowania i wklejenia: "Mogliby w koncu zmienic ten dziwaczny interfejs. Do mudboxa siadam i po sekundzie juz wiem o co chodzi a tutaj to jakas paranoja" "Sprawdzcie sobie 3DCoat - na prawde fajny programik. A jakie ma retopo niesamowite!" "Po co render w programie do modelowanie. I tak nikt nie bedzie na tym animacji renderowal" "Nezumi, fanboy z ciebie. Pewnie nigdy nie pracowales na powaznie w profesjonalnym pipelinie w duzej firmie" Edytowane 6 Sierpień 2011 przez Nezumi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 6 Sierpień 2011 Share Napisano 6 Sierpień 2011 - eeee, kiszka! Nadal jakis brush kropkuje Wszystkie kropkują;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeet Napisano 6 Sierpień 2011 Share Napisano 6 Sierpień 2011 I uzyteczne zwroty do skopiowania i wklejenia: "Mogliby w koncu zmienic ten dziwaczny interfejs. Do mudboxa siadam i po sekundzie juz wiem o co chodzi a tutaj to jakas paranoja" "Sprawdzcie sobie 3DCoat - na prawde fajny programik. A jakie ma retopo niesamowite!" "Po co render w programie do modelowanie. I tak nikt nie bedzie na tym animacji renderowal" "Nezumi, fanboy z ciebie. Pewnie nigdy nie pracowales na powaznie w profesjonalnym pipelinie w duzej firmie" Złote słowa , sama szczera prawda :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vega Napisano 6 Sierpień 2011 Share Napisano 6 Sierpień 2011 - eeee, kiszka! Nadal nie ma nowego retopo - eeee, kiszka! Nadal jakis brush kropkuje - eeee, kiszka! Nadal nie ma 64 bitow - eeee, kiszka! Nadal nie maluje sie tak jak w Mudboxie - eeee, kiszka! Nadal nie zrobili softu ktory by sie NIGDY nie wywalil. To tyle :) Dali jakieś pierdoły do robienia dziur. Po co to komu to nie wiem... Domów w zetce się nie robi. Dodałbym, że mogli by dodać warstwy takie jak są w mudzie :) Bo te w zetce trochę kicha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 6 Sierpień 2011 Share Napisano 6 Sierpień 2011 To tyle :) Dali jakieś pierdoły do robienia dziur. Po co to komu to nie wiem... Domów w zetce się nie robi. A to akurat wygląda bardzo fajnie,dziury można robić nie tylko w domach,zresztą domki itp. też się robi w Z. Masz na przykład jakieś ciałko gotowe,chcesz przerobić na mutanta z dziurą na wylot pośrodku klaty.Zamiast skakać do innych programów,czekać na reprojekcje,robisz dziure w Z i gotowe:) Ogólnie filmik bardzo przyjemny,zobaczymy jak te ficzersy będą działać w realu.Bo to już inna sprawa.Zspheres 2 też fajnie wyglądało na pixolowym filmiku,w rzeczywistościu już nie tak bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Morte Napisano 6 Sierpień 2011 Share Napisano 6 Sierpień 2011 ja lubie hejtowac, ale wszystko co pokazali wtym filiku wyglada fajniscie, podoba mi sie, ja te holes beda dzialac tak jak na filmiku to jestem sprzedany. Ciekaw jestem jak siatka wyglada, czy updejtuje sie w locie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vega Napisano 6 Sierpień 2011 Share Napisano 6 Sierpień 2011 A to akurat wygląda bardzo fajnie,dziury można robić nie tylko w domach,zresztą domki itp. też się robi w Z. Masz na przykład jakieś ciałko gotowe,chcesz przerobić na mutanta z dziurą na wylot pośrodku klaty.Zamiast skakać do innych programów,czekać na reprojekcje,robisz dziure w Z i gotowe:) Nie wiadomo jak on tą siatkę będzie robił ;) Zrobi jakieś buble :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Morte Napisano 6 Sierpień 2011 Share Napisano 6 Sierpień 2011 (edytowane) ja nie wiem, jakis gosc co robi phd jest w stanie zrobic sculptrisa jest w stanie zmnienic genus bryly, to moze programisci z pixio tez sa w stanie wymyslic cos fajnego Edytowane 6 Sierpień 2011 przez Morte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 6 Sierpień 2011 Share Napisano 6 Sierpień 2011 Siatka będzie pewnie wyglądać tak jak teraz po remesh all,czyli używalna raczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 6 Sierpień 2011 Autor Share Napisano 6 Sierpień 2011 Ja na to dziurowanie meshów czekałem od początków zabawy z zetą. Ile ja się męczyłem z szybkim i brzydkim retopo jak chciałem zrodzić w czaszcze dziure za kością jarzmową. Tak samo już widze potencjał tego przy wycinaniu przestrzeni między palcami gdy wychodzimy z base w bardzo niskim polucouncie. Slice to jest coś przepięknego, booleany też spisują się bosko. No i też czekam na 64bit, malowanie jak w mudboxie, nowe retopo zajefajne jak w coacie i te nieszczęsne warstwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 6 Sierpień 2011 Share Napisano 6 Sierpień 2011 Dobre, dobre. Najbardziej podoba mi sie w ZB takie szybkie, szkicowe tworzenie basemesha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Creator Napisano 6 Sierpień 2011 Share Napisano 6 Sierpień 2011 ciekawe czy można kleić dowolnie bryły, bo ciąć widzę że się da :) Jak można kleić bryły na freestyle'u to 3d Coat pójdzie w odstawkę i za miesiąc kupujemy zPędzla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n-pigeon Napisano 6 Sierpień 2011 Share Napisano 6 Sierpień 2011 na moje oko to to bardzo fajny update! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukx Napisano 7 Sierpień 2011 Share Napisano 7 Sierpień 2011 dla wszystkich malkontentow pragne przypomniec ze jest to KOLEJNY DARMOWY update !!! Ile firm robiacych soft cos takiego robi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szczery. Napisano 7 Sierpień 2011 Share Napisano 7 Sierpień 2011 i znowu przez 20 stron komentarzy będą się przewijały omajgady ołsomy i dżołdropingi ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
operonxyz Napisano 8 Sierpień 2011 Share Napisano 8 Sierpień 2011 Miałbym takie pytanie...A z tym nowym dzieleniem "obiektów w biegu" , to biega o to że np w trakcie naciągania czegoś np pędzlem Move dochodzi do automatycznych podziałów siateczki w miejscu rozciąganym , tak że geometria nie ulega wypaczeniu ? To tu chodzi o tzw "dynamiczną teselacje" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 8 Sierpień 2011 Share Napisano 8 Sierpień 2011 Miałbym takie pytanie...A z tym nowym dzieleniem "obiektów w biegu" , to biega o to że np w trakcie naciągania czegoś np pędzlem Move dochodzi do automatycznych podziałów siateczki w miejscu rozciąganym , tak że geometria nie ulega wypaczeniu ? To tu chodzi o tzw "dynamiczną teselacje" ? Tak.Ściągnij sobie darmowe Sculptris i zobacz w akcji.Pixologic przejął autora Sculptris i chyba zaimplementował podobną dynamiczną teselacje w Z4 R2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gryzon Napisano 8 Sierpień 2011 Share Napisano 8 Sierpień 2011 No ja się też tak domyślałem. Było by to bardzo fajne, dużo większa swoboda. W tym momencie ZBrush nie daje jeszcze aż takiej swobody aby nie martwić się siatką bazową itd. Strasznie mnie ciekawi ta odsłona ZBrusha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 30 Sierpień 2011 Share Napisano 30 Sierpień 2011 Pojawil sie nastepny filmik dotyczacy wlasnie tej tesalacji nazwanej tu ladnie DynaMesh. Swietnie to wyglada a dodatkowo zakochalem sie w tym materiale przypominajacym Super Sculpey :D http://www.zbrushcentral.com/showpost.php?p=883568&postcount=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się