Monio Napisano 8 Sierpień 2011 Napisano 8 Sierpień 2011 (edytowane) W tym temacie będę wstawiał efekty zabawy z 3d. Głównie szkice ze zbrasza ale może i coś bardziej klasycznego też tutaj wpadnie. :) Liczę na wszelakie uwagi, konstruktywną krytykę i motywacyjnego kopa w mój leniwy tyłek. :) Na początek taki cudak. Jutro wstawię trochę starszych prac. :) --------------------- Duży update na 5 stronie. Update na 7 stronie. Update z darmową czachą na stronie 8 Update na 10 stronie . Edytowane 30 Czerwiec 2015 przez Monio update 3
Gość fishinthewater Napisano 8 Sierpień 2011 Napisano 8 Sierpień 2011 Fajna gęba, było by super jak by te kości obojczykowe nie były aż tak uwydatnione. Dajesz ten starszy stuff, coś czuję że dużo dobrego tam chowasz. pzdr.
plasti Napisano 8 Sierpień 2011 Napisano 8 Sierpień 2011 dokladnie jak wyzej, wysmooth'uj te obojczyki, tak bardzo fajnie, moze troche bardziej kolory kontrastowe
Monio Napisano 21 Październik 2011 Autor Napisano 21 Październik 2011 Dawno się nie udzielałem z uwagi na brak czasu. Za jakieś 3 tygodnie pewnie będę tutaj wrzucał coś codziennie. :) Tymczasem wstawiam starsze lepsze prace. Coś na wzór teczki, ekspresowo przygotowana jako część folio firmy. Niektóre to speedsculpty, nad innymi powiedziałem więcej. Imp Babeczka Leśny ziomuś Standardowy demon Wąsacz Samniewiem Stara japonka Czaszka Goblin Bogdan Zaszokowany chłopiec B-Movie Alien Kobiety są z wenus Krewetka 1 Krewetka 2 Grubasek - Wczorajszy speed Opinie mile widziane ale zaznaczam że do tych prac nie będę raczej już wracał. Zazwyczaj wole poćwiczyć coś na nowo.
Lucek Napisano 21 Październik 2011 Napisano 21 Październik 2011 Bardzo nierówno. Jest kilka fajnych modeli a kilku nie powinieneś pokazywać. Te bardziej cartoonowe są fajniejsze oczywiście. Podoba mi się ten niebieski polypaint za to.
Sebazx6r Napisano 21 Październik 2011 Napisano 21 Październik 2011 Naucza mnie takich cudów w Drimagine? p.s. dostalem sie bez problemu na dzienne za free ...
indian Napisano 21 Październik 2011 Napisano 21 Październik 2011 hej, świetne prace, szczególnie do gustu przypadł mi wąsacz i babeczka :) podzielił byś się matcapem pierwszych kilku postaci ? salut.
Coyote Napisano 21 Październik 2011 Napisano 21 Październik 2011 Naucza mnie takich cudów w Drimagine? p.s. dostalem sie bez problemu na dzienne za free ...w drimango nie ma zbrushów wszyscy co sie uczyli uczyli sie sami ;) a żeby nie bylo offa to monio sporo fajnego stuffu którego wczesniej nie wdziałem bardzo wporządku "keep it up" jak mawiają niektórzy :P
Sebazx6r Napisano 21 Październik 2011 Napisano 21 Październik 2011 W tym roku bedzie... No to bardziej chodzi mi o proporcje bo sa zajecia z rysunku.
Vega Napisano 21 Październik 2011 Napisano 21 Październik 2011 Witam, proszę zmienić nazwę tematu na zgodną z regulaminem działu WIP ;)
Monio Napisano 21 Październik 2011 Autor Napisano 21 Październik 2011 @Lucek- No racja, niektóre odstają poziomem ale jest to jakiś większy przekrój mojego stylu. thx :) @indian- Dzięki! Za babeczkę dostałem od paru osób bęcki a jednak się komuś podoba, to miło. :) Z tym matcapem to nie takie to proste. ;P Sam materiał masz w linku, to "matcap_skin01". Wyrenderowałem go z Waxem na 45% i AO za pomocą BPRa, w shadow zwiększyłem ilość raysów do jakiś 100 i angle ustawiłem na 40 stopni. Ten pass sam w sobie był trochę płaski dlatego zrobiłem jeszcze specular pass, podmiana na drugi materiał bez ruszania modelem i eksport do psd bez renderu. Ten drugi materiał to pusta czarna plama i lightcapem ustawione jedno światło z boku dające delikatny rim light i jedno od góry wybijające wypukłości. Następnie kompozyt w PSie- Bazowa warstwa na normal, jej kopia na overlay 30%, potem czarny spec na screen 30%. Na to wszystko adjustment layer z kolor-korekcją zabarwiającą cienie na czerwony i rozjaśnienia na żółty. Często się bawię w takie kompozyty. Ten akurat raczej prosty i na upartego dałoby się zrobić to samym matcapem z waxem i AO ale szybciej idzie przesuwanie suwaków w PSie niż dłubanie nowego materiału od podstaw. Krewetka to czysty render z zetki, podwójny materiał ze zmodyfikowanym matcap_skin01 w jednym slocie i specularem w drugim i render bpr na takich samych ustawieniach co reszta. :) Matcap: http://minus.com/mtjyZDmaC (trzeba kliknąć na obrazek na środku) @Vega- Okeeeeej już zmieniam. :P @Kojot- Dzięki. Teraz głównie tutaj bede umieszczał moje wypociny. Niedługo w gdańsku będę miał więcej czasu i Areczka piętro wyżej to będzie tego więcej i lepiej. ;) w drimango nie ma zbrushów wszyscy co sie uczyli uczyli sie sami ;) W naszym i poprzednim roczniku nie było zajęć z zetki ale w przyszłym będą. Między innymi z mojej inicjatywy. :) @Seba- Gratulacje pierwszej dziesiątki! Jak dobrze pójdzie to od drugiego semestru będziecie mieli dużo zbrasza. :)
Monio Napisano 24 Październik 2011 Autor Napisano 24 Październik 2011 Nówka sztuka przed chwilką skończona. ;)
Cyanide Napisano 24 Październik 2011 Napisano 24 Październik 2011 Nie jestem pewien czy masz w zamiarze robienie sculpcików bardziej realistycznych czy może jakichś karykatur czy czegoś w tym stylu, ale powiem co mam do powiedzenia a Ty zastosuj lub nie, jak wolisz.Na widoku z profilu jest nie najlepiej. Czoło jest za bardzo cofnięte i albo tylna strona (ciemię potylica itp.) jest zbyt mała, albo "twarzo-czszka" jest zbyt duża, coś jest nie tak z proporcjami. Szyję też troszkę zmasakrowałeś chyba, ten mięsień uwidoczniony na szyi idzie do obojczyków i nie wystaje tak do przodu, i nie odstaje tak na boki raczej, jak ma to miejsce na widoku z frontu. Ucho troszkę źle osadzone, powinno być przesunięte delikatnie do środka. Ciśnij dalej. Pozdrawiam, Cyanide.
Monio Napisano 3 Listopad 2011 Autor Napisano 3 Listopad 2011 (edytowane) Cyniade- Dzieki za opinie. Czoło i ucho zepsułem kompletnie, po czasie dopiero potrafię zauważyć. ;) Z okolicą obojczyków swego błędu niestety nadal nie zauważam, będzie trzeba przysiąść z refkami następnym razem. Takie ćwiczonko. Czaszka to model z poprzedniej strony, przerobiony na orkotrola czy coś takiego. Edytowane 3 Listopad 2011 przez Lucek
Coyote Napisano 4 Listopad 2011 Napisano 4 Listopad 2011 Profil mi się strasznie podoba, ale jakoś traci dla mnie urok w reszcie rzutów. Nie wiem czym to jest spowodowane...
Monio Napisano 3 Luty 2012 Autor Napisano 3 Luty 2012 Wersja HD Szybki teścik nowej zety i compo w PSie.
claude Napisano 3 Luty 2012 Napisano 3 Luty 2012 wow to jest fibermesh? render gdzie zrobiłeś? nie powiesz że w zetce
Monio Napisano 3 Luty 2012 Autor Napisano 3 Luty 2012 Pewnie że w zetce. ;) Oczywiście wiele dało robienie kompozytu w PSie.
Monio Napisano 6 Luty 2012 Autor Napisano 6 Luty 2012 Hi-Res Taki ogr dzisiaj. Praca z cyklu zrób-zapomnij. ;)
kotisded Napisano 9 Luty 2012 Napisano 9 Luty 2012 Monio- więcej refek i więcej na bryle z siluetą. Za dużo z głowy robisz.
Monio Napisano 31 Lipiec 2012 Autor Napisano 31 Lipiec 2012 Taki ziomuś tor fun. Wyszło 4 godzny od dynameszowej kuleczki do finalnego obrazka.
mirass Napisano 31 Lipiec 2012 Napisano 31 Lipiec 2012 Świetny concept i do tego jeszcze lepsze wykonanie. Brawo :)
Papa Pio Napisano 31 Lipiec 2012 Napisano 31 Lipiec 2012 fajne aczkolwiek skojarzenie z otworem na czole mam dziwne....
thecrev Napisano 31 Lipiec 2012 Napisano 31 Lipiec 2012 Papa Pio dowałił do pieca :D hehe fajny meteriał i wykonanie
Chasdiel Napisano 1 Sierpień 2012 Napisano 1 Sierpień 2012 Monio, a zrobisz też przedstawiciela tej rasy płci męskiej?:p Tak poza tym to git. Tak trzymać. Albo i lepiej.
Lucek Napisano 1 Sierpień 2012 Napisano 1 Sierpień 2012 Łyżka dziegciu. 1. Nie wiem do czego mu dwie pary ścięgien na szyi - może gdyby miał czaszkę jak Alien, ale teraz raczej głową nie zakręci. 2. Dziurka koło czworobocznego jest widoczna tylko w t-pose, pomiędzy czworobocznym a środkowym aktonem naramiennych. Albo podnieś mu te naramienne jak w t-pose, albo wywal tę dziurę. 3. Jak wyżej - zaznacz aktony naramiennych i czworoboczne grzbietu, bo w ogóle ich nie ma. 4. Klatka płaska jak deska - na klacie bez tłuszczu koniecznie zaznacz przyczepy mięśni klatki. 5.Zobacz jaki kształt ma szyja. U humanoida szyja zazwyczaj ma kształt rury. U ciebie ścięgna są grubości osobnych kończyn i zaburzają kształt. Przy obrocie głowy zaduszenie własną szyją. 6. Obojczyk zdecydowanie przeskalowany. Pod rozwagę;) Wiem że wszystko można tłumaczyć pochodzeniem kosmicznym, ale bądźmy poważni:)
Predator Napisano 1 Sierpień 2012 Napisano 1 Sierpień 2012 Trudno poważnie podchodzić do uwag w rozpatrywaniu anatomii czegoś co nie istnieje , ewentualnie można iść na łatwiznę i płynąć z nurtem ogólnie przyjętych wzorców. ;) Obcy bardzo fajny , rzeczywiście dziwne skojarzenia nachodzą patrząc na otwór na czole :D, może czeka na przedstawiciela płci męskiej albo urwał róg?
Monio Napisano 4 Sierpień 2012 Autor Napisano 4 Sierpień 2012 Łyżka dziegciu. 1. Nie wiem do czego mu dwie pary ścięgien na szyi - może gdyby miał czaszkę jak Alien, ale teraz raczej głową nie zakręci. 2. Dziurka koło czworobocznego jest widoczna tylko w t-pose, pomiędzy czworobocznym a środkowym aktonem naramiennych. Albo podnieś mu te naramienne jak w t-pose, albo wywal tę dziurę. 3. Jak wyżej - zaznacz aktony naramiennych i czworoboczne grzbietu, bo w ogóle ich nie ma. 4. Klatka płaska jak deska - na klacie bez tłuszczu koniecznie zaznacz przyczepy mięśni klatki. 5.Zobacz jaki kształt ma szyja. U humanoida szyja zazwyczaj ma kształt rury. U ciebie ścięgna są grubości osobnych kończyn i zaburzają kształt. Przy obrocie głowy zaduszenie własną szyją. 6. Obojczyk zdecydowanie przeskalowany. Pod rozwagę;) Wiem że wszystko można tłumaczyć pochodzeniem kosmicznym, ale bądźmy poważni:) Obojczyk i klata faktycznie nadaje się do naprawy bo nie skupiłem się za mocno na tych miejscach. To co opisujesz w punkcie 1 i 5 to świadoma decyzja dizajnowa a nie błąd. Robiąc szyję chciałem uzyskać efekt przyciśniętych do siebie kilku walców a nie jednego głównego o którym piszesz. Nie widzę powodu czemu by to miało nie funkcjonować. :P Dzięki za komentarze wszystkim. Ta dziura na środku to nos... ;D
deshu Napisano 24 Wrzesień 2012 Napisano 24 Wrzesień 2012 Łyżka dziegciu. 1. Nie wiem do czego mu dwie pary ścięgien na szyi - może gdyby miał czaszkę jak Alien, ale teraz raczej głową nie zakręci. 2. Dziurka koło czworobocznego jest widoczna tylko w t-pose, pomiędzy czworobocznym a środkowym aktonem naramiennych. Albo podnieś mu te naramienne jak w t-pose, albo wywal tę dziurę. 3. Jak wyżej - zaznacz aktony naramiennych i czworoboczne grzbietu, bo w ogóle ich nie ma. 4. Klatka płaska jak deska - na klacie bez tłuszczu koniecznie zaznacz przyczepy mięśni klatki. 5.Zobacz jaki kształt ma szyja. U humanoida szyja zazwyczaj ma kształt rury. U ciebie ścięgna są grubości osobnych kończyn i zaburzają kształt. Przy obrocie głowy zaduszenie własną szyją. 6. Obojczyk zdecydowanie przeskalowany. Pod rozwagę;) Wiem że wszystko można tłumaczyć pochodzeniem kosmicznym, ale bądźmy poważni:) A to nie dlatego 90 % potworow wygląda identycznie?:) Bardzo fajnie Monio. Będę tu zaglądał:)
Lucek Napisano 24 Wrzesień 2012 Napisano 24 Wrzesień 2012 IMO 90% potworów wygląda identycznie bo wiele osób popełnia te same błędy. Nie mówię żeby cały czas kopiować ludzką anatomię, ale każdy kształt czy narząd powinien być czymś uzasadniony. Wytknąłem błędy, które uniemożliwiają normalne poruszanie się istocie, którą wyrzeźbił monio. Zwróć też uwagę na to, że wiele osób kopiuje styl modeli wyszukanyuch w necie, co w połączeniu ze słabym warsztatem daje często makabryczny efekt. Nie mówię tu o Moniu, bo na pewno po wzięciu sobie uwag do serca tego błędu nie popełni;)
deshu Napisano 24 Wrzesień 2012 Napisano 24 Wrzesień 2012 IMO 90% potworów wygląda identycznie bo wiele osób popełnia te same błędy. Nie mówię żeby cały czas kopiować ludzką anatomię, ale każdy kształt czy narząd powinien być czymś uzasadniony. Wytknąłem błędy, które uniemożliwiają normalne poruszanie się istocie, którą wyrzeźbił monio. Zwróć też uwagę na to, że wiele osób kopiuje styl modeli wyszukanyuch w necie, co w połączeniu ze słabym warsztatem daje często makabryczny efekt. Nie mówię tu o Moniu, bo na pewno po wzięciu sobie uwag do serca tego błędu nie popełni;) Spoko Lucek, tak sobie tylko palnąłem. Szanuje twoją wiedzę, i zazdroszczę profesjonalnego podejścia. Dla mnie potworki pewnie zawsze pozostaną potworkami, i będę tylko mógł powiedzieć ładne/brzydkie. Za to żeby uzasadnić czemu brzydkie (pomijając kwestie gustu), trzeba pisać takie rzeczy jak ty. P.s. z googlami jutro jeszcze raz przejdę przez tych 6 punktów.
olaf Napisano 25 Wrzesień 2012 Napisano 25 Wrzesień 2012 mi to wygląda na samice w okresie godowym, a jeżeli samiec jest agresywny, bo ewidentnie rozmnażają się przez czoło, to tak umięśniona szyja sprzyja igraszkom. Ale ogólnie bardzo fajne rzeczy dziwne, ze tu nie zaglądałem wcześniej. Faktycznie i ogr i obcy z poprzedniej strony ma układ mięśniowy niezbyt. Strona wizualna jest na dobrym poziomie więc możesz śmigać bez problemu nikomu nie potrzebne detale jak anatomia ;) Mi bardziej nie pasuje po prostu bulwa na czole, mało naturalna i raczej nie miałaby tak oczywiscego zaokrąglonego kształtu ale to uwaga do przemyśleń w nastepnych pracach
claude Napisano 25 Wrzesień 2012 Napisano 25 Wrzesień 2012 Czepiacie się. Jak można od kosmicznego potwora wymagać poprawnej anatomii. Wystarczy popatrzeć na zdjęcia kulturystów żeby stwierdzić, że niektórzy ludzie są mniej poprawni anatomicznie. Mi się podoba! Z pod twojego nowego Intuosa na pewno wyją jeszcze lepsze prace.
olaf Napisano 25 Wrzesień 2012 Napisano 25 Wrzesień 2012 wiesz niepoprawny anatomicznie to jest garbaty, przez co cierpi funkcjonalność jego ciała. Monio niezłe rzeczy robi i w sumie gadamy o detalach z następnego poziomu.
Monio Napisano 12 Październik 2012 Autor Napisano 12 Październik 2012 Odciąłem się od netu na 2 tygodnie a tu taka dyskusja. :) Dzięki za opinie. Dzisiaj coś mniej kosmicznego, oba to speedy robione na 2 podejścia. Godzinka z hakiem jednego dnia a potem kilka następnego jak mam świeże oko. Cartoon Coś bardziej realistycznego. Bez refek... dlatego chętnie usłyszę jak widzicie ten sculpt.
plasti Napisano 13 Październik 2012 Napisano 13 Październik 2012 kobitka swietna, az mozna by porenderowac :))
Miłosz3ds Napisano 13 Październik 2012 Napisano 13 Październik 2012 Czołem. Twarzyczka kobitki jest strasznie płaska. Popatrz sobie jaki jest układ twarzy człowieka (najlepiej nawet rzuć okiem na starożytne greckie rzeźby, tam światło tak nie przeszkadza w zrozumieniu bryły. Nawet foty sobie pooglądaj.) Zobacz co się dzieje u Ciebie z brodą, z czołem, z wielkością oczu w porównaniu z mysim noskiem. Sam zarys szczęki, gdzie się powinien zaczynać, jak ostry/gładki powinien być Pamiętaj, że wszystko musi ze sobą grać żeby wyszła dobra buzia! Jedź dalej! Ćwiczenia z pamięci jak najbardziej są dobre, ale nie przestawaj jechać z referencji! Pozdrawiam.
Lucek Napisano 13 Październik 2012 Napisano 13 Październik 2012 Pierwszego nie komentuję. Natomiast drugi wart dopracowania. O ile z odległości jest bardzo fajnie, to w wypadku kiedy chciałbyś to wyrenderować warto się jeszcze tym modelem solidnie zająć. -Przyjrzyj się jakiemuś zdjęciu w dużej rozdzielczości jak powinieneś zdefiniować mięsień okrężny ust (który ZAWSZE na renderze wychodzi koszmarnie jak jest źle wyrzeźbiony) definiujący także kształt ust, szczególnie dolnej wargi. -Poza tym dopracuj ucho zamiast je chować, bo i tak to wyjdzie. -Spłaszczyłeś kość żuchwy, także obczaj fotki -Szyja za mało okrągła. Robisz gigantyczne ścięgna, które szczegółnie u kobiet raczej powinieneś tylko zaznaczyć. -Oczy za duże i kształt policzka trochę nie gra. Odsyłam do refek. Inaczej mówiąc uchwyciłeś charakter ale mnóstwo niedopatrzeń. Mam nadzieję że poprawisz i coś z tego będzie.
Monio Napisano 19 Grudzień 2012 Autor Napisano 19 Grudzień 2012 (edytowane) Dawno tutaj nie byłem, nie widziałem ostatnich postów. Dzięki chłopaki za feedback. Plasti- mogę ci podesłać tego sculpta jak chcesz. Jutro wrzucę linka. ;) ------------- Nówka sztuka, dzisiaj lepione. Cztery godzinki roboty. (click to view in 3D) Polecam tego sketchfaba, nie trzeba pluginów żadnych do przeglądarki, można przerzucać od razu z softu. Następnym razem jak coś będę wrzucał to chyba zrobię szybki bake ambientu w xnormalu bo goła bryłka po decimation ma trochę mało detalu. (click to view in 3D) Stary sculpt w nowym wcieleniu. Autoretopo zrobione qremesherem, mapowanie uvmasterem i wypał polypainta i normali w zecie. Edytowane 23 Styczeń 2013 przez Monio
Sebazx6r Napisano 19 Grudzień 2012 Napisano 19 Grudzień 2012 Fajne więcej osób mogłoby tak prace wrzucać... Siatka po decimetionmaster? Do ilu poly mozna wrzucic?
Monio Napisano 23 Styczeń 2013 Autor Napisano 23 Styczeń 2013 Dwa tygodnie temu rozpocząłem pewien projekt który będę robił przez cały 2013 rok. Chodzi o to że proszę przypadkowych obcych ludzi o możliwość zrobienia im kilku fotek a następnie rzeźbie ich w zbruszu. :) Założenia mam ściśle sprecyzowane, wygląda to tak: 1. Robię 2 główki tygodniowo. Rok ma 52 tygodnie, 2 odpuszczam więc powinienem zakończyć rok z 100 portretami. 2. Rzeźbię tylko ze zdjęć które sam wykonam obcym osobom. Fotki znajomych albo aktorzy z netu odpadają. 3. W każdym tygodniu muszę zebrać zdjęcia 10 osób. 4. Dokładnie 4 godziny na każdą rzeźbę. Nie mniej, nie więcej. Jedno podejście. Żadnych poprawek następnego dnia. 5. Żadnych basemeshy. Każdy sculpt zaczynam od zera. Kulka + dynamesh. 6. Rzeźbię to co widzę. Bez stylizowania i zmyślania. 7. Co 10 portret będę wykonywał od zera bez włączonej symetrii.... Planowałem to od bardzo dawna. Wcześniej czasu nie było albo nie miałem aparatu, trochę tych wymówek zrobiłem. ;) Wystartowałem z nowym rokiem. Pierwsze parę podejść do ludzi było dziiiwne... Co ciekawe około połowa osób zgadza się na zrobienie im fotek. Reakcje czasem są dosyć zabawne. :) Będę tutaj wstawiał te portrety raz na tydzień lub dwa. Jeszcze raczej nie udaje mi się uzyskać podobieństwa. Niestety porównywania nie będzie bo z oczywistych powodów nie umieszczam zdjęć. Tymczasem pierwsze 5 główek. Klikajcie na miniaturki.
Charlie_89 Napisano 23 Styczeń 2013 Napisano 23 Styczeń 2013 Hej Moniu. Bardzo fajne przedsięwzięcie. Fajnie jakbyś do portretów dopisywał daty, żeby łatwo było sprawdzić Twój progres w konkretnym czasie. Jakimi kryteriami kierujesz się przy doborze "modeli"? Widzisz gościa na ulicy o "ciekawej anatomii twarzy" i podbijasz? czy narazie tylko znajomi? Jakieś wnioski na dzień dzisiejszy? Pozdrawiam i trzymam kciuki
Monio Napisano 23 Styczeń 2013 Autor Napisano 23 Styczeń 2013 Progress możesz sprawdzać po dacie postów bo zamierzam to wstawiać regularnie. Jak uzbieram setkę to zrobię z tego jakąś kompilacje albo filmik z numerkami i datami. Żadnych znajomych, jak pisałem. Na razie zebrałem zdjęcia 30 ludzi więc podbiłem łącznie do około 60-70. Podchodzę do pojedynczych osób które nie wyglądają na śpieszące się i nie gadają przez telefon. Czasem też do grup ale im większa ilość osób tym mniejsze prawdopodobieństwo że ktoś się zgodzi na fotki, zasada "co sobie pomyślą kumple". Wnioski są takie że ludzie są dużo bardziej uprzejmi i otwarci niż mogłoby się wydawać.
indian Napisano 23 Styczeń 2013 Napisano 23 Styczeń 2013 będziesz robił jeszcze taki projekt z całym ciałkiem ? fajny pomysł na nabicie skilla , powodzenia BRO!
Hatt3r Napisano 23 Styczeń 2013 Napisano 23 Styczeń 2013 Bardzo pomysłowa inicjatywa! coś jak Cesar Dacol. Moze pokusisz sie o nagrywanie procesu. Zgodze sie z Charlie_89 żebys przy postowaniu screenow dorzucil małą informacje typu - Monio Week 01 ;) albo miniaturke wszystkich portretów z ewentualna datą i jakas segregacją, co by w pozniejszych miesiacach moc powiedziec, postać z Monio Week 03/C jest taka i siaka w porownaniu z postacia z Week 06/D itp. ... poza tym to dopinguje! pozdrówki
mafida Napisano 23 Styczeń 2013 Napisano 23 Styczeń 2013 Fajne główki, już widać że poszedłeś na nich mocno do przodu ze skillem:), jak zrobisz 100 to łohohoho:D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się