Napisano 24 Listopad 201311 l ode mnie na wieczór szybki test mapek... Pozdrawiam Edytowane 25 Listopad 201311 l przez hkropinski
Napisano 25 Listopad 201311 l porti - Tak jak Morphe zauważył drogi były pierwsze. Jak miałem już drogi to zaznaczałem edge i robiłem z nich spliny. Potem weldowałem vertexy i zamieniałem na poly. Z grubsza otrzymane powierzchnie modelowałem żeby wyglądało naturalnie i na koniec Populate:Terrain żeby siatka była ładna i wygładzona :) hkropinski - bardzo ładny kawałek terenu.
Napisano 25 Listopad 201311 l http://populate3d.com/products/terrain/ z syfiastej siatki robi trochę bardziej ogarniętą :)
Napisano 27 Listopad 201311 l pionix, czy mógłbyś dać jakieś namiary na zdjęcia dużego fragmentu trawy?
Napisano 7 Grudzień 201311 l Witam!!! Proszę o komentarze co do tego renderu szafy. Co poprawić i czy piersze wrażenie jest pozytywne bo wpatruję sie juz dośc długo i sam nie wiem czy zostawić tak czy poprawiać:). Będę wdzięczny za uwagi. Pozdrawiam! Edytowane 7 Grudzień 201311 l przez placebo29
Napisano 7 Grudzień 201311 l Seba liście jakieś gumiaste. Reszta fajnie wyszła. Powidz co jest z maxa a co dodane w ps??? Ode mnie 2 ujęcia z ostatnich prac:
Napisano 7 Grudzień 201311 l @@seba@ - kolorystyka i odbicia w oknach po prostu super. Faktycznie tak jak każdy - te liście takie jakieś nie takie. @placebo29 - mi się podoba zwłaszcza, że to podłoże i tło nie burzy niczego. Swoją drogą te malutkie kołeczki, które służą do położenia półek szklanych to chyba nie ma sensu żeby były wszystkie wsadzone. Bo dziwnie to wygląda? @lukasjogabonito - rewelacyjne :) tylko ta klamka przy oknach mogłaby być z jakiegoś aluminium, plastiku albo czegoś innego niż to drewno bo dziwnie to wygląda. DoF-y w PS robione czy od razu na renderze ? Edytowane 7 Grudzień 201311 l przez jacekszy0
Napisano 7 Grudzień 201311 l siwy, trawka i liscie to już dość leciwe modele (scenka robiona od 0 w niespełna 24h) nie chciało mi się z tym już bawić... lukasjogabonito, całość jest z maxa (zielen zrobina w growfx) screen: obrazek oczywiście troszkę podmalowany w PS
Napisano 7 Grudzień 201311 l Dziekuję jacekszy0 za opinię. Nad tym tłem to troche posiedziałem ale faktycznie nie burzy niczego:) Mam pytanie do lukasjogabonito odnośnie okna w kuchni. Nie widać dolnego ramiaka skrzydła okiennego. Myślałem, że będzie on widoczny nad blatem kuchennym. Jak można otworzyć te okno? Chyba,że ja nie czaję tego pomieszczenia i pomiędzy blatem a oknem jest przestrzeń jeszcze? Przydałby sie też delikatny refleks w drewnie tego okna no i klamka z innego materiału i będzie git!! Bardzo ładny Dof w drugim ujęciu zrobiłeś. Pozdrawiam wszystkich. Edytowane 7 Grudzień 201311 l przez placebo29
Napisano 7 Grudzień 201311 l tylko ta klamka przy oknach mogłaby być z jakiegoś aluminium, plastiku albo czegoś innego niż to drewno bo dziwnie to wygląda. DoF-y w PS robione czy od razu na renderze ? Klamka jest taka bo taką mają klienci;) Głębia Zdepth + dofpro. Drewno fakt mogło mieć większy refleks. Okno jest niestety poniżej blatu. Klienci nie chcą go podnosić...będzie jedynie uchylne u góry.... Edytowane 7 Grudzień 201311 l przez lukasjogabonito
Napisano 7 Grudzień 201311 l Dzięki za nazwę :) eh szkoda, że płatny jest ten plugin. Póki co zostaje w takim razie tradycyjne rozmycie soczewkowe + mapa z-depth z kamery.
Napisano 23 Grudzień 201311 l Takie coś zrobione dosyć dawno temu. Na życzenie klienta miało być dużo detali:)
Napisano 26 Grudzień 201311 l Potrzebowałem ciemnego studia :) a to skutek testów goły render bez postpro :) Pionix bardzo fajna wizka ma swój klimacik fajnie że robiłeś także otoczenie za oknem :) , czy to krzesło po prawej stronie nie jest trochę zdeformowane? Edytowane 27 Grudzień 201311 l przez skalpel3d
Napisano 5 Styczeń 201411 l Smażonka w Coronie pod maxa. Pół godziny. Reszta PS i.. ja, frischluft. Edytowane 6 Styczeń 201411 l przez Camel
Napisano 10 Styczeń 201411 l nie znam sie na architekturz ale z kompozycyjnego punktu widzenia ciezko by male detale dobrze graly z plaszczyznami - w Twoim przypadku klinkier i gładki tynk.
Napisano 15 Styczeń 201411 l fajny klimat, światło siedzi dobrze. Z czepialstwa to aa się rozjechało w kilku miejscach i bump na deskach się rozjechał. Reszta spoko wg mnie - vray czy może corona ;] ?
Napisano 15 Styczeń 201411 l jacekdrze Według mnie masz za mało planów, to znaczy poszukaj czegoś takiego jak wieloplanowość zdjęć, w zasadzie przed domem masz trawę, potem dom a potem daleko, daleko nic i dopiero tło. Musisz dodać trochę otoczenia wg mnie. Trochę kolorystyka trawy jest byt monotonna również przez co dodatkowo spłaszcza ujęcia. jahred6 Bardzo spoko ! Może ciut za duże winietowanie, ale to kwestia gustu :)
Napisano 15 Styczeń 201411 l a ja sobie śmignąłem wczoraj okienko, z 3 godziny roboty, gównie przesuwanie vertexów
Napisano 16 Styczeń 201411 l Bawie sie, mam zamiar zrobic realistyczny obrazek zabawki na podlodze, wszelka pomoc mile widziana
Napisano 17 Styczeń 201411 l plastik wygląda nienaturalnie, na kółkach nie ma smootha, a reszta git :)
Napisano 17 Styczeń 201411 l Dzieki posiedze dzis nad shaderem plastiku - jak sie przyjzalem to rzeczywiscie troche nienaturalny. Koleczka juz poprawione. Cheers :)
Napisano 17 Styczeń 201411 l jeszcze ten przezroczysty plastik trochę za bardzo refleksuje, daj mu trochę roughness :)
Napisano 17 Styczeń 201411 l No wlasnie tez mi sie tak wydaje, ale ostatecznie podoba mi sie taki efekt - nie mniej w nastepnym renderze zmniejsze odbicie, dzieki ponowne :)
Napisano 18 Styczeń 201411 l Kolejny renderek - powstaje powoli cala scenka. Kolka jednak nie przyjmuja dobrze mesh smootha wiec musialem cofnac poprawke. Wszelkie uwagi mile widziane :)
Napisano 18 Styczeń 201411 l w sumie jakis mix tych dwóch obrazkow dalby wiarygodniejszy plastik myślę. ten pierwszy nie byl zly ale specular za duzy chyba.
Napisano 18 Styczeń 201411 l Dzieki olaf - musze wiec dalej probowac z plastikiem - niby najprostszy shader do uzyskania a jednak mam z tym problem :)
Napisano 19 Styczeń 201411 l Plastik aż tak bardzo nie refleksuje :) a jak kółka nie przyjmują smootha to zrób je drugi raz
Napisano 19 Styczeń 201411 l olaf, dzieki ciacho191 - no z postrpo bede jeszcze wlaczyl - destauracja obligatoryjna. Tym czasem przenosze "watek" do WIP do osobengo watku, licze na ws=asz feedback :)
Napisano 29 Styczeń 201411 l Hej, pracuje nad renderingiem samochodu - właśnie bawię się w brud - wszelkie uwagi mile widziane: Model samochodu http://tf3dm.com/3d-model/ford-f-150-raptor-34912.html
Napisano 29 Styczeń 201411 l mookie: dzieki! Zmniejsze DOFa - bede sie dalej bawil w brud i chyba widze ze na moim lepszym monitorze jest troche za ciemno.
Napisano 29 Styczeń 201411 l Hej, Popracowałbym nad szybami i brakiem refleksu na nich oraz nad lekkim brudem chromów bo mocno dają po oczach :) Może pokusiłbym się o delikatne doświetlenie przodu/zderzaku aby wydobyć kształt. Generalnie fajne kolorki, bardzo naturalnie. Pzdr
Napisano 29 Styczeń 201411 l MichalNowak: dzieki! Tak wiec bede pracowal nad szybami - nie mniej juz probowalem wydobyc refleks to sie zle skonczylo, ale jeszcze jedna proba. Poprudzielem kola ( szybki ziarnisty render ):
Napisano 29 Styczeń 201411 l Moze takie szyby - ale sam czuje ze bardzo brakuje refleksu - niestety bede musial fakowac, gdyz ciezko mi wymusic na rendererze refleksy na tym modelu przy tym oswietleniu.
Napisano 29 Styczeń 201411 l Dobra dzis juz nie spamuje :D Refleksy na drugim pasie musialem renderowac:
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto