Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Ciepło, ciepło Touch :) ale znalazłem.

Banalne rozwiązanie to show shaded material in viewport musi być włączone na materiale a nie mapie ;)

  • Odpowiedzi 2,3k
  • Wyświetleń 470,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • stormwind
    stormwind

    Trochę się zeszło ale wreszcie jestem zadowolony z bryły. Zostało jeszcze mnóstwo do zrobienia, więc wrzucam bardziej jako "teaser" ale pozbieram i zrobię na dniach porządnego WIPa.

  • OEMowa felga OZ z FSO powiększona do 18" Zmieniłem układ śrub na 5x112 bo przy tym rozmiarze 4 wyglądały śmiesznie. Screeny z viewportu EEVEE Poniżej bez modyfikatorów.

Napisano

No fajnie to wygląda!

Teraz wszystko jest w jednej paczce nDo i dDo zgadza się?

Napisano
No fajnie to wygląda!

Teraz wszystko jest w jednej paczce nDo i dDo zgadza się?

Dzięki! Tak, zgadza się.

Napisano
Bardzo fajnie to wygląda. Photoshop do tego jest wymagany?

 

Dzięki. Tak, niestety jest wymagany.

Napisano

reanimuje kolejny raz moje stare bmw, jednak tym razem do wiekszej animacji

 

wrzucam 2 rendery do oceny oraz do wyboru, ktory wedlug was wyglada korzystniej, bo ja sam chyba nie wybiore

 

A.

2z6tixc.jpg

 

B.

sg27u1.jpg

Edytowane przez plasti

Napisano

ciekawe rzeczy tu ostatnio wpadają :)

 

mnie ciagnie do renderu szkla/butelki bo chcialbym coś sensownego mieć w portfolio, na razie wygląda to tak:

 

index.php?action=dlattach;topic=271.0;attach=17796;image

Napisano

@Pionier

 

ten render wyglada jak hiperrealistyczny rysunek :D

 

bardzo fajnie

Napisano

próbny render mojego starego modelu, co myślicie? scena od Evermotion, model własny, materiały moje+vraymat

pp1jpg_ewqanqp.jpg

Edytowane przez martix69

Napisano

martix69 - to jest półmatowe wykończenie czy połysk? ja bym tam tymi refleksami troche jeszcze pokombinował na twoim miejscu.

 

A teraz ja... które otoczenie jest bardziej na plus?

 

1)

8946214202SnNX.jpg

 

2)

8946214202hOBt.jpg

Napisano

Spotkaliście się kiedyś z takim gongiem ?

Występuje (na razie) tylko w tej scenie. -gasi maxa podczas liczenia animacji.

Na renderach pojedynczych klatek jest ok. A błąd wywala kiedy dotknę któregoś z okien maxa.

Wysłałem info do chaosów ale może szybciej ktoś podpowie.

30v2nfs.jpg

Napisano

test modelu z zeszłego tygodnia. model powstał w 4 godziny, ale jest tyle niedoróbek...ma po prostu stać w scenie i jakoś wyglądać w miarę jak oryginał bo klient akurat to chce mieć w pokoju:

Napisano

i jeszcze 2 testowe rendery zestawu Avantgarde DUO. Ludzie mają swoje wymagania, więc trza modelować :)

Napisano
Spotkaliście się kiedyś z takim gongiem ?

Występuje (na razie) tylko w tej scenie. -gasi maxa podczas liczenia animacji.

Na renderach pojedynczych klatek jest ok. A błąd wywala kiedy dotknę któregoś z okien maxa.

Wysłałem info do chaosów ale może szybciej ktoś podpowie.

30v2nfs.jpg

Za malo ramu. Zazwyczaj.

Napisano

Seba a mi się podoba bo bardzo lubię ten kolor :)

Napisano

pierwsze konkretne podejscie do arnolda, oraz pierwszy raz w mayi(3 dni pracy od zera)

 

2ug1l44.jpg

Napisano
Zdecydowane, raczej, chyba nie.

Scena jest dość uboga a jednostki mają po 32gb.

Chaos milczy.

Dynamic memory na 30gb ustawiine? Hair and fhr w scenie?

Napisano

arnold, maya, autko

zlozone w nuke, postpro w fotku:

 

2iw935z.jpg

 

czsty render:

 

30a6smh.jpg

Edytowane przez plasti

Napisano

Bardzo dobrze to wygląda Plasti. Wcześniej pracowałeś chyba w max+vray, jak zatem na tle poprzedniej wypada kombinacja którą testujesz ?

Możesz coś więcej powiedzieć na temat komfortu pracy zarówno w Maya jak i Arnoldzie, bo nie są to jednak zbyt popularne narzędzia ?

Napisano
Bardzo dobrze to wygląda Plasti. Wcześniej pracowałeś chyba w max+vray, jak zatem na tle poprzedniej wypada kombinacja którą testujesz ?

Możesz coś więcej powiedzieć na temat komfortu pracy zarówno w Maya jak i Arnoldzie, bo nie są to jednak zbyt popularne narzędzia ?

 

dzieki!

 

w max i vray pracuje caly czas, arnolda i mayke chce dorzucic do umiejetnosci :)

 

co do mayki to sama praca w niej na zasadzie ustawiania sceny, kamer, swiatel, prostych zabiegow jest dosyc intuicyjna, jednakze modelowanie to jedna wielka pomylka imho, jest zupelnie nieporeczne, w porownaniu do maxa, animowanie i rigowanie na chwile obecna mnie nieinteresuje w mayce, moze kiedys

 

co do arnolda, to jest to genialny silnik, najbardziej fotorealistyczny z jakim mialem stycznosc, jest mega intuicyjny i bardzo szybko przyswajalny, jedyna bardzo duza wada arnolda jest czas renderingu, prosta scena potrafi sie liczyc na srednich ustawieniach dosyc dlugo, arnold jest po prostu silnikiem przeznaczonym dla duzych firm, ktore niezwracaja uwagi na czas renderingu lecz na jakosc

 

w sumie na chwile obecna tyle moich spostrzezen :)

 

@Pionier

dzieki!!!

 

dokladnie tak jak mowisz, co arnold to arnold :D

Napisano

Dzięki za podzielenie się opinią Plasti, jak coś spłodzisz to wrzucaj, bo bardzo przyjemnie się na to patrzy, szczególnie to proste z pozoru wnętrze zrobiło na mnie duże wrażenie !

Napisano

plasti: Prosta scena? Chodzi Ci o twój poprzedni render pomieszczenia? Jeśli tak to Arnold jest Path Tracerem i jest poprawny fizycznie... jest i tak szybszy od innych tego typu silników (Indigo,Maxwell itp...). Path tracery są nieopłacalne względem czasu w renderingu wnętrz... a szczególnie jeśli występuje tam dużo białych powierzchni, ale oferują najlepszą poprawność fizyczną co owocuje lepszym realizmem... Arnold to potężny renderer... Z bardzo prostym podejściem do Samplingu, bardzo dobrym zarządzaniem dużymi ilościami danych oraz pół darmowym Displacemenetm - który działa... i nie sprawia problemów. Jedynym minusem jest integracja z Maya a raczej sam wygląd Mayi a w szczególności HyperShade - coś jak bym się cofnął do czasów kamienia łupanego... taki ooooold school na maxa. No wiadomo jest jeszcze Node Editor, ale czy nie dało się tego po ludzku zrobić... choćby jak w maxie i jego slate material editor? No, ale jest jak jest i trzeba robić na tym co się ma i marzyć że Autodesk za 100lat coś zmieni.

Napisano

Być może nie za 100 lat podobno pracują nad tym, więc może za 2k16 już będzie :) :

 

http://www.youtube.com/watch?v=saUXl4CMn_Q&list=UURnX4Yc585eRTj4UvNkBM8w#t=1419

 

Niestety nie działa podanie linku od momentu, więc jak się nie chce komuś oglądać tu moment w którym o tym mówią:

 

http://www.youtube.com/watch?v=saUXl4CMn_Q&list=UURnX4Yc585eRTj4UvNkBM8w#t=1419

Napisano

Z ciekawości jeszcze - ile liczyło się to wnętrze plasti i na jakim sprzęcie ?

Napisano
plasti: Prosta scena? Chodzi Ci o twój poprzedni render pomieszczenia? Jeśli tak to Arnold jest Path Tracerem i jest poprawny fizycznie... jest i tak szybszy od innych tego typu silników (Indigo,Maxwell itp...). Path tracery są nieopłacalne względem czasu w renderingu wnętrz... a szczególnie jeśli występuje tam dużo białych powierzchni, ale oferują najlepszą poprawność fizyczną co owocuje lepszym realizmem... Arnold to potężny renderer... Z bardzo prostym podejściem do Samplingu, bardzo dobrym zarządzaniem dużymi ilościami danych oraz pół darmowym Displacemenetm - który działa... i nie sprawia problemów. Jedynym minusem jest integracja z Maya a raczej sam wygląd Mayi a w szczególności HyperShade - coś jak bym się cofnął do czasów kamienia łupanego... taki ooooold school na maxa. No wiadomo jest jeszcze Node Editor, ale czy nie dało się tego po ludzku zrobić... choćby jak w maxie i jego slate material editor? No, ale jest jak jest i trzeba robić na tym co się ma i marzyć że Autodesk za 100lat coś zmieni.

 

po pierwsze: porownuje vray z arnoldem, tak wiec napisalem ze renderuje dlugo, bo nie mozna powiedziec ze krotko

po drugie: nigdzie nie napisalem ze chodzi o wnetrze, renderowalem duzo roznych scen lacznie z samochodem i wnetrzem, tak wiec stwierdzenie jest bardziej ogolnikowe

po trzecie: przy renderowaniu wnetrza nie zauwazylem aby arnold sie specjalnie "pocil"

 

 

@terenas

rendering trwal chyba cos okolo 2h, juz dokladnie nie pamietam...

Napisano

Spokojnie ja Cię nie atakuje, chcę tylko pomóc ;) tak tylko napisałem. (specjalnie wstawiłem za pytajnik ;) ) Strasznie tu na forum ostatnio wszyscy tacy spięci... wystarczy przeczytać wątek o zbrushu...

Pokaż jak masz ustawione Samplowanie w Arnoldzie? Chodzi mi o Samplowanie w ustawieniach oraz Samplowanie świateł bo może coś tam jest nie tak.

Napisano

nie no, daleko mi do spinania sie :)

 

nie chodzi o to ze nie wiem jak go ustawic i ze niewiadomo jak dlugo mi sie renderuja sceny, po prostu jest to typ silnika ktory bedzie dlugo renderowal, bo tak jest skonstruowany(zreszta sam to napisales)

Napisano

Sroka widzę, że siedzisz w temacie dosyć mocno, a z tego co pamiętam robiłeś swego czasu serię testów z większością dostępnych na rynku rendererów.

Jak do Arnolda ma się zatem Corona - pomijam tutaj fakt że wiele ficzerów jest w niej niedostępnych, które w Arnoldzie zapewne są od długiego czasu i mają się dobrze ? Możesz rozwinąć temat samplingu i samych materiałów ? Jak w Arnoldzie z modnymi ostatnio bardziej zaawansowanymi modelami BRDF, layered reflections itd ?

Jeśli możecie to proszę o linki bo nie jestem w temacie i nie wiem nawet zbytnio gdzie szukać.

Napisano

Prędkością to corona jest szybsza na jednej jednostce jednak jak wrzucisz rendery na farmy. to arnold tutaj wygrywa bo do tego został zaprejtkowany aby się dobrze skalował. Przynajmniej tak mi świta.

Napisano

a wlasnie, nie podalem sprzetu, lol xD...

 

tak wiec renderowane na 6 rdzeniach ok 3,5ghz oraz 12 giga ramu

Napisano

Corona jest jak super samochód... ładny,szybki i fajny dla jednej osoby...Problem jest jak chcemy coś większego przewieźć takim samochodem... a Arnold jest jak lokomotywa, względnie szybka, ale pozwalająca uciągnąć ogromne ilości....

 

Jeśli chodzi o wizualizacje to nie polecam nikomu tego silnika ze względu na cenę, integracje z softem itp... no chyba że robimy wizualizacje całego Tokio...(no, ale każdy będzie rendził na tym co chce). Siła Arnolda ukazuję się przy naprawdę dużych i skomplikowanych scenach... Wyobraź sobie scenę gdzie masz 600 obiektów HP na które jeszcze idzie po 600 tekstur Displacement 8K minimum na każdy obiekt idzie jeszcze subdivision do tego dochodzi na każdy obiekt po teksturze 8K Diff,Spec,SS itp... i naglę robi Ci się ogromna ilość dużych tekstur do tego dochodzą skomplikowane shadery składające się z kilku shaderów do tego dochodzą ogromne HDR do oświetlenia... masa proxy z bardzo ciężkiej geometrii i chcesz to renderować na dużej ilości maszyn na farmie... i renderuje się i to jest Arnold - silnik do uciągnięcia ogromnej ilości danych. Do tego ma bardzo proste ustawienia dotyczące samplowania, jest poprawny Fizycznie, ma interaktywny podgląd itp...

To tak w mega skrócie... sorki, ale nie mam czasu teraz więcej pisać.

Napisano

@Sroka8888

 

podziekowanie i plus za pierwszy tekst porownujacy silniki :D

Napisano

Stilki z animki testowej...

 

17vc1ls.jpg

 

kBMx6zW.jpg

 

+/- 20 sek na klatke z pełnymi materiałami, 6-10 sek na claya.

 

Edit: Vimeo

 

 

Raczej oglądać w okienku bo to tylko 900x293

 

Jak będzie potencjał to może coś dłuższego w przyszłości się zrobi z tym... w wolnym czasie.

Edytowane przez Sroka8888

Napisano

Witam.Szukam programu w jakim zostały wykonane te litery:

<a href=Magical-S_esqxhsx.png' alt='Magical-S_es

Jeśli to zły dział prosze pokierować mnie, jaki będzie właściwy.

Napisano

CAD/Max/Maya/Photoshop/Sketchup/C4D/Modo/Gimp/Paint/tfu, blender/zeskanowany fotorealistyczny malunek

 

Po obrazku niemożna okreslic w czym to bylo zrobione....

Napisano

ale bardzo możliwe, że prawdopodobnie był to filtr w illustratorze dający efekt 3D, jakoś tak mi się wydaje po tych krawędziach

Napisano

Dzięki za odpowiedzi. Na pewno nie jest to zeskanowany malunek.

Może ten screen bardziej kogoś naprowadzi, cóż to może być za program:

<a href=Magical-S_esqxrpq.jpg' alt='Magical-S_es

 

Litery są bardzo wypukłe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności