Napisano 20 Czerwiec 201410 l Ciepło, ciepło Touch :) ale znalazłem. Banalne rozwiązanie to show shaded material in viewport musi być włączone na materiale a nie mapie ;)
Napisano 20 Czerwiec 201410 l No fajnie to wygląda! Teraz wszystko jest w jednej paczce nDo i dDo zgadza się?
Napisano 20 Czerwiec 201410 l No fajnie to wygląda! Teraz wszystko jest w jednej paczce nDo i dDo zgadza się? Dzięki! Tak, zgadza się.
Napisano 24 Czerwiec 201410 l Bardzo fajnie to wygląda. Photoshop do tego jest wymagany? Dzięki. Tak, niestety jest wymagany.
Napisano 15 Lipiec 201410 l reanimuje kolejny raz moje stare bmw, jednak tym razem do wiekszej animacji wrzucam 2 rendery do oceny oraz do wyboru, ktory wedlug was wyglada korzystniej, bo ja sam chyba nie wybiore A. B. Edytowane 15 Lipiec 201410 l przez plasti
Napisano 16 Lipiec 201410 l ciekawe rzeczy tu ostatnio wpadają :) mnie ciagnie do renderu szkla/butelki bo chcialbym coś sensownego mieć w portfolio, na razie wygląda to tak:
Napisano 17 Lipiec 201410 l @Pionier ten render wyglada jak hiperrealistyczny rysunek :D bardzo fajnie
Napisano 17 Lipiec 201410 l @Pionier, bardzo fajna butelka ;) Taki taras, nie wiem czy nie za dużo fioletu? Pozdrawiam Sebastian http://so-studio.pl
Napisano 20 Lipiec 201410 l próbny render mojego starego modelu, co myślicie? scena od Evermotion, model własny, materiały moje+vraymat Edytowane 20 Lipiec 201410 l przez martix69
Napisano 22 Lipiec 201410 l martix69 - to jest półmatowe wykończenie czy połysk? ja bym tam tymi refleksami troche jeszcze pokombinował na twoim miejscu. A teraz ja... które otoczenie jest bardziej na plus? 1) 2)
Napisano 28 Lipiec 201410 l Spotkaliście się kiedyś z takim gongiem ? Występuje (na razie) tylko w tej scenie. -gasi maxa podczas liczenia animacji. Na renderach pojedynczych klatek jest ok. A błąd wywala kiedy dotknę któregoś z okien maxa. Wysłałem info do chaosów ale może szybciej ktoś podpowie.
Napisano 28 Lipiec 201410 l test modelu z zeszłego tygodnia. model powstał w 4 godziny, ale jest tyle niedoróbek...ma po prostu stać w scenie i jakoś wyglądać w miarę jak oryginał bo klient akurat to chce mieć w pokoju:
Napisano 30 Lipiec 201410 l i jeszcze 2 testowe rendery zestawu Avantgarde DUO. Ludzie mają swoje wymagania, więc trza modelować :)
Napisano 4 Sierpień 201410 l Spotkaliście się kiedyś z takim gongiem ? Występuje (na razie) tylko w tej scenie. -gasi maxa podczas liczenia animacji. Na renderach pojedynczych klatek jest ok. A błąd wywala kiedy dotknę któregoś z okien maxa. Wysłałem info do chaosów ale może szybciej ktoś podpowie. Za malo ramu. Zazwyczaj.
Napisano 4 Sierpień 201410 l Zdecydowane, raczej, chyba nie. Scena jest dość uboga a jednostki mają po 32gb. Chaos milczy.
Napisano 6 Sierpień 201410 l pierwsze konkretne podejscie do arnolda, oraz pierwszy raz w mayi(3 dni pracy od zera)
Napisano 10 Sierpień 201410 l Zdecydowane, raczej, chyba nie. Scena jest dość uboga a jednostki mają po 32gb. Chaos milczy. Dynamic memory na 30gb ustawiine? Hair and fhr w scenie?
Napisano 13 Sierpień 201410 l arnold, maya, autko zlozone w nuke, postpro w fotku: czsty render: Edytowane 13 Sierpień 201410 l przez plasti
Napisano 13 Sierpień 201410 l Jak dla mnie to wszytsko siedzi, arnold to jest jednak arnold ;) good job.
Napisano 13 Sierpień 201410 l Bardzo dobrze to wygląda Plasti. Wcześniej pracowałeś chyba w max+vray, jak zatem na tle poprzedniej wypada kombinacja którą testujesz ? Możesz coś więcej powiedzieć na temat komfortu pracy zarówno w Maya jak i Arnoldzie, bo nie są to jednak zbyt popularne narzędzia ?
Napisano 14 Sierpień 201410 l Bardzo dobrze to wygląda Plasti. Wcześniej pracowałeś chyba w max+vray, jak zatem na tle poprzedniej wypada kombinacja którą testujesz ? Możesz coś więcej powiedzieć na temat komfortu pracy zarówno w Maya jak i Arnoldzie, bo nie są to jednak zbyt popularne narzędzia ? dzieki! w max i vray pracuje caly czas, arnolda i mayke chce dorzucic do umiejetnosci :) co do mayki to sama praca w niej na zasadzie ustawiania sceny, kamer, swiatel, prostych zabiegow jest dosyc intuicyjna, jednakze modelowanie to jedna wielka pomylka imho, jest zupelnie nieporeczne, w porownaniu do maxa, animowanie i rigowanie na chwile obecna mnie nieinteresuje w mayce, moze kiedys co do arnolda, to jest to genialny silnik, najbardziej fotorealistyczny z jakim mialem stycznosc, jest mega intuicyjny i bardzo szybko przyswajalny, jedyna bardzo duza wada arnolda jest czas renderingu, prosta scena potrafi sie liczyc na srednich ustawieniach dosyc dlugo, arnold jest po prostu silnikiem przeznaczonym dla duzych firm, ktore niezwracaja uwagi na czas renderingu lecz na jakosc w sumie na chwile obecna tyle moich spostrzezen :) @Pionier dzieki!!! dokladnie tak jak mowisz, co arnold to arnold :D
Napisano 14 Sierpień 201410 l Dzięki za podzielenie się opinią Plasti, jak coś spłodzisz to wrzucaj, bo bardzo przyjemnie się na to patrzy, szczególnie to proste z pozoru wnętrze zrobiło na mnie duże wrażenie !
Napisano 14 Sierpień 201410 l plasti: Prosta scena? Chodzi Ci o twój poprzedni render pomieszczenia? Jeśli tak to Arnold jest Path Tracerem i jest poprawny fizycznie... jest i tak szybszy od innych tego typu silników (Indigo,Maxwell itp...). Path tracery są nieopłacalne względem czasu w renderingu wnętrz... a szczególnie jeśli występuje tam dużo białych powierzchni, ale oferują najlepszą poprawność fizyczną co owocuje lepszym realizmem... Arnold to potężny renderer... Z bardzo prostym podejściem do Samplingu, bardzo dobrym zarządzaniem dużymi ilościami danych oraz pół darmowym Displacemenetm - który działa... i nie sprawia problemów. Jedynym minusem jest integracja z Maya a raczej sam wygląd Mayi a w szczególności HyperShade - coś jak bym się cofnął do czasów kamienia łupanego... taki ooooold school na maxa. No wiadomo jest jeszcze Node Editor, ale czy nie dało się tego po ludzku zrobić... choćby jak w maxie i jego slate material editor? No, ale jest jak jest i trzeba robić na tym co się ma i marzyć że Autodesk za 100lat coś zmieni.
Napisano 14 Sierpień 201410 l Być może nie za 100 lat podobno pracują nad tym, więc może za 2k16 już będzie :) : http://www.youtube.com/watch?v=saUXl4CMn_Q&list=UURnX4Yc585eRTj4UvNkBM8w#t=1419 Niestety nie działa podanie linku od momentu, więc jak się nie chce komuś oglądać tu moment w którym o tym mówią: http://www.youtube.com/watch?v=saUXl4CMn_Q&list=UURnX4Yc585eRTj4UvNkBM8w#t=1419
Napisano 14 Sierpień 201410 l Z ciekawości jeszcze - ile liczyło się to wnętrze plasti i na jakim sprzęcie ?
Napisano 14 Sierpień 201410 l plasti: Prosta scena? Chodzi Ci o twój poprzedni render pomieszczenia? Jeśli tak to Arnold jest Path Tracerem i jest poprawny fizycznie... jest i tak szybszy od innych tego typu silników (Indigo,Maxwell itp...). Path tracery są nieopłacalne względem czasu w renderingu wnętrz... a szczególnie jeśli występuje tam dużo białych powierzchni, ale oferują najlepszą poprawność fizyczną co owocuje lepszym realizmem... Arnold to potężny renderer... Z bardzo prostym podejściem do Samplingu, bardzo dobrym zarządzaniem dużymi ilościami danych oraz pół darmowym Displacemenetm - który działa... i nie sprawia problemów. Jedynym minusem jest integracja z Maya a raczej sam wygląd Mayi a w szczególności HyperShade - coś jak bym się cofnął do czasów kamienia łupanego... taki ooooold school na maxa. No wiadomo jest jeszcze Node Editor, ale czy nie dało się tego po ludzku zrobić... choćby jak w maxie i jego slate material editor? No, ale jest jak jest i trzeba robić na tym co się ma i marzyć że Autodesk za 100lat coś zmieni. po pierwsze: porownuje vray z arnoldem, tak wiec napisalem ze renderuje dlugo, bo nie mozna powiedziec ze krotko po drugie: nigdzie nie napisalem ze chodzi o wnetrze, renderowalem duzo roznych scen lacznie z samochodem i wnetrzem, tak wiec stwierdzenie jest bardziej ogolnikowe po trzecie: przy renderowaniu wnetrza nie zauwazylem aby arnold sie specjalnie "pocil" @terenas rendering trwal chyba cos okolo 2h, juz dokladnie nie pamietam...
Napisano 14 Sierpień 201410 l Spokojnie ja Cię nie atakuje, chcę tylko pomóc ;) tak tylko napisałem. (specjalnie wstawiłem za pytajnik ;) ) Strasznie tu na forum ostatnio wszyscy tacy spięci... wystarczy przeczytać wątek o zbrushu... Pokaż jak masz ustawione Samplowanie w Arnoldzie? Chodzi mi o Samplowanie w ustawieniach oraz Samplowanie świateł bo może coś tam jest nie tak.
Napisano 14 Sierpień 201410 l nie no, daleko mi do spinania sie :) nie chodzi o to ze nie wiem jak go ustawic i ze niewiadomo jak dlugo mi sie renderuja sceny, po prostu jest to typ silnika ktory bedzie dlugo renderowal, bo tak jest skonstruowany(zreszta sam to napisales)
Napisano 14 Sierpień 201410 l Sroka widzę, że siedzisz w temacie dosyć mocno, a z tego co pamiętam robiłeś swego czasu serię testów z większością dostępnych na rynku rendererów. Jak do Arnolda ma się zatem Corona - pomijam tutaj fakt że wiele ficzerów jest w niej niedostępnych, które w Arnoldzie zapewne są od długiego czasu i mają się dobrze ? Możesz rozwinąć temat samplingu i samych materiałów ? Jak w Arnoldzie z modnymi ostatnio bardziej zaawansowanymi modelami BRDF, layered reflections itd ? Jeśli możecie to proszę o linki bo nie jestem w temacie i nie wiem nawet zbytnio gdzie szukać.
Napisano 14 Sierpień 201410 l Prędkością to corona jest szybsza na jednej jednostce jednak jak wrzucisz rendery na farmy. to arnold tutaj wygrywa bo do tego został zaprejtkowany aby się dobrze skalował. Przynajmniej tak mi świta.
Napisano 15 Sierpień 201410 l a wlasnie, nie podalem sprzetu, lol xD... tak wiec renderowane na 6 rdzeniach ok 3,5ghz oraz 12 giga ramu
Napisano 15 Sierpień 201410 l Corona jest jak super samochód... ładny,szybki i fajny dla jednej osoby...Problem jest jak chcemy coś większego przewieźć takim samochodem... a Arnold jest jak lokomotywa, względnie szybka, ale pozwalająca uciągnąć ogromne ilości.... Jeśli chodzi o wizualizacje to nie polecam nikomu tego silnika ze względu na cenę, integracje z softem itp... no chyba że robimy wizualizacje całego Tokio...(no, ale każdy będzie rendził na tym co chce). Siła Arnolda ukazuję się przy naprawdę dużych i skomplikowanych scenach... Wyobraź sobie scenę gdzie masz 600 obiektów HP na które jeszcze idzie po 600 tekstur Displacement 8K minimum na każdy obiekt idzie jeszcze subdivision do tego dochodzi na każdy obiekt po teksturze 8K Diff,Spec,SS itp... i naglę robi Ci się ogromna ilość dużych tekstur do tego dochodzą skomplikowane shadery składające się z kilku shaderów do tego dochodzą ogromne HDR do oświetlenia... masa proxy z bardzo ciężkiej geometrii i chcesz to renderować na dużej ilości maszyn na farmie... i renderuje się i to jest Arnold - silnik do uciągnięcia ogromnej ilości danych. Do tego ma bardzo proste ustawienia dotyczące samplowania, jest poprawny Fizycznie, ma interaktywny podgląd itp... To tak w mega skrócie... sorki, ale nie mam czasu teraz więcej pisać.
Napisano 15 Sierpień 201410 l @Sroka8888 podziekowanie i plus za pierwszy tekst porownujacy silniki :D
Napisano 15 Sierpień 201410 l Stilki z animki testowej... +/- 20 sek na klatke z pełnymi materiałami, 6-10 sek na claya. Edit: Vimeo Raczej oglądać w okienku bo to tylko 900x293 Jak będzie potencjał to może coś dłuższego w przyszłości się zrobi z tym... w wolnym czasie. Edytowane 15 Sierpień 201410 l przez Sroka8888
Napisano 16 Sierpień 201410 l Witam.Szukam programu w jakim zostały wykonane te litery: Jeśli to zły dział prosze pokierować mnie, jaki będzie właściwy.
Napisano 16 Sierpień 201410 l CAD/Max/Maya/Photoshop/Sketchup/C4D/Modo/Gimp/Paint/tfu, blender/zeskanowany fotorealistyczny malunek Po obrazku niemożna okreslic w czym to bylo zrobione....
Napisano 16 Sierpień 201410 l ale bardzo możliwe, że prawdopodobnie był to filtr w illustratorze dający efekt 3D, jakoś tak mi się wydaje po tych krawędziach
Napisano 16 Sierpień 201410 l Dzięki za odpowiedzi. Na pewno nie jest to zeskanowany malunek. Może ten screen bardziej kogoś naprowadzi, cóż to może być za program: Litery są bardzo wypukłe.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto