Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

hehe, dziekowac Panowie: ], przyznam ze najwieksze trudnosc sprawia mi brak wiedzy szkutniczej z tamtego okresu,.... albo wogole brak wiedzy szkutniczej jakiej kolwiek, a plany niestety sa marnej jakosci.

 

poprawka mocowania sztagu grota,

005imy.jpg

  • Like 1
  • Odpowiedzi 94
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajna stylizacja pracy, niby "tylko" statek, ale ma swój urok, trochę realistyczne, trochę komiksowe; rozwijany drugi żagiel to strzał w dziesiątkę!

Napisano

mookie, hehe dzieki. ale to jest zwijany zagiel. tzn zwiniety tak byle jak na potrzebe. tak zwany battle sail. Okrety nie potrzebowaly specjalnie predkosci, jedynie zostawiano te ktore sa potrzebne do utrzymania manewrowosci, a dzieki takiemu zabiegowi, kulki mniej haratały zagiel wlasciwy.

kotisded, hehe racja, ciut przy duzy, choc nie wiem czy to nie jest wina przegietego pospro. napewno zwroce uwage.

Miłosz3ds,alex3d. dziekowac: ]

 

up olinowania, idzie wolno... bardzo wolno.

005kmo.jpg

005lp.jpg

Napisano

Mam nadzieję na genialny finish, wietrzę froncik:) Z uwag mam tylko wrażenie, że mocno przesadziłeś z wielkością kotwicy?

 

Pozdr

Napisano

Witac,

Troche sie poopierdzielałem podczas swiat: ] w zasadzie nie mialem mozliwosci dziergania, przez wyjazd. Ale po powrocie dosc mocno ruszylem z linami. Tak wiec linki zmierzaja ku koncowi. W zasadzie zostal mi tylko do zrobienia zagiel Grota i bezan + troche linek. nastepnym krokiem pewnie bedzie zabranie sie za rufe, ktora obecnie jest w rozsypce.

 

hmmm wode? nie mam jeszcze wody. ale jestem niemal pewien ze skozystam z modyfikatora hudego + pewnie jakis zmyslny shader.

Kotwa, no wlasnie. hehe podobno galeony z tego okresu mialy wlasnie takie przesadzone kotwy. nie wiem. Moja i tak juz jest pomniejszona o 20% wzgledem tej z planow. raczej nie planuje dalszego pominejszania. Tak sie zastanawiajac. wielkosc moze zalezec od uzytego materialu. czy jest szansa ze robili ja z jakiegos dziwnego gatunku drewna?

 

005oe.jpg

Napisano

Sunedge, wiesz, mi sie tez tak wydawalo, tzn tu mam zelazne, ale zelazo przy tym gabarycie musi byc ultra ciezkie. Stad pomysl, ze moze jednak nie. moze jednak cos innego drewno? moze jakis slaby stop zeliwny? bo skad sie wziely takie wielkie? Popatrz nawet rozmiar wzgledem dzial. one sa gigantyczne: ]. No nic nie wiem,, poszukam w necie moze cos znajde. hehe: ]

 

Co do zagli, to maja one troche transparencji w kierunku do vektora normalnej kamery. dzieki temu delikanie przeswituja, lekko zlewajac sie z tlem. taki dodatkowy efekt szmaty, choc nie wiem czy poprawny fizycznie :]

Napisano

Świetna robota ! Gratulacje !

Już jestem ciekaw finiszu.

Co do kotwicy to powinna być duża jako, że belka poprzeczna musiała po rzuceniu na dno podczas dryfu ustawić kotwicę właściwie czyli zębem czy łapą - nie wiem jak to się fachowo nazywało w dół aby to coś wryło się w dno.

Napisano

O właśnie widać jak wielka jest ta poprzeczka do ułożenia kotwicy podczas dryfu.

Wygląda nawet trochę nieproporcjonalnie - jak by z innej większej kotwicy :)

Napisano

Rysunki pochodzą z holenderskiego opracowania o rekonstrukcji bardzo podobnej jednostki. Wydaje mi się że powinieneś zmienić kotwicę bo bardzo razi jej nieproporcjonalność w stosunku do wielkości galeonu jak i proporcje kotwicy są bardzo dziwne. No i jeszcze reje ich grubość. Idzie super wytrwałości w dalszej pracy.

Napisano (edytowane)

jatat, co fakt, to fakt, ze proporcje moga lezec. Zgadzam sie, poniewaz. Proporcje kotwy na Roter Lowe sa inne, ale wielkosciowo odpowiada tej co mam na wodniku. hmmm, chyba faktycznie bede musial do niej wrocic.

na obecna chwile wyczyscilem detal rufy

005rod.jpg

Edytowane przez KoMic
Napisano (edytowane)

kolejny mały łupsrejd.

olinowanie i ozaglowanie skonczone, ufffff...

file.php?id=12128&mode=view

file.php?id=12129&mode=view

 

Detal olinowania

file.php?id=12130

Edytowane przez KoMic
Napisano

blinq, bardzo dziekuje: ]

Tores, wzgledne, close upow na tym poziomie nie planuje, a z drugiej strony na oddalonym nie jest az tak plasko. choc moge sie mylic. jeszcze sie z tym pobawie, to jest 1 klick: ]

banderki up

 

file.php?id=12379&mode=view

Napisano

Siemano,

Odgrzewam troche kotlecika, poniewaz siakos jakos cos mnie ruszylo, aby choc sprobowac to zakonczyc. Tak wiec...

Model okretu jako tako skonczony, dorobilem brakujace linki, szalupe, bandery, falkonety i jakies inne duperele. Tu naleza sie podziekowania dla kolegi Wojciech Klimas "Veti" za pomoc z figureheadem... okazuje sie, ze Blender jednak ma power,,... troche, nie za duzo, ale troszke ma : ], tam gdzie max nie ma, czyli w niewielu obszarach : ].

Troche powalczylem z enviro, zostalo jeszcze ehhhhhh job***a zaloga... nienawidze tego... dlatego kolejnego upa moze nie byc: ]

 

Na obecna chwile tak to wyglada. 3d z delikatna korekcja koloru.

regards

006ship.jpg

Napisano

No świetnie to wygląda :) Ale tak jak wyżej woda mi coś nie leży... Co do załogi to zawsze może być "latający wodnik" tylko potargane żagle, trochę glonów tu i tam i będzie ;D

Napisano

No jak dla mnie bajerka. Model świetny (zwłaszcza ilość detalu powala) , a tekstury jeszcze lepsze.

Nad shaderami mozna jeszcze troche popracować. Woda faktycznie niedomaga, ale mozna ją załatwić postpro ;)

Ja sie własnie skusiłem i o to co mi wyszło.

komicpostpro.jpg

  • Like 1
Napisano

Karkosik, ehhh hehehe,. coz moge powiedziec... Wiasnie taka jest roznica miedzy prostym wyrobnikiem, a kims kto wie o co w tym chodzi... pieknie, bardzo mi sie podoba, nie pozostaje mi nic innego jak probowac choc troche zblizyc sie do takiego efektu. Czuc kunszt: ]

 

pozdr i dzieki za poswiecony czas i otworzenie mi oczu: ]

Napisano

Oj tam nie przesadzaj bo sie zaczerwienie ;)

To jest parenaście minut w PS ;) Pare doklejonych fot i zabawa z kolorkami i kontrastami czy coś.

Naprawde baza jest idealna pod postpro.

Wyrenderuj sobie to na warstwach, a pojdzie Ci jak z płatka.

Napisano

Ten pan syrenka jest niezbędny na dziobie? Pewnie jest to jakoś historycznie poprawne, ale wizualnie rzuca się za bardzo w oczy i odciąga uwagę od kapitalnego modelu. Może by chociaż bardziej skorodować tę figurkę?

Napisano

O panu figurce historycznie tak naprawdę niewiele wiadomo (tak jak i o samym okręcie)- to rekonstrukcja na podstawie analogii, strzępków zdań i opisów, także można by go usunąć bez straty dla całości. Jeśli szukać błędów (bez przesady, pierdółek)- strasznie daleko powysuwałeś lufy armat. Tak czy owak- świetny model, gratuluję cierpliwości z "kogowiczami", mnie cholera wzięła.

Napisano

loooolllol: ] RK bywasz tam? hehehehe lolololol,,,, przyznam, ze bylo to dosc... hmmm egzotyczne przezycie. ale nie zaluje wylapali kilka bledow. Co do luf, to nie zastanawialem sie nad nimi. Moze faktycznie troche za mocno wysuniete. Z Panem figurka bede jeszcze walczyl, chcialbym go zachowac, byl w planach. Mimo ze one same sa mocno hmmm. Po prostu sa i tyle.

obecnie walcze z zaludnieniem pokladu[miedzy roamami w EVE. BUFU style]... strasznie mi sie nie chce i przez to idzie dosc slamazarnie. Tak wiec, niebawem cos pokaze: ]w mikro rozdzialce aby niewiele bylo widac: ].

regards

Napisano

Ta, ja tak "prywatnie" robię modele (takie drewniane), bawiłem się trochę w druk 3d rzeźb do Santissimy ale po tym jaką chamówę tam pokazali uznałem że nie potrzebne mi takie towarzystwo. W każdym razie- jakbyś jakichś "żaglowych" blueprintów potrzebował to dawaj znać :).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności