KoMic Napisano 22 Marzec 2012 Autor Napisano 22 Marzec 2012 hehe, dziekowac Panowie: ], przyznam ze najwieksze trudnosc sprawia mi brak wiedzy szkutniczej z tamtego okresu,.... albo wogole brak wiedzy szkutniczej jakiej kolwiek, a plany niestety sa marnej jakosci. poprawka mocowania sztagu grota, 1
Sebazx6r Napisano 23 Marzec 2012 Napisano 23 Marzec 2012 Pokaz proces teksturowania od kuchni Wyglada swietnie :).
mookie Napisano 23 Marzec 2012 Napisano 23 Marzec 2012 Fajna stylizacja pracy, niby "tylko" statek, ale ma swój urok, trochę realistyczne, trochę komiksowe; rozwijany drugi żagiel to strzał w dziesiątkę!
kotisded Napisano 24 Marzec 2012 Napisano 24 Marzec 2012 Świetnie idzie Michale, nie za duży ten bump na słojach momentami?
Miłosz3ds Napisano 25 Marzec 2012 Napisano 25 Marzec 2012 Cześć! Coś pięknego. A pofalowany żagielek po prostu miód! :) czekam na aktualizację! Pozdrawiam.
alex3d Napisano 29 Marzec 2012 Napisano 29 Marzec 2012 Przyłączam się do zachwytów. Świetna robota :)
KoMic Napisano 31 Marzec 2012 Autor Napisano 31 Marzec 2012 mookie, hehe dzieki. ale to jest zwijany zagiel. tzn zwiniety tak byle jak na potrzebe. tak zwany battle sail. Okrety nie potrzebowaly specjalnie predkosci, jedynie zostawiano te ktore sa potrzebne do utrzymania manewrowosci, a dzieki takiemu zabiegowi, kulki mniej haratały zagiel wlasciwy. kotisded, hehe racja, ciut przy duzy, choc nie wiem czy to nie jest wina przegietego pospro. napewno zwroce uwage. Miłosz3ds,alex3d. dziekowac: ] up olinowania, idzie wolno... bardzo wolno.
Make My Day Napisano 31 Marzec 2012 Napisano 31 Marzec 2012 Wygląda bajecznie. Dodać wody, niebo, sepię z kilkoma efektami w psie i już widzę model roku :).
JacekCichy Napisano 31 Marzec 2012 Napisano 31 Marzec 2012 O – ho, ho! Przechyły i przechyły... :D Kawał świetnej roboty! Jak zawsze zresztą :)
KoMic Napisano 1 Kwiecień 2012 Autor Napisano 1 Kwiecień 2012 Dzieki chlopaki: ] Dzis meczylem sie z kolejna porcja linek... masakra.
Houston Napisano 1 Kwiecień 2012 Napisano 1 Kwiecień 2012 Papucie spadają;) Szczerze podziwiam za cierpliwość i czekam na więcej.
ledman Napisano 3 Kwiecień 2012 Napisano 3 Kwiecień 2012 a jak zrobiłeś wode? modyfikator czy mapa displacement?
Vorenus Napisano 3 Kwiecień 2012 Napisano 3 Kwiecień 2012 Uwielbiam żaglowce , świetnie to wygląda :).
Touch Napisano 3 Kwiecień 2012 Napisano 3 Kwiecień 2012 Mam nadzieję na genialny finish, wietrzę froncik:) Z uwag mam tylko wrażenie, że mocno przesadziłeś z wielkością kotwicy? Pozdr
KoMic Napisano 21 Kwiecień 2012 Autor Napisano 21 Kwiecień 2012 Witac, Troche sie poopierdzielałem podczas swiat: ] w zasadzie nie mialem mozliwosci dziergania, przez wyjazd. Ale po powrocie dosc mocno ruszylem z linami. Tak wiec linki zmierzaja ku koncowi. W zasadzie zostal mi tylko do zrobienia zagiel Grota i bezan + troche linek. nastepnym krokiem pewnie bedzie zabranie sie za rufe, ktora obecnie jest w rozsypce. hmmm wode? nie mam jeszcze wody. ale jestem niemal pewien ze skozystam z modyfikatora hudego + pewnie jakis zmyslny shader. Kotwa, no wlasnie. hehe podobno galeony z tego okresu mialy wlasnie takie przesadzone kotwy. nie wiem. Moja i tak juz jest pomniejszona o 20% wzgledem tej z planow. raczej nie planuje dalszego pominejszania. Tak sie zastanawiajac. wielkosc moze zalezec od uzytego materialu. czy jest szansa ze robili ja z jakiegos dziwnego gatunku drewna?
Sunedge Napisano 21 Kwiecień 2012 Napisano 21 Kwiecień 2012 Ślicznie wygladaja juz teraz żagle na tym niebieskim tle. Kotwice to chyba robili z żelaza nie z drewna ?
KoMic Napisano 21 Kwiecień 2012 Autor Napisano 21 Kwiecień 2012 Sunedge, wiesz, mi sie tez tak wydawalo, tzn tu mam zelazne, ale zelazo przy tym gabarycie musi byc ultra ciezkie. Stad pomysl, ze moze jednak nie. moze jednak cos innego drewno? moze jakis slaby stop zeliwny? bo skad sie wziely takie wielkie? Popatrz nawet rozmiar wzgledem dzial. one sa gigantyczne: ]. No nic nie wiem,, poszukam w necie moze cos znajde. hehe: ] Co do zagli, to maja one troche transparencji w kierunku do vektora normalnej kamery. dzieki temu delikanie przeswituja, lekko zlewajac sie z tlem. taki dodatkowy efekt szmaty, choc nie wiem czy poprawny fizycznie :]
infected Napisano 5 Maj 2012 Napisano 5 Maj 2012 Świetna robota ! Gratulacje ! Już jestem ciekaw finiszu. Co do kotwicy to powinna być duża jako, że belka poprzeczna musiała po rzuceniu na dno podczas dryfu ustawić kotwicę właściwie czyli zębem czy łapą - nie wiem jak to się fachowo nazywało w dół aby to coś wryło się w dno.
infected Napisano 5 Maj 2012 Napisano 5 Maj 2012 O właśnie widać jak wielka jest ta poprzeczka do ułożenia kotwicy podczas dryfu. Wygląda nawet trochę nieproporcjonalnie - jak by z innej większej kotwicy :)
jatat Napisano 6 Maj 2012 Napisano 6 Maj 2012 Rysunki pochodzą z holenderskiego opracowania o rekonstrukcji bardzo podobnej jednostki. Wydaje mi się że powinieneś zmienić kotwicę bo bardzo razi jej nieproporcjonalność w stosunku do wielkości galeonu jak i proporcje kotwicy są bardzo dziwne. No i jeszcze reje ich grubość. Idzie super wytrwałości w dalszej pracy.
KoMic Napisano 14 Maj 2012 Autor Napisano 14 Maj 2012 (edytowane) jatat, co fakt, to fakt, ze proporcje moga lezec. Zgadzam sie, poniewaz. Proporcje kotwy na Roter Lowe sa inne, ale wielkosciowo odpowiada tej co mam na wodniku. hmmm, chyba faktycznie bede musial do niej wrocic. na obecna chwile wyczyscilem detal rufy Edytowane 14 Maj 2012 przez KoMic
jatat Napisano 14 Maj 2012 Napisano 14 Maj 2012 No kurde Panie kurde no po prostu fantazja marynarska super.
KoMic Napisano 17 Maj 2012 Autor Napisano 17 Maj 2012 (edytowane) kolejny mały łupsrejd. olinowanie i ozaglowanie skonczone, ufffff... Detal olinowania Edytowane 17 Maj 2012 przez KoMic
blinq Napisano 18 Maj 2012 Napisano 18 Maj 2012 Wow! Mega szacun Panie KoMic! Rewelacyjnie to wygląda!
KoMic Napisano 30 Maj 2012 Autor Napisano 30 Maj 2012 blinq, bardzo dziekuje: ] Tores, wzgledne, close upow na tym poziomie nie planuje, a z drugiej strony na oddalonym nie jest az tak plasko. choc moge sie mylic. jeszcze sie z tym pobawie, to jest 1 klick: ] banderki up
JacekCichy Napisano 31 Maj 2012 Napisano 31 Maj 2012 Z banderami wygląda bardzo dostojnie :) świetna praca.
Miłosz3ds Napisano 26 Wrzesień 2012 Napisano 26 Wrzesień 2012 KoMic czekam i czekam aż coś jeszcze wrzucisz! Doczekam się? :D czy już finito?
Badyl Napisano 27 Grudzień 2012 Napisano 27 Grudzień 2012 Piękny wodnik, aż mam ochotę wrócić do 3d :D
KoMic Napisano 24 Luty 2013 Autor Napisano 24 Luty 2013 Siemano, Odgrzewam troche kotlecika, poniewaz siakos jakos cos mnie ruszylo, aby choc sprobowac to zakonczyc. Tak wiec... Model okretu jako tako skonczony, dorobilem brakujace linki, szalupe, bandery, falkonety i jakies inne duperele. Tu naleza sie podziekowania dla kolegi Wojciech Klimas "Veti" za pomoc z figureheadem... okazuje sie, ze Blender jednak ma power,,... troche, nie za duzo, ale troszke ma : ], tam gdzie max nie ma, czyli w niewielu obszarach : ]. Troche powalczylem z enviro, zostalo jeszcze ehhhhhh job***a zaloga... nienawidze tego... dlatego kolejnego upa moze nie byc: ] Na obecna chwile tak to wyglada. 3d z delikatna korekcja koloru. regards
biszkopte Napisano 24 Luty 2013 Napisano 24 Luty 2013 jak byś jeszcze popracował nad wodą to było super...model wypas :)
JacekCichy Napisano 24 Luty 2013 Napisano 24 Luty 2013 No świetnie to wygląda :) Ale tak jak wyżej woda mi coś nie leży... Co do załogi to zawsze może być "latający wodnik" tylko potargane żagle, trochę glonów tu i tam i będzie ;D
Karkosik Napisano 24 Luty 2013 Napisano 24 Luty 2013 No jak dla mnie bajerka. Model świetny (zwłaszcza ilość detalu powala) , a tekstury jeszcze lepsze. Nad shaderami mozna jeszcze troche popracować. Woda faktycznie niedomaga, ale mozna ją załatwić postpro ;) Ja sie własnie skusiłem i o to co mi wyszło. 1
KoMic Napisano 24 Luty 2013 Autor Napisano 24 Luty 2013 Karkosik, ehhh hehehe,. coz moge powiedziec... Wiasnie taka jest roznica miedzy prostym wyrobnikiem, a kims kto wie o co w tym chodzi... pieknie, bardzo mi sie podoba, nie pozostaje mi nic innego jak probowac choc troche zblizyc sie do takiego efektu. Czuc kunszt: ] pozdr i dzieki za poswiecony czas i otworzenie mi oczu: ]
Karkosik Napisano 24 Luty 2013 Napisano 24 Luty 2013 Oj tam nie przesadzaj bo sie zaczerwienie ;) To jest parenaście minut w PS ;) Pare doklejonych fot i zabawa z kolorkami i kontrastami czy coś. Naprawde baza jest idealna pod postpro. Wyrenderuj sobie to na warstwach, a pojdzie Ci jak z płatka.
DrRambo Napisano 25 Luty 2013 Napisano 25 Luty 2013 woda super, model też, ale... :D statek trochę wisi i jest zdecydowanie za czysty co nie zmienia faktu, że ogólnie mega
kotisded Napisano 10 Marzec 2013 Napisano 10 Marzec 2013 Michał nie spiesz się z finałem, za dużo pracy włożyłeś, pomożemy z ludkamni- zajmij się wodą. :)
mookie Napisano 11 Marzec 2013 Napisano 11 Marzec 2013 Ten pan syrenka jest niezbędny na dziobie? Pewnie jest to jakoś historycznie poprawne, ale wizualnie rzuca się za bardzo w oczy i odciąga uwagę od kapitalnego modelu. Może by chociaż bardziej skorodować tę figurkę?
RK Napisano 23 Marzec 2013 Napisano 23 Marzec 2013 O panu figurce historycznie tak naprawdę niewiele wiadomo (tak jak i o samym okręcie)- to rekonstrukcja na podstawie analogii, strzępków zdań i opisów, także można by go usunąć bez straty dla całości. Jeśli szukać błędów (bez przesady, pierdółek)- strasznie daleko powysuwałeś lufy armat. Tak czy owak- świetny model, gratuluję cierpliwości z "kogowiczami", mnie cholera wzięła.
KoMic Napisano 25 Marzec 2013 Autor Napisano 25 Marzec 2013 loooolllol: ] RK bywasz tam? hehehehe lolololol,,,, przyznam, ze bylo to dosc... hmmm egzotyczne przezycie. ale nie zaluje wylapali kilka bledow. Co do luf, to nie zastanawialem sie nad nimi. Moze faktycznie troche za mocno wysuniete. Z Panem figurka bede jeszcze walczyl, chcialbym go zachowac, byl w planach. Mimo ze one same sa mocno hmmm. Po prostu sa i tyle. obecnie walcze z zaludnieniem pokladu[miedzy roamami w EVE. BUFU style]... strasznie mi sie nie chce i przez to idzie dosc slamazarnie. Tak wiec, niebawem cos pokaze: ]w mikro rozdzialce aby niewiele bylo widac: ]. regards
RK Napisano 25 Marzec 2013 Napisano 25 Marzec 2013 Ta, ja tak "prywatnie" robię modele (takie drewniane), bawiłem się trochę w druk 3d rzeźb do Santissimy ale po tym jaką chamówę tam pokazali uznałem że nie potrzebne mi takie towarzystwo. W każdym razie- jakbyś jakichś "żaglowych" blueprintów potrzebował to dawaj znać :).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się