Napisano 22 Marzec 201212 l Autor hehe, dziekowac Panowie: ], przyznam ze najwieksze trudnosc sprawia mi brak wiedzy szkutniczej z tamtego okresu,.... albo wogole brak wiedzy szkutniczej jakiej kolwiek, a plany niestety sa marnej jakosci. poprawka mocowania sztagu grota,
Napisano 23 Marzec 201212 l Fajna stylizacja pracy, niby "tylko" statek, ale ma swój urok, trochę realistyczne, trochę komiksowe; rozwijany drugi żagiel to strzał w dziesiątkę!
Napisano 25 Marzec 201212 l Cześć! Coś pięknego. A pofalowany żagielek po prostu miód! :) czekam na aktualizację! Pozdrawiam.
Napisano 31 Marzec 201212 l Autor mookie, hehe dzieki. ale to jest zwijany zagiel. tzn zwiniety tak byle jak na potrzebe. tak zwany battle sail. Okrety nie potrzebowaly specjalnie predkosci, jedynie zostawiano te ktore sa potrzebne do utrzymania manewrowosci, a dzieki takiemu zabiegowi, kulki mniej haratały zagiel wlasciwy. kotisded, hehe racja, ciut przy duzy, choc nie wiem czy to nie jest wina przegietego pospro. napewno zwroce uwage. Miłosz3ds,alex3d. dziekowac: ] up olinowania, idzie wolno... bardzo wolno.
Napisano 31 Marzec 201212 l Wygląda bajecznie. Dodać wody, niebo, sepię z kilkoma efektami w psie i już widzę model roku :).
Napisano 31 Marzec 201212 l O – ho, ho! Przechyły i przechyły... :D Kawał świetnej roboty! Jak zawsze zresztą :)
Napisano 1 Kwiecień 201212 l Autor Dzieki chlopaki: ] Dzis meczylem sie z kolejna porcja linek... masakra.
Napisano 3 Kwiecień 201212 l Mam nadzieję na genialny finish, wietrzę froncik:) Z uwag mam tylko wrażenie, że mocno przesadziłeś z wielkością kotwicy? Pozdr
Napisano 21 Kwiecień 201212 l Autor Witac, Troche sie poopierdzielałem podczas swiat: ] w zasadzie nie mialem mozliwosci dziergania, przez wyjazd. Ale po powrocie dosc mocno ruszylem z linami. Tak wiec linki zmierzaja ku koncowi. W zasadzie zostal mi tylko do zrobienia zagiel Grota i bezan + troche linek. nastepnym krokiem pewnie bedzie zabranie sie za rufe, ktora obecnie jest w rozsypce. hmmm wode? nie mam jeszcze wody. ale jestem niemal pewien ze skozystam z modyfikatora hudego + pewnie jakis zmyslny shader. Kotwa, no wlasnie. hehe podobno galeony z tego okresu mialy wlasnie takie przesadzone kotwy. nie wiem. Moja i tak juz jest pomniejszona o 20% wzgledem tej z planow. raczej nie planuje dalszego pominejszania. Tak sie zastanawiajac. wielkosc moze zalezec od uzytego materialu. czy jest szansa ze robili ja z jakiegos dziwnego gatunku drewna?
Napisano 21 Kwiecień 201212 l Ślicznie wygladaja juz teraz żagle na tym niebieskim tle. Kotwice to chyba robili z żelaza nie z drewna ?
Napisano 21 Kwiecień 201212 l Autor Sunedge, wiesz, mi sie tez tak wydawalo, tzn tu mam zelazne, ale zelazo przy tym gabarycie musi byc ultra ciezkie. Stad pomysl, ze moze jednak nie. moze jednak cos innego drewno? moze jakis slaby stop zeliwny? bo skad sie wziely takie wielkie? Popatrz nawet rozmiar wzgledem dzial. one sa gigantyczne: ]. No nic nie wiem,, poszukam w necie moze cos znajde. hehe: ] Co do zagli, to maja one troche transparencji w kierunku do vektora normalnej kamery. dzieki temu delikanie przeswituja, lekko zlewajac sie z tlem. taki dodatkowy efekt szmaty, choc nie wiem czy poprawny fizycznie :]
Napisano 5 Maj 201212 l Świetna robota ! Gratulacje ! Już jestem ciekaw finiszu. Co do kotwicy to powinna być duża jako, że belka poprzeczna musiała po rzuceniu na dno podczas dryfu ustawić kotwicę właściwie czyli zębem czy łapą - nie wiem jak to się fachowo nazywało w dół aby to coś wryło się w dno.
Napisano 5 Maj 201212 l O właśnie widać jak wielka jest ta poprzeczka do ułożenia kotwicy podczas dryfu. Wygląda nawet trochę nieproporcjonalnie - jak by z innej większej kotwicy :)
Napisano 6 Maj 201212 l Rysunki pochodzą z holenderskiego opracowania o rekonstrukcji bardzo podobnej jednostki. Wydaje mi się że powinieneś zmienić kotwicę bo bardzo razi jej nieproporcjonalność w stosunku do wielkości galeonu jak i proporcje kotwicy są bardzo dziwne. No i jeszcze reje ich grubość. Idzie super wytrwałości w dalszej pracy.
Napisano 14 Maj 201212 l Autor jatat, co fakt, to fakt, ze proporcje moga lezec. Zgadzam sie, poniewaz. Proporcje kotwy na Roter Lowe sa inne, ale wielkosciowo odpowiada tej co mam na wodniku. hmmm, chyba faktycznie bede musial do niej wrocic. na obecna chwile wyczyscilem detal rufy Edytowane 14 Maj 201212 l przez KoMic
Napisano 17 Maj 201212 l Autor kolejny mały łupsrejd. olinowanie i ozaglowanie skonczone, ufffff... Detal olinowania Edytowane 17 Maj 201212 l przez KoMic
Napisano 30 Maj 201212 l Autor blinq, bardzo dziekuje: ] Tores, wzgledne, close upow na tym poziomie nie planuje, a z drugiej strony na oddalonym nie jest az tak plasko. choc moge sie mylic. jeszcze sie z tym pobawie, to jest 1 klick: ] banderki up
Napisano 26 Wrzesień 201212 l KoMic czekam i czekam aż coś jeszcze wrzucisz! Doczekam się? :D czy już finito?
Napisano 24 Luty 201312 l Autor Siemano, Odgrzewam troche kotlecika, poniewaz siakos jakos cos mnie ruszylo, aby choc sprobowac to zakonczyc. Tak wiec... Model okretu jako tako skonczony, dorobilem brakujace linki, szalupe, bandery, falkonety i jakies inne duperele. Tu naleza sie podziekowania dla kolegi Wojciech Klimas "Veti" za pomoc z figureheadem... okazuje sie, ze Blender jednak ma power,,... troche, nie za duzo, ale troszke ma : ], tam gdzie max nie ma, czyli w niewielu obszarach : ]. Troche powalczylem z enviro, zostalo jeszcze ehhhhhh job***a zaloga... nienawidze tego... dlatego kolejnego upa moze nie byc: ] Na obecna chwile tak to wyglada. 3d z delikatna korekcja koloru. regards
Napisano 24 Luty 201312 l No świetnie to wygląda :) Ale tak jak wyżej woda mi coś nie leży... Co do załogi to zawsze może być "latający wodnik" tylko potargane żagle, trochę glonów tu i tam i będzie ;D
Napisano 24 Luty 201312 l No jak dla mnie bajerka. Model świetny (zwłaszcza ilość detalu powala) , a tekstury jeszcze lepsze. Nad shaderami mozna jeszcze troche popracować. Woda faktycznie niedomaga, ale mozna ją załatwić postpro ;) Ja sie własnie skusiłem i o to co mi wyszło.
Napisano 24 Luty 201312 l Autor Karkosik, ehhh hehehe,. coz moge powiedziec... Wiasnie taka jest roznica miedzy prostym wyrobnikiem, a kims kto wie o co w tym chodzi... pieknie, bardzo mi sie podoba, nie pozostaje mi nic innego jak probowac choc troche zblizyc sie do takiego efektu. Czuc kunszt: ] pozdr i dzieki za poswiecony czas i otworzenie mi oczu: ]
Napisano 24 Luty 201312 l Oj tam nie przesadzaj bo sie zaczerwienie ;) To jest parenaście minut w PS ;) Pare doklejonych fot i zabawa z kolorkami i kontrastami czy coś. Naprawde baza jest idealna pod postpro. Wyrenderuj sobie to na warstwach, a pojdzie Ci jak z płatka.
Napisano 25 Luty 201312 l woda super, model też, ale... :D statek trochę wisi i jest zdecydowanie za czysty co nie zmienia faktu, że ogólnie mega
Napisano 10 Marzec 201312 l Michał nie spiesz się z finałem, za dużo pracy włożyłeś, pomożemy z ludkamni- zajmij się wodą. :)
Napisano 11 Marzec 201312 l Ten pan syrenka jest niezbędny na dziobie? Pewnie jest to jakoś historycznie poprawne, ale wizualnie rzuca się za bardzo w oczy i odciąga uwagę od kapitalnego modelu. Może by chociaż bardziej skorodować tę figurkę?
Napisano 23 Marzec 201311 l O panu figurce historycznie tak naprawdę niewiele wiadomo (tak jak i o samym okręcie)- to rekonstrukcja na podstawie analogii, strzępków zdań i opisów, także można by go usunąć bez straty dla całości. Jeśli szukać błędów (bez przesady, pierdółek)- strasznie daleko powysuwałeś lufy armat. Tak czy owak- świetny model, gratuluję cierpliwości z "kogowiczami", mnie cholera wzięła.
Napisano 25 Marzec 201311 l Autor loooolllol: ] RK bywasz tam? hehehehe lolololol,,,, przyznam, ze bylo to dosc... hmmm egzotyczne przezycie. ale nie zaluje wylapali kilka bledow. Co do luf, to nie zastanawialem sie nad nimi. Moze faktycznie troche za mocno wysuniete. Z Panem figurka bede jeszcze walczyl, chcialbym go zachowac, byl w planach. Mimo ze one same sa mocno hmmm. Po prostu sa i tyle. obecnie walcze z zaludnieniem pokladu[miedzy roamami w EVE. BUFU style]... strasznie mi sie nie chce i przez to idzie dosc slamazarnie. Tak wiec, niebawem cos pokaze: ]w mikro rozdzialce aby niewiele bylo widac: ]. regards
Napisano 25 Marzec 201311 l Ta, ja tak "prywatnie" robię modele (takie drewniane), bawiłem się trochę w druk 3d rzeźb do Santissimy ale po tym jaką chamówę tam pokazali uznałem że nie potrzebne mi takie towarzystwo. W każdym razie- jakbyś jakichś "żaglowych" blueprintów potrzebował to dawaj znać :).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto