Jump to content

Dream 2030 - Platige Image dla Kataru


adek

Recommended Posts

Platige Image, nawiązała współpracę z katarską agencją rządową organizującą narodowy dzień Kataru. Studio to zostało wybrane spośród kilku wiodących studiów z całego świata do realizacji czołówki i wideoklipu w ramach kampanii „Dream 2030”.

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=2260

 

 

Link to comment
Share on other sites

Haha aż chciałoby się podłożyć fałszywe napisy do piosenki o zniszczeniu ameryki:) Na europejskie realia to IMO bardzo miałkie jest, ale bardzo dobrze wykonane i przyjemne w odbiorze. Ciekawe czy płaca była tak rekordowa jak w innych dziedzinach, w których katarczycy angażują europejskie firmy.

Link to comment
Share on other sites

2030? ja bym tak daleko nie sięgał... jak to ktoś kiedyś mądrze powiedział "kiedy skończy się ropa, ludzie zapomną, że ktoś tam wogóle mieszka"...

 

 

pewnie dlatego korzystają puki mają ropę by potem żyć z turystyki,

 

filmik ładne nawet, ale trochę nie równe mają super fajne momenty i raczej słabe ale ogólnie na plus

Link to comment
Share on other sites

Mi tam się muza podobała i filmik też spoko. Bardzo fajnie postacie nawiązują do urody blisko-wschodniej. Zawiodłem się natomiast, na wstępie flikającym trailem ptaka od 11 - 16 sekundy :( taki błąd? W PI?? Oj, oj, nie opuszczać mi się tam :)

Link to comment
Share on other sites

Bardzo ładnie zrealizowana "chałturka" zwłaszcza, że jak widać wymagania klienta były bardzo konkretne... brawo...!!!... no i dawno nie obejrzałem czegoś w czym się buduje, a nie burzy i rozwala... a to kolejne wyzwanie, bo trzeba walczyć z wygodą przystosowania się do akceptowanego stereotypu...:))

Link to comment
Share on other sites

w/g mnie to cienki ten KATAR, a Wasze wypowiedzi idealnie pasują do klimatu przed chwilą obejrzanych clipow...

 

Kazda z prac ponizej KATARU zawarta na tej stronie

http://community.platige.com/

bije na łeb to przeziębienie.

 

Rozumiem, ze trzeba zarabiac kasę ale żeby sie tym chwalić... PLATIGE IMAGE!!!!!!!

moze ja i moja skromna osoba umiescila by tą chałturkę w swym portfolio :)

ALE ONI????, buuu

i jeszcze wali mi to teleexpresem...

 

technicznie i wizualnie SUPER! ;P ale nie do portfolio :(

 

P.S. Bagins gdzieś... na urlopie????

;P

Edited by kazka80
Link to comment
Share on other sites

Mi tak średnio weszło prawde mówiąc. Wiem że to komercja i blabla ale Madagaskar (chyba dość oczywiste skąd porównanie) to tez komercja a film miał kilkanaście kompletów jaj więcej.

A co do jaj to wiem, że klient potrafi czasem skutecznie wykastrowac każdy pomysł i projekt i wiem, że nie wiem jak to było w tym przypadku ale zabieg kastracji sie powiódł.

Link to comment
Share on other sites

Oglądając trzeba pamiętać dla kogo to jest i jaka jest grupa

docelowa - dzieci!

Dobra robota!

 

Ciekawi mnie sama współpraca z katarczykami i z jakimi elementami tej

produkcji było najwięcej problemów. Proces tworzenia charakterów i czy

udało się od razu wstrzelić z nimi w ich gusta. O ile można o tym

pisać.

W koncowej sekwencji przy zlatującym pionowo pociągu mozna by było

dodać gdzieś w tle mały rozbłysk gwiazdki

I byłby Disney :)

 

Kaśka - troszkę przegiąłaś z tą dosłownością w pierwszym zdaniu...

każdy widzi i czyta.

ale wiem, że jesteś pyskata ;-)

Edited by qbaqbaMAX3D
Link to comment
Share on other sites

sporo było do zrobienia. szkoda, ze to zwierzaki nie miały większej roli bo wykonane były bardzo fajnie. Moze jeszcze gdzieś kiedyś zagrają ;)

 

plasti: o 10 latach w agencjach człowiek ma mózg jak po lobotomii. wszystko się wypala i zostają tylko resztki szarej tkanki przy rdzeniu.

Link to comment
Share on other sites

Fajny (bardzo) animek. Niemniej mi sie w oczy wkleil po pierwszym oblookaniu blad w 1:52 - dziewczynka pod pacha ma interferencje miedzy meshem skory i tkaniny.

 

chodziło Ci chyba o intersekcję mesha :]

 

Generalnie projekt miał sporo wyzwań. min. właśnie symulacja odzieży dzieci. Każde z nich miało swój setupu do symulacji, błędy się oczywiście zdarzały ale na bieżąco były poprawiane podczas oświetlania scen i renderingu. A czasami wracały do sdziału symul;acji i były liczone jeszcze raz i jeszcze raz i jeszcze raz. Sporo tego. Jedna pacha dziewczynki to nic w porównaniu do ilości intersekcji jaki znalazły się na początku ;)

 

Ciekawi mnie sama współpraca z katarczykami i z jakimi elementami tej

produkcji było najwięcej problemów. Proces tworzenia charakterów i czy

udało się od razu wstrzelić z nimi w ich gusta. O ile można o tym

pisać.

 

dostaliśmy zdjęcia konkretnych dzieci do wymodelowania i nie było zmiłuj. Odstające uszy? Robimy odstające uszy. Wystające zęby i zmarcha na czole? Robimy tak jak klient przykazał :) Nawet koń został zmieniony: kolor grzywy i sierści do wymiany. A w środku renderingu zmieniać shadery to spory problem, zwłaszcza dla kompozycji :)

 

Z samymi katarczykami najwięcej było zapewne problemów przy preprodukcji ale tutaj musi się wypowiedzieć już ktoś z produkcji, ja miałem wtedy inne projekty na zakolach ;)

Link to comment
Share on other sites

tweety - a bo ja ostatnio caly czas walcze z T-mobile i mi sie slowo interferencja wbilo juz tak do glowy, ze chyba sni mi sie po nocach. U mnie sie zaklocaja nadajniki (interferancje fal) i mysle intersekcja a pisze interferencja :D hehe.

 

Tak czy inaczej mi sie calosc podoba i dla dzieciorow super jest - nie wiem ile trawala cala realizacja, ale daje rade.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy