Napisano 25 Lipiec 201212 l Nie mam czasu na rozpisywanie ale na oficjalnej stronie pixo juz jest nowy ZBrush :D http://www.pixologic.com http://www.pixologic.com/zbrush/features/ZBrush4R4/
Napisano 25 Lipiec 201212 l Autor Jednak jeszcze go niema ale sie szykuja.. macie z historii bo wszystkie linki poznikaly http://www.pixologic.com/zbrush/features/ZBrush4R4/feature-list/ http://www.pixologic.com/zbrush/features/ZBrush4R4/major-new-features/ http://www.pixologic.com/zbrush/features/insertmesh/ http://www.pixologic.com/zbrush/features/QRemesher-retopology/ http://www.pixologic.com/zbrush/features/undo-history/ Chyba wszystko.. Jesli Moderator uwaza, ze nie nalezy tego umieszczac prosze o usuniecue:)
Napisano 25 Lipiec 201212 l Skubańcy z Pixologic, właśnie miałem puścić filmik z insert multimesh i zdjeli:D Edit:Wróciło:) Edytowane 26 Lipiec 201212 l przez mafida
Napisano 26 Lipiec 201212 l DynaMesh can now be used to combine SubTools. A new PolyGroup option has been added to designate SubTools for subtraction based Boolean-type operations when merging via DynaMesh. QRemesher Automatic quad-based retopology for full or partial models, including Curve Guide and density control features. Jeszcze poprawią zbugowane hardsurface'y i mamy soft idealny;)
Napisano 26 Lipiec 201212 l No dobra, czyli ta strona już oficjalnie? http://www.pixologic.com/zbrush/features/ZBrush4R4/ Bo nadal to widzę. Czyli to nie jest już żaden błąd.
Napisano 26 Lipiec 201212 l Autor http://www.pixologic.com/zbrush/downloadcenter/instructions/ Już można ściągać. Nie moge się doczekać tych nowych narzędzi do retopologii :D Nawiasem, kolejny update za free. Pixologic chyba w ten sposób w końcu będzie w "narzędziowni" każdego grafika ;)
Napisano 26 Lipiec 201212 l Oglądam filmiki i padam na klatę. Na na razie widziałem 4 nowe funkcje z czego 3 rzeczy wejdą do mojego codziennego workflowu. :D Dynamesh był dla mnie przełomem ale całościowo ten update jest chyba silniejszy, o te małe ale mega przydatne rzeczy. Na youtube filmiki szybciej się ładują. serwery pixo są DDOSowane przez ludzi ściągających update. :P http://www.youtube.com/user/ZBRUSHatPIXOLOGIC?feature=watch Ten filmik jest najlepszy. Sculpting na kwasie. Szalona kamera i niezła psychodela. Edytowane 26 Lipiec 201212 l przez Monio
Napisano 26 Lipiec 201212 l Po zobaczeniu wszystkich filmików prezentacyjnych jestem zachwycony. Nie mogłem się powstrzymać.
Napisano 26 Lipiec 201212 l Po zobaczeniu wszystkich filmików prezentacyjnych jestem zachwycony. Nie mogłem się powstrzymać. a powinieneś :D Na pamiątkę zrobiłem sobie screenshota 8D
Napisano 26 Lipiec 201212 l Ciekaw jestem nowego retopo bardzo ale rozwala mnie idace w tysiace undo... Ktore dodatkowo mozna nagrac jako filmik... I dodatkowo sie zapisuje w pliku :O Czy istnieje jakikolwiek inny software, ktory zapisuje undo do pliku i mozna z niego korzystac w nastepnej sesji?
Napisano 26 Lipiec 201212 l Dziwne o tyle że kiedy odpalisz stary plik to chyba niespecjalnie pamiętasz co z nim robiłeś w poprzedniej sesji.
Napisano 26 Lipiec 201212 l Zalezy ile czasu minelo od poprzedniej sesji. Ale poza tym - no to tym lepiej ze masz takie undo bo mozesz sobie podejrzec co tam robiles. A jak pracujesz w grupie i dostajesz plik taki od kogos to mozesz podejrzec workflow ;)
Napisano 26 Lipiec 201212 l Wymienię chętnie tysiące undo a perfekcyjne działający backup bo raz zapisze , raz nie zapisze modelu po crashu . Inna sprawa że dopiero w trakcie pracy wychodzi na ile przydatne są nowinki zbrushowe to co na filmach wygląda świetnie , często w normalnej pracy jest koszmarnie toporne w obsłudze . Edytowane 26 Lipiec 201212 l przez zeet
Napisano 27 Lipiec 201212 l Najczęściej te nowości trzeba obcykać i dopiero po jakimś czasie czaisz co one dają.
Napisano 27 Lipiec 201212 l wlasnie przestalem wymiotowac od tej latajacej kamery pokazujacej mesh insert
Napisano 27 Lipiec 201212 l Autor Wymienię chętnie tysiące undo a perfekcyjne działający backup bo raz zapisze , raz nie zapisze modelu po crashu . Inna sprawa że dopiero w trakcie pracy wychodzi na ile przydatne są nowinki zbrushowe to co na filmach wygląda świetnie , często w normalnej pracy jest koszmarnie toporne w obsłudze . Oj z tyb backupem to mi się nigdy nie trafilo, że działał. Może poprawili tę funkcję? Te toporne w obsłudze rzeczy to też często wina słabego sprzętu :/
Napisano 27 Lipiec 201212 l Czy istnieje jakikolwiek inny software, ktory zapisuje undo do pliku i mozna z niego korzystac w nastepnej sesji? Jak istnieje inny taki soft gdzie można korzystać z udno w następnej sesji to postawisz piwo? :D
Napisano 27 Lipiec 201212 l Gotham- Chciałem zobrazować tą psychodele która była w 2 filmikach prezentacyjnych. Mocny stuff muszą w tym pixologic zapodawać. ;) Te 10 tysięcy kroków undo to dla mnie coś pięknego. Testuje i działa wyśmienicie. Ja często robiłem tak że zapisywałem toola co jakiś czas tylko po to żeby pootwierać wcześniejsze wersje i przeglądając je zobaczyć co poprawiłem a co popsułem. Teraz calusieńki proces mogę zobaczyć przeciągając jeden suwaczek. No i będzie to mogło służyć do robienia bardzo czytelnych i fajnie zmontowanych timelapsów, nawet z szaloną kamerą jak ktoś lubi. Qremeshera testuje właśnie. Jesli chodzi o topologie ciała to w przypadku człowieczków spisuje się wyśmienicie, dokładnie tak jak trzeba. Czasem tylko trzeba na paluszkach QRGuides zaznaczyć bo potrafi je zgubić. W przypadku mordek jeszcze długa droga przed tym narzędziem, szczególnie takich które mają wymodelowaną jamę ustną. Jako geometria do modelowania spisze się świetnie i raczej lepiej niż dynamesh ale to jeszcze nie jest taka jakość topologi żeby to można było wstawić do gierki czy animacji. Na szczęście to cudo ma w nazwie Alfa czyli pewnie te aalgorytmy będą udoskonalane. Do konkretnej siaty trzeba będzie korzystać z Topobrusha. Zaraz go przetestuje. :3
Napisano 27 Lipiec 201212 l Autor Jest bug, że nie transferuje HD Geometry z modeli starszych niz aktualna wersja. Jednakże mają się tym dzisiaj zająć ;) A Qremesher też bardzo przypadł mi do gustu. Undo history bardzo się przyda ;) Nie podoba mi sie tylko to, że kraniec transpose line snapuje się do mesha, nawet innego subtoola i nie idzie po linni prostej wzdłuż ekranu nawet z wciśniętym shiftem. Trzeba rozciągać linie poza model żeby ona była prosta lub ustawiać ręcznie .. Czy może jest jakieś rozwiązanie tego problemu, zeby bylo "po staremu" Bardzo mnie to gnębi :(
Napisano 28 Lipiec 201212 l Kupno licencji Zbrusha 3 lata temu bylo najlepiej wydanymi pieniędzmi w moim życiu !
Napisano 28 Lipiec 201212 l Autor Jest. Włącz butona Preferences:Transpose:Align ActionLine To Axis. Dziękować :D
Napisano 28 Lipiec 201212 l qmesher jeszcze doskonały nie jest. 10 razy plugin mi się wywalał, zanim udało się uzyskać zadowalający rezultat :) Do tego robi jeszcze nie poweldowane vertexy :) Model z którego robiłem qmesha musiałem ostro zdecimatować, poniżej 1 miliona poly. Potencjał w tym jest.
Napisano 29 Lipiec 201212 l Kubi- Przecież na filmikach i w instrukcjach pisali że qremeshera powinno się używać na średnio gęstych siatkach bo bedzie się wywalał. RTFM ;P Czyli albo decimation albo podwójny dynamesh z projekcją.
Napisano 29 Lipiec 201212 l średnio gęstych "Średnio gęste" :) pojęcie względne. Pociesza mnie rozdzielczość 2048 dynamesha.
Napisano 1 Sierpień 201212 l Na ZClasroom pojawiło się parę nowych filmików w tym jeden wyjaśniający działanie Topobrusha. http://www.pixologic.com/zclassroom/homeroom/lesson/topology/ http://www.pixologic.com/zclassroom/homeroom/lesson/transpose/
Napisano 1 Sierpień 201212 l Ehh...wygląda na to że w końcu naprawili działanie Clip brushy ;)Ciekawi mnie tylko( głównie w kontekście Qremeshera) czy utrzyma się na rynku 3d coat bo ostatnimi czasy jego twórca o to dość ostro walczy i raczej nie próżnuje...
Napisano 2 Sierpień 201212 l Operonxyz- Pobawiłem się nowym topobrushem oraz qremesherem już na tyle żeby móc je na trzeźwo ocenić. Qremesher spisuje się lepiej do coatowego autopo, siatki są sensowniejsze i jakieś takie bardziej równe, dodatkowo działa dużo szybciej. Natomiast Topobrush mimo że jest narzędziem świetnym i dużo lepszym od zwykłego zbruszowego retopo to nie jest tak wygodny jak Coatowe narzędzia. Przy małych detalach są czasem problemy ze snapowaniem, wielu opcji po prostu niema. Łączenie gotowych siatek trzeba robić za pomocą klasycznego retopo albo zewnętrznych softów gdzie w coacie robiło się to normalnymi narzędziami. Tutaj nadal Coat ma silną przewagę i dlatego nie sądzę żeby wszyscy hop siup przestali go używać przez nowe opcje zetki.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto