Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 29
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Napisano (edytowane)

Skubańcy z Pixologic, właśnie miałem puścić filmik z insert multimesh i zdjeli:D

 

Edit:Wróciło:)

Edytowane przez mafida
Napisano
DynaMesh can now be used to combine SubTools. A new PolyGroup option has been added to designate SubTools for subtraction based Boolean-type operations when merging via DynaMesh.

 

QRemesher Automatic quad-based retopology for full or partial models, including Curve Guide and density control features.

 

Jeszcze poprawią zbugowane hardsurface'y i mamy soft idealny;)

Napisano (edytowane)

Oglądam filmiki i padam na klatę. Na na razie widziałem 4 nowe funkcje z czego 3 rzeczy wejdą do mojego codziennego workflowu. :D Dynamesh był dla mnie przełomem ale całościowo ten update jest chyba silniejszy, o te małe ale mega przydatne rzeczy.

 

 

Na youtube filmiki szybciej się ładują. serwery pixo są DDOSowane przez ludzi ściągających update. :P

http://www.youtube.com/user/ZBRUSHatPIXOLOGIC?feature=watch

 

 

Ten filmik jest najlepszy. Sculpting na kwasie. Szalona kamera i niezła psychodela. Edytowane przez Monio
Napisano
Po zobaczeniu wszystkich filmików prezentacyjnych jestem zachwycony.

 

 

 

EFSVF.jpg

Nie mogłem się powstrzymać.

 

a powinieneś :D

 

Na pamiątkę zrobiłem sobie screenshota 8D

Napisano

Ciekaw jestem nowego retopo bardzo ale rozwala mnie idace w tysiace undo... Ktore dodatkowo mozna nagrac jako filmik... I dodatkowo sie zapisuje w pliku :O Czy istnieje jakikolwiek inny software, ktory zapisuje undo do pliku i mozna z niego korzystac w nastepnej sesji?

Napisano

Zalezy ile czasu minelo od poprzedniej sesji. Ale poza tym - no to tym lepiej ze masz takie undo bo mozesz sobie podejrzec co tam robiles. A jak pracujesz w grupie i dostajesz plik taki od kogos to mozesz podejrzec workflow ;)

Napisano (edytowane)

Wymienię chętnie tysiące undo a perfekcyjne działający backup bo raz zapisze , raz nie zapisze modelu po crashu .

 

Inna sprawa że dopiero w trakcie pracy wychodzi na ile przydatne są nowinki zbrushowe to co na filmach wygląda świetnie , często w normalnej pracy jest koszmarnie toporne w obsłudze .

Edytowane przez zeet
Napisano
Wymienię chętnie tysiące undo a perfekcyjne działający backup bo raz zapisze , raz nie zapisze modelu po crashu .

 

Inna sprawa że dopiero w trakcie pracy wychodzi na ile przydatne są nowinki zbrushowe to co na filmach wygląda świetnie , często w normalnej pracy jest koszmarnie toporne w obsłudze .

 

Oj z tyb backupem to mi się nigdy nie trafilo, że działał. Może poprawili tę funkcję?

 

Te toporne w obsłudze rzeczy to też często wina słabego sprzętu :/

Napisano
Czy istnieje jakikolwiek inny software, ktory zapisuje undo do pliku i mozna z niego korzystac w nastepnej sesji?

 

Jak istnieje inny taki soft gdzie można korzystać z udno w następnej sesji to postawisz piwo? :D

Napisano

Gotham- Chciałem zobrazować tą psychodele która była w 2 filmikach prezentacyjnych. Mocny stuff muszą w tym pixologic zapodawać. ;)

 

Te 10 tysięcy kroków undo to dla mnie coś pięknego. Testuje i działa wyśmienicie. Ja często robiłem tak że zapisywałem toola co jakiś czas tylko po to żeby pootwierać wcześniejsze wersje i przeglądając je zobaczyć co poprawiłem a co popsułem. Teraz calusieńki proces mogę zobaczyć przeciągając jeden suwaczek. No i będzie to mogło służyć do robienia bardzo czytelnych i fajnie zmontowanych timelapsów, nawet z szaloną kamerą jak ktoś lubi.

 

Qremeshera testuje właśnie. Jesli chodzi o topologie ciała to w przypadku człowieczków spisuje się wyśmienicie, dokładnie tak jak trzeba. Czasem tylko trzeba na paluszkach QRGuides zaznaczyć bo potrafi je zgubić. W przypadku mordek jeszcze długa droga przed tym narzędziem, szczególnie takich które mają wymodelowaną jamę ustną.

Jako geometria do modelowania spisze się świetnie i raczej lepiej niż dynamesh ale to jeszcze nie jest taka jakość topologi żeby to można było wstawić do gierki czy animacji. Na szczęście to cudo ma w nazwie Alfa czyli pewnie te aalgorytmy będą udoskonalane.

Do konkretnej siaty trzeba będzie korzystać z Topobrusha. Zaraz go przetestuje. :3

Napisano

Jest bug, że nie transferuje HD Geometry z modeli starszych niz aktualna wersja.

Jednakże mają się tym dzisiaj zająć ;)

 

A Qremesher też bardzo przypadł mi do gustu. Undo history bardzo się przyda ;)

 

Nie podoba mi sie tylko to, że kraniec transpose line snapuje się do mesha, nawet innego subtoola i nie idzie po linni prostej wzdłuż ekranu nawet z wciśniętym shiftem.

Trzeba rozciągać linie poza model żeby ona była prosta lub ustawiać ręcznie ..

Czy może jest jakieś rozwiązanie tego problemu, zeby bylo "po staremu"

Bardzo mnie to gnębi :(

Napisano

qmesher jeszcze doskonały nie jest. 10 razy plugin mi się wywalał, zanim udało się uzyskać zadowalający rezultat :) Do tego robi jeszcze nie poweldowane vertexy :) Model z którego robiłem qmesha musiałem ostro zdecimatować, poniżej 1 miliona poly. Potencjał w tym jest.

Napisano

Kubi- Przecież na filmikach i w instrukcjach pisali że qremeshera powinno się używać na średnio gęstych siatkach bo bedzie się wywalał. RTFM ;P Czyli albo decimation albo podwójny dynamesh z projekcją.

Napisano

Ehh...wygląda na to że w końcu naprawili działanie Clip brushy ;)Ciekawi mnie tylko( głównie w kontekście Qremeshera) czy utrzyma się na rynku 3d coat bo ostatnimi czasy jego twórca o to dość ostro walczy i raczej nie próżnuje...

Napisano

Operonxyz- Pobawiłem się nowym topobrushem oraz qremesherem już na tyle żeby móc je na trzeźwo ocenić. Qremesher spisuje się lepiej do coatowego autopo, siatki są sensowniejsze i jakieś takie bardziej równe, dodatkowo działa dużo szybciej.

Natomiast Topobrush mimo że jest narzędziem świetnym i dużo lepszym od zwykłego zbruszowego retopo to nie jest tak wygodny jak Coatowe narzędzia. Przy małych detalach są czasem problemy ze snapowaniem, wielu opcji po prostu niema. Łączenie gotowych siatek trzeba robić za pomocą klasycznego retopo albo zewnętrznych softów gdzie w coacie robiło się to normalnymi narzędziami. Tutaj nadal Coat ma silną przewagę i dlatego nie sądzę żeby wszyscy hop siup przestali go używać przez nowe opcje zetki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności