Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Loki> wszystko zrozumiałe :) Pewnie też bym tak zrobił, ale byłem ciekawy tej szybkiej techniki - myślałem, że to może coś innego :) Dzięki.

  • Odpowiedzi 4,2k
  • Wyświetleń 563,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
a że tak się zapytam, what the f*&k is that?

 

hmmm... a bo ja wiem? Nabazgrałem takie coś na kartce no i to wymodelowałem ... w sumie chodzi mi po głowie zrobienie animacji walki dwóch takiego typu dziwnych "ludzików" ... uczę się od pewnego czasu rigować ale na banalnych modelach ... chce zrobić coś "mocniejszego"

 

A czy ma znaczenie co to jest? ^^ ... powiedzmy, że "żołnierz przyszłości" ... lubie sobie modelować takie rzeczy ... statki kosmiczne ... jakieś roboty ... itd. ^^ ... ogólnie lubie modelować rzeczy, które nie istnieją ...

Napisano
A jak tu dajesz siatkę i render to zrób ten render dobrze albo pokazuj tylko siatkę ;d

 

a nie wydaje ci sie ze to jest poprostu screen z viewportu ?

 

A gun fajny, tylko ze jan na low poly to za duzo poly, a jak na high poly to za bardzo kanciasty :)

Napisano
a nie wydaje ci sie ze to jest poprostu screen z viewportu ?

 

Viewport czy nie, siatkę pokazał a ten viewport może zastąpić dobrym renderem albo wcale nie pokazywać ani viewportu ani rendera ( w przypadku gdy jest słaby) ponieważ taki widok z viewa nic nie pokazuje a wyglada bardzo srednio ;d więc jak już daje to niech da renderka ( lepsze to niż w view, chociaz tez wiele wiecej nie pokazuje ). Dobra tyle z mojej strony ;d

 

A co do stworka to idee w sumie rozumiem ale wykonanie słabe, ale taki miałeś zamiar ( prosty model ) to się nie będę czepiał :p fajnie fajnie pozdro

Napisano
a nie wydaje ci sie ze to jest poprostu screen z viewportu ?

 

Viewport czy nie, siatkę pokazał a ten viewport może zastąpić dobrym renderem albo wcale nie pokazywać ani viewportu ani rendera ( w przypadku gdy jest słaby) ponieważ taki widok z viewa nic nie pokazuje a wyglada bardzo srednio ;d więc jak już daje to niech da renderka ( lepsze to niż w view, chociaz tez wiele wiecej nie pokazuje ). Dobra tyle z mojej strony ;d

 

A co do stworka to idee w sumie rozumiem ale wykonanie słabe, ale taki miałeś zamiar ( prosty model ) to się nie będę czepiał :p fajnie fajnie pozdro

 

No tak, ale muszę poprawi stawy nóg i w ogóle, więc się zagęści ^^ W końcu to robot, a roboty to przecież same sześciany, które się ruszają xd

Napisano

Arti ja mówiłem o robocie ( stworze ? ) Hutera, a co do Twojego to może być ale jakbym miał się czepiać to czepiłbym sie ilości odnóży ( za mało ) i ich rozłożenia (raczej by sie wywalał do przodu :D ) a tak poza tym to tak jak mówiłem - fajny :]

Napisano
ten viewport może zastąpić dobrym renderem albo wcale nie pokazywać ani viewportu ani rendera ( w przypadku gdy jest słaby) ponieważ taki widok z viewa nic nie pokazuje a wyglada bardzo srednio

 

vieport pokazuje, chocby czy masz dobrze smooth grupy ulozone.

A w ogole to sie zastanawiam skąd nagle twe przeświadczenie że możesz ustalać zasady co pokazywać a co nie w tym wątku?

Napisano
Arti ja mówiłem o robocie ( stworze ? ) Hutera, a co do Twojego to może być ale jakbym miał się czepiać to czepiłbym sie ilości odnóży ( za mało ) i ich rozłożenia (raczej by sie wywalał do przodu :D ) a tak poza tym to tak jak mówiłem - fajny :]

 

Wpadka xD. Mówiłeś to tak, jak byś mówił o tym pajączku ^^

Napisano

Ja też szczerze mówiąc tak myślałem ^^ ... ale wracając ... postanowiłem go oteksturować i zrigować ... być może jeszcze się pojawi na forum w dziale animacji ^^

Napisano
vieport pokazuje, chocby czy masz dobrze smooth grupy ulozone.

A w ogole to sie zastanawiam skąd nagle twe przeświadczenie że możesz ustalać zasady co pokazywać a co nie w tym wątku?

 

Mirach nie chcę nikomu nic narzucać ani nic ustalać, jeśli uraziłem Cię swoimi wypowiedziami to przepraszam. Tyle ode mnie.

Napisano

Głośnik , trochę wzorowane na moich creativa , a trochę własny koncept .

Mało detalu , ale to dlatego że trochę się z siatką pogubiłem i już nie miałem siły .

5bd66d4b14a319cbmed.jpg

SIATKA

d36124b2f8dd5adcmed.jpg

 

SIATKA

Napisano

mileS fajnie, ile tam jest MS razy 5? :)

 

krzyhhh bardzo fajnie tylko lapki troche kwadratowe no i siatki zapomniales dodac. w czym renderowane? jakos mi to brazil'em zalatuje :)

Napisano

ua.. sorki siatkę poszukam (jak będę "u siebie").. ale może być ciężko, to trochę starsza rzecz przypadkiem znaleziona w projektach. ucieszyła moje oko to pokazałem

Co do renderera to najprawdopodobniej finalrender (szary dirt)

Napisano

fajne modele wrzucacie.

 

moze ktos ma ochote i np. w niedziele wieczorkiem (po. 21) siasc i pomodelowac przez 1-2 godziny na zadany temat?

Napisano

i oto siateczka:)

ciesze sie ze sie podoba, felga jest czescia mojego nowego modela domysla sie juz ktos jakiego?:)

Napisano

no bez kitu niezle by wtedy wygladal:) jeszcze jakis spojler z tylu i gitara hehe

Napisano

modele domków z nowego własnego projektu. jakieś dwa dni pracy (modelling i mapowanie) i około 450tys poly.

 

show01.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

Radek98: hehe, będzie w podobnym klimacie tyle, że bardziej real i więcej klimatu niż w enginie. chociaż nie ukrywam, że warto podpatrzeć jak oni zbudowali swój envirnoment :)

 

krzyhhh: stillka, nie mam pomysłu na animkę :) może kiedyś podpasuje się do tego jakiś scenariusz ;]

Napisano

no faktycznie super tweety , PI chyba wpłynął na workflow bo tempo pracy ekspresowe :)

Napisano

jest kilka ciekawych rozwiązań których tutaj się nauczyłem. min nie zawracanie sobie głowy detalami (dojdzie to na teksturach) i używanie instance przy kopiowaniu jak tylko się da. do tego zjechanie z ilości poly dla elementów niewidocznych w scenie, używanie smooth groups i chamferów a nie TS czy MS. dlatego domki chociaż składają się z kilku tysięcy obiektów tak naprawdę mapowało się grupowo, całe ściany, całe dachy etc. to bardzo szybki sposób pracy. ważne jest też aby modelować zgodnie z konceptem i nie odbiegać od wcześniej narysowanych czy podpatrzonych form. to pozwoli na zachowanie spójności i nie zastanawianie się nad tym co dodać i czy czegoś nie jest za dużo.

 

do tego wiem, że wszelakie błędy w geometrii można zatuszować poprzez tekstury i światła a jak i to nie starczy to na koniec co nieco wyretuszować w kompozycji. potwierdza się tym samym moja zasada: lepiej samemu wymodelować, oteksturować i oświetlić scenę. ma się wtedy większą kontrolę nad sceną i tempo pracy rośnie jak a drożdżach :)

 

całość będzie dość bardziej rozbudowana. dżungla, drzewa, krzewy, trawa etc. o rendering się nie martwię. sporo pójdzie na passach, sporo dojdzie na etapie domalówek i postprodukcji. na razie największym moim zmartwieniem są tekstury, ale i tutaj wiem, że koncepty pomogą mi zachować spójność kolorystyczną i utrzymać wszystko w jednym klimacie.

 

grunt, że Vorek oddał mi wreszcie tablet i mam teraz trochę wolnego czasu w weekend żeby popracować nad całością :)

 

Pozdrawiam

 

[edit]

 

a tak prezentuje się wstępny kadr:

 

show03.jpg

 

domek po lewej to kopia domka po prawe ale spokojnie, jutro kończę nowy większy domek. scena waży już jakieś 800k poly :)

 

pozdrawiam

Napisano

Zapowiada się ciekawie, dobry początek, teraz wystarczy tylko dobrze skończyć :).

 

Ps. Ładny render. W czym renderowałeś ?

Napisano

tweety super domeczki :) i całkiem przyzwoita prędkośc tworzenia :D

 

btw skoro moderacja patrzy :) proponuję delikatną zmianę charakteru tego wątku coś bardziej w stylu renderów testowych czyli nie tylko kilkugodzinne speedy ale też modele testowe? :) i bardziej czasochłonne modele, zawsze miło popatrzeć na ładny goły model :)

i imo dodało by to trochę wigoru temu wątkowi bo ostatnio troszkę niemrawy ;)

Napisano

tweety pokazesz koncepty? Jestem ciekaw jak ma to wygladac z kolorkami i czego sie jeszcze spodziewac w scenie, narazie jest SUPER! :D

Napisano

Tweety, ile masz FPS przy tylu poly ? Ja kurcze przy 300k mam ~ 10 fps... (x2 4,2k+, 1,5gb ram)

Napisano
tweety pokazesz koncepty? Jestem ciekaw jak ma to wygladac z kolorkami i czego sie jeszcze spodziewac w scenie, narazie jest SUPER! :D

 

mam kilka pomysłów na scenę ale na razie wolę zachować co nieco w tajemnicy ;) koncepty są różne więc na razie nie ma czego pokazywać

 

tweety świetne toto :) sianko na dachach ręcznie czy tylko kilka + scatter/pflow?

 

ręcznie: pogięty plane w kilkunastu wersjach + ręczne kopiowanie. ogólnie około 15 różnych kombinacji ździebeł i 3-4 różne bazy z trawą. kopiowane w szachownicę a potem pogięte na FDD i bendami dla zróżnicowania. attachowane oczywiście w jednego mesha.

 

Tweety, ile masz FPS przy tylu poly ? Ja kurcze przy 300k mam ~ 10 fps... (x2 4,2k+, 1,5gb ram)

 

nie wiem ale nie mam problemu. w trybie edged faces na całości sceny mam pewnie z jakieś 20fps, ale każdy domek jest na osobnej warstwie przez co nie mam najmniejszych problemów z nawigacją. trawa jest na osobnej warstwie.

 

pozdrawiam

Napisano

tłiti / tweety - wymiatasz, piękne domki, tylko pozazdrościć i zerwać z grafiką ;)

Napisano

tweety, bardzo fajne modele, wrescie cos na co popatrzylem troche dluzej niz pol minuty, z niecierpliwoscia czekam na wipa, btw czego dokladnie obawiasz sie przy pracy z texturami?

 

pozdrawiam i powodzenia,

pionier

Napisano
tweety, bardzo fajne modele, wrescie cos na co popatrzylem troche dluzej niz pol minuty, z niecierpliwoscia czekam na wipa, btw czego dokladnie obawiasz sie przy pracy z texturami?

 

pozdrawiam i powodzenia,

pionier

 

dzięki Pionierku :)

 

czego się obawiam? najbardziej przesady. nie chcę zrobić z tych domków kompletnych ruin a często przy teksturowaniu przesadzam w ilości brudów, zacieków i syfów. kolejną rzeczą jaką się obawiam jest spójność kolorystyczna tekstur. czasami ciężko zachować ręce i nogi robiąc kolejną już teksturę.

wreszcie boję się pójścia na łatwiznę i duplikowania tekstur w kolejnych obiektach. jestem leniem i czasami mam problem ze zmuszeniem się do namalowania czegoś od zera i zamiast tego przerabiam wcześniej stworzoną teksturę. nie chcę tego, chcę aby każda tekstura była malowana oddzielnie i ostro różniła się od poprzedniej a mimo wszystko trzymała się całości.

 

w sumie bardziej od tekstur obawiam się kompozycji ale na szczęście "have no fear Platige is here" czyli będę opiniować postępy u mistrzów kompozycji i postprodukcji jakich mam szczęście widzieć codziennie w pracy. być może podsuną jakieś ciekawe pomysły ;)

 

Pozdrawiam

Napisano

Witam wszystkich, przedstawiam wam moją pracke. Czas pracy to około 1 godziny.

 

4d5cb655b796f6e1.png

 

siatka:

 

1bac4d890fcead50.png

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.