Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Kramon: A mozesz mi wyjasnic jakie slabe strony posiada max w kwestii animowania? Ja w nim animuje kilkanascie lat, i jakos nie zauwazylem, by mi ciazyl w tej kwestii, podobnie jak w modelingu czy renderingu. Rozwin swoja wypowiedz, gdyz jestem ciekaw.

  • Odpowiedzi 157
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Kramon: A mozesz mi wyjasnic jakie slabe strony posiada max w kwestii animowania? Ja w nim animuje kilkanascie lat, i jakos nie zauwazylem, by mi ciazyl w tej kwestii, podobnie jak w modelingu czy renderingu. Rozwin swoja wypowiedz, gdyz jestem ciekaw.

 

że ty masz tyle plusów to ja nie wiem za co. Wskaż mi w którym zdaniu napisałem że max ma kiepskie narzędzia do animowania. Czekam.

Napisano

Zapytalem podchwytliwie, gdyz niejednokrotnie pisales, wywody o tym, po co ludzie kupuja te softy za kupe szmalu skoro moga pracowac na czyms innym co nic nie kosztuje. Zatem jakie slabe strony posiada max, ze nie powinienem go uzywac?

Napisano
Zapytalem podchwytliwie, gdyz niejednokrotnie pisales, wywody o tym, po co ludzie kupuja te softy za kupe szmalu skoro moga pracowac na czyms innym co nic nie kosztuje. Zatem jakie slabe strony posiada max, ze nie powinienem go uzywac?

 

Po 1 poco zaczynasz w związku z tym kolejną dyskusję offtopową.

Po 2 No napisałęm tak i co w związku z tym taką mam opinie że Max nie jest wart swojej ceny.

Po 3 Jakie słabe strony ma max? UV mapki, sposób modelowania, większość spraw mouse and click. Brak możliwości zrobienia sobie rozkładu okienek tak jak ja chce. Uruchamia się długo na HDD + Stabilnością nie grzeszy. i długo by wymieniać, są też plusy ale dla mnie osobiście sprawy które dla mnie są bardzo istotne są w tym sofcie kiepskie i nie zamierzam na niego wydać tyle kasy, jak mogę zrobić coś z przyjemnością i w niektórych aspektach szybciej w innym sofcie.

Napisano

beny - ja żadnych argumentów przetargowych nie zamierzam stosować, tylko wyjaśniłem dwie rzeczy. Nie stoję po żadnej stronie tej dyskusji bo nie przemawiają do mnie racje obu stron, naprawdę jest tyle softów do wyboru, że każdy znajdzie dla siebie coś dobrego. Byleby nie stać się wyznawcą swojego wyboru.

Napisano (edytowane)

A jaki masz problem z UV Mapkami? Uzywales kiedykolwiek XrayUnwrap w tym programie? Prosciej rozwijac sie juz chyba nie da:). Stabilnosc i uruchamianie to raczej konfiguracja komputera na ktorym pracujesz, a nie wina programu. 12sekund(i72600k+ssd) na start to wiecznosc? Prawde mowiac, nie pamietam kiedy maialem zwis w maxie podczas pracy czy renderingu na farmie. Malo elastyczne UI?, slabe mouse and click? Pisalem Ci juz na ten temat. Pod myszke, klawiature i na ekran mozesz dowolnie dopinac co ci dusza zapragnie. Cena? Cena to rzecz gustu. Jezeli program oferuje ci szeroki wachlarz narzedzi, nie wywala sie bez powodu, i nie sprawia wiekszych problemow podczas pracy, to w koncu wydana kasa sie zwroci. Podajesz tutaj jakies z prozaiczne argumenty i wydaje Ci sie, ze zjadles wszystkie rozumy pouczajac cale srodowisko forum.

 

Zastanow sie co ty wypisujesz. Ja mam szacunek dla Blendera, oraz jego uzytkownikow, ale Tobie brakuje czegos takiego jak pokora. Polecam zapisac sobie to slowo na kartce, powiesic na scianie w widocznym miejscu, i zerkac za kazdym razem, gdy bedziesz chcial cos chlapnac na forum. Dziekuje, dobranoc.

Edytowane przez Traitor
Napisano

Eh widzę że boli cie to że komuś się max nie podoba i uważa że nie jest wart swojej ceny :>.

Boli cie to czy jak?

 

Tak więc. Powiedz mi co ma ten XrayUnwrap czego nie ma Blenderowy UV map editor. Albo w sumie czego mu brakuje z tego co pamiętam to nie masz opcji wyświetlania czy siatka jest rozciągnięta itp.. Pisałeś i sam napisałeś że nie można zrobić tak jak w Blenderze więc.. mam rację.. Widzę nie rozumiesz mouse and click, Co z tego że mogę sobie przypisać skróty klawiszowe. Skoro cały program pierwotnie był napisany pod myszkę. To tak jakbyś kupił S klasę dowalił spoilery i pojechał na TOR upierając się że to świetne auto na tor bo przecież mam pakiet spoilerów mam 600 koni i 1000nm.

 

a i co do odpalania maxa.. Heh na 2 xenonach i SDD i hardware za kolejne 20tyś. to pewnie że i w tyle się odpala. Tylko powiedz mi dlaczego max odpala się 2 minuty na moim komputerze kiedy tego samego dnia chwilę później Modo Blender Zbrush odpalają się w mniej niż 20 sekund. hmmmm.

 

Ja podaję fakty. Czasy zmierzone i sprawdzone a ty piszesz a używałeś tej opcji tak używałem i wiesz co, jest kiepska.

Może i masz szacunek dla programów i ich użytkowników ale do opini to nie masz.

  • Sad 1
Napisano

@Kramon z Twoich wypowiedzi to nie masz szacunku do programów innych niż Blender. I choć Blender jest dobrze rozwijającym softem, to poczatkujacy, czytając Twoje posty zniecheca się do niego! Jestes trollem i generujesz offtop, szukasz poklasku na sile! Dla mnie nie będzie straty jak wylecisz z tego forum jak dziadek3d! Jestes osoba niekomunikatywna i całkowicie niekompetentna w teoriach, o których piszesz.

Napisano (edytowane)
@Kramon z Twoich wypowiedzi to nie masz szacunku do programów innych niż Blender. I choć Blender jest dobrze rozwijającym softem, to poczatkujacy, czytając Twoje posty zniecheca się do niego! Jestes trollem i generujesz offtop, szukasz poklasku na sile! Dla mnie nie będzie straty jak wylecisz z tego forum jak dziadek3d! Jestes osoba niekomunikatywna i całkowicie niekompetentna w teoriach, o których piszesz.

 

nie mam szacunku a to niby czemu?

Maya to świetny program do animacji, zawsze tak uważałem i nigdy nie pisałem że to złom. Na dowód tydzień temu był temat ktoś się pytał jaki program chyba do animacji czy do pracy w dużych studiach polecamy napisałem że maya więc, twoje gadanie jest bez argumentów -,-

Max według mnie jest programem który kosztuje za dużo liczą sobie za niego tyle bo mogą i mają monopol troszkę. I mam pełne prawo do takiej opini po prostu tak uważam i już.

To że jakiegoś programu nie lubie znaczy że go nie szanuje? Po za tym, ogarnij sobie ten temat. i zobacz kto tak naprawdę tutaj trolluje i robi bezsensowny offtop.

 

Dyskusja się zamieniła w coś bardziej ciekawego następnie się zakończyła w miłej atmosferze ale...

 

Traitor musiał napisać posta w którym napisał że uważam że max jest beznadziejny w animacji. Czego nigdy nie napisałem. Po czym sam przyznał się pisząc "Zapytalem podchwytliwie" Tak więc pytam po jaką ch. tak napisał żeby znowu zrobić offtop i sprzeczkę?

Edytowane przez Kramon
Napisano

oj MariushO. to forum jest już pełne szacunku do programów innych niż Blender. Tu jest profesjonalnie, nie wolno dobrze mówić o darmowym programie. Nawet twoja na siłę uprzejma uwaga brzmi jak byś przez grzeczność chciał pochwalić dziecko z downem.

 

Więc Kramon, którego swędzi język pewnie stąd wyleci, ale nie za brak kultury, ale za nieprawomyślność. Mocno mnie rozczarowało to, że można kogoś minusować, aż wyleci - myślałem, że można tylko za ostrzeżenia od moderacji.

 

---

No i patrz, stało się. Taki jakby samosąd.

Napisano

@Kramon nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, ze to Ty byles prowokatorem tej dyskusji, jak zresztą w kilku innych!!! Wtracasz do wątkow o maxie zdanie o blenderze, wtrącasz we wszystkich tematach jakie pojawiają się na maxie, ze blender tez to potrafi. Czlowieku!!! stajesz się nudny i uporczywy, wynika to pewnie z Twojej zlej samooceny albo checi zabłysniecia! I w jednym i w drugim przypadku stajesz się pajacykiem tutaj na forum. Wiec się nie dziw, ze jesteś minusowany!Jest tutaj na forum wielu zwolennikow blendera, choćby @Ania. tylko nie czytałem od niej natarczywego przekonywania do softu, tylko efekt pracy w sofcie, który lubi!!!

Napisano

Mmmmm...blender here, blender there, we have blender everywhere...rzygam szczerze już tymi wywodami w każdym temacie. Już nie długo w kiblu zobaczę napis blender. Szacunek panowie do Was ale przenieście się do wątku wyznaczonego w tym celu, a nie w newsach.

 

Co do tematu; podoba mi się jaka zmiana zaszła w workflow jeśli chodzi o oświetlanie, materiały i postprodukcję względem starszych produkcji. Ciekaw jestem jak to się zmieni za kilka lat, co zostanie zmienione. Jestem też ciekaw czy ten GPU rendering będzie używany do renderowania animacji, chyba że już teraz jest szerzej wykorzystywany. Chociaż nie słyszałem o tutyłach renderowanych np. w Maxwellu?

Napisano
oj MariushO. to forum jest już pełne szacunku do programów innych niż Blender. Tu jest profesjonalnie, nie wolno dobrze mówić o darmowym programie. Nawet twoja na siłę uprzejma uwaga brzmi jak byś przez grzeczność chciał pochwalić dziecko z downem.

 

Więc Kramon, którego swędzi język pewnie stąd wyleci, ale nie za brak kultury, ale za nieprawomyślność. Mocno mnie rozczarowało to, że można kogoś minusować, aż wyleci - myślałem, że można tylko za ostrzeżenia od moderacji.

 

---

No i patrz, stało się. Taki jakby samosąd.

 

Bredzisz kolego! Jest tutaj wiele tematow o rożnych softach. Ale nikt nikokogo nie przekonuje do swojego programu jak @Kramon

Napisano (edytowane)

Aha czyli według was pojawia się news o workflow pixara tak? I ktoś pisze że coś takiego jest w ogólnym dostępnie sofcie, albo podobne do tego. No to go obrzucacie błotem minusujecie ogólnie chcecie go zabić. Trochę tego nie rozumiem. Pojawia się news o technologi i workflow pixara. Są programy silniki renderujące które mają coś podobnego, ktoś o tym pisze że jest możliwość tego posiadania. A wy go obrzucacie błotem? Wasza technologia? płacą wam czy co za to żeby broń boże nikt nie dowiedział się że coś takiego jest na rynku? Piszę często o blenderze że coś ma że można coś w nim zrobić bo go dobrze znam, im więcej alternatyw tym lepiej. Ja np nie wiedziałem że jest Vray RT, i że też ma coś podobnego dowiedziałem się z awantury, szkoda ;/.

 

Dziwne panują tu zasady.

 

@mariusho:

gdzie przekonuje do softu pokaż mi gdzie komu napisałem używaj blendera jest lepszy. czy coś w tym stylu. Jedynie co napisałem to to że daną sprawę można równierz zrobić w Blenderze jest to cenna informacja bo im więcej alternatyw tym lepiej. Natomiast w temacie który był z tydzień temu. i ktoś pytał o program do animacji poleciem Maye tak więc. Sorry ale gadacie głupoty albo macie problem z czytaniem nie wiem no po prostu nie rozumiem.

Edytowane przez Kramon
Napisano

Hola hola.

Nikt nie wyleciał z max3d za minusy które swoją drogą zostały wprowadzone nie tak dawno temu. W minusach chodzi tylko o to, aby ograniczyć krótkie posty w stylu " ja się z tym nie zgadzam" lub mniej grzeczne " gadasz głupoty " do minimum. To pierwsza funkcja minusów ( oraz analogicznie plusów ) . Druga funkcja, to ukrywanie posta osoby z pewną ich ilością. Swojego rodzaju sprawiedliwość w rękach użytkowników forum o którą tak często się domagają wysyłając raporty do moderatorów.

 

Raporty teraz przyjęły bardziej poważny charakter i tyczą się przede wszystkim niestosowania do regulaminu, w którym również jest mowa o szacunku do innych użytkowników. Teraz jeśli waszym zdaniem ktoś zwyczajnie spamuje, troluje itp. śmiecąc wątek nie musicie wysyłać raportu, wystarczy odpowiednia ilość minusów (chyba że ma to charakter bardziej globalny, wtedy raport jest jak najbardziej na miejscu).

 

ikkiz:jeśli nawiązujesz do dziadka3d to nie został on wyrzucony na podstawie minusów. Nie byłem osobą decyzyjną w jego temacie ale, sprowadzało się to tylko do raportów oraz jego zachowania na forum.

 

Prosiłbym o więcej kultury w wypowiedziach bo wątek zaczyna wchodzić w przepychanki i docinki a nie chciałbym niepotrzebnie ingerować. Myślę też, że na temat software zostało powiedziane wystarczająco i pora wrócić do tematu newsa. Proponuje dalsze dywagacje na temat oprogramowania prowadzić w oddzielnym wątku albo na pw.

Napisano
Prosiłbym o więcej kultury w wypowiedziach bo wątek zaczyna wchodzić w przepychanki i docinki a nie chciałbym niepotrzebnie ingerować. Myślę też, że na temat software zostało powiedziane wystarczająco i pora wrócić do tematu newsa. Proponuje dalsze dywagacje na temat oprogramowania prowadzić w oddzielnym wątku albo na pw.

 

No właśnie więc nie rozumiem dlaczego mój post w którym napisałem gdzie jest podobna technologia został zminusowany ponad 10 minusami. Zamiast się cieszyć że są programy łatwo dostępne które mają coś podobnego to wybuchła z tego niewiadomo jaka dyskusja na temat faworyzowanie softu.

Napisano
No właśnie więc nie rozumiem dlaczego mój post w którym napisałem gdzie jest podobna technologia został zminusowany ponad 10 minusami. Zamiast się cieszyć że są programy łatwo dostępne które mają coś podobnego to wybuchła z tego niewiadomo jaka dyskusja na temat faworyzowanie softu.

 

Nie pojmujesz kolego, ze takie słowa słyszy się od Ciebie wszędzie na forum i jest to nudne???

Albo jesteś inteligentnym człowiekiem i potrafisz nienachalnie kogos przekonać do swojej racji, stosując konkretne argumenty. Albo jesteś trollem, by na sile sforsować swoje stanowisko. Poczytaj sobie swoja historie postow i sam stwierdzisz kim jesteś tu na forum!

Napisano

Czyli tak na prawdę, to Kramon wcale nie przegiął (w sensie wyzwiska, czy coś ) w tym temacie, chodzi po prostu o to, że nie macie ochoty już słuchać, jak wspomina o blenderze. Ja dojechałem bardziej, aż mi się głupio zrobiło i poczyściłem.

 

Maćku (Kramon), daj spokój, szkoda energii.

Napisano
Nie pojmujesz kolego, ze takie słowa słyszy się od Ciebie wszędzie na forum i jest to nudne???

Albo jesteś inteligentnym człowiekiem i potrafisz nienachalnie kogos przekonać do swojej racji, stosując konkretne argumenty. Albo jesteś trollem, by na sile sforsować swoje stanowisko. Poczytaj sobie swoja historie postow i sam stwierdzisz kim jesteś tu na forum!

 

Wiem kim jestem. Nie rozumiem tylko reakcji. Co jest nudne? Informacje? to po co wchodzisz na to forum? No sorry ale nie kminie. Jest to forum o 3D, kiedyś było głównie forum maxa, ale z racji czasu stało się centrum programów 3D w Polsce. Pojawiają się newsy na temat jakiś nowych opcjach w jakimś sofcie czy pojawia się problem na forum. Co złego jest w tym że ktoś pisze, iż jest możliwość posiadania tej nowej opcji w innym programie, jak dla mnie to bardzo dobry komentarz bo informuje mnie aha, mam wybór fajnie że dana opcja jest też w innych programach, nie powoduje to monopolu danego softu. Albo jest problem ktoś pisze jak rozwiązać go w innym programie. No to raczej chyba dobrze tak? ktoś poświęcił czas, i chęci, żeby pokazać jak on by rozwiązał dany problem niestety nie pracuje w danym programie ale starał się pomóc, programy są w miarę podobne więc dana osoba może to odtworzy w swoim programie, + pokazuje też jak wygląda ta sama sprawa w innych programach. To chyba najprzydatniejsze info jakie może być zobaczyć jak robi się to samo w wielu programach daje ci to świetny obraz jaki program jak działa ile czasu zajmuje w którym momencie dana sprawa idzie szybciej a w którym wolniej. Świetna mini recenzja i porównanie softu. Ale nie tutaj jest to uznawane za promowanie softu i przystawianie pistoletu do głowy. Dziwne.

Napisano
Czyli tak na prawdę, to Kramon wcale nie przegiął (w sensie wyzwiska, czy coś ) w tym temacie, chodzi po prostu o to, że nie macie ochoty już słuchać, jak wspomina o blenderze.

Maćku (Kramon), daj spokój, szkoda energii.

Ale trafiles w sedno!!!

Szkoda energii na zaśmiecanie watkow o maxie, kontratakami o blenderze!

Załóż watek o blenderze....itam się udzielaj!

Napisano
...Zamiast się cieszyć że są programy łatwo dostępne które mają coś podobnego...

 

No własnie stąd te minusy - ludzie po prostu mają odmienne zdanie i mają rację (wg. mnie), ponieważ Blender "czegoś podobnego NIE posiada" i o to chodzi. W wątku nie chodzi o po prostu podgląd prawie real time sceny w pełnym GI, FG, refraction, sss itd., tylko o spięcie renderingu PBR z Katany z fake'owanym Rendermanem, który z założenia jest jednym wielkim oszustwem wszystkich zjawisk fizycznych przez co jest cholernie szybki. Co więcej, output z Katany dawał identyczny rezultat jak ten w rendermanie. Jak ktoś kiedyś dłubał w rendermanie poniżej 2.0 to wie że to GIGANTYCZNY krok dla tego renderera i coś niecodziennego do uzyskania. Co więcej, działa to nawet jak wymienią karty graficzne na nowe (co robią cholernie często i jest istotne) i nie ma problemów z integracją sprzętową. Dlatego też pojawiły się okrzyki w Twoją stronę, że NIE O TO TU CHODZI i pojawiły się tytuły iRay, VRay RT czy inne tam nie pamiętam jakie były wymieniane renderery path trace'owe (Arnold z resztą też to ma wbudowane - wystarczy włączyć IPR render w Mayce i arnold sam się przerzuca się na path tracing) ... ALE NIE O TYM JEST WĄTEK. Stąd wkur...nie się ludzi, że krzyczysz o Blenderze jak nie o to biega, a potem potoczyła się jakoś do kitu dyskusja i miałem w tym swój udział za co przepraszam, bo dla jaj wchrzaniałem kij w mrowisko i się nieco wymknęło spod kontroli.

 

Pozdrawiam wszystkich, ja już odpadam z tej dyskusji ... przynajmniej tej offtopowej.

Napisano

Kramon.

Wszyscy już wiedzą, że nie lubisz autodesku, że lubisz blendera, że chcesz pokazać w każdym wątku jaki to on jest oh i ah

wiele razy zwrócono ci uwagę że robisz to w niezbyt fajny sposób (ty sam wielokrotnie przyznałeś, że wyśmiewasz maksa, że nie rozumiesz po co wydawać na niego kasę, raz napisałeś nawet że celowo wsadzasz na forum kij w mrowisko)

wiele razy usłyszałeś żebyś sobie dał spokój, założył sobie nowy wątek i tam wsadzał poradniki porównania itd.

i co?

dupa.

dalej trolujesz i dziwisz sie że dostajesz minusy

już pominę fakt że twoje posty są mało merytoryczne

Napisano
Uzywales kiedykolwiek XrayUnwrap w tym programie? Prosciej rozwijac sie juz chyba nie da:)
No właśnie się da w blenderze. Trochę strzelasz sobie w stopę bo zarówno XrayUnwrap jak i Roadkill do majki były bazowane na rozwiązaniach z blendera 2.41 z 2006 roku, roadkill nawet ma w sobie fragmenty kodu blendera. Autorzy obu pluginów tego nie ukrywają i możesz to przeczytać na ich stronach. To co nadal przeważa na korzyść blendera to pokazywanie rozciągnięcia / powierzchni polygonów na samym layoucie uv dzięki czemu nie musisz co chwila zerkać na model z testgridem bo widzisz co się dzieje z siatką już w samym oknie edycji UV.

Najważniejszy jednak jest fakt że od 2 i pół roku można uv rozkładać w realtime z wykorzystaniem przypinania verteksów co daje perfekcyjną kontrole nad layoutem i jest najszybszą znaną metodą pracy z mapowaniem obiektów. Jest tylko jeden soft w którym mapuje się lepiej od blendera, nazywa się unfold3d, służy tylko do UV i kosztuje 700 dolarów za stanowisko. Jest jak pisałem, blender wymiata w UV i to z niego kopiują. Przyjmij z pokorą. ;)

Napisano

Blebleble, przypinanie (pin) vertexów masz w maxie, rozciągniecie edgów też pokazuje i to od wieków, chociaż troche dupowato. Co nie zmienia faktu że max to wiekowa kobyła i sądząc z postępowania autodesku w ostatnim czasie chyli sie powoli ku upadkowi. Ewidentnie stawiaja na mayke. Krytykowannie softu którego się nie uzywa i totalnie nie zna (jak Kramon) to własnie strzał w stopę. Łatwo zrobić z siebie idiote;)

Napisano (edytowane)
Co nie zmienia faktu że max to wiekowa kobyła i sądząc z postępowania autodesku w ostatnim czasie chyli sie powoli ku upadkowi. Ewidentnie stawiaja na mayke.

 

Raczej nie do końca. Z tego co mówili odpowiedzialni za kontakt z użytkownikami(?) kiedy ludzie wypłakiwali oczy nad losem Maxa po siggraphie na maxunderground to w końcu zabrali się za:

a)bardziej ścisłe ukierunkowanie softów(mocna intregracja maya z bifrostem np.)

b)Max będzie dostawał przez kilka relese jakieś udoskonalenia duperele, skupią się na stabilizacji programu, usuwaniu błędów i przepisywaniu.

 

Nie wiem jak wyjdzie to w praktyce, ale pozostaje użytkownikom Maxa to samo co użytkownikom Mayi przez ostatnie parę lat ;)

 

@beny a nie zmienili kierunku rozwoju rmana? Na fxguidzie był artykuł o Monsters Universtuty i z tego o ile dobrze zrozumiałem mają iść w stronę PBR właśnie

Edytowane przez legomir
Napisano
Kramon: Nie rzucam slow na wiatr. Prosze bardzo, video z uruchamiania mojego maxa - http://www.thesismovie.com/wrzuta/max.mp4

 

Jak widzisz nie ma tu zadnych podwojnych xeonow, tylko zwykly, przecietny komputer na i7+ssd. Soft odpala sie w niecale 12sek.

 

Nie napisałem że nie wierze że ci się odpala w 12 sekund. Napisałem 2 xeony i SDD zanim ty strzeliłeś edita posta i dopisałeś że na i7. I druga sprawa Przeciętny komputer to nie jest i7 + SDD. -,- Przeciętny komputer to jest i3 i5 na HDD. A prawda jest taka że no nie oszukujmy się Max odpala się długo. i nie uciekniesz od tego. Mam nadzieję że niedługo nad tym popracują ;). Oczywiście ich główny target czyli i7 i w górę 2 xeony itp... na SDD odpala się w zadowalających 12 sekund. Ale miło by było gdyby ten czas był by do osiągnięcia na zwykłym HDD z i5 np tak jak robi to Modo Blender i inne softy :>

Napisano
@beny a nie zmienili kierunku rozwoju rmana? Na fxguidzie był artykuł o Monsters Universtuty i z tego o ile dobrze zrozumiałem mają iść w stronę PBR właśnie

 

Nie wiem niestety, nie jestem w temacie prman'a w ogóle z 7 lat już. Przetestowałem pi razy oko 2 lata temu 2.0, tylko ponieważ Ukraińcy kiedyś mnie przekonywali, że to jest przyszłość i że jest prosty itd., ale to itak nie dla mnie renderer.

Napisano
Beny, lepiej poszukaj lokalu do chlania na sobote.. Niedziele.. I poniedzialek:p

 

Hehehee :D w weekend chleją mięczaki :) ... ale zrobię dla Ciebie wyjątek i jak już będziesz to dzwoń/pisz :)

Napisano

Traitor - rozgryzłem Cię. Zwyczajnie tęsknisz do wojen software'owych, dyskusji czy max gniecie maje czy odwrotnie z czasów kiedy miały innych producentów i wojen Amiga kontra Atari. Przyznaj sie dziadzie! :)

 

t.

Napisano

Nie, nie Tomek, to nie to:) Czasy Amiga rulez mam juzdawno za soba. Lubie ten soft, nie ukrywam tego, ale po prostu Kramon przedstawia takie teorie, ze wlosy deba staja.

 

Bagins - wbijamy sie na picie do Benego i Uncla w wekend?:):)

Napisano
Bagins - wbijamy sie na picie do Benego i Uncla w wekend?:):)

 

Hehehe chwila - my tu ustawkę w miasto robimy, a nie domówkę ... zwłaszcza u mnie - gdzie młodzież śpi po 21:00 i nastaje cisza nocna na osiedlu chwilę potem :)

Napisano

Też bym się napił w gronie "swoich" i Maxowców poznał.

Jak byście nie chcieli się po ulicach szlajać to zapraszam, zrobimy u mnie domówkę.

Mokotów ;)

Napisano

Ehh.. chłopaki. Dajcie się trochę "pourlopować". Widzę, że wątek się rozkręcił. Dawno takiego flame'a nie było.

 

Kramon: Błagam Cię, przemyśl co następnym razem napiszesz, zobacz o czym wątek, albo może trochę*bardziej merytorycznie (mam na myśli Twój pierwszy komentarz od którego się to rozpoczęło (cyt. "Blender can do that!"). Beny chyba całkiem zgrabnie to streścił później. Robisz krzywdę trochę Blenderowi jak i jego społeczności takimi postami. Bo wygląda to trochę tak jakbyś zobaczył tytuł, nie obejrzał zawartości i wrzucał wszędzie gdzie się da "Blender jest the best", "Blender can do that!". Nie wiadomo o co chodzi, nijak się ma do tematu, ale coś się później wymyśli.

Napisano
Mokotow rzadzi:)

 

Spróbowałby ktoś rzec inaczej!

Dlatego śmiało, kto chętny niech pisze - "materiału" mi zostało jeszcze troszkę z poprzednich :)

 

Może kiedyś MaxParty zorganizujemy w Wawie?

Zobaczymy.

Gość User190
Napisano

145 postów o niczym. max3d.pl* idzie z duchem czasu.

Patrząc na ten wątek myślę sobie, że w przyrodzie musi być równowaga. Pozbyliście się dziadka, a na jego miejsce wyrastają nowi - w każdym wątku nawracający na właściwą drogę.

 

*a właściwie jego użytkownicy

 

Żeby nie było, że offtop, to wrzucam pytanie. Czy używa ktoś Katanę w PL? Biorąc pod uwagę obsługiwane renderery, chyba tylko PI ma pipeline, w którym mógłby jej użyć, ale może ktoś inny się ujawni?

Napisano

Mafida - Żadne blablabla, robiłem wielokrotnie research o mapowaniu w różnych softach. Piny są w maxie od połowy 2011 roku ale działają tak samo jak piny w blenderze 2.41 z 2006 roku. Taki Unfold3d wprowadził takie samo rozwiązanie dopiero 2 lata po blenderze.

Sprawdź sobie, wersja 2.41, opcja LCMS Live transform w trybie edycji UVselect. http://download.blender.org/release/Blender2.41/

 

Opisując obecny stan rzeczy chodzi mi o integracje tego rozwiązania z rozcinaniem siatki w realtime za pomoca live uv + edge select. Do tego utrzymywanie pinów po ponownym mapowaniu. Tak w ogóle początkowo porównywałem mapowanie blenderowe z majką, tam pinów nie ma. Rozumiem że blendek ma wiele wad i całościowo to majka oraz max są pełniejszymi softami ale jedno trzeba przyznać, cała branża kopiuje rozwiązania mapowania właśnie z blendera. Nie wiem czemu Traitor i paru innych robi z tego taki problem.

Napisano

Monio: Ja nie mam z tym problemu. To kramon zaczal hejty ze mu nic nie pasuje, kompletnie nie znajac softu, oraz jego pelnego zaplecza. Ja osobiscie bardzo sie ciesze, ze rozwiazania z Blendera sa stosowane w pluginach do maxa. Cool

Napisano
Monio: Ja nie mam z tym problemu. To kramon zaczal hejty ze mu nic nie pasuje, kompletnie nie znajac softu, oraz jego pelnego zaplecza. Ja osobiscie bardzo sie ciesze, ze rozwiazania z Blendera sa stosowane w pluginach do maxa. Cool

 

jezu a ty znowu o tym? ja tylko napisałem że blender ma coś podobnego a potem się zaczeło. Wole Blendera od maxa i takie jest moje zdanie nie uważam że max to słaby program co więcej w jednym temacie nawet poleciłem mayke do animację więc gadasz znowu durnoty i znowu szukasz zaczepki. Po prostu boli cie to że ktoś uważa że max nie jest wart swojej ceny i tyle. Przebolej to i przestań spamować.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności