Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

W świecie przyszłości, zatopionym przez morza i oceany, kontrolę nad naszą planetą przejęły ryby, praca ta więc będzie przedstawiać rybiego detektywa w swoim rybim biurze, rozpracowującego kolejną rybią zbrodnię. Całość będzie czerpać pełnymi garściami z filmów noir.

Edytowane przez mookie
  • Odpowiedzi 96
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Kilka pierwszych modeli; w następnej kolejności biorę się za blat stołu, krzesło, jeszcze kilka drobiazgów dekorujących biurko no i oczywiście bohatera sceny. Cały czas zastanawiam się, w jakim silniku powinienem przygotować render, zawsze miałem sentyment do Internala, ale chyba czas pójść do przodu. Oczywiście nie mogę doczekać się teksturowania, jakoś od pewnego czasu ten element grafiki sprawia mi największą frajdę.

21od.jpg

rx18.jpg

rmgf.jpg

o325.jpg

g9cv.jpg

k9f9.jpg

Edytowane przez mookie
Gość fishinthewater
Napisano (edytowane)

Bardzo fajne modele, ale na razie mi to idzie w retro detective. Przyzwyczaiłeś nas do ciekawego wykonania i nietypowego podejścia do tematu więc ciekaw jestem jak to opowiesz tym razem na jednym obrazku.

 

Powodzenia.

 

pzdr.

Edytowane przez fishinthewater
Napisano

Bardzo dziękuję za komentarze; pewnie co po niektórych rozczaruję, ale dużo futuryzmu tutaj nie będzie, ot taki rybi detektyw w stylu retro, żadnych bajeranckich broni i elektroniki.

 

Kolejne modele, popielniczka zyskała papierosy i popiół, jest i klasyczny kapelusz oraz lampka.

 

6xcs.jpg

zhu5.jpg

e9vd.jpg

Napisano

Tak mniej więcej będzie wyglądała scena. Ryba będzie w jednej płetwie trzymać słuchawkę telefonu, a w drugiej dowód zbrodni przy lampce.

 

w4vd.jpg

Napisano

Bardzo fajny kadr, ja jestem coraz bardziej ciekawa co za jegomość się znajdzie pod tym kapeluszem! I jaki dowód będzie trzymał w ... płetwie :D

Napisano

Zaprawdę - bardzo to ładne :)

Gdyby Greg Capullo bawił się w CG to właśnie tak by to wyglądało :D

Podoba mi się masa obiektów (ich ciężar).

Napisano

Bardzo dziękuję za komentarze, nic, tylko pracować dalej!

 

Zacząłem prace nad bohaterem; będzie miał na sobie docelowo stary płaszcz, więc poza głową nie wykonam reszty jego ciała. W paszczy trzymać będzie papierosa, w płetwie słuchawkę od telefonu i dowód zbrodni.

 

wqo1.jpg

Napisano

Masz niesamowicie wypracowany styl, sądzę że gdyby nie było przy tej pracy avatara i nicka bez problemu bym odgadł że to twoje. Ładnie idzie ! do roboty !! :)

Napisano (edytowane)

Bardzo dziękuję za wsparcie, akurat tego mi było trzeba. Nie, żebym nic nie robił - siedziałem nieco nad postacią bohatera i rozpakowałem wszystkie obiekty. Pozostał płaszcz, tło (mapa i archiwum) i spróbuję zacząć pierwsze tekstury.

 

bmh2.jpg

Edytowane przez mookie
Napisano

ArTooRo, pierwsze zdanie wątku :D

 

W świecie przyszłości, zatopionym przez morza i oceany, kontrolę nad naszą planetą przejęły ryby

 

mookie, jak zawsze świetne modele i pomysł. detal każdego przedmiotu na długo przykuwa uwagę, bardzo te Twoje modele wyważone, "mięsiste" - super proporcja detalu do ogółu. a detektyw z charakterem!

Napisano

Dzięki chłopaki! Faktycznie myślałem, jak opis przenieść na obraz, bowiem futuryzm automatycznie kojarzy się z robotami, gadżetami elektronicznymi, których tu nie ma i nie będzie. Licząc jednak na otwarte umysły widzów pozostanę w takim retro konspekcie, dodając przy materiałach i fotografiach daty, a z tyłu mapę przedstawiającą nasz świat zalany wodą (czyli autentyczną mapę z podniesionym poziomem oceanów). Zobaczymy, jak to wyjdzie.

Napisano

Też mi w tym brakuje "przyszłości". Może te elementy, o których piszesz wystarczą, aby praca się broniła, bo modele są rewelacyjne. Trzymam kciuki :)

Napisano

Malutki update; udało mi się zakończyć ubranie dla detektywa, dodałem jeszcze kilka mniejszych poprawek. Teraz tło i tekstury przygotowane najprawdopodobniej pod Coronę.

 

5qdx.jpg

Napisano

Super to

Nie wiem o co chodzi z tym brakiem elementu przyszłości, autor przedstawia swoja wizje przyszłości i jest spoko. Ma być ryba science fiction czy co? Własnie przecież o rybę chodzi, widzieliście w teraźniejszości rybich detektywów?:P

Napisano

wg jednej z koncepcji uniwersum pixara, samochody zyją po ucieczce ludzi z planety. Tu moze byc podobnie.

Wyglada super, teksturą łatwo sepsuc, ale oswietleniem naprawić ;)

 

Fajnie by wyglądało gdyby zamiast tej popielniczki bylo widać jak trzyma w prawej "płetwie" jakąś "rybią" spluwe jakby tylko cos sprawdzał i wychodził.

 

a mi raczej podchodzi haczyk od wędki w torebce na dowód rzeczowy ;)

Napisano

Pomysł z haczykiem w torebce jako dowód rzeczowy narodził się u mnie już wcześniej, doczekał się nawet modelu, ale zrezygnowałem z racji problemów z kompozycją sceny. Na chwilę obecną będzie to fotografia z miejsca zbrodni, ale jeśli coś pójdzie nie tak, sprawdzę, jak wypadnie i wersja alternatywna.

 

Dzięki za komentarze wszystkim i każdemu z osobna. I Gumen masz rację, trochę rotowałem teczki i książki pomijając ułożenie kabelka.

Napisano

Jak tekstury i oświetlenie dorównają jakości modeli (a stać Cię na to), to szykuje się jedna z lepszych prac na tym forum. Powinieneś w Pixarze pracować.

Napisano

zgadzam sie w 100% z mallow'em.

 

Nie jestem fanem mocno stylizowanych obrazkow, ale Twoje sa swietne a detektyw zapowiada sie rewelacyjnie. Podejrzewam ze Pixar czy inny dreamworks wciągnął by Cie bez pytania.

 

Powodzenia w oswietleniu, moze cos takiego ? http://digital-art-gallery.com/oid/33/640x345_7260_Viking_3d_cartoon_character_pixar_viking_toon_drink_pinky_fantasy_humor_picture_image_digita.jpg

bo podswiadomie czuje ze chciales isc w zimne kolorki :)

Napisano

Wielkie dzięki za ciepłe słowa, zawsze jest miło usłyszeć tak przychylne opinie, nawet jeśli są bardzo przesadzone.

 

ttaaddeekk - ulubiona bajka mojego synka; pomysł niezły, spróbuję nawiązać w tym kierunku!

 

Obecnie ustawiam światło i przygotowuję pierwsze shadery.

 

kjwe.jpg

Napisano

Kilka kolejnych shaderów z pierwszego planu; zostało jeszcze parę detali, jak kabelek, tekstura papierów i przechodzę do postaci detektywa i tła.

 

shaders_zpsdc37fb12.jpg

Napisano

Dla mnie, od początku, jesteś faworytem w tej bitwie. Zarówno ze względu na pomysł jak i wykonanie. Super detal w teksturach.

Napisano

Gratulujemy nominacji. Praca weźmie udział w kolejnej części konkursu.

Do dnia 28 lutego 2014 roku (28 lutego, 23:59:59) można kontynuować pracę nad nią.

Napisano

Dzięki za nominację!

 

Wszystko poza głównym bohaterem prawie skończone. Dojdą jeszcze drobniutkie dodatki, jak rulony map przy regale w tle i nieco inne odcienie tekstur (światło będę poprawiał już po zakończeniu prac nad głównym bohaterem).

 

32_zpsdcd1f5b8.jpg

Napisano
Fajne ładne, ale gdzie tutaj future:?

 

Jak na moje, mapa USA w tle wyjaśnia, że świat został zalany wodą i ryby przejeły panowanie nad światem

 

Chyba, że to nie USA, jestem kiepski z geografii :P

Napisano

Nie ma tutaj szerzej pojętego futuryzmu, a więc laserów, bajeranckich broni, latających pojazdów, robotów, niestety, wybrałem inną wizję. I jeśli nie zmieści się ona w temacie to trudno, pozostawiam to w gestii szacownego jury.

 

PS Mapa z tyłu to Los Angeles, mój hołd legendarnemu Marlowe, który miał tam swoje biuro.

Napisano

Dzięki, mateuszu_s, za komentarz w wątku. Co do oświetlenia nie jestem jeszcze przekonany, zobaczymy, czy z rybą wszystko nie zacznie się za bardzo ze sobą zlewać.

 

W międzyczasie podsyłam ubiór detektywa.

 

33_zps92b70d51.jpg

Napisano

Nie śledziłem wątku, ale zaczne chyba, bo świetnie zaczyna to wyglądać. Z resztą, bardzo lubie twoje prace i ich klimat.

Teraz wyszedł taki zabawny klimat noire ;)

Trzymam kciuki za twoją wygraną, dla mnie faworyt :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności