Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

 

PODKŁAD

Przyszłość nie jest ani lepsza ani gorsza. Wojna nuklearna nigdu nie wybuchła, Chiny nie opanowały świata, a PZPN dalej nie znalazł recepty na polską piłkę. Jest po staremu. Detektyw nie jest zbawcą świata, ani nie rozwiązuje spraw z pierwszych stron gazet. Aktualnie zrobił sobie przerwę na pierogi w pobliskiej knajpie, ulokowanej nad Pałacem Kultury. W trakcie konsumpcji przegląda materiały dowodowe. U boku ma swojego wiernego kompana - Reksia (TEGO Reksia).

 

"Dzień jak co dzień, dobrze, że chcociaż słońce świeci" - pomyślał


 

POLSKIE SF

Najważniejszą rzeczą w tej pracy będzie coś czego z reguły nie doświadczam w polskiej popkulturze - fajny wizual osadzony w polskich realiach , czerpiący garściami z tkanki tego miejsca/kraju. Nie mam zamiaru pokazywać sceny osadzonej gdzieś tam w odległej przyszłości w bezpłciowym wielkim mieście. Tutaj własnie bedzie Polska-Warszawa, polskie pierogi, pojazdy z korzeniami w polskich fabrykach.

 

Bardzo zalezy mi na przeniesieniu na polski grunt tych wszystkich klimatycznych , ciasnych scenek z filmów, które aż ociekają klimatem.

 

Żeby była jasność - konsumpcja pierogów nie ma być tutaj żadnym oczkiem w stronę widza, elementem chumorystycznym. Nie. To jest na poważnie, po naszemu, polski SF. Wierzę, że można to zrobić bez smiechu i fajnie, a mała, ciasna, podniebna knajpka z pierogami może mieć swój klimat, który tak bardzo wskazany jest w opowieściach o detektywach :)


SZKIC / FINALNY KADR

W sumie najtrudniejsze mam już za sobą.

Powstał juz bardzo zaawansowany koncept z dokładnym rozlokowaniem elementów i odpowiednim kadrem.

Zależało mi na ciasnocie pierwszych planów z przejściem w niegraniczona przestrzeń futurystycznego miasta na dalszych planach.

Istotną sprawą było tez zbudowanie komiksowego kadru.

5dfef41b23a548c9428e3253fbe67eef.jpg

Rozwieje watpliwości - aż tak ładnie to ja nie rysuję ;)

Szkic powstał na bazie sceny skomponowanej w maksie po częsci z obiektów znalezionych w sieci, jako zaślepki oraz rzeczy zmajstrowanych na szybko. Cenię sobie czas i swobodę a takie rozwiązanie jest dla mnie najszybsze i najwygodniejsze. Niektóre rzeczy zostały po prostu dorysowane.

 

Układanie sceny i odpowiedni kąt kamery zajął mi jakieś 3-4 dni. Teraz nalezy wypełnic wszystko własnymi obiektami, które powstaną (a jakże) od zera

 


 

PIERWSZY KONCEPT - GENEZA POMYSŁU

Pierwszy koncept w założeniu miał być bardzo dynamiczną sceną, w której detektyw odpiera atak złego mecha (Boss z Centralnego). Chciałem się wyżyć i zdewastować trochę obiektów. W pewnym momecie pojawil sie motyw , że z samochodu bedą wypadać zamiast chińskiego żarcia pierogi...i tak się zaczął drugi, finalny koncept.

d98f486585aa80ae06f1baafdb81c62f.jpg

Na pierwszym planie znajduje się Reksio, który zawija ogon z miejsca zdarzeń. Futurystyczna Warszawa m20 zamienia się w złom od pocisków. W tle Pałac Kultury.

 

 

9e7bb577a72da088de9254f1bbd3e617.jpg

A tak wyglądały dwa pierwsze, szybkie szkice/układy koncepcyjne gdy zacząłem drążyc temat z pierogami

 


 

PAŁAC KULTURY I NAUKI

Punkt zaczepienia, pierwszy obraz od którego wyszła cała reszta.

Nie ma co się oszukiwać - jest to najbardziej rozpoznawalny budynek ulokowny w naszym kraju. Nigdy nie zostanie zburzony i trzeba to zaakceptować. W mojej wizji przyszłości zostanie on wpisany na listę UNESCO jako najwybitniejszy przykład sztuki socrealistycznej ;) Rosjanie będą do niego pielgrzymować i kupowac miniaturki na pamiatkę. Metropolia Stołeczna Warszawa bedzie czerpać z niego zyski niczym Paryż z Wieży Eiffla.

8d548900f1afe27cfda81b73eebc2976.jpg

Na załączonym obrazku widać 3 autokary z rosyjskimi turystami.

Na budynku PKiN beda wyświetlane holograficzne reklamy (na projekcie maźnięte na niebiesko) , które zostaną dodane już w post procesie.

 

Największym wyzwaniem jest takie obudowanie Pałacu aby był on rzeczywisty i wpsółgrał z futurystyczną przestrzenią miejską. Z lotu ptaka PKiN wygląda niestety jak jakiś statek kosmiczny, kreślony przez słabego projektanta.

 

Coś czuje, że najwięcej czasu zejdzie mi właśnie na tym obiekcie.

 


 

BISTRO

Czyli miejsce, w którym dzieje się "akcja". Będzie to trochę taki mix barów mlecznych z ulicznymi knajpkami made in japan

W kadrze znajdzie się parę elementów z nienachalnym futurystycznym upgradem - np. garnek wyglądać bedzie normalnie, ale grzałki będą ulokowane wewnątrz obudowy (wtopione w żarodoporne szkło). Będzie tu można przemycić jeszcze kilka smaczków z obecnej i minionej epoki , jeszcze nie wiem jakich ale coś się znajdzie.

47ddfa4a4068e08fb9f922647bf96e94.jpg

Tak bardzo podoba mi się firanka na głowie babci z pierwszego obrazka, że chyba podwędze ten motyw.

 

Wielkie gary widoczne na referencjach zostały już uwzględnione w projekcie.

 


 

PIEROGI

Z kapustą i grzybami. Detektyw nie lubi chinskiego żarcia, a kebaby są spalone gdy najaw wyszła afera z mięsem z Centralnego. W sumie to najbardziej lubi schabowego z ziemniakami i kapustą, ale wie, że zarządca kompozycji nie ma ochoty tego modelować.

e5e84351093cdb3211e07b46bc5fa70b.jpg

 

 

Wbrew pozorom pierogi pełnią bardzo ważną rolę w tym obrazku. Dana scena kręci się właśnie wokół nich - detektyw je wcina, a kucharz je lepi. Ponadto są turbo polskie i skojarzenie z PL od razu poleci, gdy Ridley Scott bedzie to oglądał jako referencje pod BladeRunnera2 :D

 


 

PISTOLET. GNAT. SPLUWA

Prawdziwa broń palna, taka co krzywdzi złych ludzi. Detektyw ze Stołecznej Metropolii Warszawa gardzi laserowymi paralizatorami z plastiku.

a4e9ace1dbb4ceb88f55e6752eb59f52.jpg

 


 

 

POJAZDY

One tak naprawdę zbudują klimat oraz nadadza futurystycznego ducha zakorzenionego w PL.

Jeśli chodzi o proces modelowania to najwięcej czasu zostanie poświęcone Warszawie m20. Reszta pojazdów będzie obdarzona szczegółowością adekwatną do rozmiaru w renderze. Oczywiście wszystkie pojazdy zostaną troche popchnięte w przyszłość (brak kół, napęd antygrawitacyjny) ale nie za bardzo.

 

Warto tu nadmienic , że pojazdy bazujące na minionym czasie nie mają za zadanie przeniesienie obrazka w klimat Noir.

 

Poniżej kilka strzałów referencyjnych dla poglądu co do klimatu w obrazku

 

 

POJAZD - WARSZAWA M20

Co prawda samochód "Warszawa M20" jest na radzieckiej licencji, ale wrósł juz tak w tkankę kraju, że śmiało można powiedzieć iż jest nasz. Swoją drogą cholernie dobrze wymodelowaną miał karoserie ;)

953e168f2e0cc04d99da6ec21953633c.jpg

 

POJAZD - SMYK

Niedawno się dowiedziałem, że takie prototypy w ogóle były w Polsce.

313d3b748f108f4fde7391f43d6352f9.jpg

 

POJAZD - SYRENA SPORT

Już wtedy wyglądała jak z przyszłości.

1cfe3f940eead5f918508c45310c43dc.jpg

 

POJAZD - INNE

Te modele chyba każdy zna ;)

0d014546611b12621928f6dce71f1597.jpg

 

 

Dużo referencji pobranych z tej strony -> http://pasjonatprl.wordpress.com/


 

 

REKSIO

to jest wisienka na torcie. Jak starczy czasu to popłynie ładny sculpt na bazie tego kreskówkowego bohatera i wprowadzi do obrazka dodatkowy element, na którym można zawiesić oko.

0397441da38d0835847d737caab58970.jpg

 

Jeśli ktoś ma namiar na rasę psa, która jest zbliżona najbardziej do filmowego Reksia, to byłbym wdzięczny za namiar.

 


 

OBRAZEK Z HISTORIĄ

Nie wiem czy uda mi się to opisać słowami ale zależy mi na stworzeniu obrazka, w który mozna wejść i się po nim poruszać. Czyli patrzy sie na obrazek i myśli się: "poszedłbym tu, a potem tu, do pierogów wziąłbym keczup zamiast soli, samochodem poleciałbym tam i siam, gnata nosiłbym po prawej stronie, Reksio zostałby w samochodzie".

 

Przykłady takich obrazków:

http://www.pinterest.com/pin/571112796466429050/

http://www.pinterest.com/pin/571112796467583266/

http://www.pinterest.com/pin/571112796467584479/

 


 

SPÓJNOŚĆ

To jest najtrudniejsza część całej zabawy. Będzie tu bardzo dużo elementów, które muszą się przegryźć smakiem - Pałac Kultury, który jest pdobny zupełnie do niczego, stylizowane pojazdy na prl, bar mleczny Społem AnnoDomini 2099 i detektyw, który nie może byc za bardzo amerykansky, ale tez by nie ocierał się o Rutkowskiego.

 

 


Edytowane przez STRZYG
  • Odpowiedzi 131
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Szkic wygląda świetnie, już jest na czym oko zawiesić. I mając w głowie twoje ostatnie prace, ta może być prawdziwą perełką... ale ;) Jak dla mnie ten detektyw jest w tej chwili najmniej ciekawym elementem tej scenki. Da się to nawet odczuć z rozległego (fajnego :) ) opisu jaki tu zaprezentowałeś. Pierogi i Reksio maja własne akapity a o detektywie napisałeś bardzo niewiele ;) Boje się żeby w finalnej pracy zupełnie się tam gdzieś nie rozmył z tłem.

 

Będę śledził jak to się dalej rozwinie. Powodzenia :)

Napisano

nie czaje tego ogołnego oburzenia. Jakie nagrody tacy zawodnicy, nikt nie mówił że będzie łatwo. Druga sprawa, prawdę mówiąc to, serio większość startuje tylko dla nagród czy dla was żeczywiście liczy się tylko kasa? meh.

Napisano (edytowane)

@ michalz00

na detektywa mam patent kolotystyczno-tonalny. Mega City będzie na perspektywie powietrznej, więc będzie wyblakłe, a całe bistro (kucharz, gary, blat) bedą w cieniu rzucanym przez parasol. Halski 2099 bedzie najbardziej oświetlonym punktem, więc wzrok na nim właśnie będzie pierwszy lądował. Ale słusznie zauważyłeś, że jest ryzyko, iż może się on zgubić. Mam nadzieję, że tego uniknę ;)

 

Tymczasem mały update.

Modelowanie rozpocząłem od najnudniejszej rzeczy, której w dalszej cześci prac (..powiedzmy za miesiąc) już absolutnie nie chciałoby mi się modelować. PKiN. Straszna lipa, że nigdzie nie ma planów, albo chcociaż rysunków technicznych fasady. Póki co licze okna i oszacowuję odległości pomiędzy elementami.

c41a447b9f0e479ee85db469f00b1ead.jpg

Edytowane przez STRZYG
Napisano

Koncept jest kapitalny :). A co do pierogów etc., to brawo! Torkil Aymore, czyli Gamedec regularnie żywił się w milkbarach właśnie nad Warsaw City! Jadał kopytka z gulaszem, krokiety, pyzy tudzież rzeczone pierogi! Gdy zobaczyłem ten koncept, wielki uśmiech rozjaśnił moją twarz :). Czekam na dalsze kroki :).

Napisano

Nie mogłem się oprzeć. Znalazłem fragment opowiadania "Anna" (zbiór "Granica rzeczywistości"). Torkil Aymore nie jadł przez kilka dni (przebywał w wirtualiach), dlatego zamawia specyficzne danie, ale jego przyjaciel, Harry Norman zamawia... no co? :)

 

Z menu „dla graczy” wybrałem naleśniki z serem. Oczywiście tylko tak się nazywały. Naprawdę były specjalnie zbilansowanym pokarmowym miksem. Właściciel twierdził, że jego prapradziadek serwował w tym samym miejscu dokładnie takie same. W każdym razie pod względem smaku. Możliwe, ale podawał je kilkaset metrów niżej, pod poziomami i estakadami, które przykryły stare miasto. No i z pewnością nie o tak skandalicznie wczesnej porze. Wymysł jadłodajni non-stop to stosunkowo niedawny wynalazek.

[…]

Tafle drzwi błysnęły popchnięte przez nowego gościa. Harry Norman! Oczywiście ten zdeklarowany kawaler też tu się żywił.

- Torkil! Ty stegozaurze!

Wstałem i poddałem się torturze miażdżenia żeber. Otarł się o mój policzek niegolonym zarostem. Usiadł i zamówił pierogi.

- Zachciało się papu staremu graczowi?

- Po miesiącu…

Potrząsnął blond kudłami. W wesołych oczach odbijały się wieżyce Warsaw City.

- Te gry cię zabiją. Trzeba żyć!

- Próbuję. Zastanawiam się tylko, gdzie?

Dziarsko dziabnął widelcem w ciasto.

- Znasz mnie. Lubię światy, ale zoenetem zostanę dopiero, jak się zestarzeję. Jeśli będzie mnie stać.

Po chwili jego talerz był pusty.

- Chodź, przejdziemy się - zaproponowałem.

- Odzwyczailiśmy się od dreptania? - zarechotał.

- Odwal się.

Napisano

@ FF

Dzięki. Tak też poczyniłem. Model się przyda przy robieniu tej pokrętnej podstawy na której spoczywa wieżowiec

 

@ Marcin Przybyłek

Niezmiernie mi miło :D

Napisano

Szkoda tylko, że Pałac Kultury jest tak ważnym elementem tej pracy :). W mojej prozie całe stare miasto jest niewidoczne (zbyt głęboko, poza tym to już ruiny). Zachowała się tylko starówka, ale nawet ona istnieje w specyficznej studni wyciętej w architekturze miasta.

Napisano

@ Marcin Przybyłek

 

PKiN jest tu jednym z głównych bohaterów, nie da się ukryć. Chodzi mi o to aby nie było złudzeń co to za miasto, co to za kraj. Poza tym to zabytek za paredziesiąt lat będzie, jak (już) Koloseum w Rzymie czy Bazylika Św. Piotra. Nie zniknie.

Specjalnie pomijam tutaj całą kwestię kto i po co go nam postawił. Kto to tam będzie rozpamiętywał za 200 lat ;P

Napisano (edytowane)

.... no, to było do przewidzenia : /

PKiN jeszcze nieskończony, ale lada dzień bryła się zamknie i spadnie ten obiekt na dalszy priorytet i wezmę się za kucharza + pojazdy. W międzyczasie obmyśle jeszcze jakby tu doprzyszłościć postać detektywa. Pewnie jakiś mały gadżet w myśl miniaturyzacji urządzeń.

 

Na pytanie - czemu się tak długo pieszcze z tym obiektem ? - odpowiadam :

- po pierwsze brak mi patentu na to, jak tak zawiły geometrycznie obiekt mógłbym sobie skrócić w produkcji bez straty na jakości w zoomie

- po drugie planuję (jesli czas pozwoli) dziabnąć dodatkowy strzał na przyszłościową Warszawę z poziomu jezdni gdzie PKiN jest graczem pierwszoplanowym jako tapetke na pulpit (przyszłość pozakonkursowa)

- po 3 po konkursie pewnie udostępnie ten obiekt w sieci 4free, szkoda żeby tyle pracy zamknęło się na jednym obrazku, a niejednemu pewnie się przyda ;)

- po 4 nigdy nie byłem dobry z geometrii ;P

 

b2159970991abd8b204b32fcfb4204a2.jpg

 

Paru rzeczy brakuje, moduły nie połączone, odległości bocznych wieżyczek jeszcze nie te.

Z uwagi iż jest to realna geometria (bez normalsów, bumpów) zmnieszyłem sobie czas który będę musiał poświęcić na teksturowanie (nie będę musiał bawić się w udawane, przekonywujące wypukłości/wklęsłości)

Edytowane przez STRZYG
Napisano

No STRZYGozordzie zapowiada się solidnie! :) Czekam na rozwój sytuacji. Nie chciałbym aby postać detektywa została przysłonięta ilością elementów na pierwszym planie etc., ale zapewne wiesz co robisz.

Nie zapomnij o ukrytych creditsach za grupowanie w AE ( :D )

Powodzenia i będę obserwował

Napisano

@ emptyman -> ;) latając po mieście widzę budynki sakralne, od wieków są stawiane i z tego założenia wyszedłem - stawiane nadal będą. Poza tym jak już pisałem, zależy mi na polepieniu z tkanki kraju, a to jest właśnie jego częścią.

 

@ Marcin Przybyłek -> skończy się zapewne na gadżecie na palce, dzięki któremu detektyw może wertować dowody (w tym przypadku zdjęcia). Pierwotnie miały to być chologramy, ale w szkicu lepiej wygladały normalne zdjęcia. Finalnie chcąc niechcąc musza być chologramy, bo kto w przyszłości będzie latał z polaroidem ;P

 

Mniej więcej takie coś (może na jakąś rękawice to jeszcze zamienię)-> http://agbeat.com/tech-news/wearable-glove-is-a-cell-phone-made-from-a-3d-printer/

Napisano (edytowane)

Update.

Zgodnie z zapowiedzią wziąłem się za pojazdy, czyli konsekwentnie odhaczam rzeczy, których nie lubię bryłować.

Pojazdy podzieliłem na 3 kategorie według odległości od kamery - plan 1, 2, 3.

Warszawa m20 jest (albo i nie) pojazdem pierwszoplanowym więc poświęciłem jej więcej czasu niż maluchowi, który jest już graczem drugoplanowym. Pojazdy 3 planowe będą się składać z dosłownie kilkunastu polygonów, gdyż będą bardzo daleko i ich zadaniem będzie stworzenie chmary pojazdów w zatłoczonym (ale nie dusznym) mieście (w postprocesie pomnożę ich ilość x 50)

 

ba86cf1857f543da39310d87ec80309b.jpg

 

 

b5d8679ebc165eba14a743536ef2a0ca.jpg

 

Oglądając making ofa do "Piątego Elementu" tak się zajarałem, ze popełniłem szybki obrazek 4fun z testowego renderu z niedokończonego modelu. (prócz pojazdu wszystko z googla)

c0cde85fb412fa1374f130b0ec996871.jpg

Dobrze się stało, że powstał powyższy teścik, gdyż wyszło na jaw, że pojazd WarszawaM20 jest aż nazbyt amerykansky i może mi rozsadzić pierwotne założenie. Osobiście podoba mi sie wygląd i w ogóle miła, futurystyczna bryła ale nie o to mi chodziło. Najprawdopodobniej fiat 125 awansuję z drugoplanowego na pierwszoplanowy pojazd i zastąpi WarszawęM20 (czasu jeszcze sporo)

 

 

5c41692ebf027724b62d1f5d14837e33.jpg

Fiat 125

 

 

A tak na marginesie, to uważam, że ręcznie robione miasto w "Piątym Elemencie" ma najlepsza plastykę w obrazie ze wszystkich futurystycznych wizji miast w filmach (Blade Runner poza konkurencją). Link dla zainteresowanych -> https://www.youtube.com/watch?v=8abeA-NPuT4

 

 

Jeśli chodzi o postać detektywa, to póki co zyskał on esencję klimatu czyli plaster na nosa. 10000% detektywa, który węszy tam gdzie nie powinien ("Harry Angel" , "Chinatown" ;) )

dhno.jpg

Edytowane przez STRZYG
Napisano

Miazga, podoba mi się, że wciskasz takie smaczki. Klimaty jak Antylisty Prezerwatora, pewnie kojarzysz. Był tam taki dziadek, latający futurystycznym autkiem z logiem FSO ;)

Napisano

Fiu fiu :) zapowiada się godnie, pomysł rewelacyjny.

Jak to FF napomniał, dis gona b gud ! :D Pracuj dalej bo żal nie skończyć tego.

Napisano (edytowane)

Wróciwszy z małego urlopu, jeszcze mniejszy update ;)

Tak jak zapowiadałem - WarszawaM20 zostanie zastąpiona przez FSO. Mam sentyment do tego autka, za małolata właśnie taki mieliśmy w domu :D

c629da8358861b7e2819362dd53e8503.jpg

 

To jest właśnie gablota, którą bedzie się woził mój detectivo

No..i teraz juz sie rodzi klimacik o jaki mi chodziło. Wiadomo, to tylko test.

9c62249ca2501aacb36f17912f6a960d.jpg

 

 

 

 

@ mateusz_s -> PKiN bedzie miał wstawki cholograficzne wokół fasady, tak jak na koncepcie.

Edytowane przez STRZYG
Napisano (edytowane)

poniżej low poly modele pojazdów, których jedynym celem jest narobienie hałasu w obrazku.

Dojdzie zróżnicowanie kolorów i będzie git. W postprocesie jeszcze przemnoże ich ilość.

0c72b51a67dbff2b1a43a0059fb918ce.jpg

 

 

Powoli zaczynam zagospodarowywać plan miasta.

W tym celu posłużyłem się google mapsem (print screeny) spasowanym z położeniem PKiN na scenie.

Na podstawie już istniejących dróg/ulic bedę wyznaczał szlaki powietrzne/drogowe przyszłości oraz stawiał budynki o kilometrowej kondygnacji. Tak będzie szybciej, aniżeli wymyslać wszystko od nowa

2b6f50d5e3412c87ca0e406cb20f1a5d.jpg

7df8a6e4dbb4a97d15c14d4be4026e79.jpg

 

@ kengi -> myślę, że ilość pracy która mnie jeszcze czeka jest wystarczającą odpowiedzią ;)

Edytowane przez STRZYG
Napisano (edytowane)

Update "małych" rzeczy

 

50fe2610c065959c372a120ead6277d9.png

Powyższy obrazek tak mi się podoba, że chyba zrobię pobocznie still bazujący właśnie na tym strzale.

 

 

 

PIEROŻEK

8b395a065a98af5361bce579da8c0b82.png

 

 

 

ZASTAWA

1f61233f418434d6a195ee07bdb9908c.png

 

 

 

KOPYTO

No tutaj czas na modelunek przekroczony kilkukrotnie, ale nie mogłem się powstrzymać :D

Bazowym konceptem jest ta rzecz -> http://www.y-cw.com/if-09.htm

1d0ce2d0dbd53f609b78d397d57b8eb4.png

 

 

 

Mały makingOf z klepania broni

e693c6f783c75045281a84735028a68f.png

Edytowane przez STRZYG
Napisano (edytowane)

Zmiana nazwy.

Z "BISTRO" zmieniłem na "2089: BISTRO".

Dłubiąc tą pracę zaczął powoli wykluwać się pełnowymiarowy świat i po konkursie pociągne temat trochę dalej. Chciałbym np. zrobić strzał na "wielkie sypialnie" czyli blokowiska np. "2089: Dębiec", albo "2089: Legnica/Piekary", czy kilka inych ujeć na Warszawę. Nie mgółbym sobie spojrzeć w lustro gdyby tyle roboty poszło tylko na jeden obrazek. "2089" to klamra i nazwa dla tego świata/universum. Oczywście nie jest to data wzięta z sufitu (podbitka pod 1989 ;) )

 

 

Kadr

Kadr uległ zmianie.

8905fa0fe534f50dccad1c6a33516209.jpg

Aktualne ujęcie cholernie mi się podoba, czuć lepiej przestrzeń, oko milej podróżuje po obrazku no i rzecz najważniejsza - Pałac Kultury przestał być dostawką, a stał się obiektem, który definiuje atmosfere w obrazku, stał się graczem. Wiadomo, niektóre elementy zostaną jeszcze w trakcie prac porozsuwane trochę.

 

Jak widać większość obiektów z bibliotek internetowych.

 

Poniżej propozycje ujęć, które brałem pod rozwagę.

5a2ab8f1e99b8ec539518021fd17bba1.jpg

Edytowane przez STRZYG
Napisano

gdyby tak kucharz (lysy kark z tatuazami na łapach), chwytał pod ladą za pistolet, Rex - pies juz na niego patrzy, a detektyw spokojnie wsuwa pierogi to bylibysmy jako widzowie na pare sekund przed niezłym zwrotem akcji ;)

Napisano

Hej,

 

Bardzo mocno Ci kibicuję aby praca dojechała do końca, nawet jeśli nie na bitwę to jednak do skończonej galerii.

Póki co 3d jest dużo i widać sporo włożonej pracy ale czekam tylko na sam finał i posta.

Moim zdaniem to właśnie tam Twoje prace uzyskują status "urywa głowę" :)

 

Jestem cholernie ciekawy jak to później wysmażysz i jaki finalny klimat nabierze praca/cały zestaw.

 

Powodzenia!

M.

Napisano

Mega mi sie podoba.

 

Jedyne co, to obróciłbym auto tak, aby widać było bardziej te dysze zamiast kół, żeby nie było, że detektyw przyszłości zje, wsiądzie do auta, odpali silnik, ruszy... i runie w dół z wysokości :)

 

Mam nadzieję, że się wyrobisz!

Napisano (edytowane)

Dzięki za dobre słowo :)

 

@ FF -> ..kurde, to niedobrze, bo zależy mi aby gnat nie był fuszerką. Specjalnie jeszcze dodałem poduszeczki na rekojeści aby zwiekszyć wygode :D No trudno, jak dopadnie mnie wena to może jeszcze zwiększe usability

 

@ mateusz_s -> miedzy innymi dlatego zdecydowałem się zmiane kadru. W poprzednim, z uwagi na odległość od ziemi miałem znacznie więcej elementów do wytworzenia.

 

@ mrhoho -> no jest to pewien patent, ale koncept mam oparty o normalną scenkę rodzajową, bez intryg

 

@ Piwczyk -> no to fakt, coś tam bede musiał dodać aby to nie wyglądało na normalne FSO bez kół. Moze z przodu , pod zderzakiem jakieś antygrawitacyjne dyski. Pojazdy jeszcze będa miały druga turę roboty

 

@ zerocool-wolomin -> ..pod ziemią :D W 2021 oddano do użytku ;P

 

 

Odpowiem na ewentualne pytanie "..no dobra, a co z detektywem?"

Więc tak sobie prace rozplanowałem, że do końca stycznia nie tykam tego tematu. Do nominacji bedzie 10 dni, akurat żeby dopracować plastusia i jeszcze kilka innych rzeczy

Edytowane przez STRZYG
Napisano

świetne modele, jeszcze lepsze siatki! moim skromnym zdaniem pierwsze ujęcie najlepsze. nawet na zestawieniu miniatur ma ono wyraźny komiksowy pazur. ale sam wiesz najlepiej jak zbudować atmosferę światłem. na aktualnym wygląda to póki co jakby Reksio lał na makietę PKiN :d

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności