STRZYG Napisano 16 Grudzień 2013 Napisano 16 Grudzień 2013 (edytowane) PODKŁAD Przyszłość nie jest ani lepsza ani gorsza. Wojna nuklearna nigdu nie wybuchła, Chiny nie opanowały świata, a PZPN dalej nie znalazł recepty na polską piłkę. Jest po staremu. Detektyw nie jest zbawcą świata, ani nie rozwiązuje spraw z pierwszych stron gazet. Aktualnie zrobił sobie przerwę na pierogi w pobliskiej knajpie, ulokowanej nad Pałacem Kultury. W trakcie konsumpcji przegląda materiały dowodowe. U boku ma swojego wiernego kompana - Reksia (TEGO Reksia). "Dzień jak co dzień, dobrze, że chcociaż słońce świeci" - pomyślał POLSKIE SF Najważniejszą rzeczą w tej pracy będzie coś czego z reguły nie doświadczam w polskiej popkulturze - fajny wizual osadzony w polskich realiach , czerpiący garściami z tkanki tego miejsca/kraju. Nie mam zamiaru pokazywać sceny osadzonej gdzieś tam w odległej przyszłości w bezpłciowym wielkim mieście. Tutaj własnie bedzie Polska-Warszawa, polskie pierogi, pojazdy z korzeniami w polskich fabrykach. Bardzo zalezy mi na przeniesieniu na polski grunt tych wszystkich klimatycznych , ciasnych scenek z filmów, które aż ociekają klimatem. Żeby była jasność - konsumpcja pierogów nie ma być tutaj żadnym oczkiem w stronę widza, elementem chumorystycznym. Nie. To jest na poważnie, po naszemu, polski SF. Wierzę, że można to zrobić bez smiechu i fajnie, a mała, ciasna, podniebna knajpka z pierogami może mieć swój klimat, który tak bardzo wskazany jest w opowieściach o detektywach :) SZKIC / FINALNY KADR W sumie najtrudniejsze mam już za sobą. Powstał juz bardzo zaawansowany koncept z dokładnym rozlokowaniem elementów i odpowiednim kadrem. Zależało mi na ciasnocie pierwszych planów z przejściem w niegraniczona przestrzeń futurystycznego miasta na dalszych planach. Istotną sprawą było tez zbudowanie komiksowego kadru. Rozwieje watpliwości - aż tak ładnie to ja nie rysuję ;) Szkic powstał na bazie sceny skomponowanej w maksie po częsci z obiektów znalezionych w sieci, jako zaślepki oraz rzeczy zmajstrowanych na szybko. Cenię sobie czas i swobodę a takie rozwiązanie jest dla mnie najszybsze i najwygodniejsze. Niektóre rzeczy zostały po prostu dorysowane. Układanie sceny i odpowiedni kąt kamery zajął mi jakieś 3-4 dni. Teraz nalezy wypełnic wszystko własnymi obiektami, które powstaną (a jakże) od zera PIERWSZY KONCEPT - GENEZA POMYSŁU Pierwszy koncept w założeniu miał być bardzo dynamiczną sceną, w której detektyw odpiera atak złego mecha (Boss z Centralnego). Chciałem się wyżyć i zdewastować trochę obiektów. W pewnym momecie pojawil sie motyw , że z samochodu bedą wypadać zamiast chińskiego żarcia pierogi...i tak się zaczął drugi, finalny koncept. Na pierwszym planie znajduje się Reksio, który zawija ogon z miejsca zdarzeń. Futurystyczna Warszawa m20 zamienia się w złom od pocisków. W tle Pałac Kultury. A tak wyglądały dwa pierwsze, szybkie szkice/układy koncepcyjne gdy zacząłem drążyc temat z pierogami PAŁAC KULTURY I NAUKI Punkt zaczepienia, pierwszy obraz od którego wyszła cała reszta. Nie ma co się oszukiwać - jest to najbardziej rozpoznawalny budynek ulokowny w naszym kraju. Nigdy nie zostanie zburzony i trzeba to zaakceptować. W mojej wizji przyszłości zostanie on wpisany na listę UNESCO jako najwybitniejszy przykład sztuki socrealistycznej ;) Rosjanie będą do niego pielgrzymować i kupowac miniaturki na pamiatkę. Metropolia Stołeczna Warszawa bedzie czerpać z niego zyski niczym Paryż z Wieży Eiffla. Na załączonym obrazku widać 3 autokary z rosyjskimi turystami. Na budynku PKiN beda wyświetlane holograficzne reklamy (na projekcie maźnięte na niebiesko) , które zostaną dodane już w post procesie. Największym wyzwaniem jest takie obudowanie Pałacu aby był on rzeczywisty i wpsółgrał z futurystyczną przestrzenią miejską. Z lotu ptaka PKiN wygląda niestety jak jakiś statek kosmiczny, kreślony przez słabego projektanta. Coś czuje, że najwięcej czasu zejdzie mi właśnie na tym obiekcie. BISTRO Czyli miejsce, w którym dzieje się "akcja". Będzie to trochę taki mix barów mlecznych z ulicznymi knajpkami made in japan W kadrze znajdzie się parę elementów z nienachalnym futurystycznym upgradem - np. garnek wyglądać bedzie normalnie, ale grzałki będą ulokowane wewnątrz obudowy (wtopione w żarodoporne szkło). Będzie tu można przemycić jeszcze kilka smaczków z obecnej i minionej epoki , jeszcze nie wiem jakich ale coś się znajdzie. Tak bardzo podoba mi się firanka na głowie babci z pierwszego obrazka, że chyba podwędze ten motyw. Wielkie gary widoczne na referencjach zostały już uwzględnione w projekcie. PIEROGI Z kapustą i grzybami. Detektyw nie lubi chinskiego żarcia, a kebaby są spalone gdy najaw wyszła afera z mięsem z Centralnego. W sumie to najbardziej lubi schabowego z ziemniakami i kapustą, ale wie, że zarządca kompozycji nie ma ochoty tego modelować. Wbrew pozorom pierogi pełnią bardzo ważną rolę w tym obrazku. Dana scena kręci się właśnie wokół nich - detektyw je wcina, a kucharz je lepi. Ponadto są turbo polskie i skojarzenie z PL od razu poleci, gdy Ridley Scott bedzie to oglądał jako referencje pod BladeRunnera2 :D PISTOLET. GNAT. SPLUWA Prawdziwa broń palna, taka co krzywdzi złych ludzi. Detektyw ze Stołecznej Metropolii Warszawa gardzi laserowymi paralizatorami z plastiku. POJAZDY One tak naprawdę zbudują klimat oraz nadadza futurystycznego ducha zakorzenionego w PL. Jeśli chodzi o proces modelowania to najwięcej czasu zostanie poświęcone Warszawie m20. Reszta pojazdów będzie obdarzona szczegółowością adekwatną do rozmiaru w renderze. Oczywiście wszystkie pojazdy zostaną troche popchnięte w przyszłość (brak kół, napęd antygrawitacyjny) ale nie za bardzo. Warto tu nadmienic , że pojazdy bazujące na minionym czasie nie mają za zadanie przeniesienie obrazka w klimat Noir. Poniżej kilka strzałów referencyjnych dla poglądu co do klimatu w obrazku POJAZD - WARSZAWA M20 Co prawda samochód "Warszawa M20" jest na radzieckiej licencji, ale wrósł juz tak w tkankę kraju, że śmiało można powiedzieć iż jest nasz. Swoją drogą cholernie dobrze wymodelowaną miał karoserie ;) POJAZD - SMYK Niedawno się dowiedziałem, że takie prototypy w ogóle były w Polsce. POJAZD - SYRENA SPORT Już wtedy wyglądała jak z przyszłości. POJAZD - INNE Te modele chyba każdy zna ;) Dużo referencji pobranych z tej strony -> http://pasjonatprl.wordpress.com/ REKSIO to jest wisienka na torcie. Jak starczy czasu to popłynie ładny sculpt na bazie tego kreskówkowego bohatera i wprowadzi do obrazka dodatkowy element, na którym można zawiesić oko. Jeśli ktoś ma namiar na rasę psa, która jest zbliżona najbardziej do filmowego Reksia, to byłbym wdzięczny za namiar. OBRAZEK Z HISTORIĄ Nie wiem czy uda mi się to opisać słowami ale zależy mi na stworzeniu obrazka, w który mozna wejść i się po nim poruszać. Czyli patrzy sie na obrazek i myśli się: "poszedłbym tu, a potem tu, do pierogów wziąłbym keczup zamiast soli, samochodem poleciałbym tam i siam, gnata nosiłbym po prawej stronie, Reksio zostałby w samochodzie". Przykłady takich obrazków: http://www.pinterest.com/pin/571112796466429050/ http://www.pinterest.com/pin/571112796467583266/ http://www.pinterest.com/pin/571112796467584479/ SPÓJNOŚĆ To jest najtrudniejsza część całej zabawy. Będzie tu bardzo dużo elementów, które muszą się przegryźć smakiem - Pałac Kultury, który jest pdobny zupełnie do niczego, stylizowane pojazdy na prl, bar mleczny Społem AnnoDomini 2099 i detektyw, który nie może byc za bardzo amerykansky, ale tez by nie ocierał się o Rutkowskiego. Edytowane 12 Listopad 2015 przez STRZYG
FF Napisano 17 Grudzień 2013 Napisano 17 Grudzień 2013 No to pozamiatane:D Bedzie sie działo coś czuje.
kamilsobotka Napisano 17 Grudzień 2013 Napisano 17 Grudzień 2013 chciałem wziąć udział, ale teraz to ja nie wiem czy jest sens :P
_maSsy_ Napisano 17 Grudzień 2013 Napisano 17 Grudzień 2013 Koncept i pomysł ciekawy, ale poczekajmy na zakonczenie ;] Kibicuje, bo też lubie pierogi z kapustą i grzybami ! :)
mookie Napisano 18 Grudzień 2013 Napisano 18 Grudzień 2013 W kategorii opisu pracy jesteś już wygranym, zobaczymy, jak to się będzie rozwijać. Powodzenia!
Traitor Napisano 18 Grudzień 2013 Napisano 18 Grudzień 2013 Chrupek wrzuc na luz, przeciez to tylko zabawa, a nie walka o ogien. Strzyg: Fajnie przygotowana geneza. Ciekaw jestem finalnego obrazu. Powodzenia!
michalz00 Napisano 18 Grudzień 2013 Napisano 18 Grudzień 2013 Szkic wygląda świetnie, już jest na czym oko zawiesić. I mając w głowie twoje ostatnie prace, ta może być prawdziwą perełką... ale ;) Jak dla mnie ten detektyw jest w tej chwili najmniej ciekawym elementem tej scenki. Da się to nawet odczuć z rozległego (fajnego :) ) opisu jaki tu zaprezentowałeś. Pierogi i Reksio maja własne akapity a o detektywie napisałeś bardzo niewiele ;) Boje się żeby w finalnej pracy zupełnie się tam gdzieś nie rozmył z tłem. Będę śledził jak to się dalej rozwinie. Powodzenia :)
Kramon Napisano 18 Grudzień 2013 Napisano 18 Grudzień 2013 nie czaje tego ogołnego oburzenia. Jakie nagrody tacy zawodnicy, nikt nie mówił że będzie łatwo. Druga sprawa, prawdę mówiąc to, serio większość startuje tylko dla nagród czy dla was żeczywiście liczy się tylko kasa? meh.
STRZYG Napisano 18 Grudzień 2013 Autor Napisano 18 Grudzień 2013 (edytowane) @ michalz00 na detektywa mam patent kolotystyczno-tonalny. Mega City będzie na perspektywie powietrznej, więc będzie wyblakłe, a całe bistro (kucharz, gary, blat) bedą w cieniu rzucanym przez parasol. Halski 2099 bedzie najbardziej oświetlonym punktem, więc wzrok na nim właśnie będzie pierwszy lądował. Ale słusznie zauważyłeś, że jest ryzyko, iż może się on zgubić. Mam nadzieję, że tego uniknę ;) Tymczasem mały update. Modelowanie rozpocząłem od najnudniejszej rzeczy, której w dalszej cześci prac (..powiedzmy za miesiąc) już absolutnie nie chciałoby mi się modelować. PKiN. Straszna lipa, że nigdzie nie ma planów, albo chcociaż rysunków technicznych fasady. Póki co licze okna i oszacowuję odległości pomiędzy elementami. Edytowane 12 Listopad 2015 przez STRZYG
Marcin Przybyłek Napisano 19 Grudzień 2013 Napisano 19 Grudzień 2013 Koncept jest kapitalny :). A co do pierogów etc., to brawo! Torkil Aymore, czyli Gamedec regularnie żywił się w milkbarach właśnie nad Warsaw City! Jadał kopytka z gulaszem, krokiety, pyzy tudzież rzeczone pierogi! Gdy zobaczyłem ten koncept, wielki uśmiech rozjaśnił moją twarz :). Czekam na dalsze kroki :).
FF Napisano 19 Grudzień 2013 Napisano 19 Grudzień 2013 STRZYG - proponuje ściągnąć sobie model z googli i modelować na jego podstawie. Zwykle sa one w dobrych proporcjach. http://sketchup.google.com/3dwarehouse/search?q=pa%C5%82ac+kultury&styp=m&scoring=t&btnG=Wyszukaj
Marcin Przybyłek Napisano 20 Grudzień 2013 Napisano 20 Grudzień 2013 Nie mogłem się oprzeć. Znalazłem fragment opowiadania "Anna" (zbiór "Granica rzeczywistości"). Torkil Aymore nie jadł przez kilka dni (przebywał w wirtualiach), dlatego zamawia specyficzne danie, ale jego przyjaciel, Harry Norman zamawia... no co? :) Z menu „dla graczy” wybrałem naleśniki z serem. Oczywiście tylko tak się nazywały. Naprawdę były specjalnie zbilansowanym pokarmowym miksem. Właściciel twierdził, że jego prapradziadek serwował w tym samym miejscu dokładnie takie same. W każdym razie pod względem smaku. Możliwe, ale podawał je kilkaset metrów niżej, pod poziomami i estakadami, które przykryły stare miasto. No i z pewnością nie o tak skandalicznie wczesnej porze. Wymysł jadłodajni non-stop to stosunkowo niedawny wynalazek. […] Tafle drzwi błysnęły popchnięte przez nowego gościa. Harry Norman! Oczywiście ten zdeklarowany kawaler też tu się żywił. - Torkil! Ty stegozaurze! Wstałem i poddałem się torturze miażdżenia żeber. Otarł się o mój policzek niegolonym zarostem. Usiadł i zamówił pierogi. - Zachciało się papu staremu graczowi? - Po miesiącu… Potrząsnął blond kudłami. W wesołych oczach odbijały się wieżyce Warsaw City. - Te gry cię zabiją. Trzeba żyć! - Próbuję. Zastanawiam się tylko, gdzie? Dziarsko dziabnął widelcem w ciasto. - Znasz mnie. Lubię światy, ale zoenetem zostanę dopiero, jak się zestarzeję. Jeśli będzie mnie stać. Po chwili jego talerz był pusty. - Chodź, przejdziemy się - zaproponowałem. - Odzwyczailiśmy się od dreptania? - zarechotał. - Odwal się.
STRZYG Napisano 21 Grudzień 2013 Autor Napisano 21 Grudzień 2013 @ FF Dzięki. Tak też poczyniłem. Model się przyda przy robieniu tej pokrętnej podstawy na której spoczywa wieżowiec @ Marcin Przybyłek Niezmiernie mi miło :D
Marcin Przybyłek Napisano 2 Styczeń 2014 Napisano 2 Styczeń 2014 Szkoda tylko, że Pałac Kultury jest tak ważnym elementem tej pracy :). W mojej prozie całe stare miasto jest niewidoczne (zbyt głęboko, poza tym to już ruiny). Zachowała się tylko starówka, ale nawet ona istnieje w specyficznej studni wyciętej w architekturze miasta.
Biolo_idiota Napisano 2 Styczeń 2014 Napisano 2 Styczeń 2014 No cóż, do zabawy dołączyli poważni gracze.
STRZYG Napisano 3 Styczeń 2014 Autor Napisano 3 Styczeń 2014 @ Marcin Przybyłek PKiN jest tu jednym z głównych bohaterów, nie da się ukryć. Chodzi mi o to aby nie było złudzeń co to za miasto, co to za kraj. Poza tym to zabytek za paredziesiąt lat będzie, jak (już) Koloseum w Rzymie czy Bazylika Św. Piotra. Nie zniknie. Specjalnie pomijam tutaj całą kwestię kto i po co go nam postawił. Kto to tam będzie rozpamiętywał za 200 lat ;P
Marcin Przybyłek Napisano 5 Styczeń 2014 Napisano 5 Styczeń 2014 Och, to licentia poetica, oczywiście, że tak, myślę, że graficznie fantastycznie to zagra :).
STRZYG Napisano 5 Styczeń 2014 Autor Napisano 5 Styczeń 2014 (edytowane) .... no, to było do przewidzenia : / PKiN jeszcze nieskończony, ale lada dzień bryła się zamknie i spadnie ten obiekt na dalszy priorytet i wezmę się za kucharza + pojazdy. W międzyczasie obmyśle jeszcze jakby tu doprzyszłościć postać detektywa. Pewnie jakiś mały gadżet w myśl miniaturyzacji urządzeń. Na pytanie - czemu się tak długo pieszcze z tym obiektem ? - odpowiadam : - po pierwsze brak mi patentu na to, jak tak zawiły geometrycznie obiekt mógłbym sobie skrócić w produkcji bez straty na jakości w zoomie - po drugie planuję (jesli czas pozwoli) dziabnąć dodatkowy strzał na przyszłościową Warszawę z poziomu jezdni gdzie PKiN jest graczem pierwszoplanowym jako tapetke na pulpit (przyszłość pozakonkursowa) - po 3 po konkursie pewnie udostępnie ten obiekt w sieci 4free, szkoda żeby tyle pracy zamknęło się na jednym obrazku, a niejednemu pewnie się przyda ;) - po 4 nigdy nie byłem dobry z geometrii ;P Paru rzeczy brakuje, moduły nie połączone, odległości bocznych wieżyczek jeszcze nie te. Z uwagi iż jest to realna geometria (bez normalsów, bumpów) zmnieszyłem sobie czas który będę musiał poświęcić na teksturowanie (nie będę musiał bawić się w udawane, przekonywujące wypukłości/wklęsłości) Edytowane 12 Listopad 2015 przez STRZYG
Marcin Przybyłek Napisano 6 Styczeń 2014 Napisano 6 Styczeń 2014 Doprzyszłościć detektywa? Okulary :). Cyfrowe :). Na czole :). A pałac możesz przesłonić powietrznymi estakadami ;).
ezils Napisano 9 Styczeń 2014 Napisano 9 Styczeń 2014 No STRZYGozordzie zapowiada się solidnie! :) Czekam na rozwój sytuacji. Nie chciałbym aby postać detektywa została przysłonięta ilością elementów na pierwszym planie etc., ale zapewne wiesz co robisz. Nie zapomnij o ukrytych creditsach za grupowanie w AE ( :D ) Powodzenia i będę obserwował
emptyman Napisano 10 Styczeń 2014 Napisano 10 Styczeń 2014 A ten Dżizas na szkicu? :D to stolica odebrała w końcu dług z janosikowego w postaci dzieł sztuki sakralnej, czy to może z Rio? :)
STRZYG Napisano 10 Styczeń 2014 Autor Napisano 10 Styczeń 2014 @ emptyman -> ;) latając po mieście widzę budynki sakralne, od wieków są stawiane i z tego założenia wyszedłem - stawiane nadal będą. Poza tym jak już pisałem, zależy mi na polepieniu z tkanki kraju, a to jest właśnie jego częścią. @ Marcin Przybyłek -> skończy się zapewne na gadżecie na palce, dzięki któremu detektyw może wertować dowody (w tym przypadku zdjęcia). Pierwotnie miały to być chologramy, ale w szkicu lepiej wygladały normalne zdjęcia. Finalnie chcąc niechcąc musza być chologramy, bo kto w przyszłości będzie latał z polaroidem ;P Mniej więcej takie coś (może na jakąś rękawice to jeszcze zamienię)-> http://agbeat.com/tech-news/wearable-glove-is-a-cell-phone-made-from-a-3d-printer/
STRZYG Napisano 14 Styczeń 2014 Autor Napisano 14 Styczeń 2014 (edytowane) Update. Zgodnie z zapowiedzią wziąłem się za pojazdy, czyli konsekwentnie odhaczam rzeczy, których nie lubię bryłować. Pojazdy podzieliłem na 3 kategorie według odległości od kamery - plan 1, 2, 3. Warszawa m20 jest (albo i nie) pojazdem pierwszoplanowym więc poświęciłem jej więcej czasu niż maluchowi, który jest już graczem drugoplanowym. Pojazdy 3 planowe będą się składać z dosłownie kilkunastu polygonów, gdyż będą bardzo daleko i ich zadaniem będzie stworzenie chmary pojazdów w zatłoczonym (ale nie dusznym) mieście (w postprocesie pomnożę ich ilość x 50) Oglądając making ofa do "Piątego Elementu" tak się zajarałem, ze popełniłem szybki obrazek 4fun z testowego renderu z niedokończonego modelu. (prócz pojazdu wszystko z googla) Dobrze się stało, że powstał powyższy teścik, gdyż wyszło na jaw, że pojazd WarszawaM20 jest aż nazbyt amerykansky i może mi rozsadzić pierwotne założenie. Osobiście podoba mi sie wygląd i w ogóle miła, futurystyczna bryła ale nie o to mi chodziło. Najprawdopodobniej fiat 125 awansuję z drugoplanowego na pierwszoplanowy pojazd i zastąpi WarszawęM20 (czasu jeszcze sporo) Fiat 125 A tak na marginesie, to uważam, że ręcznie robione miasto w "Piątym Elemencie" ma najlepsza plastykę w obrazie ze wszystkich futurystycznych wizji miast w filmach (Blade Runner poza konkurencją). Link dla zainteresowanych -> https://www.youtube.com/watch?v=8abeA-NPuT4 Jeśli chodzi o postać detektywa, to póki co zyskał on esencję klimatu czyli plaster na nosa. 10000% detektywa, który węszy tam gdzie nie powinien ("Harry Angel" , "Chinatown" ;) ) Edytowane 12 Listopad 2015 przez STRZYG
RaVirr Napisano 14 Styczeń 2014 Napisano 14 Styczeń 2014 Już widać ogrom pracy (albo pracę robiącą ogromne wrażenie) :D
Igi Napisano 15 Styczeń 2014 Napisano 15 Styczeń 2014 Miazga, podoba mi się, że wciskasz takie smaczki. Klimaty jak Antylisty Prezerwatora, pewnie kojarzysz. Był tam taki dziadek, latający futurystycznym autkiem z logiem FSO ;)
Biolo_idiota Napisano 15 Styczeń 2014 Napisano 15 Styczeń 2014 Jak dla mnie bardzo fajne te samochodziki, ale odrobinę za dużo z oryginału. Fajnie było by zobaczyć jakieś mocniejsze futurystyczne akcenty. Coś jak 5Element.
mateusz_s Napisano 17 Styczeń 2014 Napisano 17 Styczeń 2014 Pomysł z latającą Warszawą i maluchem - naprawdę bomba, będziesz modyfikował PKiN? w sensie że dodasz mu jakieś futurystyczne elementy?
NV Napisano 20 Styczeń 2014 Napisano 20 Styczeń 2014 Fiu fiu :) zapowiada się godnie, pomysł rewelacyjny. Jak to FF napomniał, dis gona b gud ! :D Pracuj dalej bo żal nie skończyć tego.
STRZYG Napisano 22 Styczeń 2014 Autor Napisano 22 Styczeń 2014 (edytowane) Wróciwszy z małego urlopu, jeszcze mniejszy update ;) Tak jak zapowiadałem - WarszawaM20 zostanie zastąpiona przez FSO. Mam sentyment do tego autka, za małolata właśnie taki mieliśmy w domu :D To jest właśnie gablota, którą bedzie się woził mój detectivo No..i teraz juz sie rodzi klimacik o jaki mi chodziło. Wiadomo, to tylko test. @ mateusz_s -> PKiN bedzie miał wstawki cholograficzne wokół fasady, tak jak na koncepcie. Edytowane 12 Listopad 2015 przez STRZYG
Marcin Przybyłek Napisano 22 Styczeń 2014 Napisano 22 Styczeń 2014 Szkoda. Warszawa w moim przekonaniu ładniejsza, ale cóż, z sentymentem trudno wygrać :).
STRZYG Napisano 24 Styczeń 2014 Autor Napisano 24 Styczeń 2014 (edytowane) poniżej low poly modele pojazdów, których jedynym celem jest narobienie hałasu w obrazku. Dojdzie zróżnicowanie kolorów i będzie git. W postprocesie jeszcze przemnoże ich ilość. Powoli zaczynam zagospodarowywać plan miasta. W tym celu posłużyłem się google mapsem (print screeny) spasowanym z położeniem PKiN na scenie. Na podstawie już istniejących dróg/ulic bedę wyznaczał szlaki powietrzne/drogowe przyszłości oraz stawiał budynki o kilometrowej kondygnacji. Tak będzie szybciej, aniżeli wymyslać wszystko od nowa @ kengi -> myślę, że ilość pracy która mnie jeszcze czeka jest wystarczającą odpowiedzią ;) Edytowane 12 Listopad 2015 przez STRZYG
STRZYG Napisano 27 Styczeń 2014 Autor Napisano 27 Styczeń 2014 (edytowane) Update "małych" rzeczy Powyższy obrazek tak mi się podoba, że chyba zrobię pobocznie still bazujący właśnie na tym strzale. PIEROŻEK ZASTAWA KOPYTO No tutaj czas na modelunek przekroczony kilkukrotnie, ale nie mogłem się powstrzymać :D Bazowym konceptem jest ta rzecz -> http://www.y-cw.com/if-09.htm Mały makingOf z klepania broni Edytowane 12 Listopad 2015 przez STRZYG
STRZYG Napisano 29 Styczeń 2014 Autor Napisano 29 Styczeń 2014 (edytowane) Zmiana nazwy. Z "BISTRO" zmieniłem na "2089: BISTRO". Dłubiąc tą pracę zaczął powoli wykluwać się pełnowymiarowy świat i po konkursie pociągne temat trochę dalej. Chciałbym np. zrobić strzał na "wielkie sypialnie" czyli blokowiska np. "2089: Dębiec", albo "2089: Legnica/Piekary", czy kilka inych ujeć na Warszawę. Nie mgółbym sobie spojrzeć w lustro gdyby tyle roboty poszło tylko na jeden obrazek. "2089" to klamra i nazwa dla tego świata/universum. Oczywście nie jest to data wzięta z sufitu (podbitka pod 1989 ;) ) Kadr Kadr uległ zmianie. Aktualne ujęcie cholernie mi się podoba, czuć lepiej przestrzeń, oko milej podróżuje po obrazku no i rzecz najważniejsza - Pałac Kultury przestał być dostawką, a stał się obiektem, który definiuje atmosfere w obrazku, stał się graczem. Wiadomo, niektóre elementy zostaną jeszcze w trakcie prac porozsuwane trochę. Jak widać większość obiektów z bibliotek internetowych. Poniżej propozycje ujęć, które brałem pod rozwagę. Edytowane 12 Listopad 2015 przez STRZYG
FF Napisano 29 Styczeń 2014 Napisano 29 Styczeń 2014 Jedyne co mi sie nie podoba to kształt rękojeści pistoletu, wydaje sie mało wygodne. Reszta na wypasie.
mateusz_s Napisano 29 Styczeń 2014 Napisano 29 Styczeń 2014 Chyba będziesz miał trochę zabawy z kompozycją całości, sporo elementów...
mrhoho Napisano 29 Styczeń 2014 Napisano 29 Styczeń 2014 gdyby tak kucharz (lysy kark z tatuazami na łapach), chwytał pod ladą za pistolet, Rex - pies juz na niego patrzy, a detektyw spokojnie wsuwa pierogi to bylibysmy jako widzowie na pare sekund przed niezłym zwrotem akcji ;)
MichalNowak Napisano 29 Styczeń 2014 Napisano 29 Styczeń 2014 Hej, Bardzo mocno Ci kibicuję aby praca dojechała do końca, nawet jeśli nie na bitwę to jednak do skończonej galerii. Póki co 3d jest dużo i widać sporo włożonej pracy ale czekam tylko na sam finał i posta. Moim zdaniem to właśnie tam Twoje prace uzyskują status "urywa głowę" :) Jestem cholernie ciekawy jak to później wysmażysz i jaki finalny klimat nabierze praca/cały zestaw. Powodzenia! M.
Vehr Napisano 29 Styczeń 2014 Napisano 29 Styczeń 2014 Jaram się zapowiada się świetnie. Fajnie widzieć polskie klimaty w takiej wersji. Powodzenia.
Piwczyk Napisano 29 Styczeń 2014 Napisano 29 Styczeń 2014 Mega mi sie podoba. Jedyne co, to obróciłbym auto tak, aby widać było bardziej te dysze zamiast kół, żeby nie było, że detektyw przyszłości zje, wsiądzie do auta, odpali silnik, ruszy... i runie w dół z wysokości :) Mam nadzieję, że się wyrobisz!
zerocool-wolomin Napisano 29 Styczeń 2014 Napisano 29 Styczeń 2014 Kluczowe pytanie: Gdzie jest druga linia metra :D ??
STRZYG Napisano 29 Styczeń 2014 Autor Napisano 29 Styczeń 2014 (edytowane) Dzięki za dobre słowo :) @ FF -> ..kurde, to niedobrze, bo zależy mi aby gnat nie był fuszerką. Specjalnie jeszcze dodałem poduszeczki na rekojeści aby zwiekszyć wygode :D No trudno, jak dopadnie mnie wena to może jeszcze zwiększe usability @ mateusz_s -> miedzy innymi dlatego zdecydowałem się zmiane kadru. W poprzednim, z uwagi na odległość od ziemi miałem znacznie więcej elementów do wytworzenia. @ mrhoho -> no jest to pewien patent, ale koncept mam oparty o normalną scenkę rodzajową, bez intryg @ Piwczyk -> no to fakt, coś tam bede musiał dodać aby to nie wyglądało na normalne FSO bez kół. Moze z przodu , pod zderzakiem jakieś antygrawitacyjne dyski. Pojazdy jeszcze będa miały druga turę roboty @ zerocool-wolomin -> ..pod ziemią :D W 2021 oddano do użytku ;P Odpowiem na ewentualne pytanie "..no dobra, a co z detektywem?" Więc tak sobie prace rozplanowałem, że do końca stycznia nie tykam tego tematu. Do nominacji bedzie 10 dni, akurat żeby dopracować plastusia i jeszcze kilka innych rzeczy Edytowane 29 Styczeń 2014 przez STRZYG
polka dot Napisano 29 Styczeń 2014 Napisano 29 Styczeń 2014 świetne modele, jeszcze lepsze siatki! moim skromnym zdaniem pierwsze ujęcie najlepsze. nawet na zestawieniu miniatur ma ono wyraźny komiksowy pazur. ale sam wiesz najlepiej jak zbudować atmosferę światłem. na aktualnym wygląda to póki co jakby Reksio lał na makietę PKiN :d
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się