Napisano 3 Styczeń 201411 l Wiem, że jest checker, ale dając go na kilkanaście obiektów po unwrapie ma on na nich różną wielkość. Jak teraz dopasować skalę... Tak jestem zielony z mapowania, jeszcze tego nie ogarnąłem ;) Ręcznie?
Napisano 4 Styczeń 201411 l Autor Logos ,można to w locie na oko robić ( i czasem mi się to zdarza ) albo urzyć rescale elements w edytorze unwrapu. Ja pracująć w maxie 2011 mam jeszcze ten starszy edytor unwrapu więc mam mniej opcji ustawiania i skalowania ,ale myślę że to kwestia przyzwyczajenia i odrobiny wprawy ,żeby pod starszym maxem nieźle radzić sobie z unwrapem bez użycia jakiś dodatkowych programów typu Headus's UV Layout czy Unwrella. - - - Połączono posty - - - DrRambo ,siatki poprawione ,faktycznie właziły w ożebrowanie kratek. - - - Połączono posty - - - Tylna płyta : i wentylatory
Napisano 4 Styczeń 201411 l Autor FF- znalazłem w końcu tą odnotacje o wsparciu dla forów http://p3d.in/faq/forums
Napisano 4 Styczeń 201411 l http://api.ning.com/files/MLyqjDDaRgwg5vEEM8hNJujDW-gegiRbq7qYQOAGNe4xH6KhreLaCeBBBFBJ8fhuBgyRn-BcfvcXOVUkyahiw*kqye5XSVQ-/bravo.gif
Napisano 5 Styczeń 201411 l Autor Wojtku mówisz i masz pojawiło sie kilka niejasności odnośnie gąsienic,wiec pewnie pojdą do poprawy ale z grubsza baza pod sculpting jest gotowa
Napisano 8 Styczeń 201411 l detal tego modelu powoduje że znowu chcę siedzieć nocami i coś dłubać...jasny gwint - jakbym umiał w skale rzeźbić to bym Twój pomnik pacnął gdzieś w Poznaniu na rynku:) Za wytrwałość, poszukiwanie referencji, umiejętności i samozaparcie żeby pchać projekt do przodu. Respect Pozdrawiam
Napisano 13 Styczeń 201411 l Autor Szwadron ,Hris Dzięki !! :D Przez weekend udało mi się unwrapowac całośc
Napisano 14 Styczeń 201411 l Autor legomir- pewnie w PS'ie ,chociaż czekam też na rozpoczęcie beta testów substance-painter. Kir4 -Dzięki ,ale do finishu jeszcze dłóga droga. Tymczasem testy zimmeritu na bocznych osłonach :
Napisano 16 Styczeń 201411 l Genialnie to wygląda! Zdradzisz coś na temat techniki wykonania, czy jest to owiane tajemnicą? ;) To disp jakiś czy sculpcik w zetce?
Napisano 16 Styczeń 201411 l Jest swietny.. i te detale :) Gratulacje i caly czas do przodu! pozdrawiam
Napisano 19 Styczeń 201411 l Niesamowita robota Sławku! Jak zrobiłeś cały ten brud na gąsiorach? Wytłumacz no się! Rewelacja!
Napisano 19 Styczeń 201411 l Autor YYY Peter_F !!! Już już mówię prosze Pana :D Tak jak przy poprzednim projekcie wszystko obiektowe jest. Czyli najpierw maska wymodzona w PS'ie nałożona na obiekt , potem nadaję emiter dla particle flow jako ten obiekt i nadaję żeby cząsteczki były tylko w miejscach wymaskowanych . I stąd mam dane gdzie póżniej glu3d stwoży warstwę błota .większe nagromadzenie cząsteczek to grubsze głoto. potem unwrap obiektu ( warstwy błota ) i do Zbrusha , szybkie podrzeźbienie i to tyle . wszystkie śnieci jak liście trawy i gałązki w toni błota to juz MultiScatter ,przy czym trzeba było stwożyć nową maskę żeby rzucało obiekty tylko w miejscach gdzie normalnie trawa włazi i się klinuje oraz w miejscach najgłęgszego błota.
Napisano 19 Styczeń 201411 l Gąska cudna. Jak prawdziwa :O Więcej renderów proszę, a myszkę masz zamiar zrobić ??
Napisano 19 Styczeń 201411 l Znowu siedzę i płaczę! Jak będziesz robił obiecanego tutka,kiedyś... to proszę w wersji video :):):) No i powinien być płatny ;)
Napisano 19 Styczeń 201411 l a myszkę masz zamiar zrobić ??.... za późno, już zrobił :P Sławek, nikt tego nie potrafi lepiej od Ciebie, to pewne! ( No może ja tylko ) :D
Napisano 20 Styczeń 201411 l Gąsienica ekstra fajny był by jakiś tutek nawet płatny efekt powalający.
Napisano 20 Styczeń 201411 l Lepsiejszą gąskę zrobię ! :D Nie no żartuje jebitnie wygląda ;) Oby tak dalej trzymam kciuki !
Napisano 22 Styczeń 201411 l Autor No przecież dwie strony wcześniej pisałem jak trawa jest robiona: "Tak jak przy poprzednim projekcie wszystko obiektowe jest. Czyli najpierw maska wymodzona w PS'ie nałożona na obiekt , potem nadaję emiter dla particle flow jako ten obiekt i nadaję żeby cząsteczki były tylko w miejscach wymaskowanych . I stąd mam dane gdzie póżniej glu3d stwoży warstwę błota .większe nagromadzenie cząsteczek to grubsze głoto. potem unwrap obiektu ( warstwy błota ) i do Zbrusha , szybkie podrzeźbienie i to tyle . wszystkie śnieci jak liście trawy i gałązki w toni błota to juz MultiScatter ,przy czym trzeba było stwożyć nową maskę żeby rzucało obiekty tylko w miejscach gdzie normalnie trawa włazi i się klinuje oraz w miejscach najgłęgszego błota. "
Napisano 22 Styczeń 201411 l Mało osób początkujących to zrozumie ale ładnie to opisałeś potestowałem trochę i wychodzą świetne efekty NA FRONTA!
Napisano 23 Styczeń 201411 l Autor Dzięki Panowie za miłe słowa , strasznie to motywujące :D troche więcej odnośnie ziemi i błota na pojazdach jest w moim poprzednim vipie : http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=88535&highlight=
Napisano 23 Styczeń 201411 l Dzięki Panowie za miłe słowa , strasznie to motywujące :D troche więcej odnośnie ziemi i błota na pojazdach jest w moim poprzednim vipie : http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=88535&highlight= Fajnie byłoby gdybyś kiedyś zechciał zrobic tutorial opisujący dokładnie krok po kroku przebieg tworzenia tego błotka. Z przykładowymi ustawieniami, aby wiadomo było od czego wyjśc. No będę czekał z utęsknieniem, bardzo chciałbym się tego nauczyc! A model, cóż nie będę oryginalny... wygląda świetnie!
Napisano 23 Styczeń 201411 l Autor Tak tak wiem że wszyscy chcieli by tutoriale .ale doba ma tylko 24 godziny ( jakie to niesprawiedliwe :) ), a ja zaangażowałem się w tyle różnych projektów że teraz na prawdę nie wiem w co ręce wlożyć . Ale przecież opiasałem zasadę mojego działania w poście do Petera_F ,to przecież nie jest aż tak skomplikowane,no i jeszcze w poprzednim vipie też opisywałem błoto krok po kroku. Pamiętam o obiecanym tutku i zamieszczę go jak tylko obrobię się w bierzącymi projektami i zakończe moje występu gościnne przy kilku innych przedsięwzięciach .
Napisano 23 Styczeń 201411 l Ja doprawdy nie naciskam, fajnie że w ogóle chcesz się tym podzielic, z autopsji wiem że o takie sztuczki jest bardzo ciężko i wynikają one z setek godzin spędzonych z programem. Może i jest to proste w wykonaniu, ale wymyślenie/opracowanie takiego tricku to już zupełnie inna sprawa, i z tego co widzę wiele osób podziela moje zdanie bo nadal nie kumają jak to wymodziłeś :) Tak czy inaczej dziękuję, i będę cierpliwie czekał!
Napisano 25 Styczeń 201411 l @Pixel, szaleństwo na kółkach :) Tak przybrudziłeś te gąsienice, że się poligonów dopatrzyć nie mogę - rewelacja ;) Edytowane 25 Styczeń 201411 l przez alex3d
Napisano 26 Styczeń 201411 l Ale z ta trawa na gasienici to naprawde pojechales.... damn zadko sie zdarza zeby mnie cos w 3D ruszalo, a Tobie sie to wlasnie udalo, gratki!
Napisano 26 Styczeń 201411 l Autor Człowiek wraca sobie z wolnego weekendu a tu BAMMM Front !! DZIĘKI ADMINI!! Dzięki wszystkim za ciepłe słowa w komentarzach . od poniedziałku dalszy ciąg przygód z tym projektem .
Napisano 26 Styczeń 201411 l Jak dla mnie to już dawno powinno być na froncie świetny model trzymaj tak dalej i pokazuj siateczki.
Napisano 27 Styczeń 201411 l Gratki fronta Sławku, szczególnie że to wciąż wip...a prace z wipa baaaaardzo rzadko trafiają na front :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto