Logos Napisano 3 Styczeń 2014 Share Napisano 3 Styczeń 2014 Wiem, że jest checker, ale dając go na kilkanaście obiektów po unwrapie ma on na nich różną wielkość. Jak teraz dopasować skalę... Tak jestem zielony z mapowania, jeszcze tego nie ogarnąłem ;) Ręcznie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pixel-Factory Napisano 4 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 4 Styczeń 2014 Logos ,można to w locie na oko robić ( i czasem mi się to zdarza ) albo urzyć rescale elements w edytorze unwrapu. Ja pracująć w maxie 2011 mam jeszcze ten starszy edytor unwrapu więc mam mniej opcji ustawiania i skalowania ,ale myślę że to kwestia przyzwyczajenia i odrobiny wprawy ,żeby pod starszym maxem nieźle radzić sobie z unwrapem bez użycia jakiś dodatkowych programów typu Headus's UV Layout czy Unwrella. - - - Połączono posty - - - DrRambo ,siatki poprawione ,faktycznie właziły w ożebrowanie kratek. - - - Połączono posty - - - Tylna płyta : i wentylatory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pixel-Factory Napisano 4 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 4 Styczeń 2014 FF- znalazłem w końcu tą odnotacje o wsparciu dla forów http://p3d.in/faq/forums Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szwadron Napisano 4 Styczeń 2014 Share Napisano 4 Styczeń 2014 http://api.ning.com/files/MLyqjDDaRgwg5vEEM8hNJujDW-gegiRbq7qYQOAGNe4xH6KhreLaCeBBBFBJ8fhuBgyRn-BcfvcXOVUkyahiw*kqye5XSVQ-/bravo.gif Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pixel-Factory Napisano 4 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 4 Styczeń 2014 Skonczony tył i test gąsek : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 5 Styczeń 2014 Share Napisano 5 Styczeń 2014 świetnie idzie, pokaż gąski od przodu, da się? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pixel-Factory Napisano 5 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 5 Styczeń 2014 Wojtku mówisz i masz pojawiło sie kilka niejasności odnośnie gąsienic,wiec pewnie pojdą do poprawy ale z grubsza baza pod sculpting jest gotowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hris Napisano 8 Styczeń 2014 Share Napisano 8 Styczeń 2014 detal tego modelu powoduje że znowu chcę siedzieć nocami i coś dłubać...jasny gwint - jakbym umiał w skale rzeźbić to bym Twój pomnik pacnął gdzieś w Poznaniu na rynku:) Za wytrwałość, poszukiwanie referencji, umiejętności i samozaparcie żeby pchać projekt do przodu. Respect Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pixel-Factory Napisano 13 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 13 Styczeń 2014 Szwadron ,Hris Dzięki !! :D Przez weekend udało mi się unwrapowac całośc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 13 Styczeń 2014 Share Napisano 13 Styczeń 2014 A malować będziesz w czym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kir4 Napisano 13 Styczeń 2014 Share Napisano 13 Styczeń 2014 Ładnie pojechałeś z tematem czekam na finish ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pixel-Factory Napisano 14 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 14 Styczeń 2014 legomir- pewnie w PS'ie ,chociaż czekam też na rozpoczęcie beta testów substance-painter. Kir4 -Dzięki ,ale do finishu jeszcze dłóga droga. Tymczasem testy zimmeritu na bocznych osłonach : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xmass Napisano 16 Styczeń 2014 Share Napisano 16 Styczeń 2014 Genialnie to wygląda! Zdradzisz coś na temat techniki wykonania, czy jest to owiane tajemnicą? ;) To disp jakiś czy sculpcik w zetce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pixel-Factory Napisano 16 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 16 Styczeń 2014 Xmass , to jest wypalony sculpt z ZBrusha . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pixel-Factory Napisano 16 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 16 Styczeń 2014 Update na koniec pracowitego dnia . Skończony zimmerit : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rasjanek Napisano 16 Styczeń 2014 Share Napisano 16 Styczeń 2014 Jest swietny.. i te detale :) Gratulacje i caly czas do przodu! pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
odnetniN Napisano 19 Styczeń 2014 Share Napisano 19 Styczeń 2014 piekne, az cieszy oko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pixel-Factory Napisano 19 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 19 Styczeń 2014 rasjanek, odnetiN- Dzięki :D weekendowy update w postaci gąski : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peter_f Napisano 19 Styczeń 2014 Share Napisano 19 Styczeń 2014 Niesamowita robota Sławku! Jak zrobiłeś cały ten brud na gąsiorach? Wytłumacz no się! Rewelacja! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pixel-Factory Napisano 19 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 19 Styczeń 2014 YYY Peter_F !!! Już już mówię prosze Pana :D Tak jak przy poprzednim projekcie wszystko obiektowe jest. Czyli najpierw maska wymodzona w PS'ie nałożona na obiekt , potem nadaję emiter dla particle flow jako ten obiekt i nadaję żeby cząsteczki były tylko w miejscach wymaskowanych . I stąd mam dane gdzie póżniej glu3d stwoży warstwę błota .większe nagromadzenie cząsteczek to grubsze głoto. potem unwrap obiektu ( warstwy błota ) i do Zbrusha , szybkie podrzeźbienie i to tyle . wszystkie śnieci jak liście trawy i gałązki w toni błota to juz MultiScatter ,przy czym trzeba było stwożyć nową maskę żeby rzucało obiekty tylko w miejscach gdzie normalnie trawa włazi i się klinuje oraz w miejscach najgłęgszego błota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FF Napisano 19 Styczeń 2014 Share Napisano 19 Styczeń 2014 Zniszczyłeś mnie ta gąsienicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pixel-Factory Napisano 19 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 19 Styczeń 2014 jak się podoba to wrzucam jeszcze jeden : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkatraz Napisano 19 Styczeń 2014 Share Napisano 19 Styczeń 2014 Gąska cudna. Jak prawdziwa :O Więcej renderów proszę, a myszkę masz zamiar zrobić ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
medwed Napisano 19 Styczeń 2014 Share Napisano 19 Styczeń 2014 Znowu siedzę i płaczę! Jak będziesz robił obiecanego tutka,kiedyś... to proszę w wersji video :):):) No i powinien być płatny ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkatraz Napisano 19 Styczeń 2014 Share Napisano 19 Styczeń 2014 Gdzie płatny. Dla użytkowników max3d to za free :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 19 Styczeń 2014 Share Napisano 19 Styczeń 2014 a myszkę masz zamiar zrobić ??.... za późno, już zrobił :P Sławek, nikt tego nie potrafi lepiej od Ciebie, to pewne! ( No może ja tylko ) :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemek02 Napisano 20 Styczeń 2014 Share Napisano 20 Styczeń 2014 Witam Gąsienica wygląda ekstra, niesamowity efekt... :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thecrev Napisano 20 Styczeń 2014 Share Napisano 20 Styczeń 2014 Gąsienica ekstra fajny był by jakiś tutek nawet płatny efekt powalający. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arch515 Napisano 20 Styczeń 2014 Share Napisano 20 Styczeń 2014 ..yyy..No cały ty :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kir4 Napisano 20 Styczeń 2014 Share Napisano 20 Styczeń 2014 Lepsiejszą gąskę zrobię ! :D Nie no żartuje jebitnie wygląda ;) Oby tak dalej trzymam kciuki ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pixel-Factory Napisano 21 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 21 Styczeń 2014 gotowe koła ,napinające i napędowe: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matchias Napisano 21 Styczeń 2014 Share Napisano 21 Styczeń 2014 Mistrz, zazdroszczę skilla i talentu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkatraz Napisano 21 Styczeń 2014 Share Napisano 21 Styczeń 2014 Talent super. Każda praca to jak patrzenie na arcydzieło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mandragora Napisano 21 Styczeń 2014 Share Napisano 21 Styczeń 2014 jak to trawsko na gąsienicach jest zrobione bo nie ogarniam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paveu69 Napisano 22 Styczeń 2014 Share Napisano 22 Styczeń 2014 Też mnie to trawsko hipnotyzuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pixel-Factory Napisano 22 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 22 Styczeń 2014 No przecież dwie strony wcześniej pisałem jak trawa jest robiona: "Tak jak przy poprzednim projekcie wszystko obiektowe jest. Czyli najpierw maska wymodzona w PS'ie nałożona na obiekt , potem nadaję emiter dla particle flow jako ten obiekt i nadaję żeby cząsteczki były tylko w miejscach wymaskowanych . I stąd mam dane gdzie póżniej glu3d stwoży warstwę błota .większe nagromadzenie cząsteczek to grubsze głoto. potem unwrap obiektu ( warstwy błota ) i do Zbrusha , szybkie podrzeźbienie i to tyle . wszystkie śnieci jak liście trawy i gałązki w toni błota to juz MultiScatter ,przy czym trzeba było stwożyć nową maskę żeby rzucało obiekty tylko w miejscach gdzie normalnie trawa włazi i się klinuje oraz w miejscach najgłęgszego błota. " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thecrev Napisano 22 Styczeń 2014 Share Napisano 22 Styczeń 2014 Mało osób początkujących to zrozumie ale ładnie to opisałeś potestowałem trochę i wychodzą świetne efekty NA FRONTA! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FF Napisano 22 Styczeń 2014 Share Napisano 22 Styczeń 2014 Własnie, bardzo prosze mi to na fronta dac, raz raz! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pixel-Factory Napisano 23 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 23 Styczeń 2014 Dzięki Panowie za miłe słowa , strasznie to motywujące :D troche więcej odnośnie ziemi i błota na pojazdach jest w moim poprzednim vipie : http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=88535&highlight= Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
medwed Napisano 23 Styczeń 2014 Share Napisano 23 Styczeń 2014 Nad Minenrumer też się napłakałem i co zerknę to łzy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2013 Napisano 23 Styczeń 2014 Share Napisano 23 Styczeń 2014 Dzięki Panowie za miłe słowa , strasznie to motywujące :D troche więcej odnośnie ziemi i błota na pojazdach jest w moim poprzednim vipie : http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=88535&highlight= Fajnie byłoby gdybyś kiedyś zechciał zrobic tutorial opisujący dokładnie krok po kroku przebieg tworzenia tego błotka. Z przykładowymi ustawieniami, aby wiadomo było od czego wyjśc. No będę czekał z utęsknieniem, bardzo chciałbym się tego nauczyc! A model, cóż nie będę oryginalny... wygląda świetnie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pixel-Factory Napisano 23 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 23 Styczeń 2014 Tak tak wiem że wszyscy chcieli by tutoriale .ale doba ma tylko 24 godziny ( jakie to niesprawiedliwe :) ), a ja zaangażowałem się w tyle różnych projektów że teraz na prawdę nie wiem w co ręce wlożyć . Ale przecież opiasałem zasadę mojego działania w poście do Petera_F ,to przecież nie jest aż tak skomplikowane,no i jeszcze w poprzednim vipie też opisywałem błoto krok po kroku. Pamiętam o obiecanym tutku i zamieszczę go jak tylko obrobię się w bierzącymi projektami i zakończe moje występu gościnne przy kilku innych przedsięwzięciach . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2013 Napisano 23 Styczeń 2014 Share Napisano 23 Styczeń 2014 Ja doprawdy nie naciskam, fajnie że w ogóle chcesz się tym podzielic, z autopsji wiem że o takie sztuczki jest bardzo ciężko i wynikają one z setek godzin spędzonych z programem. Może i jest to proste w wykonaniu, ale wymyślenie/opracowanie takiego tricku to już zupełnie inna sprawa, i z tego co widzę wiele osób podziela moje zdanie bo nadal nie kumają jak to wymodziłeś :) Tak czy inaczej dziękuję, i będę cierpliwie czekał! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alex3d Napisano 25 Styczeń 2014 Share Napisano 25 Styczeń 2014 (edytowane) @Pixel, szaleństwo na kółkach :) Tak przybrudziłeś te gąsienice, że się poligonów dopatrzyć nie mogę - rewelacja ;) Edytowane 25 Styczeń 2014 przez alex3d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozpruwacz Napisano 26 Styczeń 2014 Share Napisano 26 Styczeń 2014 Ale z ta trawa na gasienici to naprawde pojechales.... damn zadko sie zdarza zeby mnie cos w 3D ruszalo, a Tobie sie to wlasnie udalo, gratki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kramon Napisano 26 Styczeń 2014 Share Napisano 26 Styczeń 2014 Jaki sprzęt taki detal :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pixel-Factory Napisano 26 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 26 Styczeń 2014 Człowiek wraca sobie z wolnego weekendu a tu BAMMM Front !! DZIĘKI ADMINI!! Dzięki wszystkim za ciepłe słowa w komentarzach . od poniedziałku dalszy ciąg przygód z tym projektem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thecrev Napisano 26 Styczeń 2014 Share Napisano 26 Styczeń 2014 Jak dla mnie to już dawno powinno być na froncie świetny model trzymaj tak dalej i pokazuj siateczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pixel-Factory Napisano 26 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 26 Styczeń 2014 TheCrev - Faktycznie do modelowania się wyjatkowo przyłożyłem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kliment woroszyłow Napisano 27 Styczeń 2014 Share Napisano 27 Styczeń 2014 Gratki fronta Sławku, szczególnie że to wciąż wip...a prace z wipa baaaaardzo rzadko trafiają na front :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się