Logos Napisano 3 Styczeń 2014 Napisano 3 Styczeń 2014 Wiem, że jest checker, ale dając go na kilkanaście obiektów po unwrapie ma on na nich różną wielkość. Jak teraz dopasować skalę... Tak jestem zielony z mapowania, jeszcze tego nie ogarnąłem ;) Ręcznie?
Pixel-Factory Napisano 4 Styczeń 2014 Autor Napisano 4 Styczeń 2014 Logos ,można to w locie na oko robić ( i czasem mi się to zdarza ) albo urzyć rescale elements w edytorze unwrapu. Ja pracująć w maxie 2011 mam jeszcze ten starszy edytor unwrapu więc mam mniej opcji ustawiania i skalowania ,ale myślę że to kwestia przyzwyczajenia i odrobiny wprawy ,żeby pod starszym maxem nieźle radzić sobie z unwrapem bez użycia jakiś dodatkowych programów typu Headus's UV Layout czy Unwrella. - - - Połączono posty - - - DrRambo ,siatki poprawione ,faktycznie właziły w ożebrowanie kratek. - - - Połączono posty - - - Tylna płyta : i wentylatory
Pixel-Factory Napisano 4 Styczeń 2014 Autor Napisano 4 Styczeń 2014 FF- znalazłem w końcu tą odnotacje o wsparciu dla forów http://p3d.in/faq/forums
Szwadron Napisano 4 Styczeń 2014 Napisano 4 Styczeń 2014 http://api.ning.com/files/MLyqjDDaRgwg5vEEM8hNJujDW-gegiRbq7qYQOAGNe4xH6KhreLaCeBBBFBJ8fhuBgyRn-BcfvcXOVUkyahiw*kqye5XSVQ-/bravo.gif
kliment woroszyłow Napisano 5 Styczeń 2014 Napisano 5 Styczeń 2014 świetnie idzie, pokaż gąski od przodu, da się? :)
Pixel-Factory Napisano 5 Styczeń 2014 Autor Napisano 5 Styczeń 2014 Wojtku mówisz i masz pojawiło sie kilka niejasności odnośnie gąsienic,wiec pewnie pojdą do poprawy ale z grubsza baza pod sculpting jest gotowa
Hris Napisano 8 Styczeń 2014 Napisano 8 Styczeń 2014 detal tego modelu powoduje że znowu chcę siedzieć nocami i coś dłubać...jasny gwint - jakbym umiał w skale rzeźbić to bym Twój pomnik pacnął gdzieś w Poznaniu na rynku:) Za wytrwałość, poszukiwanie referencji, umiejętności i samozaparcie żeby pchać projekt do przodu. Respect Pozdrawiam
Pixel-Factory Napisano 13 Styczeń 2014 Autor Napisano 13 Styczeń 2014 Szwadron ,Hris Dzięki !! :D Przez weekend udało mi się unwrapowac całośc
Kir4 Napisano 13 Styczeń 2014 Napisano 13 Styczeń 2014 Ładnie pojechałeś z tematem czekam na finish ;)
Pixel-Factory Napisano 14 Styczeń 2014 Autor Napisano 14 Styczeń 2014 legomir- pewnie w PS'ie ,chociaż czekam też na rozpoczęcie beta testów substance-painter. Kir4 -Dzięki ,ale do finishu jeszcze dłóga droga. Tymczasem testy zimmeritu na bocznych osłonach :
xmass Napisano 16 Styczeń 2014 Napisano 16 Styczeń 2014 Genialnie to wygląda! Zdradzisz coś na temat techniki wykonania, czy jest to owiane tajemnicą? ;) To disp jakiś czy sculpcik w zetce?
Pixel-Factory Napisano 16 Styczeń 2014 Autor Napisano 16 Styczeń 2014 Xmass , to jest wypalony sculpt z ZBrusha .
Pixel-Factory Napisano 16 Styczeń 2014 Autor Napisano 16 Styczeń 2014 Update na koniec pracowitego dnia . Skończony zimmerit :
rasjanek Napisano 16 Styczeń 2014 Napisano 16 Styczeń 2014 Jest swietny.. i te detale :) Gratulacje i caly czas do przodu! pozdrawiam
Pixel-Factory Napisano 19 Styczeń 2014 Autor Napisano 19 Styczeń 2014 rasjanek, odnetiN- Dzięki :D weekendowy update w postaci gąski :
peter_f Napisano 19 Styczeń 2014 Napisano 19 Styczeń 2014 Niesamowita robota Sławku! Jak zrobiłeś cały ten brud na gąsiorach? Wytłumacz no się! Rewelacja!
Pixel-Factory Napisano 19 Styczeń 2014 Autor Napisano 19 Styczeń 2014 YYY Peter_F !!! Już już mówię prosze Pana :D Tak jak przy poprzednim projekcie wszystko obiektowe jest. Czyli najpierw maska wymodzona w PS'ie nałożona na obiekt , potem nadaję emiter dla particle flow jako ten obiekt i nadaję żeby cząsteczki były tylko w miejscach wymaskowanych . I stąd mam dane gdzie póżniej glu3d stwoży warstwę błota .większe nagromadzenie cząsteczek to grubsze głoto. potem unwrap obiektu ( warstwy błota ) i do Zbrusha , szybkie podrzeźbienie i to tyle . wszystkie śnieci jak liście trawy i gałązki w toni błota to juz MultiScatter ,przy czym trzeba było stwożyć nową maskę żeby rzucało obiekty tylko w miejscach gdzie normalnie trawa włazi i się klinuje oraz w miejscach najgłęgszego błota.
Pixel-Factory Napisano 19 Styczeń 2014 Autor Napisano 19 Styczeń 2014 jak się podoba to wrzucam jeszcze jeden :
darkatraz Napisano 19 Styczeń 2014 Napisano 19 Styczeń 2014 Gąska cudna. Jak prawdziwa :O Więcej renderów proszę, a myszkę masz zamiar zrobić ??
medwed Napisano 19 Styczeń 2014 Napisano 19 Styczeń 2014 Znowu siedzę i płaczę! Jak będziesz robił obiecanego tutka,kiedyś... to proszę w wersji video :):):) No i powinien być płatny ;)
darkatraz Napisano 19 Styczeń 2014 Napisano 19 Styczeń 2014 Gdzie płatny. Dla użytkowników max3d to za free :P
kliment woroszyłow Napisano 19 Styczeń 2014 Napisano 19 Styczeń 2014 a myszkę masz zamiar zrobić ??.... za późno, już zrobił :P Sławek, nikt tego nie potrafi lepiej od Ciebie, to pewne! ( No może ja tylko ) :D
przemek02 Napisano 20 Styczeń 2014 Napisano 20 Styczeń 2014 Witam Gąsienica wygląda ekstra, niesamowity efekt... :-)
thecrev Napisano 20 Styczeń 2014 Napisano 20 Styczeń 2014 Gąsienica ekstra fajny był by jakiś tutek nawet płatny efekt powalający.
Kir4 Napisano 20 Styczeń 2014 Napisano 20 Styczeń 2014 Lepsiejszą gąskę zrobię ! :D Nie no żartuje jebitnie wygląda ;) Oby tak dalej trzymam kciuki !
Pixel-Factory Napisano 21 Styczeń 2014 Autor Napisano 21 Styczeń 2014 gotowe koła ,napinające i napędowe:
darkatraz Napisano 21 Styczeń 2014 Napisano 21 Styczeń 2014 Talent super. Każda praca to jak patrzenie na arcydzieło.
mandragora Napisano 21 Styczeń 2014 Napisano 21 Styczeń 2014 jak to trawsko na gąsienicach jest zrobione bo nie ogarniam
Pixel-Factory Napisano 22 Styczeń 2014 Autor Napisano 22 Styczeń 2014 No przecież dwie strony wcześniej pisałem jak trawa jest robiona: "Tak jak przy poprzednim projekcie wszystko obiektowe jest. Czyli najpierw maska wymodzona w PS'ie nałożona na obiekt , potem nadaję emiter dla particle flow jako ten obiekt i nadaję żeby cząsteczki były tylko w miejscach wymaskowanych . I stąd mam dane gdzie póżniej glu3d stwoży warstwę błota .większe nagromadzenie cząsteczek to grubsze głoto. potem unwrap obiektu ( warstwy błota ) i do Zbrusha , szybkie podrzeźbienie i to tyle . wszystkie śnieci jak liście trawy i gałązki w toni błota to juz MultiScatter ,przy czym trzeba było stwożyć nową maskę żeby rzucało obiekty tylko w miejscach gdzie normalnie trawa włazi i się klinuje oraz w miejscach najgłęgszego błota. "
thecrev Napisano 22 Styczeń 2014 Napisano 22 Styczeń 2014 Mało osób początkujących to zrozumie ale ładnie to opisałeś potestowałem trochę i wychodzą świetne efekty NA FRONTA!
FF Napisano 22 Styczeń 2014 Napisano 22 Styczeń 2014 Własnie, bardzo prosze mi to na fronta dac, raz raz!
Pixel-Factory Napisano 23 Styczeń 2014 Autor Napisano 23 Styczeń 2014 Dzięki Panowie za miłe słowa , strasznie to motywujące :D troche więcej odnośnie ziemi i błota na pojazdach jest w moim poprzednim vipie : http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=88535&highlight=
medwed Napisano 23 Styczeń 2014 Napisano 23 Styczeń 2014 Nad Minenrumer też się napłakałem i co zerknę to łzy :)
2013 Napisano 23 Styczeń 2014 Napisano 23 Styczeń 2014 Dzięki Panowie za miłe słowa , strasznie to motywujące :D troche więcej odnośnie ziemi i błota na pojazdach jest w moim poprzednim vipie : http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=88535&highlight= Fajnie byłoby gdybyś kiedyś zechciał zrobic tutorial opisujący dokładnie krok po kroku przebieg tworzenia tego błotka. Z przykładowymi ustawieniami, aby wiadomo było od czego wyjśc. No będę czekał z utęsknieniem, bardzo chciałbym się tego nauczyc! A model, cóż nie będę oryginalny... wygląda świetnie!
Pixel-Factory Napisano 23 Styczeń 2014 Autor Napisano 23 Styczeń 2014 Tak tak wiem że wszyscy chcieli by tutoriale .ale doba ma tylko 24 godziny ( jakie to niesprawiedliwe :) ), a ja zaangażowałem się w tyle różnych projektów że teraz na prawdę nie wiem w co ręce wlożyć . Ale przecież opiasałem zasadę mojego działania w poście do Petera_F ,to przecież nie jest aż tak skomplikowane,no i jeszcze w poprzednim vipie też opisywałem błoto krok po kroku. Pamiętam o obiecanym tutku i zamieszczę go jak tylko obrobię się w bierzącymi projektami i zakończe moje występu gościnne przy kilku innych przedsięwzięciach .
2013 Napisano 23 Styczeń 2014 Napisano 23 Styczeń 2014 Ja doprawdy nie naciskam, fajnie że w ogóle chcesz się tym podzielic, z autopsji wiem że o takie sztuczki jest bardzo ciężko i wynikają one z setek godzin spędzonych z programem. Może i jest to proste w wykonaniu, ale wymyślenie/opracowanie takiego tricku to już zupełnie inna sprawa, i z tego co widzę wiele osób podziela moje zdanie bo nadal nie kumają jak to wymodziłeś :) Tak czy inaczej dziękuję, i będę cierpliwie czekał!
alex3d Napisano 25 Styczeń 2014 Napisano 25 Styczeń 2014 (edytowane) @Pixel, szaleństwo na kółkach :) Tak przybrudziłeś te gąsienice, że się poligonów dopatrzyć nie mogę - rewelacja ;) Edytowane 25 Styczeń 2014 przez alex3d
rozpruwacz Napisano 26 Styczeń 2014 Napisano 26 Styczeń 2014 Ale z ta trawa na gasienici to naprawde pojechales.... damn zadko sie zdarza zeby mnie cos w 3D ruszalo, a Tobie sie to wlasnie udalo, gratki!
Pixel-Factory Napisano 26 Styczeń 2014 Autor Napisano 26 Styczeń 2014 Człowiek wraca sobie z wolnego weekendu a tu BAMMM Front !! DZIĘKI ADMINI!! Dzięki wszystkim za ciepłe słowa w komentarzach . od poniedziałku dalszy ciąg przygód z tym projektem .
thecrev Napisano 26 Styczeń 2014 Napisano 26 Styczeń 2014 Jak dla mnie to już dawno powinno być na froncie świetny model trzymaj tak dalej i pokazuj siateczki.
Pixel-Factory Napisano 26 Styczeń 2014 Autor Napisano 26 Styczeń 2014 TheCrev - Faktycznie do modelowania się wyjatkowo przyłożyłem :)
kliment woroszyłow Napisano 27 Styczeń 2014 Napisano 27 Styczeń 2014 Gratki fronta Sławku, szczególnie że to wciąż wip...a prace z wipa baaaaardzo rzadko trafiają na front :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się