Quentin Napisano 23 Styczeń 2014 Napisano 23 Styczeń 2014 (edytowane) Witam Moja interpretacja tematu przedstawia zmechanizowaną jednostkę detektywistyczną opracowaną przez armię Stanów Zjednoczonych w roku około 2050 w celu badania zabójstw, porwań itd. Przedstawiony detektyw o numerze 059 uzbrojony jest w przyszłościowy kombinezon wykorzystujący nanotechnologie do prowadzenia śledztwa, zasilany wyłącznie poprzez panele słoneczne znajdujące się w tylnej części pancerza. zapasowy link - http://i.imgur.com/dU5lU2t.jpg Wrzucam koncept scenki z szybkim oświetleniem i post pro. Na razie to tylko zarys, modele jeszcze w proszku. :D Edytowane 27 Luty 2014 przez Quentin
deshu Napisano 24 Styczeń 2014 Napisano 24 Styczeń 2014 W pierwszym odruchu chciałem powiedzieć, że pierwszy obrazek dużo lepszy. I gdy mowa o obrazku zdecydowanie tak jest. Ale rozumiem, że doświetlasz detektywa dlatego, że to jego trzeba przedstawić w tym konkursie. Poszukałbym na twoim miejscu czegoś pomiędzy pierwszym i drugim podejściem.
mateusz_s Napisano 30 Styczeń 2014 Napisano 30 Styczeń 2014 model czaderski jak dla mnie, fajnie że cos ruszyłeś do przodu z tematem
Kaset Napisano 30 Styczeń 2014 Napisano 30 Styczeń 2014 Oświetleniowo i kompozycyjnie pierwszy najlepszy. No i bardzo fajny model.
Quentin Napisano 30 Styczeń 2014 Autor Napisano 30 Styczeń 2014 Dorzucam widoki z viewportu. Raczej nie będę robił detalu z przodu, ponieważ i tak kamerka będzie z tyłu i szkoda na to czasu...
Biolo_idiota Napisano 31 Styczeń 2014 Napisano 31 Styczeń 2014 Wygląda pro, bardzo mi się podoba ewolucja tej sceny. Z początku miałem "Tiaaa.." teraz mam "nice", przydało by się jednak więcej. Bardzo mi się podoba ta scena.
Sebazx6r Napisano 31 Styczeń 2014 Napisano 31 Styczeń 2014 Fajnie. Pamietaj Przy robieniu textur o docelwoje minimalnej rozdzialce 15cm najkrotszy bok przy 300dpi 1772px.
Quentin Napisano 7 Luty 2014 Autor Napisano 7 Luty 2014 Postanowiłem zmienić kadr na ujęcie portretowe i myślę, że teraz to wygląda nieco ciekawiej. Niebawem wrzucę screeny sculptu z zbrusha. Model na poniższym obrazku to jeszcze wczesna wersja, głowa ledwo zaczęta jak widać.
Fixed Napisano 7 Luty 2014 Napisano 7 Luty 2014 bardzo fajny kadr ale moim zdaniem dobry jako bonus... kurde..jest cholernie dobrze, tylko zastanawiam się, czy gdyby ktoś nie znał tematu konkursu odgadłby że to detektyw przyszłości. a chyba o to chodzi, żeby było w miarę jasne bez tłumaczenia. tak czy siak kawał dobrej roboty ;-)
DrRambo Napisano 7 Luty 2014 Napisano 7 Luty 2014 powiem tak, ten "pół profil" bardzo mi się podoba, jest przyjemniejszy niż poprzedni, jednakże zostawiłbym tło z poprzedniego obrazka. Nawet fajny ten profil wyjdzie. Doda taką nutkę tajemniczości i podejrzliwości.
ezils Napisano 7 Luty 2014 Napisano 7 Luty 2014 Kozacki model! Zgadzam się z DrRambo i wg mnie sam portret ma za mało detektywa w sobie :)
Biolo_idiota Napisano 7 Luty 2014 Napisano 7 Luty 2014 Imponujące, mamy lidera! Quentin szukasz padawana?
Quentin Napisano 8 Luty 2014 Autor Napisano 8 Luty 2014 Dzięki za komentarze chłopaki ;d Co powiecie na takie ujęcie? Z przodu detektyw skanuje odciski palców na łusce, a z tyłu widoczne rozmyte miejsce zbrodni. Później dorzucę postaci jeszcze parę elementów typu okulary, kapelusz. Może wtedy będzie bardziej przypominał detektywa na pierwszy rzut oka.
Fixed Napisano 8 Luty 2014 Napisano 8 Luty 2014 o toto :) "Później dorzucę postaci jeszcze parę elementów typu okulary, kapelusz. Może wtedy będzie bardziej przypominał detektywa na pierwszy rzut oka." hehe spoko i jeszcze fajkę ;) scena zbrodni na pewno wystarczy jest super, bardzo fajny model i oświetlenie, pozdro!
Biolo_idiota Napisano 8 Luty 2014 Napisano 8 Luty 2014 Dla mnie bomba! Po prostu widać, że masz pomysł na to!
Biolo_idiota Napisano 9 Luty 2014 Napisano 9 Luty 2014 Dawaj więcej :D Bardzo ładnie to wygląda, ale czy nie czas "udomowić" tego detektywa?
adek Napisano 9 Luty 2014 Napisano 9 Luty 2014 Gratulujemy nominacji. Praca weźmie udział w kolejnej części konkursu. Do dnia 28 lutego 2014 roku (28 lutego, 23:59:59) można kontynuować pracę nad nią.
mookie Napisano 10 Luty 2014 Napisano 10 Luty 2014 Rewelacja, kompozycyjnie i technicznie bardzo wysoki poziom!
mateusz_s Napisano 11 Luty 2014 Napisano 11 Luty 2014 ładny detal, dopiero jak dodałeś rękę z łuska całość nabrała fajnego klimatu
Quentin Napisano 12 Luty 2014 Autor Napisano 12 Luty 2014 (edytowane) dzięki za nominacje i komentarze :) tymczasem dalsze postępy Edytowane 12 Luty 2014 przez Quentin
rymin Napisano 16 Luty 2014 Napisano 16 Luty 2014 Świetna klimatyczna praca. Tylko błagam nie dodawaj kapelusza!! Moim zdaniem jakiś subtelny element(jakaś odznaka na ramieniu itp) byłby lepszym rozwiązaniem. Pozdrawiam
Sebazx6r Napisano 16 Luty 2014 Napisano 16 Luty 2014 Takze uwazam ze geometrie praktyhcznei zakonczyels Twarzy rowniez bym zostawil w takiej stylistyce bez twarzowej ala deadpool czy jak mu tam.
Gumen Napisano 16 Luty 2014 Napisano 16 Luty 2014 Trochę drażni mnie tak mocno ucięta dłoń. Patrzę na detal, potem na twarz; widzę, że detektyw patrzy się gdzieś, patrzę na łuskę i obraz się ucina. Tak to nie ma uwag. Chyba najbardziej klimatyczna praca w dziale 3D. Trzymam kciuki i czekam na finalny render ;)
Quentin Napisano 16 Luty 2014 Autor Napisano 16 Luty 2014 Dzięki za komentarze! :D Gumen - ostatni redner uciąłem bo chciałem pokazać detal na naramienniku, kadr będzie taki jak w poprzednim renderze. Sebazx6r - wlasnie nie moge sie zdecydowac czy zrobic mu maskę czy twarz. Twarz pewnie wyglądałaby efektowniej z tymi sss'ami itp no ale mniej klimatycznie... rymin - próbowalem z kapeluszem i rzeczywiscie psuje cały klimat. Odznaka oczywiście będzie ;d
Biolo_idiota Napisano 17 Luty 2014 Napisano 17 Luty 2014 Bardziej podobalo mi się ujęcie gdzie widać całą dłoń, dawaj, dawaj bo chce mieć nową tapete;)
Quentin Napisano 17 Luty 2014 Autor Napisano 17 Luty 2014 Dzięki :d kadr będzie taki sam, napisałem w ostatnim poście :d
Biolo_idiota Napisano 18 Luty 2014 Napisano 18 Luty 2014 Quentin, bardzo mi się podoba Twoja praca już na tym etapie. Jak będziesz miał szerszy render, to chętnie przygarnę, etap z white matem i super oświetleniem mega mi się podoba.
Quentin Napisano 19 Luty 2014 Autor Napisano 19 Luty 2014 (edytowane) Update Edytowane 19 Luty 2014 przez Quentin
ezils Napisano 19 Luty 2014 Napisano 19 Luty 2014 Kozak! Opowiedz coś więcej o dalszych losach tej pracki :) Co postanowiles?
Raju Napisano 20 Luty 2014 Napisano 20 Luty 2014 Po pierwszych renderach myślałem, że nie wyjdzie z tego nic ciekawego, ale ostatnie (szczególnie ten powyżej) naprawdę robią wrażenie. Mam nadzieję, że wrzucisz coś ciekawego w tle, bo praca ma bardzo duży potencjał.
Quentin Napisano 21 Luty 2014 Autor Napisano 21 Luty 2014 ezils - postanowiłem nie robić ludzkiej twarzy lecz mechaniczną. Detektyw będzie badał łuskę z odciskami palców, lub inny przedmiot jeśli w ostatniej chwili zmienię zdanie :D początek teksturowania
Biolo_idiota Napisano 21 Luty 2014 Napisano 21 Luty 2014 MEGUA - Quentin Opowiedz coś o swoim workflow, czy jesteś w stanie zdradzić coś więcej na temat ustawień światła? Wygląda to niesamowicie. Po prostu jak dla mnie, #1
ezils Napisano 21 Luty 2014 Napisano 21 Luty 2014 Muthafuckah... Wypas :) Nie mogę się doczekać końca w Highres, ukradnę na pulpit
Quentin Napisano 23 Luty 2014 Autor Napisano 23 Luty 2014 Dzięki chłopaki :) Biolo_idiota - workflow dość standardowy... modelowanie w cinema 4d+zbrush, tekstury body paint, photoshop, zbrush. Świateł w scenie mam chyba 6, do tego AO, GI. Render to standardowy silnik c4d. Jak skończę pracę to coś więcej opiszę, teraz ledwo wyrabiam z robotą.:D Tekstury i model w 80% skończyłem. Została retopologia i teksturowanie dłoni. Głowa też jeszcze nie do końca wykończona. No i muszę coś wykombinować z tym uchem i okiem. Potem tylko tło i koniec. :D zarzucam render testowy z postpro, żeby zobaczyć jak to mniej więcej będzie wyglądało.
Piwczyk Napisano 23 Luty 2014 Napisano 23 Luty 2014 Przekozak to. Nie jestem guru kompozycji, ale wydaje mi się, że lepiej by wyglądało toto wykadrowane w pionie... o ile się da. Chociaż wtedy nie będzie można z tego zrobić tapety na pulpit ;)
Sebazx6r Napisano 23 Luty 2014 Napisano 23 Luty 2014 Ucho wywal moze i zastap czyms mechanicznym? W rodzaju Iron mana alo takie klipsy,nakladki, blaszki może, kiedyś było to modne na małżowinie nosić. Tu na focie piorko na tym wisi. Moze kilka takich cudakow. http://m.ocdn.eu/_m/734e86287c9c76c533d7985d968bad4d,62,37.jpg
mookie Napisano 23 Luty 2014 Napisano 23 Luty 2014 Bardzo klimatyczne, o ile już o tym nie pisałem, model i tekstury najwyższej próby!
DrRambo Napisano 23 Luty 2014 Napisano 23 Luty 2014 brakuje mi czegos w tle, poza tym troche rozjasnilbym reke do reszty nie mam nic.. pieknie
ezils Napisano 23 Luty 2014 Napisano 23 Luty 2014 (edytowane) Przecież napisał, że doda tło później ;) Właśnie, Quentin, ręka będzie w takim cieniu? Oby nie! Będzie coś ala skanujący laser etc? Edytowane 23 Luty 2014 przez ezils
Olhado Napisano 23 Luty 2014 Napisano 23 Luty 2014 super. strasznie mi się podoba, tylko śmiesznie że cały koleś jest w jakimś pancerzu a tylko uszy mu wystają
Rekomendowane odpowiedzi