Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam

 

 

Moja interpretacja tematu przedstawia zmechanizowaną jednostkę detektywistyczną opracowaną przez armię Stanów Zjednoczonych w roku około 2050 w celu badania zabójstw, porwań itd. Przedstawiony detektyw o numerze 059 uzbrojony jest w przyszłościowy kombinezon wykorzystujący nanotechnologie do prowadzenia śledztwa, zasilany wyłącznie poprzez panele słoneczne znajdujące się w tylnej części pancerza.

 

finalGrading_08.jpg

 

zapasowy link - http://i.imgur.com/dU5lU2t.jpg

 


Wrzucam koncept scenki z szybkim oświetleniem i post pro. Na razie to tylko zarys, modele jeszcze w proszku. :D

hZSHvT7.jpg

Edytowane przez Quentin
  • Odpowiedzi 90
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W pierwszym odruchu chciałem powiedzieć, że pierwszy obrazek dużo lepszy. I gdy mowa o obrazku zdecydowanie tak jest. Ale rozumiem, że doświetlasz detektywa dlatego, że to jego trzeba przedstawić w tym konkursie.

Poszukałbym na twoim miejscu czegoś pomiędzy pierwszym i drugim podejściem.

Napisano

Postanowiłem zmienić kadr na ujęcie portretowe i myślę, że teraz to wygląda nieco ciekawiej. Niebawem wrzucę screeny sculptu z zbrusha. Model na poniższym obrazku to jeszcze wczesna wersja, głowa ledwo zaczęta jak widać.

 

zcLidMF.jpg

Napisano

bardzo fajny kadr ale moim zdaniem dobry jako bonus... kurde..jest cholernie dobrze, tylko zastanawiam się, czy gdyby ktoś nie znał tematu konkursu odgadłby że to detektyw przyszłości. a chyba o to chodzi, żeby było w miarę jasne bez tłumaczenia. tak czy siak kawał dobrej roboty ;-)

Napisano

powiem tak,

 

ten "pół profil" bardzo mi się podoba, jest przyjemniejszy niż poprzedni, jednakże zostawiłbym tło z poprzedniego obrazka. Nawet fajny ten profil wyjdzie. Doda taką nutkę tajemniczości i podejrzliwości.

Napisano

Dzięki za komentarze chłopaki ;d

 

Co powiecie na takie ujęcie? Z przodu detektyw skanuje odciski palców na łusce, a z tyłu widoczne rozmyte miejsce zbrodni.

 

Później dorzucę postaci jeszcze parę elementów typu okulary, kapelusz. Może wtedy będzie bardziej przypominał detektywa na pierwszy rzut oka.

 

 

xq18Ubi.jpg

Napisano

o toto :)

 

"Później dorzucę postaci jeszcze parę elementów typu okulary, kapelusz. Może wtedy będzie bardziej przypominał detektywa na pierwszy rzut oka."

 

hehe spoko i jeszcze fajkę ;) scena zbrodni na pewno wystarczy jest super, bardzo fajny model i oświetlenie,

pozdro!

Napisano

Gratulujemy nominacji. Praca weźmie udział w kolejnej części konkursu.

Do dnia 28 lutego 2014 roku (28 lutego, 23:59:59) można kontynuować pracę nad nią.

Napisano

Świetna klimatyczna praca. Tylko błagam nie dodawaj kapelusza!! Moim zdaniem jakiś subtelny element(jakaś odznaka na ramieniu itp) byłby lepszym rozwiązaniem. Pozdrawiam

Napisano

Trochę drażni mnie tak mocno ucięta dłoń. Patrzę na detal, potem na twarz; widzę, że detektyw patrzy się gdzieś, patrzę na łuskę i obraz się ucina. Tak to nie ma uwag. Chyba najbardziej klimatyczna praca w dziale 3D. Trzymam kciuki i czekam na finalny render ;)

Napisano

Dzięki za komentarze! :D

 

Gumen - ostatni redner uciąłem bo chciałem pokazać detal na naramienniku, kadr będzie taki jak w poprzednim renderze.

 

Sebazx6r - wlasnie nie moge sie zdecydowac czy zrobic mu maskę czy twarz. Twarz pewnie wyglądałaby efektowniej z tymi sss'ami itp no ale mniej klimatycznie...

 

rymin - próbowalem z kapeluszem i rzeczywiscie psuje cały klimat. Odznaka oczywiście będzie ;d

Napisano

Quentin, bardzo mi się podoba Twoja praca już na tym etapie.

 

Jak będziesz miał szerszy render, to chętnie przygarnę, etap z white matem i super oświetleniem mega mi się podoba.

Napisano

Po pierwszych renderach myślałem, że nie wyjdzie z tego nic ciekawego, ale ostatnie (szczególnie ten powyżej) naprawdę robią wrażenie. Mam nadzieję, że wrzucisz coś ciekawego w tle, bo praca ma bardzo duży potencjał.

Napisano

ezils - postanowiłem nie robić ludzkiej twarzy lecz mechaniczną. Detektyw będzie badał łuskę z odciskami palców, lub inny przedmiot jeśli w ostatniej chwili zmienię zdanie :D

 

początek teksturowania

 

o9obOTK.jpg

Napisano

Dzięki chłopaki :)

 

Biolo_idiota - workflow dość standardowy... modelowanie w cinema 4d+zbrush, tekstury body paint, photoshop, zbrush. Świateł w scenie mam chyba 6, do tego AO, GI. Render to standardowy silnik c4d. Jak skończę pracę to coś więcej opiszę, teraz ledwo wyrabiam z robotą.:D

 

Tekstury i model w 80% skończyłem. Została retopologia i teksturowanie dłoni. Głowa też jeszcze nie do końca wykończona. No i muszę coś wykombinować z tym uchem i okiem. Potem tylko tło i koniec. :D

 

zarzucam render testowy z postpro, żeby zobaczyć jak to mniej więcej będzie wyglądało.

 

sSvy9Qu.jpg

Napisano

Przekozak to.

 

Nie jestem guru kompozycji, ale wydaje mi się, że lepiej by wyglądało toto wykadrowane w pionie... o ile się da.

 

Chociaż wtedy nie będzie można z tego zrobić tapety na pulpit ;)

Napisano (edytowane)

Przecież napisał, że doda tło później ;)

Właśnie, Quentin, ręka będzie w takim cieniu? Oby nie! Będzie coś ala skanujący laser etc?

Edytowane przez ezils



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności