ikkiz Napisano 24 Styczeń 2014 Napisano 24 Styczeń 2014 (edytowane) Jill Janus. wokalistka zespołu Huntress na jednorożcu wymodelowana w TurboElo 2.0 WIP tej pracy. Wielu twierdzi, że ciekawszy niż finał. Pierwszy post w grudniu 2012 (lol) ale potem szuflada do września 2013 i dopiero potem coś konkretnie ... Dzięki za pomoc w tym wątku. Jednorożec jest do przygarnięcia na CC-BY http://www.blendswap.com/blends/view/72281 Edytowane 19 Kwiecień 2014 przez ikkiz
floo Napisano 24 Styczeń 2014 Napisano 24 Styczeń 2014 Świetna praca, kobieta i konik wyglądają zacnie! z tym że muszę troszkę ponarzekać bo na teksturkach otoczenia zdecydowanie zabrakło jakości i przez to tło odstaje od reszty. całościowo gratuluje!
YetoKnight Napisano 24 Styczeń 2014 Napisano 24 Styczeń 2014 Konik, postać i niebo mi się podobają bardzo, natomiast otoczenie kolorystycznie pasuje, ale te skały ;/ Mogłeś nad tym posiedzieć jeszcze trochę. Mimo to spoko +
ikkiz Napisano 24 Styczeń 2014 Autor Napisano 24 Styczeń 2014 Pobronię swojego gniota: Scenografia -> styropian + farba olejna, oraz sztuczne światło, to nuty, które w pewnym kontekście jednak tworzą akord. Nie spinałem się na naturalne skały, ale fakt, że mi się tekstura rozmyła tu i tam w ostatecznym renderze i tu już się celowością nie obronię. Ale render trwał 15 godzin, i nie będę już poprawiał.
adek Napisano 24 Styczeń 2014 Napisano 24 Styczeń 2014 Gratuluję ukończenia. Co do pracy - również widzę kontrast tło, a postacie. Tło chyba najsłabsze ogniwo, ale i tak świetna praca. Taka mała sugestia - powinieneś w pierwszym poście dodać link do WIPa, który jest jednym z ciekawszych jaki pojawił się na forum ostatnio. Świetnie pokazuje ile Cię ta praca kosztowała wysiłku.
ikkiz Napisano 25 Styczeń 2014 Autor Napisano 25 Styczeń 2014 Dzięki za wyróżnienie. Dużo pracy włożonej i wiedzy przyswojonej kosztowało, więc tym bardziej wiele dla mnie znaczy.
pirx Napisano 25 Styczeń 2014 Napisano 25 Styczeń 2014 Wyszło zacnie. Szczerze mówiąc myślałem, że jeszcze coś do tego dołożysz z początku :P Texty textami... organicznie miażdżysz :) Pirx
Monio Napisano 26 Styczeń 2014 Napisano 26 Styczeń 2014 Otoczenie psuje odbiór, już lepiej by było ja na tle tych chmur ją pokazać i dać jakiś mały podest. Bardzo ładna anatomia konia, jeden z lepszych jakie widziałem. Pani troche mniej przez stopy i dłonie wampira ale nadal bardzo dobrze, twarz jest super, szczególnie oczy. Szacun za rzeźbienie w blendku, ja bym sobie wyrwał wszystkie włosy z głowy po pierwszym dniu roboty. ;) Oganij sobie zbrusha kiedyś, nie pożałujesz.
ikkiz Napisano 26 Styczeń 2014 Autor Napisano 26 Styczeń 2014 ech Monio, jednak się nie dałeś zmylić opisem pod renderem. Ale twój komplement jest niezręczny i w stylu: "szacun, murzyn, a skończył studia" albo "szacun, cygan, a uczciwie pracuje" albo "szacun, kobieta, a prowadzi samochód". Zrobiłem jak umiałem, pierwszy raz sculpt w postaciach. Jeśli nie wyszło, to dla tego, że mało umiem, a nie dla tego, że narządzie złe.
serratus Napisano 26 Styczeń 2014 Napisano 26 Styczeń 2014 Elegancko teraz ten róg wyrasta. Tak się zastanawiałem skąd ten gest bohaterki, ale po odwiedzeniu fejsbuka już wiem. Ogółem to gratuluję ukończenia projektu i czekam z niecierpliwością na następny. Pozdrawiam
ikkiz Napisano 26 Styczeń 2014 Autor Napisano 26 Styczeń 2014 dzięki! Jednorożec jest do przygarnięcia na CC-BY http://www.blendswap.com/blends/view/72281
Monio Napisano 26 Styczeń 2014 Napisano 26 Styczeń 2014 Źle odebrałeś mój komentasz, postać jest na prawdę dobra tylko dłonie i stopy są do poprawienia bo nie wyglądają na kobiece. Rzeźbienie w blendku jest dosyć trudne przez ten specyficzny feeling pędzla, on nie wybacza. Da się osiągnąć podobne rezultaty jak w innych softach tylko trzeba włożyć więcej czasu. Musiałbyś sobie obcykać konkurencyjne softy żeby zrozumieć o co mi chodzi.
ikkiz Napisano 26 Styczeń 2014 Autor Napisano 26 Styczeń 2014 Tak to odebrałem, że chcesz uchronić młodzież przed sculptem w Blenderze, jak Ksiądz Natanek przed Szatanem.
Monio Napisano 26 Styczeń 2014 Napisano 26 Styczeń 2014 Nie muszę. Nie podchodzę to tego równie religijnie jak niektórzy.
ikkiz Napisano 26 Styczeń 2014 Autor Napisano 26 Styczeń 2014 U kogoś mesjanizm jest zawsze łatwiej zauważyć, niż u siebie.
Monio Napisano 26 Styczeń 2014 Napisano 26 Styczeń 2014 No nieźle. Powoli się uczę żeby już w ogóle nie rozmawiać o blenderze z nikim. Zbyt duże prawdopodobieństwo natrafienia na fanbojów lub hejterów. Wystarczy pokazać jakiś plus czy minus blendera na tle innych programów i zaczyna się shitstorm. Nad realnym stanem rzeczy już mało kto się zastanawia. Co do mesjanizmu to akurat u ciebie zauważyć go jest nad wyraz łatwo, szczególnie na wykopie. ;)
Kramon Napisano 26 Styczeń 2014 Napisano 26 Styczeń 2014 Nie no ale Monio ma rację Jednak w sculptcie to zBrush nie ma sobię równych no może 3dcoat jedynie.
FF Napisano 26 Styczeń 2014 Napisano 26 Styczeń 2014 ikkiz - faktycznie cos chyba źle rozumiesz wypowiedzi Monia A tak w ogóle uważam ze obecność tej pracy na froncie jest lekkim nieporozumieniem, modele spoko ale światło materiały i tekstury(!) już bardzo nie bardzo. No offence do autora, nie on się umieścił na froncie. Za to offence do adminów;)
rice Napisano 26 Styczeń 2014 Napisano 26 Styczeń 2014 Gorsze rzeczy na froncie juz były także nie przesadzaj, tło faktycznie odstaje ale konik i babka całkiem spoko.
mk2 Napisano 26 Styczeń 2014 Napisano 26 Styczeń 2014 Podejrzewam, że któryś z administratorów wziął łapówkę.
ikkiz Napisano 27 Styczeń 2014 Autor Napisano 27 Styczeń 2014 (edytowane) Shitstorm się zaczyna, jak napiszę, że Blender jest wystarczająco dobry (choćby tylko dla mnie). Jak bym napisał że przy rzeźbieniu w blenderze szła mi krew z uszu, oblazły paznokcie i bluźniłem przeciw Bogu na cały głos, to by był konsensus i szacun za jednorożca? Nic podobnego, odpowiem jak sysadmin: Nie rozumiem, u mnie działa. Edytowane 27 Styczeń 2014 przez ikkiz
genitalius Napisano 27 Styczeń 2014 Napisano 27 Styczeń 2014 swietna pracka ikkiz gratuluje fronta !!
mookie Napisano 27 Styczeń 2014 Napisano 27 Styczeń 2014 Gratuluję fronta no i bardzo fajny gest z udostępnieniem modelu jednorożca.
Mulholland Napisano 27 Styczeń 2014 Napisano 27 Styczeń 2014 Szkoda że się poddałeś i nie chcesz zmienić otoczenia bo praca zamiast "fajna" mogłaby być "super". Niebo wg mnie też trochę kolorystycznie od czapy. Jednorożec i postać kobiety bardzo fajne.
adek Napisano 27 Styczeń 2014 Napisano 27 Styczeń 2014 Nie było kopert :) Moim zdaniem praca naprawdę dobra i warta fronta. Tak jak Mulholland napisał, ja też żałuję, że ikkiz nie wykończył tego tła trochę lepiej bo już to pisałem, kolorystyka mogłaby być lepsza. FF - zajrzyj do WIPa tej pracy zobaczysz moc :) No i teraz dodatkowe materiały od autora za darmo!
ikkiz Napisano 1 Sierpień 2014 Autor Napisano 1 Sierpień 2014 Głupio tak odkopywać, ale nie poradzę, muszę się pochwalić, że ktoś przygarnął mojego jednorożca, zrobił z niego konia (z kijem baseballowym w zadzie) i zrigował w Autodesk Maya 2012! http://www.mothman-td.com/portfolio_items/horse_rig/ Chyba napiszę i spytam, czy blenderowy koń nie wierzgał i nie bronił się przed rogowaniem w Maya :)
2013 Napisano 2 Sierpień 2014 Napisano 2 Sierpień 2014 (edytowane) Świetny ten rig! Nie mam o tym pojęcia, ale wygląda mi to na bardzo dobrą robotę. Przy okazji gratulacje ukończenia tego projektu! :) Ostatnio wspominałeś, że chcesz wrócić do organiki. Chciałbym zaproponować Ci postać z "Ghost In The Shell" Major Motoko Kusanagi Przygotowałem Ci trochę inspiracji. Chyba najfajniejszym w tym projekcie (o ile Ci się spodoba ten pomysł) jest to, że mógłbyś śmiało przeskakiwać z hardsurface do organiki, modelując Tachikoma czyli robota wspierającego. Edytowane 2 Sierpień 2014 przez 2013
ikkiz Napisano 2 Sierpień 2014 Autor Napisano 2 Sierpień 2014 Czy świetny ten rig ... na pewno skończony i powyciągane te wszystkie uchwyty na zewnątrz, tak animator friendly, ale z drugiej strony koń się tak nie rusza w życiu! Ja swój rig zaoatrzyłem w constrainty, które działają jak ścięgna i poblokowałem wszystkie niemożliwe zgięcia (konsultując się z ekspertem). Nie mam wprawdzie powyciąganych takich uchwytów, ale jednym IK każdą mogę zginać nogę anatomicznie. Co do następnej pracy, to już mam plan w kooperatywie z Pawlito...
Pawlito Napisano 2 Sierpień 2014 Napisano 2 Sierpień 2014 Będzie kooperatywa, oj będzie :) Jak Ci pisałem, masz dowolność w wyborze postaci, byleby się koncepcyjnie kleiło, więc temat dla mnie wciąż jest otwarty. Może być postać z GITS jeśli Ci pasuje, lub inny "sexy-female-mech".
2013 Napisano 2 Sierpień 2014 Napisano 2 Sierpień 2014 Działajcie zatem, ciekawy jestem bardzo co wyjdzie z tej kooperacji.
Rekomendowane odpowiedzi