Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Jill_Janus_of_Huntress_on_Unicorn.jpg

Jill Janus. wokalistka zespołu Huntress na jednorożcu wymodelowana w TurboElo 2.0

 

WIP tej pracy. Wielu twierdzi, że ciekawszy niż finał.

HdeUUes.png

Pierwszy post w grudniu 2012 (lol) ale potem szuflada do września 2013 i dopiero potem coś konkretnie ...

Dzięki za pomoc w tym wątku.

 

Jednorożec jest do przygarnięcia na CC-BY http://www.blendswap.com/blends/view/72281

Edytowane przez ikkiz
  • Odpowiedzi 30
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Świetna praca, kobieta i konik wyglądają zacnie!

z tym że muszę troszkę ponarzekać bo na teksturkach otoczenia zdecydowanie zabrakło jakości i przez to tło odstaje od reszty.

całościowo gratuluje!

Napisano

Pobronię swojego gniota: Scenografia -> styropian + farba olejna, oraz sztuczne światło, to nuty, które w pewnym kontekście jednak tworzą akord. Nie spinałem się na naturalne skały, ale fakt, że mi się tekstura rozmyła tu i tam w ostatecznym renderze i tu już się celowością nie obronię. Ale render trwał 15 godzin, i nie będę już poprawiał.

Napisano

Gratuluję ukończenia. Co do pracy - również widzę kontrast tło, a postacie. Tło chyba najsłabsze ogniwo, ale i tak świetna praca. Taka mała sugestia - powinieneś w pierwszym poście dodać link do WIPa, który jest jednym z ciekawszych jaki pojawił się na forum ostatnio. Świetnie pokazuje ile Cię ta praca kosztowała wysiłku.

Napisano

Wyszło zacnie. Szczerze mówiąc myślałem, że jeszcze coś do tego dołożysz z początku :P Texty textami... organicznie miażdżysz :)

 

Pirx

Napisano

Otoczenie psuje odbiór, już lepiej by było ja na tle tych chmur ją pokazać i dać jakiś mały podest.

Bardzo ładna anatomia konia, jeden z lepszych jakie widziałem. Pani troche mniej przez stopy i dłonie wampira ale nadal bardzo dobrze, twarz jest super, szczególnie oczy.

Szacun za rzeźbienie w blendku, ja bym sobie wyrwał wszystkie włosy z głowy po pierwszym dniu roboty. ;) Oganij sobie zbrusha kiedyś, nie pożałujesz.

Napisano

ech Monio, jednak się nie dałeś zmylić opisem pod renderem.

Ale twój komplement jest niezręczny i w stylu: "szacun, murzyn, a skończył studia" albo "szacun, cygan, a uczciwie pracuje" albo "szacun, kobieta, a prowadzi samochód".

Zrobiłem jak umiałem, pierwszy raz sculpt w postaciach. Jeśli nie wyszło, to dla tego, że mało umiem, a nie dla tego, że narządzie złe.

Napisano

Elegancko teraz ten róg wyrasta. Tak się zastanawiałem skąd ten gest bohaterki, ale po odwiedzeniu fejsbuka już wiem. Ogółem to gratuluję ukończenia projektu i czekam z niecierpliwością na następny.

 

Pozdrawiam

Napisano

Źle odebrałeś mój komentasz, postać jest na prawdę dobra tylko dłonie i stopy są do poprawienia bo nie wyglądają na kobiece.

Rzeźbienie w blendku jest dosyć trudne przez ten specyficzny feeling pędzla, on nie wybacza. Da się osiągnąć podobne rezultaty jak w innych softach tylko trzeba włożyć więcej czasu. Musiałbyś sobie obcykać konkurencyjne softy żeby zrozumieć o co mi chodzi.

Napisano

No nieźle. Powoli się uczę żeby już w ogóle nie rozmawiać o blenderze z nikim. Zbyt duże prawdopodobieństwo natrafienia na fanbojów lub hejterów. Wystarczy pokazać jakiś plus czy minus blendera na tle innych programów i zaczyna się shitstorm. Nad realnym stanem rzeczy już mało kto się zastanawia.

Co do mesjanizmu to akurat u ciebie zauważyć go jest nad wyraz łatwo, szczególnie na wykopie. ;)

Napisano

ikkiz - faktycznie cos chyba źle rozumiesz wypowiedzi Monia

 

A tak w ogóle uważam ze obecność tej pracy na froncie jest lekkim nieporozumieniem, modele spoko ale światło materiały i tekstury(!) już bardzo nie bardzo. No offence do autora, nie on się umieścił na froncie. Za to offence do adminów;)

Napisano (edytowane)

Shitstorm się zaczyna, jak napiszę, że Blender jest wystarczająco dobry (choćby tylko dla mnie).

Jak bym napisał że przy rzeźbieniu w blenderze szła mi krew z uszu, oblazły paznokcie i bluźniłem przeciw Bogu na cały głos, to by był konsensus i szacun za jednorożca? Nic podobnego, odpowiem jak sysadmin:

Nie rozumiem, u mnie działa.

Edytowane przez ikkiz
Napisano

Szkoda że się poddałeś i nie chcesz zmienić otoczenia bo praca zamiast "fajna" mogłaby być "super". Niebo wg mnie też trochę kolorystycznie od czapy. Jednorożec i postać kobiety bardzo fajne.

Napisano

Nie było kopert :)

 

Moim zdaniem praca naprawdę dobra i warta fronta. Tak jak Mulholland napisał, ja też żałuję, że ikkiz nie wykończył tego tła trochę lepiej bo już to pisałem, kolorystyka mogłaby być lepsza.

 

FF - zajrzyj do WIPa tej pracy zobaczysz moc :) No i teraz dodatkowe materiały od autora za darmo!

Napisano (edytowane)

Świetny ten rig!

Nie mam o tym pojęcia, ale wygląda mi to na bardzo dobrą robotę.

 

Przy okazji gratulacje ukończenia tego projektu! :)

 

Ostatnio wspominałeś, że chcesz wrócić do organiki.

Chciałbym zaproponować Ci postać z "Ghost In The Shell" Major Motoko Kusanagi

 

Przygotowałem Ci trochę inspiracji.

Chyba najfajniejszym w tym projekcie (o ile Ci się spodoba ten pomysł) jest to, że mógłbyś śmiało przeskakiwać z hardsurface do organiki, modelując Tachikoma czyli robota wspierającego.

 

gits.jpg

maxresdefault.jpg

Ghost_in_the_shell%286%29.jpg

ghost_in_the_shell___motoko_by_tanhuitian-d5yge9v.jpg

262291.jpg

Tachikoma-Ghost-In-The-Shell.jpg

ghost_in_the_shell_by_michaellam-d69ya2k.jpg

motoko%20kusanagi%20ghost%20in%20the%20shell%202888x3636%20wallpaper_www.wall321.com_76.jpg

Major_Motoko_Kusanagi_Wallpaper_dg7y2.jpg

Edytowane przez 2013
Napisano

Czy świetny ten rig ... na pewno skończony i powyciągane te wszystkie uchwyty na zewnątrz, tak animator friendly, ale z drugiej strony koń się tak nie rusza w życiu! Ja swój rig zaoatrzyłem w constrainty, które działają jak ścięgna i poblokowałem wszystkie niemożliwe zgięcia (konsultując się z ekspertem). Nie mam wprawdzie powyciąganych takich uchwytów, ale jednym IK każdą mogę zginać nogę anatomicznie.

 

Co do następnej pracy, to już mam plan w kooperatywie z Pawlito...

Napisano

Będzie kooperatywa, oj będzie :) Jak Ci pisałem, masz dowolność w wyborze postaci, byleby się koncepcyjnie kleiło, więc temat dla mnie wciąż jest otwarty. Może być postać z GITS jeśli Ci pasuje, lub inny "sexy-female-mech".




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności