ikkiz Napisano 14 Luty 2015 Napisano 14 Luty 2015 to spojrzenie Lemmiego Kilmistera ... Maupa urywa dłpę, niby jest dokładnie zgodna z koncepcją, a jednak nie spodziewałem się, że wyjdzie tak dobrze. Oto przymiarka.
diabelt Napisano 14 Luty 2015 Napisano 14 Luty 2015 Shorty mocno kwadratowe, to nie powinno tak wyglądać;). Ja bym jeszcze popracował nad ciałem poniżej pasa i potem poprawił szorty.
Pawlito Napisano 14 Luty 2015 Autor Napisano 14 Luty 2015 (edytowane) @ikkiz: Zapewne nie pogardzisz faktem, że dragsterka będzie mogła wsiąść do auta. @Piotr: RESPEKT Edytowane 14 Luty 2015 przez Pawlito czeski błąd
ikkiz Napisano 14 Luty 2015 Napisano 14 Luty 2015 @ikkiz: Zapewne nie pogardzisz faktem, że dragsterka będzie mogła wsiąść do auta. Wymodeluje sam siebie i wsiądziemy na tylną kanapę.
ikkiz Napisano 15 Luty 2015 Napisano 15 Luty 2015 (edytowane) nawet nie wiem, czy to pokazywać. nie wyszło to dobrze, i spróbuję od nowa edit: Edytowane 15 Luty 2015 przez ikkiz
ikkiz Napisano 18 Luty 2015 Napisano 18 Luty 2015 włosy będą cieńsze a więcej (x4) ale na razie tak, ze względów wydajnościowych.
Nezumi Napisano 18 Luty 2015 Napisano 18 Luty 2015 O, ale widze ze z koszulka sie uporales pierwsza klasa. No i respekt dla Z3Piotra za te tatuaze. Przemiod.
Slim_ Napisano 19 Luty 2015 Napisano 19 Luty 2015 No no, koszula zawiązana idealnie. Włosy też zaczynają wyglądać jak włosy.
ikkiz Napisano 20 Luty 2015 Napisano 20 Luty 2015 (edytowane) Która klamra? tak w ogóle, to myślałem nad tą, ale to już chyba przerost formy nad treścią by był i za dużo roboty na finalne 15X15 pikseli Edytowane 20 Luty 2015 przez ikkiz
2013 Napisano 22 Luty 2015 Napisano 22 Luty 2015 @ikkiz pierwsza klamra, pasuje do samochodu. @Z3Piotr świetne projekty!
Pawlito Napisano 22 Luty 2015 Autor Napisano 22 Luty 2015 Ale z was koledzy, najtrudniejszą wersję mu wybraliście :)
2013 Napisano 22 Luty 2015 Napisano 22 Luty 2015 Nie było nic lepszego do wyboru, głowy z rogami nie chciał robić! Pewnie i tak ma wszystkie 3 zrobione, nie mógł się jednak zdecydować i poprosił o pomoc z wyborem *evil smile*
ikkiz Napisano 22 Luty 2015 Napisano 22 Luty 2015 (edytowane) @Z3Piotr Jeszcze dziś przymierzę tattoo, trochę mnie martwi proporcja jak to się będzie dało ułożyć na chudej łapce. Wyjdzie w praniu. Ale szczałeczkę pontiaka widzę - to jest GIT. Natomiast klamra leci pierwsza i mam mieszane uczucia, bowychodzi strasznie hipoly i jeszcze będę musiał robić retopo i wypalać, co już jest przy takim g.wniamy detalu trochę overkill :) === Edit ==== Edytowane 22 Luty 2015 przez ikkiz
2013 Napisano 22 Luty 2015 Napisano 22 Luty 2015 @ikkiz klamra pierwsza jest najfajniejsza, ale rzeczywiście szkoda na nią twojej pracy, może zostaw sobie klamrę na koniec i w ostatniej fazie zdecydujesz czy Ci się chce ja wykonać :)
ikkiz Napisano 22 Luty 2015 Napisano 22 Luty 2015 Wypalona normalka i kolor z nowego noda pointiness. jak szaleć, to szaleć, tyle z niedzieli: klamerka :) ale mam 1978 tris w tej lowloly klamerce a hipoly klamerki miało 77k - trochę głupio by było, jak by takie coś miało więcej niż samochód Pawlita
Ottom Napisano 22 Luty 2015 Napisano 22 Luty 2015 nie znam się, ale czy jest wgl sens robienia tej klamry wypukłej?
2013 Napisano 22 Luty 2015 Napisano 22 Luty 2015 W takich projektach wszystko ma sens :) Śliczna klamerka, ładnie zdobi!
ikkiz Napisano 23 Luty 2015 Napisano 23 Luty 2015 nie znam się, ale czy jest wgl sens robienia tej klamry wypukłej? Nie rozumiem pytania - pytasz, czy jest sens robić TĄ WYPUKŁĄ, znaczy pirwszą? (nie wiem, były na nią 2 głosy, to zrobiłem tą) - pytasz, czy jest sens robić wypukłą geometrię? No więc ona jest tylko z grubsza wypukla, reszta, na przykład napis, to już tylko normalmapa. Jak miał bym ją zrobić niewypukłą? Plane z alfą? to by chyba nie przeszło w detalu, w którym mam pojedyncze rzęsy wymodelowane. Całkowicie zwykla klamerka (prostokątna ramka z dinksem do wkładania w dziurki w pasku) też by starczyła i bym był do przodu z projektem, ale z drugiej strony miałem teraz okazję pierwszy raz w sumie wybejkować wszystko w cycles zamiast w internalu, czego jeszcze nie robiłem prócz paru testów.
ikkiz Napisano 23 Luty 2015 Napisano 23 Luty 2015 (edytowane) Na razie przymiarka w takim testowym materiale, ale jak by to powiedział jeden polonus w kajaku: Jest piękny, its bjutifol. Ta kostka metrowa się przydała, bo przy imporcie nie mam możliwości wybrać skali, na szczęście importuje się dokładnie 10 razy za duże. Dziewczynę "wymiarowałem" zgodnie z wymiarami Julii Hafstrom, ma 173cm wzrostu, więc tak to będzie wyglądać. A tatuażu nie przymierzyłem, nie miałem dziś natchnienia na UVki, za to zrobiłem porządek w pliku i katalogu, pozmieniałem nazwy obiektów i przymierzyłem sobie furę. Jutro spróbuję z tym tatuażem Edytowane 23 Luty 2015 przez ikkiz
Pawlito Napisano 23 Luty 2015 Autor Napisano 23 Luty 2015 Heh, widzę że tylne koło ma flaka i będę musiał obrócić auto trochę w przód. Ubiegłeś mnie bo miałem postować upa: Trochę usprawniłem auto pod zwględem aerodynamiki, stąd ten spoiler z tyłu, trochę też posiedziałem we wnętrzu. Jest klatka bezpieczeństwa, wlew paliwa, z wycieraczek zrezygnuję na rzecz aerodynamiki. A jak nie wiesz gdzie zrobić jej ten tatuaż, to ci podpowiem że wydziaraj udo.
ikkiz Napisano 24 Luty 2015 Napisano 24 Luty 2015 @STRZYG Nie będzie, tylko buciki na szpilce muszę dopasować do nogi w pozycji na szpilce, więc muszę mieć zrigowaną kostkę. Taki błąd koncepcyjny, że wymodelowałem na płasko i teraz muszę coś wykombinować, bo chyba się nie da, żeby pozycja spoczynkowa buta z tym samym rigiem była taka jak pozycja zmieniona dla ciała z tym samym rigiem, nie wiem czy się wyrażam jasno. W każdym razie to jest jeszcze problem na liście tych do rozwiązania. @Pawlito Uda mam na teksturze symetryczne, więc i tatuaż by był na nogach lustrzany. Nic nie mogę zrobić na udach. Oczywiście można by kolejną UVkę, ale chcę tak zrobić, żeby była jedna UV na ciało i jeden komplet tekstur, żebyś ty miał prosto zrobić Materiały
ptaszek Napisano 24 Luty 2015 Napisano 24 Luty 2015 Jo pewnie chodzilo o to ze klamra mogla byc plaska z ksztaltem i tylko wyextrudowana. A napis mogl byc tekstura. No ale jak jest to jest :)) Wstepny render wyglada superancko, ale zeskaluj fure w dol. Nawet jesłi sie zgadza to zle to bedzie wygladalo. Tablica rejestracyjna ma wysokosc glowy albo zobacz skale lampy to twarzy babeczki. nawet jesli jest wszystko ok ze skala to jesli nie zfejkujecie to bedziecie musieli walic closeupa zeby babeczka nie zginela w kadrze. Aa i przemyslcie jeszcze raz te szpilki.. Moze jednak sie skusicie na trampki albo bikerbootsy? Idzie super!
W Art Napisano 24 Luty 2015 Napisano 24 Luty 2015 Tak się zastanawiam , czy szpilki byłby tutaj odpowiednie. Ja chyba bardziej bym widział jakieś takie przyluźnawe kowbojki albo obcisłe kozaki do kolan na szpilce.
Nezumi Napisano 24 Luty 2015 Napisano 24 Luty 2015 (edytowane) Zaczynam doceniac detal w samochodzie :D Na prawde swietnie razem wygladaja te modele - juz wiadomo ze bedzie swietnie, teraz tylko czekac ukonczenia ;) Przychylam sie do propozycji kowbojek. Szpilki do krotkich jeansow slabiutko pasuja. Moze jakies buty na koturnie, cos z lat 60... Edytowane 24 Luty 2015 przez Nezumi
ikkiz Napisano 24 Luty 2015 Napisano 24 Luty 2015 Hm, to nie wiem, co z tymi butami. Za kowbojkami: bardziej pasują do charakteru postaci i samochodu BHP w garażu !!! Za szpilkami: Bardziej pasują do konwencji pinup fetysz Pawlita jak bym zrobił ażurowe, to by było widać stópkę, która trochę roboty kosztowała
Pawlito Napisano 24 Luty 2015 Autor Napisano 24 Luty 2015 (edytowane) Zaczynam doceniac detal w samochodzie :D @Nezumi: cieszy mię to niezmiernie :) @ikkiz: mh, nie musi mieć zaraz szpilek i pejczy, zrób kowbojki jak inni wolą. Ale zrób jej mięsistszą łydę, taką za którą byś się obejrzał. edit: klatka, sponsorowana przez skrypt Welder. Edytowane 24 Luty 2015 przez Pawlito
ikkiz Napisano 24 Luty 2015 Napisano 24 Luty 2015 O, fajne spawy, ale skryptem? Myślałem, że na max3d obowiązuje użytkowników sposób Klimenta.
peerbe111 Napisano 24 Luty 2015 Napisano 24 Luty 2015 Spuść powietrze z tylnych kół :P Wcześniej na tym kapciu było lepiej. Drag slicki zazwyczaj pompuje się na niskie cisnienie, czasem rzędu 0.5 bara
ikkiz Napisano 24 Luty 2015 Napisano 24 Luty 2015 (edytowane) Obiecana przymiarka tatuażu od Z3Piotra Tak to wygląda Moim zdaniem można by dodać jakieś wypychacze, żeby tataż zrobić dłuższy, wtedy można by zmniejszyć zasadniczy element, tak żeby był o go widać prawie w całości, a po bokach (które znajdą się na wewnętrznej części ramienia od strony tułowia)dodać jakieś wypychacze i coś w stronę nadgarstka też pociągnąć. jeśli nie płomienie to może kilka kółek zębatych, albo piórka wirujące, skoro tam są skrzydła, to mogą jakieś piórka wkoło latać. Edytowane 24 Luty 2015 przez ikkiz
Pawlito Napisano 24 Luty 2015 Autor Napisano 24 Luty 2015 @ikkiz: Klimenta sposób, bo rozumiem że mówisz o jego tutorialu, jest niezły ale geometria to geometria i żadne fejki typu bump/normal się nie równają. Wciąż jestem na etapie modelowania i chciałem zobaczyć jak to wyjdzie, nie czekając aż zacznę konfigurować shadery, co za niedługo powinno nastapić. Tautaż już wyszedł idealnie. peerbe111: No, no, dobrze że zwracasz na to uwagę, te opony muszą mieć zapas bo ciśnienie podczas ruszania rozerwałoby je na strzępy. Kapcia pozostawię ale deformując oponę a nie przecinając z podłożem.
ikkiz Napisano 28 Luty 2015 Napisano 28 Luty 2015 (edytowane) Piotrek dalej pracuje nad tatuażem, a ja zmieniłem trochę kolor koszulki, no i widać, że lewituje, bo będę rigował tak, żeby stanęła na obcasie kowbojskich butów, które dopiero wymodeluję do stopy. I zdawało by się, że nic więcej się nie zmieniło i dobrze, jeśli się wydaje, bo zamieniłem dziś to co wcześniej było 3cim poziomem multiresa z dodatkową bumpmapą, na 1-szym poziom multiresa i normalmapę kombinowaną z wypalonych multiresów i tej bumpmapy. Spodenki, koszula i ciało są teraz w ten sposób zrobione, więc będę mógł po rigowaniu zaaplikować ten najniższy poziom multiresa i tak wyeksportować model dla Pawlito w rozsądnym polycouncie. Zostalo rigowanie, kowbojki, tekstura diffuse ciała i jakieś drobjazgi. Koniec już chyba widać. Edytowane 1 Marzec 2015 przez ikkiz
Falcrum Napisano 10 Marzec 2015 Napisano 10 Marzec 2015 Przypadkiem trafiłem na wykopie na zdjęcie w klimacie waszej pracy. Może się przyda jako referencja? ;)
ikkiz Napisano 10 Marzec 2015 Napisano 10 Marzec 2015 Pozdrów Olę - śliczne nogi. Ja dziś przysiądę nad rigiem, to może dziś pokażę jakąś fajną pozę, to się okaże, jak nogi Dragsterki wyglądają, bo na baczność bez obcasów, to najgorsza możliwa prezentacja.
W Art Napisano 10 Marzec 2015 Napisano 10 Marzec 2015 Na żywo tak ładnie nie wygląda :) a pozdrowić już średnio mam jak - przygoda z uczelnią skończona, ale jak spotkam to przekażę ;]
Creator Napisano 10 Marzec 2015 Napisano 10 Marzec 2015 Babeczka nieźle wyszła! Na miniaturce wygląda jak żywa. Nie opieprzać się Panowie, kiedy finisz? :D Przypadkiem trafiłem na wykopie na zdjęcie...Przypadkiem... :D Buszuje się na Suicide Girls po zdjęcia do Fap folderu ? :D
ikkiz Napisano 10 Marzec 2015 Napisano 10 Marzec 2015 (edytowane) Przypadkiem... :D Buszuje się na Suicide Girls po zdjęcia do Fap folderu ? :D i przypadkiem znalazł Wołgę, coś ci się nie zgadza? :) #ładnapani #nsfw #długieszyny ... Rigowanie teraz, a bardzo tego nie lubie, bo po pierwsze nie nadążam za zmianami, co jeden model to rigify bardziej wypasione, ale trzeba poznać, a po drugie, jak mam zrypaną siatkę, to się teraz okaże, a już nie mam jak poprawić topologii Edytowane 10 Marzec 2015 przez ikkiz
Pawlito Napisano 10 Marzec 2015 Autor Napisano 10 Marzec 2015 @W Art: Pozdrów śliczne nogi Oli. @ikkiz: Wow, nareszcie! Marzę o shaderach i rigowaniu, tylko te detale najmniejsze są upierdliwe. Zoom na komorę silnika, czyli detailingu pod maską ciąg dalszy
Pawlito Napisano 13 Marzec 2015 Autor Napisano 13 Marzec 2015 Ikkiz wziął się za rigowanie, a dla mnie nadszedł czas na layout dla sceny. Zrobiłem taki przykładowy kadr uwzględniający obecność mechaniczki-kierowniczki. Nie wiem czy podążam w dobrym kierunku, ten obrazek traktuję jako punkt wyjścia, prawdopodobnie zmieni się jeszcze bardzo dużo. Na ujęciu brakuje samej zainteresowanej bo poszła tańczyć can cana ale czy takie rozplanowanie kadru gra?
kliment woroszyłow Napisano 13 Marzec 2015 Napisano 13 Marzec 2015 samochodzik śliczny, a silnik sam miód. Ciekawe jak wam to wyjdzie na końcu...... :)
ikkiz Napisano 14 Marzec 2015 Napisano 14 Marzec 2015 @Pawlito Dał byś radę ponazywać obiekty z prefiksem chociaż garażu, bo mi po imporcie blender posortuje alfabetycznie w outlinerze i wściec się idzie. To jedna z tych inności blendera, że on zaimportuje albo obj grupy-> blender objects albo obj objects -> blender objects (olewając grupy całkiem) Jak chcę mieć coś razem, to muszę użyć hierarchii czyli jest jakiś objekt, i on jest parentem innych, jak go przesuwasz, to się wszystkie children przesuwają, albo można zaznaczyć wszystkie dzieci ... w każdym razie w outlinerze jest w strukturze drzewka, a grupy blenderowe służą do czego innego zupełnie. więc ja używam: obj objects -> blender objects i po imporcie mam bajzel. jeszcze to nie przeszkadzało, jak miałem swoje poprarentowane po blenderowemu, albo na warstwach, bo szybciutko zaznaczyłem wszysko prócz dziewczyny i świateł, i to wszystko to był samochód, ale teraz jak dojdzie garaż to będę go sortował i sortował. Więc jak byś choć obiekty garażu (nie będące samochodem ) nazwał w konwencji z prefiksem, na przykład: g_opna, g_felga, g_filar ... to mi będzie je łatwo w outlinerze zaznaczyć i poparentować, czy przenieść sobie na warstwę.
Pawlito Napisano 14 Marzec 2015 Autor Napisano 14 Marzec 2015 Może zauważyłeś ile elementów w modelu auta ma nazwę "object xxx" a bierze się to z kopiowania obiektów i detachowania, więc z tym porobię porządki. Mogę z prefiksami ponazywać wszystkie obiekty jeśli to pomoże. Wtedy by wszystkie nazwy części samochodu poprzedzał prefiks "s-", a garażu "g-".
ikkiz Napisano 15 Marzec 2015 Napisano 15 Marzec 2015 Zrigowłem sobie nogi, zgiąłem je tak i zaaplikowałem rig na stałe, a potem dodałem drugi rig. Dzięki temu teraz mogę wymodelować buty, które są ostatnim istotnym elementem, bo będą spoczynkowo na tak zgiętej stopie (do płaskiego obcasa kowbojki). Kolano tez zostawiłem trochę zgięte, bo poprzednio mi IK żle działał na prostej nodze - wyginała się w kolanie w tył przy wyprostowaniu. Nowy modyfikator data transver nadspodziewania ładnie załatwił spodenki. Wprawdzie poprawiać musiałem i i tak są penetracje przy mocniejszym pozowaniu, ale do stilla, to sobie z tym poradzę. Żeby coś ciekawego było na renderze, to jeszcze ustawiłem coś na twarzy, na razie jeszcze nie porpawiałem wag i tu też zaskoczenie, bo automat sobie poradził dość dobrze, więc można strzelić pierwszą minkę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się