Napisano 14 Luty 201510 l to spojrzenie Lemmiego Kilmistera ... Maupa urywa dłpę, niby jest dokładnie zgodna z koncepcją, a jednak nie spodziewałem się, że wyjdzie tak dobrze. Oto przymiarka.
Napisano 14 Luty 201510 l Shorty mocno kwadratowe, to nie powinno tak wyglądać;). Ja bym jeszcze popracował nad ciałem poniżej pasa i potem poprawił szorty.
Napisano 14 Luty 201510 l Autor @ikkiz: Zapewne nie pogardzisz faktem, że dragsterka będzie mogła wsiąść do auta. @Piotr: RESPEKT Edytowane 14 Luty 201510 l przez Pawlito czeski błąd
Napisano 14 Luty 201510 l @ikkiz: Zapewne nie pogardzisz faktem, że dragsterka będzie mogła wsiąść do auta. Wymodeluje sam siebie i wsiądziemy na tylną kanapę.
Napisano 15 Luty 201510 l nawet nie wiem, czy to pokazywać. nie wyszło to dobrze, i spróbuję od nowa edit: Edytowane 15 Luty 201510 l przez ikkiz
Napisano 18 Luty 201510 l włosy będą cieńsze a więcej (x4) ale na razie tak, ze względów wydajnościowych.
Napisano 18 Luty 201510 l O, ale widze ze z koszulka sie uporales pierwsza klasa. No i respekt dla Z3Piotra za te tatuaze. Przemiod.
Napisano 20 Luty 201510 l Która klamra? tak w ogóle, to myślałem nad tą, ale to już chyba przerost formy nad treścią by był i za dużo roboty na finalne 15X15 pikseli Edytowane 20 Luty 201510 l przez ikkiz
Napisano 22 Luty 201510 l Nie było nic lepszego do wyboru, głowy z rogami nie chciał robić! Pewnie i tak ma wszystkie 3 zrobione, nie mógł się jednak zdecydować i poprosił o pomoc z wyborem *evil smile*
Napisano 22 Luty 201510 l @Z3Piotr Jeszcze dziś przymierzę tattoo, trochę mnie martwi proporcja jak to się będzie dało ułożyć na chudej łapce. Wyjdzie w praniu. Ale szczałeczkę pontiaka widzę - to jest GIT. Natomiast klamra leci pierwsza i mam mieszane uczucia, bowychodzi strasznie hipoly i jeszcze będę musiał robić retopo i wypalać, co już jest przy takim g.wniamy detalu trochę overkill :) === Edit ==== Edytowane 22 Luty 201510 l przez ikkiz
Napisano 22 Luty 201510 l @ikkiz klamra pierwsza jest najfajniejsza, ale rzeczywiście szkoda na nią twojej pracy, może zostaw sobie klamrę na koniec i w ostatniej fazie zdecydujesz czy Ci się chce ja wykonać :)
Napisano 22 Luty 201510 l Wypalona normalka i kolor z nowego noda pointiness. jak szaleć, to szaleć, tyle z niedzieli: klamerka :) ale mam 1978 tris w tej lowloly klamerce a hipoly klamerki miało 77k - trochę głupio by było, jak by takie coś miało więcej niż samochód Pawlita
Napisano 23 Luty 201510 l nie znam się, ale czy jest wgl sens robienia tej klamry wypukłej? Nie rozumiem pytania - pytasz, czy jest sens robić TĄ WYPUKŁĄ, znaczy pirwszą? (nie wiem, były na nią 2 głosy, to zrobiłem tą) - pytasz, czy jest sens robić wypukłą geometrię? No więc ona jest tylko z grubsza wypukla, reszta, na przykład napis, to już tylko normalmapa. Jak miał bym ją zrobić niewypukłą? Plane z alfą? to by chyba nie przeszło w detalu, w którym mam pojedyncze rzęsy wymodelowane. Całkowicie zwykla klamerka (prostokątna ramka z dinksem do wkładania w dziurki w pasku) też by starczyła i bym był do przodu z projektem, ale z drugiej strony miałem teraz okazję pierwszy raz w sumie wybejkować wszystko w cycles zamiast w internalu, czego jeszcze nie robiłem prócz paru testów.
Napisano 23 Luty 201510 l Na razie przymiarka w takim testowym materiale, ale jak by to powiedział jeden polonus w kajaku: Jest piękny, its bjutifol. Ta kostka metrowa się przydała, bo przy imporcie nie mam możliwości wybrać skali, na szczęście importuje się dokładnie 10 razy za duże. Dziewczynę "wymiarowałem" zgodnie z wymiarami Julii Hafstrom, ma 173cm wzrostu, więc tak to będzie wyglądać. A tatuażu nie przymierzyłem, nie miałem dziś natchnienia na UVki, za to zrobiłem porządek w pliku i katalogu, pozmieniałem nazwy obiektów i przymierzyłem sobie furę. Jutro spróbuję z tym tatuażem Edytowane 23 Luty 201510 l przez ikkiz
Napisano 23 Luty 201510 l Autor Heh, widzę że tylne koło ma flaka i będę musiał obrócić auto trochę w przód. Ubiegłeś mnie bo miałem postować upa: Trochę usprawniłem auto pod zwględem aerodynamiki, stąd ten spoiler z tyłu, trochę też posiedziałem we wnętrzu. Jest klatka bezpieczeństwa, wlew paliwa, z wycieraczek zrezygnuję na rzecz aerodynamiki. A jak nie wiesz gdzie zrobić jej ten tatuaż, to ci podpowiem że wydziaraj udo.
Napisano 24 Luty 201510 l @STRZYG Nie będzie, tylko buciki na szpilce muszę dopasować do nogi w pozycji na szpilce, więc muszę mieć zrigowaną kostkę. Taki błąd koncepcyjny, że wymodelowałem na płasko i teraz muszę coś wykombinować, bo chyba się nie da, żeby pozycja spoczynkowa buta z tym samym rigiem była taka jak pozycja zmieniona dla ciała z tym samym rigiem, nie wiem czy się wyrażam jasno. W każdym razie to jest jeszcze problem na liście tych do rozwiązania. @Pawlito Uda mam na teksturze symetryczne, więc i tatuaż by był na nogach lustrzany. Nic nie mogę zrobić na udach. Oczywiście można by kolejną UVkę, ale chcę tak zrobić, żeby była jedna UV na ciało i jeden komplet tekstur, żebyś ty miał prosto zrobić Materiały
Napisano 24 Luty 201510 l Jo pewnie chodzilo o to ze klamra mogla byc plaska z ksztaltem i tylko wyextrudowana. A napis mogl byc tekstura. No ale jak jest to jest :)) Wstepny render wyglada superancko, ale zeskaluj fure w dol. Nawet jesłi sie zgadza to zle to bedzie wygladalo. Tablica rejestracyjna ma wysokosc glowy albo zobacz skale lampy to twarzy babeczki. nawet jesli jest wszystko ok ze skala to jesli nie zfejkujecie to bedziecie musieli walic closeupa zeby babeczka nie zginela w kadrze. Aa i przemyslcie jeszcze raz te szpilki.. Moze jednak sie skusicie na trampki albo bikerbootsy? Idzie super!
Napisano 24 Luty 201510 l Tak się zastanawiam , czy szpilki byłby tutaj odpowiednie. Ja chyba bardziej bym widział jakieś takie przyluźnawe kowbojki albo obcisłe kozaki do kolan na szpilce.
Napisano 24 Luty 201510 l Zaczynam doceniac detal w samochodzie :D Na prawde swietnie razem wygladaja te modele - juz wiadomo ze bedzie swietnie, teraz tylko czekac ukonczenia ;) Przychylam sie do propozycji kowbojek. Szpilki do krotkich jeansow slabiutko pasuja. Moze jakies buty na koturnie, cos z lat 60... Edytowane 24 Luty 201510 l przez Nezumi
Napisano 24 Luty 201510 l Hm, to nie wiem, co z tymi butami. Za kowbojkami: bardziej pasują do charakteru postaci i samochodu BHP w garażu !!! Za szpilkami: Bardziej pasują do konwencji pinup fetysz Pawlita jak bym zrobił ażurowe, to by było widać stópkę, która trochę roboty kosztowała
Napisano 24 Luty 201510 l Autor Zaczynam doceniac detal w samochodzie :D @Nezumi: cieszy mię to niezmiernie :) @ikkiz: mh, nie musi mieć zaraz szpilek i pejczy, zrób kowbojki jak inni wolą. Ale zrób jej mięsistszą łydę, taką za którą byś się obejrzał. edit: klatka, sponsorowana przez skrypt Welder. Edytowane 24 Luty 201510 l przez Pawlito
Napisano 24 Luty 201510 l O, fajne spawy, ale skryptem? Myślałem, że na max3d obowiązuje użytkowników sposób Klimenta.
Napisano 24 Luty 201510 l Spuść powietrze z tylnych kół :P Wcześniej na tym kapciu było lepiej. Drag slicki zazwyczaj pompuje się na niskie cisnienie, czasem rzędu 0.5 bara
Napisano 24 Luty 201510 l Obiecana przymiarka tatuażu od Z3Piotra Tak to wygląda Moim zdaniem można by dodać jakieś wypychacze, żeby tataż zrobić dłuższy, wtedy można by zmniejszyć zasadniczy element, tak żeby był o go widać prawie w całości, a po bokach (które znajdą się na wewnętrznej części ramienia od strony tułowia)dodać jakieś wypychacze i coś w stronę nadgarstka też pociągnąć. jeśli nie płomienie to może kilka kółek zębatych, albo piórka wirujące, skoro tam są skrzydła, to mogą jakieś piórka wkoło latać. Edytowane 24 Luty 201510 l przez ikkiz
Napisano 24 Luty 201510 l Autor @ikkiz: Klimenta sposób, bo rozumiem że mówisz o jego tutorialu, jest niezły ale geometria to geometria i żadne fejki typu bump/normal się nie równają. Wciąż jestem na etapie modelowania i chciałem zobaczyć jak to wyjdzie, nie czekając aż zacznę konfigurować shadery, co za niedługo powinno nastapić. Tautaż już wyszedł idealnie. peerbe111: No, no, dobrze że zwracasz na to uwagę, te opony muszą mieć zapas bo ciśnienie podczas ruszania rozerwałoby je na strzępy. Kapcia pozostawię ale deformując oponę a nie przecinając z podłożem.
Napisano 28 Luty 201510 l Piotrek dalej pracuje nad tatuażem, a ja zmieniłem trochę kolor koszulki, no i widać, że lewituje, bo będę rigował tak, żeby stanęła na obcasie kowbojskich butów, które dopiero wymodeluję do stopy. I zdawało by się, że nic więcej się nie zmieniło i dobrze, jeśli się wydaje, bo zamieniłem dziś to co wcześniej było 3cim poziomem multiresa z dodatkową bumpmapą, na 1-szym poziom multiresa i normalmapę kombinowaną z wypalonych multiresów i tej bumpmapy. Spodenki, koszula i ciało są teraz w ten sposób zrobione, więc będę mógł po rigowaniu zaaplikować ten najniższy poziom multiresa i tak wyeksportować model dla Pawlito w rozsądnym polycouncie. Zostalo rigowanie, kowbojki, tekstura diffuse ciała i jakieś drobjazgi. Koniec już chyba widać. Edytowane 1 Marzec 201510 l przez ikkiz
Napisano 10 Marzec 201510 l Przypadkiem trafiłem na wykopie na zdjęcie w klimacie waszej pracy. Może się przyda jako referencja? ;)
Napisano 10 Marzec 201510 l Pozdrów Olę - śliczne nogi. Ja dziś przysiądę nad rigiem, to może dziś pokażę jakąś fajną pozę, to się okaże, jak nogi Dragsterki wyglądają, bo na baczność bez obcasów, to najgorsza możliwa prezentacja.
Napisano 10 Marzec 201510 l Na żywo tak ładnie nie wygląda :) a pozdrowić już średnio mam jak - przygoda z uczelnią skończona, ale jak spotkam to przekażę ;]
Napisano 10 Marzec 201510 l Babeczka nieźle wyszła! Na miniaturce wygląda jak żywa. Nie opieprzać się Panowie, kiedy finisz? :D Przypadkiem trafiłem na wykopie na zdjęcie...Przypadkiem... :D Buszuje się na Suicide Girls po zdjęcia do Fap folderu ? :D
Napisano 10 Marzec 201510 l Przypadkiem... :D Buszuje się na Suicide Girls po zdjęcia do Fap folderu ? :D i przypadkiem znalazł Wołgę, coś ci się nie zgadza? :) #ładnapani #nsfw #długieszyny ... Rigowanie teraz, a bardzo tego nie lubie, bo po pierwsze nie nadążam za zmianami, co jeden model to rigify bardziej wypasione, ale trzeba poznać, a po drugie, jak mam zrypaną siatkę, to się teraz okaże, a już nie mam jak poprawić topologii Edytowane 10 Marzec 201510 l przez ikkiz
Napisano 10 Marzec 201510 l Autor @W Art: Pozdrów śliczne nogi Oli. @ikkiz: Wow, nareszcie! Marzę o shaderach i rigowaniu, tylko te detale najmniejsze są upierdliwe. Zoom na komorę silnika, czyli detailingu pod maską ciąg dalszy
Napisano 13 Marzec 201510 l Autor Ikkiz wziął się za rigowanie, a dla mnie nadszedł czas na layout dla sceny. Zrobiłem taki przykładowy kadr uwzględniający obecność mechaniczki-kierowniczki. Nie wiem czy podążam w dobrym kierunku, ten obrazek traktuję jako punkt wyjścia, prawdopodobnie zmieni się jeszcze bardzo dużo. Na ujęciu brakuje samej zainteresowanej bo poszła tańczyć can cana ale czy takie rozplanowanie kadru gra?
Napisano 13 Marzec 201510 l samochodzik śliczny, a silnik sam miód. Ciekawe jak wam to wyjdzie na końcu...... :)
Napisano 14 Marzec 201510 l @Pawlito Dał byś radę ponazywać obiekty z prefiksem chociaż garażu, bo mi po imporcie blender posortuje alfabetycznie w outlinerze i wściec się idzie. To jedna z tych inności blendera, że on zaimportuje albo obj grupy-> blender objects albo obj objects -> blender objects (olewając grupy całkiem) Jak chcę mieć coś razem, to muszę użyć hierarchii czyli jest jakiś objekt, i on jest parentem innych, jak go przesuwasz, to się wszystkie children przesuwają, albo można zaznaczyć wszystkie dzieci ... w każdym razie w outlinerze jest w strukturze drzewka, a grupy blenderowe służą do czego innego zupełnie. więc ja używam: obj objects -> blender objects i po imporcie mam bajzel. jeszcze to nie przeszkadzało, jak miałem swoje poprarentowane po blenderowemu, albo na warstwach, bo szybciutko zaznaczyłem wszysko prócz dziewczyny i świateł, i to wszystko to był samochód, ale teraz jak dojdzie garaż to będę go sortował i sortował. Więc jak byś choć obiekty garażu (nie będące samochodem ) nazwał w konwencji z prefiksem, na przykład: g_opna, g_felga, g_filar ... to mi będzie je łatwo w outlinerze zaznaczyć i poparentować, czy przenieść sobie na warstwę.
Napisano 14 Marzec 201510 l Autor Może zauważyłeś ile elementów w modelu auta ma nazwę "object xxx" a bierze się to z kopiowania obiektów i detachowania, więc z tym porobię porządki. Mogę z prefiksami ponazywać wszystkie obiekty jeśli to pomoże. Wtedy by wszystkie nazwy części samochodu poprzedzał prefiks "s-", a garażu "g-".
Napisano 15 Marzec 201510 l Zrigowłem sobie nogi, zgiąłem je tak i zaaplikowałem rig na stałe, a potem dodałem drugi rig. Dzięki temu teraz mogę wymodelować buty, które są ostatnim istotnym elementem, bo będą spoczynkowo na tak zgiętej stopie (do płaskiego obcasa kowbojki). Kolano tez zostawiłem trochę zgięte, bo poprzednio mi IK żle działał na prostej nodze - wyginała się w kolanie w tył przy wyprostowaniu. Nowy modyfikator data transver nadspodziewania ładnie załatwił spodenki. Wprawdzie poprawiać musiałem i i tak są penetracje przy mocniejszym pozowaniu, ale do stilla, to sobie z tym poradzę. Żeby coś ciekawego było na renderze, to jeszcze ustawiłem coś na twarzy, na razie jeszcze nie porpawiałem wag i tu też zaskoczenie, bo automat sobie poradził dość dobrze, więc można strzelić pierwszą minkę
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto