Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 54
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Nie poznaję softu (64bit). Modele na Totalpoints:30Mil. Działają jak by to byly jakieś drobne modele. Przełączanie subtoolsów, merge, split, decimetion, projection... naprawdę chodzi to bardzo szybko.

 

Taka głowa ludzka na 7Mil, dzielona jeszcze potem na dwa razy do poziomu 71Mil i wszystko chodzi bez zacięcia. :)

 

Nie bawiłem się jeszcze narzędziami nowymi.

 

Monio: To faktycznie będzie bardzo dobry weekend :)

Edytowane przez gryzon
Napisano

Pisze mi że mój serial jest nieprawidłowy. :/ Mam nadzieje że to jakaś chwilowa zwiecha ich systemu i nie będę musiał czekać na odpowiedź z supportu.

 

Gryzoń- Wow... Aż tak bardzo? :) Możesz podać specyfikacje swojego kompa? Niestety mój ma tylko 6 giga RAMu a już nawet w magazynach nie ma pamięci kompatybilnej z moją płytą główną. Procek też nie nowy. Trzeba będzie kredycik we frankach wziąć na nową maszynę.

Napisano

Jadę na dwóch Xeonach E5-2696v2 po 2,5GHz. Każdy po 12 rdzeni dwuwątkowych.

Ram 32GB

Dysk SSD

 

Poprzedni ZBrush działał na tej konfiguracji na Maxthread 32. ZBrush 4R7 jedzie na wszystkich 48.

Napisano
Jadę na dwóch Xeonach E5-2696v2 po 2,5GHz. Każdy po 12 rdzeni dwuwątkowych.
...W tle było słychać cichutki płacz Monia...

 

------

 

Problem z serialem to była tymczasowa zwiecha ich serwerów. Udało mi się pobrać instalkę i już mam ją bezpieczną na dropboxie. :) Pobawię się dopiero za kilka dni niestety. Zobaczę jak to będzie działało i zacznę się zastanawiać nad kredytem... Oh Pixologic, co ty robisz z ludźmi.

Napisano

Zasyssssam :D 8 minutek zostało

Jak zwykle motanie zeby odkopać seriala ;)

 

Także czekałem na te toole do polymodelingu. Ach, wreszcie najprostsze rzeczy wreszcie będą do zrobienia w zetce ;)

Nowy zremesher - super, 64 bity - :D

 

Ogólnie mniej cudów niż zwykle ale za to cuda dużej skali.

Napisano

Ludzie... Z5 wyjdzie najwcześniej za rok. Do tego czasu duża część ludzi przestanie modelować w pakietach 3D i zobaczymy pierdylion genialnych prac zrobionych w Z4R7. :D

Napisano
Ludzie... Z5 wyjdzie najwcześniej za rok. Do tego czasu duża część ludzi przestanie modelować w pakietach 3D i zobaczymy pierdylion genialnych prac zrobionych w Z4R7. :D

 

To tak samo, jak juz od kilku lat mielismy renderowac tylko na samym GPU. Tyle prorokowania, stwierdzania pewnych faktow, a jak doszlo co do czego, to jest inaczej niz "duza" czesc opisywala. Entuzjazm, entuzjazmem, ale nie popadajmy w skrajnosci.

Napisano
Poprawia interfejs, posprzataja nieco. Mark my word.

 

Stawiam wszystko że posprzątają to co teraz ludzie mogą posprzątać obecnie sami przez zrobienie własnych Layoutów UI. Tylko że oczywiście to zadanie dla osób które bardzo dobrze znają obsługę programu więc mamy błędne koło. Wiele buttonów na toolshelfie które są w standardzie jest niewykorzystywana i niepotrzebnie odwraca uwagę od podstawowych opcji. Ich mniejsza ilość i bardziej racjonalne rozłożenie wystarczy dla osób które mają problem z nauką zbrusha.

 

Jeśli wywaliliby coś z menusów lub poprzenosiliby buttony pomiędzy nimi to wszystkie macrosy, pluginy i layouty UI przestałyby działać. To byłby cios w dużą grupę userów więc małe szase że to zrobią.

 

Temporal- Wiem. Tak sobie tylko żartuje. Jak pisze coś o zbrushu to bierz na to zawsze dużą poprawkę. ;)

Napisano

Czy możecie przestać na chwile ściągać te ZBrushe bo strona nie działa, nie ma jak newsa wrzucić. Nie jestem w stanie potwierdzić autentyczności ;)

 

Chyba, że to tylko u mnie problem...

Napisano
Czy możecie przestać na chwile ściągać te ZBrushe bo strona nie działa, nie ma jak newsa wrzucić. Nie jestem w stanie potwierdzić autentyczności ;)

 

Chyba, że to tylko u mnie problem...

 

Chyba nie tylko u Ciebie! Pewno im serwery padły! No ale sie nie dziwie.

Napisano

LOL - zdazylem w pracowni pobrac zanim strona zdechla! Pierwsze wrazenia super. Wydajnosc jeszcze lepsza , a nowe narzedzia do modelowania jak przypuszczalem sporo moga zamieszac.

Napisano

Dramat jakiś. Mogliby skorzystać z dowolnego clouda (niektóre są darmowe) do rozładowania takiego ruchu. Oni chyba teraz nawet nie próbują postawić strony na nowo.

Napisano

Nie wiem jak jest z instalką ale wiem że bez połączenia się z serwerem pixologic (który oczywiście zdechł) nie da się go aktywować.

 

mHerF8d.jpg

Napisano

OK. A ja teraż już wiem dlaczego padła. Ktoś mnie oświeci dlaczego oni nie mają chociaż filmów na YT czy Vimeo (przecież to też dodatkowa promocja) tylko na własnym serwerze? Tłumaczyli to kiedyś?

Napisano

Jeszcze nie rozkminilem i nie szukalem, ale jezeli da sie podpiac ZModelerowe tryby pod klawisze to bedzie to najszybszy hard-surface modeler swiata.

 

Teraz zamiast giga-poligonowych, multi-elementowych potworow z milionem macek i wlosow bedzie wysyp obiektow blyszczacych z milionem elementow ;)

 

I sie nie dziwie, bo to super przyjemne;)

Napisano

Tja. Te filmiki na ich serwerze to zawsze była masakra. Zamulają nawet jak jest sezon ogórkowy.

 

Mnie ciekawi czy będą jakieś zmiany w Zscripcie. Bardzo wielu opcji tam niestety brakuje, niektóre buttony są w ogóle nie-skryptowalne.

Jeśli dodaliby obsługę Zmodelera z poziomu zscriptu to byłoby pozamiatane. Od razu bym się zabrał za pisanie generatora basemeshy humanoidów. Rozmarzyłem się, raczej będę musiał o tym zapomnieć. ;)

Napisano

W życiu ZBrusha używałem tylko raz, i to wersję 4R4, jako, ze nie mogłem dojść co z czym się je, to po kilku minutach był wyłączony i odinstalowany. Ale jak czytam te Wasze komentarze, to wprost nie mogę się doczekać kiedy serwer zacznie śmigać i będę mógł obejrzeć ten filmik z tymi wszystkimi fajerwerkami :-)

Napisano (edytowane)

Skąd pobieracie wersje x64? Pobrałem dziś w pracy, aktywowałem, i nigdzie nie mogę znaleźć gdzie te 64 bity:)

 

Ok, znalazłem w FAQ:

 

Q: How do I get the 64-bit version?

A: It is automatically included with your ZBrush 4R7 installation as a separate application within the same folder. (Note for Windows users: It will NOT be in the "Program Files" directory typically associated with 64-bit applications.) Activating or deactivating the 32-bit version will also affect the 64-bit version. You may run either version at your discretion.

Edytowane przez deshu
Napisano

Jak narazie to dla mnie ten caly polimodeling w tym Zbrushu to pomylka. Moze zmienie zdanie, ale nie ma kontroli takiej nad loopami. Chyba musze kupic dysk SSD bo muli a ram lub jesc ta beta.

Napisano (edytowane)

No popatrz jaka niespodzianka z tym RAMem. To zupełnie tak jak w przypadku dokładnie wszystkich aplikacji 64 bitowych. :D To ma tak działać. Architektura 64 bitowa to 2 razy dłuższe wskaźniki dzięki czemu można użyć ich pierdylion razy więcej, na tym dokładnie nam zależy. Dodatkowo to możliwość korzystania z 2 razy bardziej precyzyjnych danych. No i jescze nawet do 20% większa szybkość obliczeń przez zmiany w architekturze CPU.

 

Pisałem to kilka miesięcy temu (nieźłe manto dostałem od ludzi ktorzy znają tematu) i teraz się powtórzę. Jak masz 4 czy 6 giga ramu to nie opłaca ci się korzystać z 64 bitowego zbrusha. Biorąc pod uwagę komsumpcje ramu przez system i inne programy obstawiam że 8 gigsów to jest właśnie granica kiedy 64bitowa wersja dopiero zaczyna się opłacać.

Edytowane przez Monio
Napisano
Zbrush jest specyficzny, musisz dac sobie czas. Krok po kroku, z tutorialami. Bez nich nie dasz rady rozkminic.

 

Racja, polecasz cos konkretnie? ja pamietam ze dobrze mi sie uczylo zBrusha z badking.com.au

4r7 z jego ficzerami zacheca do ponownej nauki tego softu, hehe czasami sie zastanawiam ile czasu to co robie "normalnie" zajeloby mi w zB gdybym go ogarnial :/

Napisano

Ja go powoli liżę od 10 lat, wiec trudno mi jednoznacznie stwierdzic, ale odswiezalem sobie na Digital Tutors ostatnio i wydawalo sie spoko.

 

Po prostu lec jedno po drugim, kazda podstawe, nie wyprzedzaj, nie probuj nic sam robic i zgadywac. Bedzie dobrze:) Interfejs super nie jest, ale nie jest trudny brew pozorom. Ot - inny.

Napisano

Qrde zbrush R7 zaczal mi dziwnie pracowac . Clay build up przestal dzialac poprawnie a modele tna sie na kazdym praktycznie polycouncie. NIe wazne czy to 32 czy 64bit.

Napisano
Qrde zbrush R7 zaczal mi dziwnie pracowac . Clay build up przestal dzialac poprawnie a modele tna sie na kazdym praktycznie polycouncie. NIe wazne czy to 32 czy 64bit.

 

Mnie 64bit już 3 razy zrobił crash. Działo się to podczas wczytywania z poprzednich zetek zpr i potem doczytywaniu ztl. Czasami był crash czasami nie, nie było reguly :) Muszę zrobić więcej testów z plikami wyplutymi z 4R7

Napisano

Mi się jeszcze Zetka nie wykrzaczyła... ale... nie mogę zmusić Curve Mode do działania. coś się zmieniło? Ktoś inny ma z tym problem? Nie działa na zwykłych brushach i tych typu CurveStandard czy CurveEditable... działa na tych, które generują po krzywej geometrię. Może ktoś testa zrobić u siebie z CurveMode?

 

I jeszcze Zapplink... psd z zetki wykrzacza mi Photoshopa CS 5.1... może coś pokombinowali z wersją plików? Otwiera się plik, widać obrazek... ale w oknie Layers, żadnej warstwy. Probuję coś zrobić i crash Szopka, a Clip Paint nie ma problemu, otwiera normalnie.

Napisano

Nom.. Zauważyłem to u siebie przed chwilą heh. Za szybko (niedkladnie) chciałęm włączyć DamStandard brush - B D S , no i pominąłem, nie pierwszy raz, klawisz B.

 

Mi się crashuje x64 jak używam Delete by Symetry, na innej osi niż X lub gdy docelowy obiekt nie istnieje. Ale musze jeszcze potestowaćw wolnej chwili.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności