Tomala Napisano 22 Marzec 2015 Napisano 22 Marzec 2015 (edytowane) Witam, zakładam teczkę na różne prace które się poniewierają po kompie jak i na nowe wipki. Na początek wrzucam kilka wip'ów z cyklu bezsensowne, stare, niedokończone prace których nie mam zamiaru kończyć. Będzie tego jeszcze ze dwa razy tyle, dzisiaj wrzucam same główki te starsze. Wszystkie rendery są bez żadnej postprodukcji, prosto z maxa albo z zbrusha. Sorry za słabą jakość renderów ale nie chciało mi się czekać ;) W następny weekend ogarnę i wrzucę inne. Pozdrawiam, Edytowane 31 Marzec 2015 przez Tomala
Olekja Napisano 23 Marzec 2015 Napisano 23 Marzec 2015 Mistrzowskie pracki, bardzo realistyczne. Jak robisz diffuse mape? Malujesz ręcznie w zbrushu, czy jakoś z fotek? Tak samo ze spec i gloss?
Tomala Napisano 23 Marzec 2015 Autor Napisano 23 Marzec 2015 Hej, dzięki :) Olekja najlepiej z fotek, nawet jak chcesz malować ręcznie to kolory lepiej próbkować z fotki, wyjdzie bardziej naturalnie. Spec jest tu bardzo prosty i gloss też więc są malowane ręcznie. Pozdro
Tomala Napisano 24 Marzec 2015 Autor Napisano 24 Marzec 2015 No niestety maxem 2013. Jest bardzo archaiczny jeżeli chodzi o włosy. Niby dodali clumping do formowania włosów w kosmyki ale wygląda to tak tragicznie że bez map nie podchodź. Niestety jak użyjesz mapy do kontroli długości włosów żeby zróżnicować końcówkę takiego kosmyka to wychodzi bug który polega na tym że pojawiają się proste włosy łączące koniec włosa z geometrią z której wyrasta. Widać to na trzecim i drugim obrazku, od końca na wysokości policzka i pod żuchwą aż po końcówki włosów lecą proste włosy które są bugiem. Ma to związek z metodą rysowania włosów przy renderowaniu v-rayem czyli mr primitives. Kiedyś pomagało zmniejszenie voxel resolution na 1 i bug znikał po to żeby za chwilę znowu się pojawić. Chłopaków z autodesk nie przechytrzysz ;)
gryzon Napisano 24 Marzec 2015 Napisano 24 Marzec 2015 Bardzo, bardzo ładne. Miło popatrzeć. Pozdrawiam
Luki Luki Napisano 24 Marzec 2015 Napisano 24 Marzec 2015 Mocny comeback. :) Lubię oglądać taki progres u ludzi. Wincyj! ;)
Tomala Napisano 31 Marzec 2015 Autor Napisano 31 Marzec 2015 Dzięki :) JoseConseco żadnych skanów nie używam :) Kolejny mocno niedokończony wipek. Więcej nie mam czasu ogarnąć na tą chwilę bo jak zwykle coś nieoczekiwanego wypadło. Pozdro.
Netrush Napisano 31 Marzec 2015 Napisano 31 Marzec 2015 Świetne prace, mam pytanie. Rzeźbisz z wcześniej przygotowanego basemesha czy zaczynasz od sfery ?
Tomala Napisano 31 Marzec 2015 Autor Napisano 31 Marzec 2015 Netrush, jak ma być tekstura to najczęściej z gotowej bazy.
Sebazx6r Napisano 1 Kwiecień 2015 Napisano 1 Kwiecień 2015 Z tego co wiem to Arnold to pod Maya ewentualnie pod XSI a kolega robi w maxie?
PLS Napisano 1 Kwiecień 2015 Napisano 1 Kwiecień 2015 Wow, świetne główki, ta ostatnia mój faworyt:) Faktycznie już długo nie widziałem tutaj Twoich prac, no ale teraz się pojawiłeś i soczyście wystrzelałeś nas po pysku;)
Pionier Napisano 3 Kwiecień 2015 Napisano 3 Kwiecień 2015 Maja charakter te glowki, bardzo dobra robota!
Tomala Napisano 10 Kwiecień 2015 Autor Napisano 10 Kwiecień 2015 Dzięki :) Taki trochę speed. Brat pozował. Pozdro.
Sebazx6r Napisano 16 Kwiecień 2015 Napisano 16 Kwiecień 2015 fajnie wyszlo. Troche zeber bym tam podszukal. Brat na zowody sie szykuje?Insulina xD? Ile zeszło na tego speeda?
Tomala Napisano 16 Kwiecień 2015 Autor Napisano 16 Kwiecień 2015 To speed sprzed roku, znalazłem na dysku właśnie bo rok temu brat startował w mistrzostwach polski i porównywałem jak się zmienił od tego czasu. Teraz też startuje w ten weekend na mp w Kielcach. Nie pamiętam ile na to zeszło ale chyba na dwa razy było robione bo pamiętam że ze trzy pozy robiłem. Zresztą nieważne to taki luźny speed. Co do żeber to za bardzo ich nie widać bo porywają je wyraźne mięśnie. Tu masz fotkę sprzed roku:
Sebazx6r Napisano 16 Kwiecień 2015 Napisano 16 Kwiecień 2015 No qrde i talia jest :)... No to co dzisiejsi PRO jak goryle.
biglebowsky Napisano 19 Kwiecień 2015 Napisano 19 Kwiecień 2015 Generalnie to modelik świetny i nie ma się czego czepiać ale za to już na tym poziomie to można chyba zauważać niuanse. Zęby chyba za nadto widoczne, a może w ogóle uśmiechu nie powinno być? takie szczerzenie zębów w trakcie biegania to chyba tylko w reklamach:) Poza - deltoidy na tej samej wysokości a przydało by siężeby przyczep prawego ramienia był trochę wyżej, by się lepiej czuło napięcie, bo teraz jest na pełnych relaksie kobitka, no i dłonie - palce, chyba dość nietypowe dla biegu, raczej albo się dłonie prostuje albo nawet trzyma piąstki zaciśnięte.
Tomala Napisano 19 Kwiecień 2015 Autor Napisano 19 Kwiecień 2015 Hej, dzięki :) ze wszystkim masz rację. Z tymi zębami to rzeczywiście mi teraz nie pasuje a zrobiłem tak przez to że na połowie refek z których korzystałem przy tym modeliku dziewczyny biegły z uśmiechem na twarzy. Generalnie to jak zwykle zabrakło spojrzenia świeżym okiem bo zacząłem to wczoraj i dzisiaj dokończyłem. Gdybym jeszcze kiedyś to ruszył to poprawię. Pozdro.
bolitic Napisano 23 Kwiecień 2015 Napisano 23 Kwiecień 2015 Ale zes mu movem nosa zlamal :D A model klasa.
Tomala Napisano 4 Styczeń 2016 Autor Napisano 4 Styczeń 2016 Hej, taki łepek zrobiony podczas przerwy świąteczno noworocznej wraz z próbnymi renderkami: Pozdrawiam.
gryzon Napisano 4 Styczeń 2016 Napisano 4 Styczeń 2016 Bardzo fajny, kawał dobrej roboty. Jedynie mógłbym się przyczepić do charakterystyki włosów, za intensywne dla mnie mikrofalowanie. Reszta na bardzo wysokim poziomie. Tak trzymaj, jak zwykle obserwuję i czekam na więcej. Pozdrawiam.
tr3buh Napisano 4 Styczeń 2016 Napisano 4 Styczeń 2016 model pierwsza klasa, długo nad nim siedziałeś? w czym renderowane?
Sebazx6r Napisano 4 Styczeń 2016 Napisano 4 Styczeń 2016 Bardzo dobre. Gratulacje i dzieki jest czym sie inspirowac.
Tomala Napisano 4 Styczeń 2016 Autor Napisano 4 Styczeń 2016 Hej, dzięki za komenty. gryzoń z włosami pełna zgoda, poszły chyba w dwóch poprawkach a jeszcze kilka by się zdało. tr3buh zacząłem w środę przed wigilią i pociągnąłem między świętami i sylwkiem i wczoraj do tego wróciłem i wyrenderowałem żeby nie wylądowało w szufladzie bez żadnego śladu. Rendery prosto z v-ray 2 bez żadnego postpro. Sebazx6r dzięki :)
gryzon Napisano 5 Styczeń 2016 Napisano 5 Styczeń 2016 Jeszcze jedno miałem napisać i zapomniałem. Pory w skórze, mam na myśli te generyczne (nie mylić ze zmarszczkami) dał bym głębsze w niektórych miejscach i nieco uwydatnił chrząstki w nosie, odrobinkę za gładki i poprawny jest teraz. Ale pierwsze wrażenie po oglądnięciu renderów bardzo pozytywne. Świetny poziom. btw. (ty chyba składałeś mi poprzedni komputer do rzeźbienia, jakoś tak mi się zapamiętało. Na forum podałeś specyfikację sprzętu do poskładania. Służył dobrze przez lata a ja podziękuję jeszcze raz :) )
Tomala Napisano 24 Styczeń 2016 Autor Napisano 24 Styczeń 2016 Hej, pogrzebałem trochę przy modelu który wrzucałem tu wcześniej na początkowym etapie prac. Nic szczególnego ale wrzucam żeby został po ty jakiś ślad bo niestety sporo prac skończyło w otchłani przez niedokończenie. Oświetlenie hdr'ka. Pozdrawiam.
natas Napisano 24 Styczeń 2016 Napisano 24 Styczeń 2016 Świetne prace a ta babka mnie zabiła. Jak robiłeś tekstury twarzy?
Tomala Napisano 25 Styczeń 2016 Autor Napisano 25 Styczeń 2016 Dzięki natas, textury robiłem tym całym fotoszopem :D Na serio to z fotek i ręcznie. Znajdujesz fotkę twarzy bez makijażu i cieniowania/reflexów z ciekawymi kolorami i albo próbkujesz kolory i malujesz bazowy kolor twarzy albo używasz kawałków zdjęcia do poskładania bazy textury. Później jakieś plami dla urozmaicenia, makijaż itp. Twarz robiłem na podstawie tej osoby:
gryzon Napisano 25 Styczeń 2016 Napisano 25 Styczeń 2016 Miód malina cud dziewczyna. Naprawdę wracam do tego wątku z wielką przyjemnością. Czekam na więcej jak zwykle.
Sebazx6r Napisano 25 Styczeń 2016 Napisano 25 Styczeń 2016 Ja jebie :)............... wiecej kroepk........ - - - Połączono posty - - - aa to zdjecie xD...
gryzon Napisano 26 Styczeń 2016 Napisano 26 Styczeń 2016 Oglądam jeszcze raz na świeżo. Model, tekstury i światło pięknie. Jedynie przyczepić bym mógł się do grubości włosów, zwłaszcza tych na głowie. Ale to taki szczegół który zawsze się uda szybko dopracować.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się