Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej, ostatnio mieliśmy okazje robic CG krowe do reklamy dla Platiga. Z czasem zrodził sie pomysl na taka krótke animacje i obrotówke.

 

Futrzeniem zajął się Grzegorz Jankowski, animował Bartosz Jerczyński na rigu Tomasza Kurgana, projekt nadzorował Konrad Kiełczykowski a ja bawilem sie shaderkami, swiatlem, troche teksturek i compositing tych dwoch shotow.

 

https://www.artstation.com/artwork/l68bJ

 

 

piotr-tatar-krowa-2k-0033.jpg?1465857628

 

 

 

piotr-tatar-krowa-close-comp-v001-0121.jpg?1465857643

 

piotr-tatar-krowa-close-comp-v001-0109.jpg?1465857639

 

 

piotr-tatar-krowa-close-comp-v001-0101.jpg?1465857635

 

 

piotr-tatar-krowa-close-comp-v001-0084.jpg?1465857631

 

piotr-tatar-krowa-close-comp-v001-0174.jpg?1465857619

 

piotr-tatar-krowa-close-comp-v001-0136.jpg?1465857616

  • Odpowiedzi 27
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Piękna krowa :D masz jakiś patent na włosy? modeluje właśnie tygrysa (jest w wątku WIP jakbyś chciał możesz zajrzeć) i potrzebuje zrobić włosy ale nie wiem czy hair and fur z 3ds maxa się nada.

Napisano

Rewelacja! Poziom realizmu miażdży :) i ta animacja. Aż mi się przypomniało jak za młodu jeździłem do babci na wieś gdzie krówki też tak strzygły uszami - dokładnie tak to wyglądało :D Podłączam się do pytania kolegi thecrev - jak zrobione zostały włosy?

Napisano

Futro robione w yetim, użyte 2 mapy na displacement (futro i luźne włoski), reszta atrybutów malowana w yetim na groomach. Czesane też na groomach. Partikle (muchy) w houdinim.

Napisano

ja też nie mam pytań...miazga. Animacja jak real, sierść/włoski jak real, światło obłędne, muchy oskar za rolę drugoplanową:) Front!

Napisano

fotoryl ! swietnie to wyglada, gratulacje ! te wszystkie fałdy skóry to na riggu czy jakies symulacje ? Grzegorz - mozesz opisać swoj workflow z tą warstwą displejsa dla futra w yetim ? :)

Napisano

Oprócz partikli i grzywki zero symulacji. Wszystko animowane na rigu Szampka (Tomasz Kurgan) ;). Z displacementem najtrudniej było zmatchować się futrem z displacem z arnolda (body). Reszta była już po stronie Bartka (ukłon za animacje) i Johnziego (uklon za "jaw drop" render)

Napisano

nooo Szampek - szacun ! mógłbys coś więcej napisać o tym riggu ? :)

zgrzewacz- dzięki za odpowiedź ... ale może podzieliłbyś się bardziej dokładnie tymi wartościami displejsa i różnic między arnoldowym a maykowym ? może jest jakiś sprytny przelicznik ? :)

JohnZi- też byśmy poprosili o jakieś info nt. świateł i shadrków arnoldowych :)

Napisano

Dzieki za pozytywny odzew:) Jesli chodzi o rendering to jako bazowy shader wlosow uzylem alhair, ale robilem akurat podobne testy na marschnerze i tez dawal rade. Przy krotkich wlosach zbytniej roznicy nie widzialem poza czasami ( na korzysc marschera) . Chodzilo bardziej o to zeby ujednolicic wszystkie uzyte shadery w scenie. Oswietlenie to prosta hdrka i sun plus jakies area lighty do blikow :) close up liczyl sie srednio troche ponad 3h na ramke, bez dofa ( dodany w poscie). Obrotowka z wszystkimi trawkami itp liczyla sie srednio z 4 h na ramke.

Napisano

Krowa jak żywa, futro bajka :) Równie realistycznie wygląda shader kałuży, wet mapy, wszystko na najwyższym poziomie. Ile milionów włosów/cząsteczek ma futro?




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności