JohnZi Napisano 14 Czerwiec 2016 Napisano 14 Czerwiec 2016 Hej, ostatnio mieliśmy okazje robic CG krowe do reklamy dla Platiga. Z czasem zrodził sie pomysl na taka krótke animacje i obrotówke. Futrzeniem zajął się Grzegorz Jankowski, animował Bartosz Jerczyński na rigu Tomasza Kurgana, projekt nadzorował Konrad Kiełczykowski a ja bawilem sie shaderkami, swiatlem, troche teksturek i compositing tych dwoch shotow. https://www.artstation.com/artwork/l68bJ
thecrev Napisano 15 Czerwiec 2016 Napisano 15 Czerwiec 2016 Piękna krowa :D masz jakiś patent na włosy? modeluje właśnie tygrysa (jest w wątku WIP jakbyś chciał możesz zajrzeć) i potrzebuje zrobić włosy ale nie wiem czy hair and fur z 3ds maxa się nada.
reminoir Napisano 15 Czerwiec 2016 Napisano 15 Czerwiec 2016 Rewelacja! Poziom realizmu miażdży :) i ta animacja. Aż mi się przypomniało jak za młodu jeździłem do babci na wieś gdzie krówki też tak strzygły uszami - dokładnie tak to wyglądało :D Podłączam się do pytania kolegi thecrev - jak zrobione zostały włosy?
blinq Napisano 15 Czerwiec 2016 Napisano 15 Czerwiec 2016 Śliczna krowa. Podłączam się pod pytanie o sierść :)
zgrzewacz Napisano 15 Czerwiec 2016 Napisano 15 Czerwiec 2016 Futro robione w yetim, użyte 2 mapy na displacement (futro i luźne włoski), reszta atrybutów malowana w yetim na groomach. Czesane też na groomach. Partikle (muchy) w houdinim.
Hris Napisano 15 Czerwiec 2016 Napisano 15 Czerwiec 2016 ja też nie mam pytań...miazga. Animacja jak real, sierść/włoski jak real, światło obłędne, muchy oskar za rolę drugoplanową:) Front!
Reynevan Napisano 15 Czerwiec 2016 Napisano 15 Czerwiec 2016 Świetna krowa, jedna z lepszych graficznych prac jakie ostatnio widziałem :P
Loozack Napisano 15 Czerwiec 2016 Napisano 15 Czerwiec 2016 Wow, to już jest ten poziom, przy którym nie da się odróżnić cg od fotki, mega robota. Pozdrawiam.
czaps Napisano 15 Czerwiec 2016 Napisano 15 Czerwiec 2016 Masakra ! aż się chce tylko po mleko wyjść do sklepu.. szacun !
jaras Napisano 15 Czerwiec 2016 Napisano 15 Czerwiec 2016 fotoryl ! swietnie to wyglada, gratulacje ! te wszystkie fałdy skóry to na riggu czy jakies symulacje ? Grzegorz - mozesz opisać swoj workflow z tą warstwą displejsa dla futra w yetim ? :)
zgrzewacz Napisano 15 Czerwiec 2016 Napisano 15 Czerwiec 2016 Oprócz partikli i grzywki zero symulacji. Wszystko animowane na rigu Szampka (Tomasz Kurgan) ;). Z displacementem najtrudniej było zmatchować się futrem z displacem z arnolda (body). Reszta była już po stronie Bartka (ukłon za animacje) i Johnziego (uklon za "jaw drop" render)
jaras Napisano 15 Czerwiec 2016 Napisano 15 Czerwiec 2016 nooo Szampek - szacun ! mógłbys coś więcej napisać o tym riggu ? :) zgrzewacz- dzięki za odpowiedź ... ale może podzieliłbyś się bardziej dokładnie tymi wartościami displejsa i różnic między arnoldowym a maykowym ? może jest jakiś sprytny przelicznik ? :) JohnZi- też byśmy poprosili o jakieś info nt. świateł i shadrków arnoldowych :)
JohnZi Napisano 16 Czerwiec 2016 Autor Napisano 16 Czerwiec 2016 Dzieki za pozytywny odzew:) Jesli chodzi o rendering to jako bazowy shader wlosow uzylem alhair, ale robilem akurat podobne testy na marschnerze i tez dawal rade. Przy krotkich wlosach zbytniej roznicy nie widzialem poza czasami ( na korzysc marschera) . Chodzilo bardziej o to zeby ujednolicic wszystkie uzyte shadery w scenie. Oswietlenie to prosta hdrka i sun plus jakies area lighty do blikow :) close up liczyl sie srednio troche ponad 3h na ramke, bez dofa ( dodany w poscie). Obrotowka z wszystkimi trawkami itp liczyla sie srednio z 4 h na ramke.
JohnZi Napisano 16 Czerwiec 2016 Autor Napisano 16 Czerwiec 2016 Na jakis i7, na xeonach szybciej. Juz dokladnie nie pamietam :)
artzgodka Napisano 16 Czerwiec 2016 Napisano 16 Czerwiec 2016 Na jakis i7, na xeonach szybciej. Juz dokladnie nie pamietam :) mega szybko
alex3d Napisano 3 Lipiec 2016 Napisano 3 Lipiec 2016 Krowa jak żywa, futro bajka :) Równie realistycznie wygląda shader kałuży, wet mapy, wszystko na najwyższym poziomie. Ile milionów włosów/cząsteczek ma futro?
piotrkujko Napisano 18 Lipiec 2016 Napisano 18 Lipiec 2016 Kapitalna praca, gratulację! Podpinam się do pytania, ile milionów włosów i jaki łączny czas renderu animacji ?
Rekomendowane odpowiedzi