Graft Napisano 15 Czerwiec 2017 Autor Napisano 15 Czerwiec 2017 Dawno nic ode mnie nie było. Dostałem pracę i ogarniam przeprowadzkę ;) Mały WIP Od dzisiaj 3D również będę wrzucał do tego wątku, aby mieć wszystko w jednym miejscu.
purin Napisano 15 Czerwiec 2017 Napisano 15 Czerwiec 2017 Gratulacje! :) A gdzie i jako kto? Pochwalisz sie nam? ;)
Graft Napisano 15 Czerwiec 2017 Autor Napisano 15 Czerwiec 2017 Gratulacje! :) A gdzie i jako kto? Pochwalisz sie nam? ;) Prime Bit studio w Rzeszowie. Na stanowisko grafik 2D/3D
BetiiX Napisano 16 Czerwiec 2017 Napisano 16 Czerwiec 2017 Gratulacje! Bezstresowej przeprowadzki i powodzenia zycze :)
userjs Napisano 18 Czerwiec 2017 Napisano 18 Czerwiec 2017 No i super xD Wydawało mi się, że łatwo dostać robotę mając takiego skila jak Ty, a tutaj trzeba się jednak nagimnastykować ;/
Graft Napisano 22 Czerwiec 2017 Autor Napisano 22 Czerwiec 2017 Jak się ustawia w Blenderze zoom kamery, aby był bardziej precyzyjny na bliskich odległościach ????
sicksicksick Napisano 23 Czerwiec 2017 Napisano 23 Czerwiec 2017 https://blendermarket.com/products/bpainter to testował ?. prawie niezłe ,jak wiekszosc addonów do blndka prawie heeh edit btw bardzo ładnie cieniowane te modele.
Graft Napisano 23 Czerwiec 2017 Autor Napisano 23 Czerwiec 2017 https://blendermarket.com/products/bpainter to testował ?. prawie niezłe ,jak wiekszosc addonów do blndka prawie heeh edit btw bardzo ładnie cieniowane te modele. Widziałem już ten addon. Generalnie chłopak robi fajne dodatki do blendera, Obecnie w blenderze najbardziej boli ta kamera która przybliża "skokowo" wiem, że na pewno da się to ustawić jakość, ale nie mogę znaleźć gdzie :/ na dużych odległościach to nie problem, ale jak rzeźbię, albo maluję detale na modelu to jest masakra. Jak ktoś, czuje się kompetentny to niech mi wytłumaczy(najlepiej jak dziecku) jak to ogarnąć.
sicksicksick Napisano 23 Czerwiec 2017 Napisano 23 Czerwiec 2017 (edytowane) no ja mam na to taki sposób narazie, żę ..mam osobne okno z kamerą[z zewnątrz] i osobne 'w kamerze' [kamera dodatkowa oczywiscie nie pisze o viewport cam]; przydaje sie tez skroot do funkcij 'view selected' i do center view to cursor' czasami odświeża to 'myslenie blendera ' , poza tym przydaje sie ustawic w ustawieniach interface'u na on /cursor depth/auto depth//zoom to mouse position i rotate around selection; tyle zzauważyłem ale niemaluje w blendku ani nie skulptuje hehe zapytam typa w robocie moze wie cos wiecej/ w ustawieniach interface masz też opcje [smooth view ] ale nie zgłebiałem problemu bardziej, tak żę powodzenia ;] edit: jak uzyważ wacoma to nie ma skoków ,przynajmniej u mnie ;d Edytowane 23 Czerwiec 2017 przez sicksicksick
Graft Napisano 23 Czerwiec 2017 Autor Napisano 23 Czerwiec 2017 Chyba ogarnąłem to w końcu. Bo jest dwa sposoby przybliżania za pomocą kółka myszy i trzeciego przycisku(też kółka u mnie) wycentrowałem widok na scenie i potem przybliżyłem za pomącą kółka. Jak miałem kamerę blisko obiektu zmieniłem sposób na 3 przycisk i mam taką precyzję o jaką mi chodziło. Normalnie można teraz pracować :D Aż wstyd się czasem pytać o takie proste rzeczy. - - - Połączono posty - - - A i co by tak pusto nie było. Nowy model zaczynam.
Graft Napisano 10 Lipiec 2017 Autor Napisano 10 Lipiec 2017 Wszyscy idą w miliony polygonow, a Ja jakoś znowu w odwrotną stronę
SebastianSz Napisano 10 Lipiec 2017 Napisano 10 Lipiec 2017 Ten low poly jest fajny, zajebisty jest też ten z Cthulhu! Powinieneś więcej takich robić. Nie wiem czy jest na to popyt, ale przynajmniej miło się ogląda :D
qnaman Napisano 11 Lipiec 2017 Napisano 11 Lipiec 2017 "Płynny zoom" ctrl + środkowy przycisk myszy/pokrętło + przesuw myszy.
Graft Napisano 11 Lipiec 2017 Autor Napisano 11 Lipiec 2017 "Płynny zoom" ctrl + środkowy przycisk myszy/pokrętło + przesuw myszy. Dzięki, już ogarnąłem ;)
genitalius Napisano 11 Lipiec 2017 Napisano 11 Lipiec 2017 naprawde ekstra teczka, jedna z bardziej pozytecznych jakie tu widzialem, mam nadzieje, ze zbeirzesz to wszystko do kupy i wydasz w formei albumu...to by bylo cos. Gratuluje nowej pracy chociaz nie bardzo siedze w temacie ale mam nadzieje,z e z gratulacjami nie na wyrost. pozdro
Graft Napisano 11 Lipiec 2017 Autor Napisano 11 Lipiec 2017 naprawde ekstra teczka, jedna z bardziej pozytecznych jakie tu widzialem, mam nadzieje, ze zbeirzesz to wszystko do kupy i wydasz w formei albumu...to by bylo cos. Gratuluje nowej pracy chociaz nie bardzo siedze w temacie ale mam nadzieje,z e z gratulacjami nie na wyrost. pozdro Dzięki za miłe słowa ;) a co do albumu to nie planuję. Raczej dalej będę tutaj wrzucał tylko ;)
michalo Napisano 12 Lipiec 2017 Napisano 12 Lipiec 2017 Ni ma czsu na album bo karciankę robi.. Prawda? (plz)
Graft Napisano 13 Lipiec 2017 Autor Napisano 13 Lipiec 2017 Ni ma czsu na album bo karciankę robi.. Prawda? (plz) Jak ktoś mechanikę gry zaplanuje to ja chętnie zilustruję ;) Oczywiście tylko żartuję :D teraz cały wolny czas na naukę oddelegowuje ps. nie czuje, że rymuje
SlawomirWolicki Napisano 17 Lipiec 2017 Napisano 17 Lipiec 2017 Fajne rzeczy, widać te modele dość przemyślenie pod względem technicznym całkiem, jak wrócę do 3D to muszę to u siebie lepiej dopracować. Szkice anatomii fajne, może trochę za mocno podkreślone te muły - tak jakby mega spięte były i nie jestem pewien, ale walor za mało zróżnicowany i światło zdaje się mieć taką samą siłę np. na dole jak i u góry? albo cień tak samo mocno na łydce jak na udzie? Ogólnie widać w twojej teczce co daje spokojne analityczne podejście, a i też masz wrażenie, że nauka 3D pomaga w 2D?
Graft Napisano 17 Lipiec 2017 Autor Napisano 17 Lipiec 2017 a i też masz wrażenie, że nauka 3D pomaga w 2D? Zdecydowanie. Dużo łatwiej ogarnąć anatomię jak się uczy w 3d niż 2d. Co do cieniowania tych nóg to zgadzam się z tobą, z "fizycznego" punktu widzenia nie jest ono poprawne. Na ten etap przyjdzie jeszcze czas ;)
genitalius Napisano 17 Lipiec 2017 Napisano 17 Lipiec 2017 kosciotrupka sam robiles? czy model sciagniety
Graft Napisano 18 Lipiec 2017 Autor Napisano 18 Lipiec 2017 kosciotrupka sam robiles? czy model sciagniety Sam go modelowałem. W ramach studium kobiecej anatomii. Teraz przechodzę do fazy rzeźbienia detalu i teksturowania. Na koniec planuję jeszcze mięśnie zrobić i skórkę. Wszystko będzie w pbr.
Graft Napisano 25 Lipiec 2017 Autor Napisano 25 Lipiec 2017 W końcu udało mi się dojechać z tą niewiastą do mety :) Wszystko hand painted oczywiście ;) Jak chcecie ocenić w 3d to wbijać na mój sketchfab >> https://skfb.ly/6sCYP >> https://skfb.ly/6sCZn
JonJoan Napisano 25 Lipiec 2017 Napisano 25 Lipiec 2017 No nic. Po prostu miazga. Chyba najlepsze ekorsze jakie w sieci do tej pory znalazłem. Nie planujesz przypadkiem muskulatury zwierząt?
genitalius Napisano 25 Lipiec 2017 Napisano 25 Lipiec 2017 dzialanie jakie podejmujesz w ramach studiowania anatomii to juz istny gwalt w ?pozytywnym? znaczeniu tego slowa (chociaz takiego nie ma)haha, naprawde super cwiczenie, aczkolwiek zastanawia mnie ile w tym tak naprawde jest pozytecznego a ile zbednego, czy faktycznie taka fragmentacja calosci i nazywanie tego jest Ci do czegos przydatna? Przepytujac Cie z tego jak z tablcizki mnozenia moge sie spodziewac 50%poprawnych odpowiedzi? Czy cos Ci w glowie zostaje po tym, czy robisz to dla samego robienia. Tak pytam z ciekawosci, bo zwykle otwieram ksiazke z takimi obrazkami jesli potrzebuje, niezaleznie od okolicznosci w ktorych bym sie znajdowal. Czy moze pracujesz w atmosferze gdzie korzystanie ze sciagawek jest niemile widziane. Pytam bom ciekaw, na swojej drodze poszukiwan nigdy nawet nie zblizylem sie do takiego stopnia drazenia tematu.
JoseConseco Napisano 25 Lipiec 2017 Napisano 25 Lipiec 2017 Fajne ćwiczenie. Sam się nigdy nie mogłem zmusić do czegoś takiego. Wydaje mi się jednak, że nogi mają kilka błędów (albo moja książka do anatomii jest błędna :D). Vastul lateralis- powinien łączyć się do wystającej części kości uda (greater trochanger). U ciebie nieco niepotrzebnie pociągnąłeś go za wysoko przez co wygląda jak by był za długi. Tensor facia late - mógłby schodzić bardziej w dół ale w sumie różnie to bywa Rectus femoris - mam wrażenie, że jego górna część ucieka za bardzo w bok. Powinien się łączyć do bodajrze anterior inferior iliac spine, który jest przesunięty bardziej do środka w stosunku do anterior superior iliac spine. Flexor digitoriom longsu - wydaj mi się, zę jest widoczny dopiero spod soleusa. Czyli na z przodu widzimy głównie soleusa i na dole dopiero pojawia się FDL Pozdro
Graft Napisano 25 Lipiec 2017 Autor Napisano 25 Lipiec 2017 dzialanie jakie podejmujesz w ramach studiowania anatomii to juz istny gwalt w ?pozytywnym? znaczeniu tego slowa (chociaz takiego nie ma)haha, naprawde super cwiczenie, aczkolwiek zastanawia mnie ile w tym tak naprawde jest pozytecznego a ile zbednego, czy faktycznie taka fragmentacja calosci i nazywanie tego jest Ci do czegos przydatna? Przepytujac Cie z tego jak z tablcizki mnozenia moge sie spodziewac 50%poprawnych odpowiedzi? Czy cos Ci w glowie zostaje po tym, czy robisz to dla samego robienia. Tak pytam z ciekawosci, bo zwykle otwieram ksiazke z takimi obrazkami jesli potrzebuje, niezaleznie od okolicznosci w ktorych bym sie znajdowal. Czy moze pracujesz w atmosferze gdzie korzystanie ze sciagawek jest niemile widziane. Pytam bom ciekaw, na swojej drodze poszukiwan nigdy nawet nie zblizylem sie do takiego stopnia drazenia tematu. Ja też otwieram książkę jak potrzebuję ;) Jeszcze daleko mi do eksperta w dziedzinie anatomii, ale każde kolejne ćwiczenie(takie jak to powyżej) pozwala mi zapamiętać coś nowego i coraz mniej zaglądać do tej książki. Ja osobiście należę do grupy ludzi która musi (niestety) wiele razy coś powtarzać, aby faktycznie to zrozumieć i tym samym zapamiętać. P.S Ja wszystko za bardzo analizuję ;) Taka natura.
Graft Napisano 25 Lipiec 2017 Autor Napisano 25 Lipiec 2017 @JoseConseco Dzięki za uwagi. Cenne wskazówki ;) Postaram ogarnąć te partie ponownie
Graft Napisano 26 Lipiec 2017 Autor Napisano 26 Lipiec 2017 Zaczynam kolejny model "dziabać" Tym razem bardziej for fun ;)
Graft Napisano 30 Lipiec 2017 Autor Napisano 30 Lipiec 2017 Zainspirowany polskimi planami podboju kosmosu
Pawelkos Napisano 31 Lipiec 2017 Napisano 31 Lipiec 2017 Haha bardzo rozbawil mnie ten koncept, szczegolnie reklamowka z biedry :D
Graft Napisano 1 Sierpień 2017 Autor Napisano 1 Sierpień 2017 Skuńczone sketchfab>> https://skfb.ly/6sJDt
michalo Napisano 1 Sierpień 2017 Napisano 1 Sierpień 2017 Dla mnie bomba. Świetnie łączysz umiejętności 2d i 3d. Fajnei to by w grze wyglądało.
Graft Napisano 4 Sierpień 2017 Autor Napisano 4 Sierpień 2017 Zaczynam zabawę w "tiszert dizajn" Ostrzegam będzie dziwnie :D
rymin Napisano 7 Sierpień 2017 Napisano 7 Sierpień 2017 Te illumicati mi bardziej podchodzą jako design. Myślę, że na t-shircie by wyglądały naprawdę dobrze!
olaf Napisano 7 Sierpień 2017 Napisano 7 Sierpień 2017 obie bardzo fajne ale chciałem pogratulowac Venoma, swietne wykonanie i polaczenie stylu.
Ania Napisano 8 Sierpień 2017 Napisano 8 Sierpień 2017 Koszulka ilumicati wywoła uśmiech i pozytywne emocje. Też bym ją nosiła. Poe jakoś nie pasuje na koszulkę, może by się nadawał na mural albo coś tego typu.
olaf Napisano 8 Sierpień 2017 Napisano 8 Sierpień 2017 zgadzam sie, na koszulke Poe nie za bardzo ale na poranny kubek z kawa jak najbardziej ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się