Napisano 14 Wrzesień 20168 l Hej! Wrzucam wreszcie czołg do ukończonych, choć "wip" trwał nieco krócej niż w przypadku T-55 :) Pragnę też podziękować wszystkim za udział w Wipie: http://max3d.pl/forum/threads/99357-Czołg-ciężki-IS-2-1944 Softy: Blender (modelowanie, retopo), Zbrush (detale, spawy itp.), Substance Painter (teksturowanie i bake map), Unreal Engine 4 (renderowanie większości ujęć i animacja) ArtStation: https://www.artstation.com/artwork/Lg01w Animacja: Rendery z Cycles: Rendery z UE4: Pozdrawiam! Edytowane 15 Wrzesień 20168 l przez McGavish
Napisano 14 Wrzesień 20168 l Autor Dziękuję 2013, keajra i medwed! Moje zdanie znasz :) Co w planach ? Na razie zrobię sobie przerwę, a później się zobaczy. Mam kilka fajnych pomysłów jeszcze, więc pewnie niedługo coś się pojawi :)
Napisano 15 Wrzesień 20168 l A ja musze pochwalić za coś zupełnie innego nie za prace za model. tylko za to że naprawdę się stara. pyta.. wiele na privie. co by mozna poprawić o wskazówki i daje mu się te rady, wskazówki i serio ich słucha! i zostają one wdrażane. I oto są efekty! tak trzymaj :D Czekam na kolejny project na privie do nadzoru :D
Napisano 16 Wrzesień 20168 l Autor Dzięki wszystkim i za fronta! Maciek, z tego co pamiętam, to tylko kontrast i kadry renderów Ci nie pasowały, no i to poprawiłem :p Ale tak już na serio, to dzięki za pomoc :) Edytowane 16 Wrzesień 20168 l przez McGavish
Napisano 16 Wrzesień 20168 l Hahahahahah x 2 McGavish model na pełnym propsie. Teksturki miodzio, shadery miodzio. Ja tylko powiem tyle ze animki sie staraj krótsze robić. Bo 8 czy tam 10 minut to zdecydowanie za dużo.Mało osób bedzie chciało zobaczyć całość. Lepiej jakbyś pociął na szybsze ujecia i spakował to do 2-3 minut. Ja osobiscie przeskakiwałem ;) Graty
Napisano 16 Wrzesień 20168 l Autor @Karkosik: Dzięki! Co do filmu się zgadzam z Tobą, chciałem pokazać jak najwięcej i całość wyszła trochę przydługa. Na przyszłość będę pamiętał :)
Napisano 16 Wrzesień 20168 l Dzięki wszystkim i za fronta! Maciek, z tego co pamiętam, to tylko kontrast i kadry renderów Ci nie pasowały, no i to poprawiłem :p Ale tak już na serio, to dzięki za pomoc :) A taką piękna bajkę napisałem!
Napisano 17 Wrzesień 20168 l Autor Udało mi się dostać do galerii 3DTotal, zapraszam do głosowania :) http://www.3dtotal.com/galleries/image/Scenes/7749-is-2-1944-heavy-tank-by-piotr-bieryt-blender-mcgavish-scene
Napisano 17 Wrzesień 20168 l is wymiata :P Ps popracuj nad ustawieniami światła w animacji by podkręcić realizm :P
Napisano 17 Wrzesień 20168 l Autor is wymiata :P Ps popracuj nad ustawieniami światła w animacji by podkręcić realizm :P Dzięki! Próbowałem już chyba wszystkiego i wygląda na to, że UE4 ma swoje ograniczenia dla animowanych obiektów.
Napisano 19 Październik 20168 l Autor Dziękuję Panowie! Taki tam wywiad dla 3DTotal związany jeszcze z tym i poprzednimi projektami: http://www.3dtotal.com/interview/893-piotr-bieryt-3d-artist-interview-by-3dtotal-staff-bieryt#.WAePSh6LIsk.facebook :)
Napisano 19 Październik 20168 l 19 lat :D bedzie z Ciebie kozak (ale chyba juz jestes) jak nie zwolnisz progresu.