Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć!

 

Ostatnio niefortunnie 2 lata pracy spędziłem nad projektami, które zostały wstrzymane. Więc nie bardzo było co pokazać, ale znalazłem trochę czas na prywatną prackę.

 

Starcraft. Połączenie protosskiego zealota z technologią terran. Model HP, bez textur.

 

Fire_Beuty_01_LR.jpg

Fire_Clay_01_LR.jpg

Fire_Clay_02_LR.jpg

Fire_Clay_Dof_01_LR.jpg

Fire_Clay_Dof_02_LR.jpg

Fire_Clay_Dof_03_LR.jpg

Edytowane przez F/X

  • Odpowiedzi 22
  • Wyświetleń 6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Co ja widzę 0_0 Ile czasu pieściłeś ten model ?

Gratuluję efektu końcowego

Napisano

genialne. swoja droga taki miks bylby czyms ciekawym w Starcrafcie

Napisano

Super model, bardzo dobra post produkcja. Nawet brak pozy idealnie pasuje :P

 

Gratulacje.

Napisano
  • Autor

Dzięki za komenty :D

 

Tak po godzinach, z przerwami wyszło koło 2 miesięcy. Jakby zliczyć pełen etat to koło 3 tygodni.

Na zachód się zdecydowanie nie wybieram. Siedzę we Wrocławiu i jest mi tu bardzo dobrze :D

Napisano

@F/X mała prośba :) Zaktualizowałbyś w wolnej chwili jpgi w swojej teczce? Część niestety nie działa, a bardzo chętnie zobaczyłbym Twój progress w skillu :) Pozdrawiam!

Napisano

Graficznie miód i orzeszki, ale co w nim takiego Terranskiego? Jako fajnboj SC jakos nie widze tutaj tej Terranskiej technologi.

Napisano
  • Autor

Dzięki za miłe słowa.

 

Terrana miało byc widać w technologii ( szkielet hydrauliczny, śruby,przewody, części typowo ludzkie),

materiałach (plastiki, metal, guma) i proporcjach. Dalej musiałbyć widoczny wyraźnie w tym zealot protosski, ale z tego co widze po komentarzach to mogłem trochę bardziej zbalansować go w stronę terrana.

Napisano
Dzięki za miłe słowa.

 

Terrana miało byc widać w technologii ( szkielet hydrauliczny, śruby,przewody, części typowo ludzkie),

materiałach (plastiki, metal, guma) i proporcjach. Dalej musiałbyś widoczny wyraźnie w tym zealot protosski, ale z tego co widzę po komentarzach to mogłem trochę bardziej balansować go w stronę terrana.

praca genialna szczególnie te szpony mi się podobają. Co do połączenia ludzkiej technologi z protowską to balans jest ok jedyne co bym zrobił żeby było bardziej ludzi widać to w miejscach gdzie jest ta technologia bardziej bym ja odciąć od protowskiej materiałowo i kolorystycznie no i ludzka technologie bym nie robił taka lśniąca dałbym więcej rdzy zadrapań wgnieceń i gdzieniegdzie smaru na ludzkiej technologi już sam ten zabiek mugłby ładnie odciąć te 2 technologie i pokazać między nimi różnice.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności