hkropinski Napisano 25 Maj 2006 Napisano 25 Maj 2006 heh... wspaniale... drzewka są robione scatterem? pozdr
Szymeq Napisano 27 Maj 2006 Napisano 27 Maj 2006 :) dawaj dawaj;P (pamietaj t-rex go zje:P ) teraz masz necika to licze na czestsze updaty:)
Pionier Napisano 27 Maj 2006 Autor Napisano 27 Maj 2006 zgadza sie, mam juz neta w domku wiec moge odpowiadac na posty. wspomnieliscie ze z blotnikami cos nie tak, wrzucam wiec refke z ktorej robilem wgniecenia na blotnikach: widze trzy rozwiazania: - zle powyginalem blache - grubosc jest nie taka jak byc powinna - wygladzanie jest zle przez co nie wyglada to jak metal razem cos wymyslimy :)
Hynol Napisano 27 Maj 2006 Napisano 27 Maj 2006 Modele czasami niestety nie są dobrymi referkami. Czasem modelarza nieco za bardzo ponosi ;). Grubość blachy moim zdaniem jest bardzo ważna.
kliment woroszyłow Napisano 27 Maj 2006 Napisano 27 Maj 2006 Dokładnie jak Hynol powiedział....modele jako refi ksztrałtu detalu sa dobre pod warunkiem ze modelarz nie przesadzi.....poszperaj Piotrus po zdjęciach orginalnych pojazdów z lat wojny i juz ...:)
Koniu_PL Napisano 27 Maj 2006 Napisano 27 Maj 2006 Po prostu mi szczęka opadła... O_o Piknie!!! A co to dopiero będzie z teksturami... Powodzenia przy teksturowaniu ;) 3maj się.
Gość Marioza Napisano 28 Maj 2006 Napisano 28 Maj 2006 no normalny hi end, wypas na maxa, ale co więcej mozna dodać : )
Por@szek Napisano 30 Maj 2006 Napisano 30 Maj 2006 Respect Pionier. Nieczytalem calego watku bo ... troche tego sie nazbieralo od zeszlego roku, ale trawe scatterem poleciales?
Pionier Napisano 30 Maj 2006 Autor Napisano 30 Maj 2006 hej ludziska :) osobiscie jestem zdania ze ludzie robiacy dioramy/modele plastikowe, kartonowe czy inne takie za wzor biora sobie prawdziwe zdjecia danego obiektu a co za tym idzie - sa to kopie czegos co bylo naprawde... i zdania nie ziemnie :) co robie teraz? powoli zabieram sie do modelowania otoczenia, pare testow sie wyrenderowalo ale nic konkretnego wiec updatu na razie nie ma, co do trawy/gleby - jest bo jest, wole tak przedstawic model niz na zwyklym szarym planie :D, no ale ... trawka to VrayFur ot wrzucam podglad z viewportu na fragment zimmeritu i jakis... nawet nie oficjany test, raczcej jakas stara zabawa, chcialem sprawdzic jak model wyglada majac jakas texture :) pozdrawiam !
mrkrzysiek Napisano 30 Maj 2006 Napisano 30 Maj 2006 zimmerit wiadomo super no i przy tych texturkach już ta blacha nie wygląda tak źle czekam na więcej :)
swera Napisano 30 Maj 2006 Napisano 30 Maj 2006 Cud,miód i malina. Nic ująć ,nic doadać :) Mi sie podoba bardzo.
Pionier Napisano 4 Czerwiec 2006 Autor Napisano 4 Czerwiec 2006 jako ze mam szczescie posiadac pelna wersje programu Archipelis Designer http://archipelis.dnsalias.com/~archipel/index.html podrzucam tescik... a raczej nocne byle co wprawke :) dobrej nocy :)
mrkrzysiek Napisano 4 Czerwiec 2006 Napisano 4 Czerwiec 2006 ooo no piękny ten żołnierzyk fajnie się komponuje z czołgiem no ale czekam na więcej bo apetyt rośnie w miarę oglądania i kolejnych updeitów;)
Hynol Napisano 4 Czerwiec 2006 Napisano 4 Czerwiec 2006 A co spadochroniarz robi z tygryskiem? ;). Mam wrażenie że jakby mu troche wisi ta bluza za bardzo na klacie. I co to za giwera?
Matys Napisano 5 Czerwiec 2006 Napisano 5 Czerwiec 2006 witaj nie pisalem wczesniej zadnego posta w tym watku bo nie jstem fanem czlgow czy samochodow ale widze ze to cos wiecej niz tylko model czolgu. co do ostatniego updata to jak sie przyjzec temu kolesiowi to cos z nim jeste nie tak. nie zrozum mnie zle komponuje sie w scenke swietnie ale z tego co wczesniej widzialem to masz tam tez czolgiste calego w 3d, raz ze te 2 postacie moga sie grysc a dwa ze ta scenka opiera sie na swietnych detalach co przykuwa oko natychmiast a co za tym idzie kazde niedoskonalosci na takim tle zostana odrazu wychwycone. tak mi sie przynajmniej wydaje co nie znaczy ze cokolwiek z tego co napisalem ma jakikolwiek ses i moze byc brane pod uwage ... tak se gadam zeby ukryc zazdrosc ;P
Kazan_HB Napisano 5 Czerwiec 2006 Napisano 5 Czerwiec 2006 moim zdaniem nie widac ze spadochroniarz jest 2D, swietnie pasuje do czolgu. Tzn widac po nim ze cos sie dzieje w scenie. Jest ostrozny rozglada sie czy nie ma gdzies ukrytego stanowiska Piata czy cos :D to taki ochroniarz czolgu. Swietna robota! edit: A on nie jest czasem w 3D???
Hynol Napisano 5 Czerwiec 2006 Napisano 5 Czerwiec 2006 Piatem to mogli co najwyżej próbować zeskrobać zimmerit z kingtigera ;)
chveti Napisano 5 Czerwiec 2006 Napisano 5 Czerwiec 2006 A on nie jest czasem w 3D??? ee...a link do programu po co dawał ;] Piotrek , jest super.Masz renderfarme a renderki dajesz takie malutkie. Wstydziłbyś się ;) Pozdrawiam.
Kazan_HB Napisano 5 Czerwiec 2006 Napisano 5 Czerwiec 2006 Piatem to mogli co najwyżej próbować zeskrobać zimmerit z kingtigera ;) no mogl ustrzelic z piata tego kolesia w wiezyce ;) (a tak serio z bliskiej odleglosci piat i bazooka byly grozne) link jest(obejrzalem) dlatego nie wiem kto tam bredzil ze to 2d
Pionier Napisano 15 Czerwiec 2006 Autor Napisano 15 Czerwiec 2006 walcze z otoczeniem i cos tam wydlubalem na poczatek, ten jankes robi raczej po to zeby proporcje zlapac, pozniej jakiegos niemca wstawie :D hm mialem spore problemy z wystartowaniem modelowania samej sceny, moze teraz jakos z gorki pojdzie... stary render testowy z jankesem do wgladu: dobranoc :) Pionier
Darmo Napisano 15 Czerwiec 2006 Napisano 15 Czerwiec 2006 render testowy z jankesem jest super :) Co tu dużo pisać, mi się podoba.
mrkrzysiek Napisano 16 Czerwiec 2006 Napisano 16 Czerwiec 2006 no bardzo ładny fajnie to wygląda otoczenie ciekawie się zapowiada
SZAMPEK Napisano 16 Czerwiec 2006 Napisano 16 Czerwiec 2006 heyah. Czym trawka? Scatter? pozdro. ps. ładnie idzie :)
wesoledi Napisano 16 Czerwiec 2006 Napisano 16 Czerwiec 2006 Ladne ladne... czekam na wiecej, bo jakna razie wyglada dobrze, dobrze sie zapowiada..
Pionier Napisano 18 Czerwiec 2006 Autor Napisano 18 Czerwiec 2006 otoczenie dalej wip, podoba sie ujecie :)?
RA Napisano 18 Czerwiec 2006 Napisano 18 Czerwiec 2006 Osobiście dodałbym trochę więcej nieba i byłoby git. :) Super modele. pozdrawiam
nielot007 Napisano 18 Czerwiec 2006 Napisano 18 Czerwiec 2006 o fak gdzie moja szczenka :( moglbys dodac jeszcze jakiegos niemca czychajacego za murkiem :D i wycelowana lufa czolgu w niego hehe :D pzodro
eco Napisano 18 Czerwiec 2006 Napisano 18 Czerwiec 2006 ...hmmm nielot007 to ciekawe co piszesz, zwazywszy ze czolg i jego dowodca tez wygladaja na "niemcow" ;) chyba ze to ma byc jakas alternatywna (np. giertychowska) wersja historii ;)
makbol Napisano 18 Czerwiec 2006 Napisano 18 Czerwiec 2006 piekny model. Tylko czekac na teksturki... P.S Jaki masz komputer ? (Taka scena musi wazyc troche poly ;) )
mrkrzysiek Napisano 19 Czerwiec 2006 Napisano 19 Czerwiec 2006 tak jest bardo ładnie możesz jeszcze zobaczyć jak biedzie wyglądać z lufa skierowana w stronę kamery
jaras Napisano 19 Czerwiec 2006 Napisano 19 Czerwiec 2006 podoba mi się to że wkładasz dużo pracy w otoczenie. Scenka zyskuje przez to dużo. Szykuje się niezły cukiereczek :)
JohnZi Napisano 19 Czerwiec 2006 Napisano 19 Czerwiec 2006 co znow golden gallery?:D hehe wypas jak dla mnie;]
sysol Napisano 19 Czerwiec 2006 Napisano 19 Czerwiec 2006 tylko gąsienice troszke uciołes za wcześnie :] po za tym SUPER !!:]
'Fox' Napisano 19 Czerwiec 2006 Napisano 19 Czerwiec 2006 wow ! eeee... ten... no... nie wiem co powiedziec :)
blood_brother Napisano 19 Czerwiec 2006 Napisano 19 Czerwiec 2006 Ziemia moglaby byc bardziej nierowna/zniszczona. No i partyzantka mu chyba kawal gasienicy ukradla:> Czekam na teskturki:)
Pionier Napisano 20 Czerwiec 2006 Autor Napisano 20 Czerwiec 2006 Osobiście dodałbym trochę więcej nieba i byłoby git. :) oryginal mial wiecej nieba ale skadrowalem, ew pozniejszy update dam z wieksza gora i zobaczymy jak bedzie wygladac. moglbys dodac jeszcze jakiegos niemca czychajacego za murkiem :D i wycelowana lufa czolgu w niego hehe :D hehe, he ... :D P.S Jaki masz komputer ? (Taka scena musi wazyc troche poly ;) ) pracuje przy tym projekcie w domu, AMD Athlon XP 2800+ 2GHz 1GB RAM , GF 6200. Render raczej na renderfarmie w pracy. Słodkie ;) :* tak jest bardo ładnie możesz jeszcze zobaczyć jak biedzie wyglądać z lufa skierowana w stronę kamery probowalem, osobiscie uwazam ze wyszlo malo ciekawie wiec nawet nie bede wrzucal tego na forum :) jarek, dzieki :) johnZi, szczerze tak miedzy nami (tylko nikomu nie mow dalej) ... frontpage na CGtalku to cel numer 1, tylko cicho... hehe :D sysol, spoko beda cale gasiorki. Tutaj chodzilo o kompozycjie raczej :P fox i blood dzieki :) do nastepnego updatu Panowie Pionier.
Matys Napisano 20 Czerwiec 2006 Napisano 20 Czerwiec 2006 ... frontpage na CGtalku to cel numer 1, tylko cicho... hehe . naprawde Ci tego zycze im wiecej polakow na front page tym lepiej ;) aczkolwiek zastanawiam sie jakie realne masz na to sznse? odemnie masz napewno 5stars :P
hcpiter Napisano 21 Czerwiec 2006 Napisano 21 Czerwiec 2006 Kurde tu nie ma co komentować scena jak i sam model jest przepiękna ! Naprawde szczena opada jak sie ogląda takie renderki ! Mysle ze na CG talk bedziesz miał fronta :D Czego szczerze ci życze ! A co do kompozycji sceny to moze niech czołg troszke przesunie sie do przodu, poniewaz fajny model powinien byc na przodzie, a no i widze ze droga strona nie ma gąsienic do konca ;) No scena naprawde bedzie wymiatała jak bedzie w wersji finalnej ! P.S. Dodaj jakąs kupke gruzu bo fajnie ci wychodzi np tam za murem, bedzie jeszcze bardziej ciekawie. [+] Odemnie na CG Talk masz 5 gwiazdek zamowionych :D Pozdrawiam i Powodzenia !
KoMic Napisano 21 Czerwiec 2006 Napisano 21 Czerwiec 2006 Witam masta, hehe ladnie, choc mi cos tu nie pasi, nie wiem co, ale narazie kadr jest troche za bardzo przytlaczajacy, moze daj jakis kawalek 2 planu bo narazie nie ma czym oddychac, Jesli chodzi o skasowany domek to ambitnie, hehe nawet bardzo niemoge sie doczekac az zobacze ostateczna wersje, ja jeszcze wywalil bym sciane prosto na kamere aby mozna bylo zobaczyc co mieszkancy jedni na sniadanie, hehe, pozdrawiam
kannu Napisano 21 Czerwiec 2006 Napisano 21 Czerwiec 2006 serwus :) No dajesz rade :) Bardzo fajnie wygladaja te elementy displejsowe - robią świetne wrazenie. Całość super - aż sie prosi o poruszneie tym w animacji - ale to by było dodatkowo pewnie z pół roku :) pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Pionier Napisano 22 Czerwiec 2006 Autor Napisano 22 Czerwiec 2006 Bardzo fajnie wygladaja te elementy displejsowe - robią świetne wrazenie. moze zle zrozumialem, na wszelki wypadek napisze ze tutaj nie ma map disp i bump na razie :) chyba ze chodzilo o cos innego :)
ArTooRo Napisano 22 Czerwiec 2006 Napisano 22 Czerwiec 2006 Nie wiem co napisać, bo trudno się nie zgodzić z tą falą pozytywnych opinii, toteż oczywiście dołączam się do fali :D Jestem ciekaw jak Ci wyjdą tekstury - mapowanie tej sceny to będzie raczej niezapomniane przeżycie :) Życzę powodzenia!
Pinki Napisano 22 Czerwiec 2006 Napisano 22 Czerwiec 2006 w tym tescie kompozycji numer 1 masz fajny kadr.. jak bylem malutki i ogladalem filmy wojenne to jakos zawsze mialem stracha widzac niemieckie Tygrysy.. Mimo, iz podroslem to uwazam, ze Twoj sieje niezla groze.. :D Czekam na texturki ;] Pozdro.
polka dot Napisano 22 Czerwiec 2006 Napisano 22 Czerwiec 2006 imho za ciasny kadr.. i czy nie mozna poswiecic 100 poly dodatkowo na kolo od wozu? modele piekne, norma :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się