Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 445
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zgadza sie, mam juz neta w domku wiec moge odpowiadac na posty.

 

wspomnieliscie ze z blotnikami cos nie tak, wrzucam wiec refke z ktorej robilem wgniecenia na blotnikach:

 

110221_0.jpg

 

widze trzy rozwiazania:

- zle powyginalem blache

- grubosc jest nie taka jak byc powinna

- wygladzanie jest zle przez co nie wyglada to jak metal

 

razem cos wymyslimy :)

Napisano

Modele czasami niestety nie są dobrymi referkami. Czasem modelarza nieco za bardzo ponosi ;). Grubość blachy moim zdaniem jest bardzo ważna.

Gość Marioza
Napisano

no normalny hi end, wypas na maxa, ale co więcej mozna dodać : )

Napisano

hej ludziska :)

 

osobiscie jestem zdania ze ludzie robiacy dioramy/modele plastikowe, kartonowe czy inne takie za wzor biora sobie prawdziwe zdjecia danego obiektu a co za tym idzie - sa to kopie czegos co bylo naprawde...

 

i zdania nie ziemnie :)

 

co robie teraz?

powoli zabieram sie do modelowania otoczenia, pare testow sie wyrenderowalo ale nic konkretnego wiec updatu na razie nie ma,

 

co do trawy/gleby - jest bo jest, wole tak przedstawic model niz na zwyklym szarym planie :D, no ale ... trawka to VrayFur

 

ot wrzucam podglad z viewportu na fragment zimmeritu i jakis... nawet nie oficjany test, raczcej jakas stara zabawa, chcialem sprawdzic jak model wyglada majac jakas texture :)

 

pozdrawiam !

Napisano

witaj

nie pisalem wczesniej zadnego posta w tym watku bo nie jstem fanem czlgow czy samochodow ale widze ze to cos wiecej niz tylko model czolgu. co do ostatniego updata to jak sie przyjzec temu kolesiowi to cos z nim jeste nie tak. nie zrozum mnie zle komponuje sie w scenke swietnie ale z tego co wczesniej widzialem to masz tam tez czolgiste calego w 3d, raz ze te 2 postacie moga sie grysc a dwa ze ta scenka opiera sie na swietnych detalach co przykuwa oko natychmiast a co za tym idzie kazde niedoskonalosci na takim tle zostana odrazu wychwycone. tak mi sie przynajmniej wydaje co nie znaczy ze cokolwiek z tego co napisalem ma jakikolwiek ses i moze byc brane pod uwage ... tak se gadam zeby ukryc zazdrosc ;P

Napisano

moim zdaniem nie widac ze spadochroniarz jest 2D,

swietnie pasuje do czolgu. Tzn widac po nim ze cos sie dzieje w scenie. Jest ostrozny rozglada sie czy nie ma gdzies ukrytego stanowiska Piata czy cos :D

to taki ochroniarz czolgu. Swietna robota!

 

edit: A on nie jest czasem w 3D???

Napisano
A on nie jest czasem w 3D???

ee...a link do programu po co dawał ;]

 

Piotrek , jest super.Masz renderfarme a renderki dajesz takie malutkie. Wstydziłbyś się ;)

 

Pozdrawiam.

Napisano
Piatem to mogli co najwyżej próbować zeskrobać zimmerit z kingtigera ;)

 

 

 

no mogl ustrzelic z piata tego kolesia w wiezyce ;)

(a tak serio z bliskiej odleglosci piat i bazooka byly grozne)

 

 

 

link jest(obejrzalem) dlatego nie wiem kto tam bredzil ze to 2d

Napisano

walcze z otoczeniem i cos tam wydlubalem na poczatek, ten jankes robi raczej po to zeby proporcje zlapac, pozniej jakiegos niemca wstawie :D

 

hm mialem spore problemy z wystartowaniem modelowania samej sceny, moze teraz jakos z gorki pojdzie...

 

111121_1.jpg

111121_0.jpg

 

stary render testowy z jankesem do wgladu:

110636_2.jpg

 

dobranoc :)

Pionier

Napisano

...hmmm nielot007 to ciekawe co piszesz, zwazywszy ze czolg i jego dowodca tez wygladaja na "niemcow" ;) chyba ze to ma byc jakas alternatywna (np. giertychowska) wersja historii ;)

Napisano
Osobiście dodałbym trochę więcej nieba i byłoby git. :)

 

oryginal mial wiecej nieba ale skadrowalem, ew pozniejszy update dam z wieksza gora i zobaczymy jak bedzie wygladac.

 

moglbys dodac jeszcze jakiegos niemca czychajacego za murkiem :D i wycelowana lufa czolgu w niego hehe :D

 

hehe, he ... :D

 

P.S Jaki masz komputer ? (Taka scena musi wazyc troche poly ;) )

 

pracuje przy tym projekcie w domu, AMD Athlon XP 2800+ 2GHz 1GB RAM , GF 6200. Render raczej na renderfarmie w pracy.

 

Słodkie ;)

 

:*

 

tak jest bardo ładnie możesz jeszcze zobaczyć jak biedzie wyglądać z lufa skierowana w stronę kamery

 

 

probowalem, osobiscie uwazam ze wyszlo malo ciekawie wiec nawet nie bede wrzucal tego na forum :)

 

jarek, dzieki :)

johnZi, szczerze tak miedzy nami (tylko nikomu nie mow dalej) ... frontpage na CGtalku to cel numer 1, tylko cicho... hehe :D

sysol, spoko beda cale gasiorki. Tutaj chodzilo o kompozycjie raczej :P

fox i blood dzieki :)

 

do nastepnego updatu Panowie

Pionier.

Napisano
... frontpage na CGtalku to cel numer 1, tylko cicho... hehe

.

naprawde Ci tego zycze im wiecej polakow na front page tym lepiej ;) aczkolwiek zastanawiam sie jakie realne masz na to sznse? odemnie masz napewno 5stars :P

Napisano

Kurde tu nie ma co komentować scena jak i sam model jest przepiękna ! Naprawde szczena opada jak sie ogląda takie renderki ! Mysle ze na CG talk bedziesz miał fronta :D Czego szczerze ci życze !

A co do kompozycji sceny to moze niech czołg troszke przesunie sie do przodu, poniewaz fajny model powinien byc na przodzie, a no i widze ze droga strona nie ma gąsienic do konca ;)

No scena naprawde bedzie wymiatała jak bedzie w wersji finalnej !

P.S. Dodaj jakąs kupke gruzu bo fajnie ci wychodzi np tam za murem, bedzie jeszcze bardziej ciekawie.

[+]

Odemnie na CG Talk masz 5 gwiazdek zamowionych :D

Pozdrawiam i Powodzenia !

Napisano

Witam masta, hehe ladnie, choc mi cos tu nie pasi, nie wiem co, ale narazie kadr jest troche za bardzo przytlaczajacy, moze daj jakis kawalek 2 planu bo narazie nie ma czym oddychac, Jesli chodzi o skasowany domek to ambitnie, hehe nawet bardzo niemoge sie doczekac az zobacze ostateczna wersje, ja jeszcze wywalil bym sciane prosto na kamere aby mozna bylo zobaczyc co mieszkancy jedni na sniadanie, hehe, pozdrawiam

Napisano

serwus :)

No dajesz rade :) Bardzo fajnie wygladaja te elementy displejsowe - robią

świetne wrazenie. Całość super - aż sie prosi o poruszneie tym w animacji - ale to by było dodatkowo pewnie z pół roku :)

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Napisano

Bardzo fajnie wygladaja te elementy displejsowe - robią

świetne wrazenie.

 

moze zle zrozumialem, na wszelki wypadek napisze ze tutaj nie ma map disp i bump na razie :)

 

chyba ze chodzilo o cos innego :)

Napisano

Nie wiem co napisać, bo trudno się nie zgodzić z tą falą pozytywnych opinii, toteż oczywiście dołączam się do fali :D

Jestem ciekaw jak Ci wyjdą tekstury - mapowanie tej sceny to będzie raczej niezapomniane przeżycie :)

Życzę powodzenia!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności