Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hmm, nie wiem co wam się w tym podoba. :/

Technicznie bardzo fajne, studio przyjemne, materiały też, ale to jest po prostu brzydkie. :(

  • Odpowiedzi 702
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dzięki za komentarze - RA też ;)

 

modeling ok 40 minut.

materiały - 15-20 minut.

studio (+ oświetlenie) - 5-10 minut.

render - 27 minut.

renderer - vray, jak zwykle ;)

 

czyli ogólnie jeden wolny wieczór.

 

Pozdrawiam.

Napisano
wydaje sie byc kompletnie nieproporcjonalne:/

 

Hhehe a mi sie wydaje ze masz umysl zeskalowany wylacznie doproporcji samochodow obecnie :P.

Renderek bardzo ladny ja tam nic zlego w proporcjachniewidze.

Napisano

MF: policze Ci podatek za wykozystywanie mojej pracy w celach reklamowych swojego tutka:P joke

 

nie no znam tego tutka ale wydawało mi sie ze wyszło ok, przynajmniej efekt jest taki jak chciałem uzyskac

 

no i thx za komenty:*

Napisano

AG niezły ten ostatni render :o !! - tylko dolna część kolumienki jest troche lowpoly przez co widać kanty na łuku.

Jednym słowem - niezłe studio.

Napisano

hkropinski - może to taka biurkowa wersja bardziej :) ? kumpel też powiedział że ma taką i jest dobrze.

AG - ten nowy render daje radę :) tylko podstawka :]

Napisano
Wiem, wiem, wiem ale nie mówcie rosze "jezuuuuuuu znów" tylko konstruktywnosci trochhe bo cos ona zanikła w tym watku.

 

 

 

glosnikrecovergvq6.jpg

 

 

 

jeeeeeezzzuuu znowu :]

 

ok. jest konstruktywnie:

 

1. dół kanciaty

2. zrób w końcu też wersję z maskownicą na membranke (nie każdy lubi głośnik z cyckiem na wierzchu)

3. od strony projektowej: kolor totalnie mi nie pasuje: nudny jak obudowa kompa w latach 90-tych. może pojedź coś w stronę granatu?

4. gdzie magiczny napis KTV na przodzie?

5. studio: fajny ten odblask na górze ale odbicie vraylighta imo mi nie leży. w studiu foto takie coś jest maskowane tak aby nie było odbić bezpośrednio w obiektyw ale załamywało się na zgięciach czy wypukłościach obiektu.

 

ble ble ble... fajny render... ble ble ble... poka siatke... ble ble ble kup mi paczke tych gliwickich fajek podaj konto na które mam przesłac kase i wyślij na mój adres :]

 

Pozdrawiam

Napisano

Tweety - jak zasponsorujesz to Ci zrobie prezent bo mi sie tez przyda:P

 

co do nie off topa to dzięki za komenty, podstawa nie wiem czemu tak wyszła, jakis bug w siatce a;e wyszło na renderze dopiero.

Napisano

Położyłes tekstury- nie ma "interakcji" między przedmiotami. Monotyp z ktorego sa zbudowane schody - pękniecia sa kompletnie nie z tej ziemi. Sorry, ale słabo po prostu :)

 

PS: Zeby nie było - puszki wyglądają super;)

Napisano

THX panowie, wiem ze testurki nie są pierwsza klasa ale tego sie ucze dopiero, teraz chyba wezme sie za jakąś kolejną brudną scenke ale juz chyba polezie do wipa zebyscie mnie mogli gnoić na bierząco

Napisano

Salon

Meczyłem tą wizke strasznie długo, jest troche niedociągnięc, chiałem ją bardziej ozywić ale juz poprostu straciłem siły do niej.

Max + Vray + sporo PS

 

romefinalehg1.jpg

Napisano

mam wrazenie, ze lekko okna są przepalone. Podoba mi się zestaw kolorów..:)Czerwony tak centralnie przyciąga uwagę na środek kadru. A i jak dla mnie to niewidać wogóle tych halogeników na górze. Po pijaku to pewnie bym spadl tam przez te schody:P

Napisano

IMAGINATIONtouch... fajne ale jakieś takie... oklepane? :]

 

vizka niezła. drażni rochę brak wentylacji oknami (brak klamek) ale miło na to popatrzeć. co to za wykończenie paneli od strony schodów?

Napisano
IMAGINATIONtouch... fajne ale jakieś takie... oklepane? :]

 

z pewnych zasad i potrzeb o których nie wspomnę :)

Coś czuje że nazwa się jeszcze zmieni ze 2 razy zanim przeżyje finał :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności