Skocz do zawartości

Game Art : Speed Lp modeling/Texturing/Testy


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

gut szczelba , to teraz zeby byl to pełny speed poprosimy ładnie jeszcze o texturkie :o)

  • Odpowiedzi 248
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

UV się troszkę yyy..... skrzywiła? Wszystko jedno. To moja pierwsza rozłożona UV modelu który ma więcej niż 100 tri, zajęło mi to ze 30 minut. Zaś teksturka, to prawdziwy speed, 10 minut (+5 na zebranie map z cgtextures) - sporo tego czasu to czekanie na kompa, naprawdę muli przy włączonym winampie i last.fm, on mnie muli nawet przy 35k poly :/. Teksturka co o niej mogę powiedzieć... Wstyd pokazywać - umiem 100 razy lepiej, a ta wygląda jak kupka. Trudno, mnie tam się i tak podoba. Ogólna wizja broni to będzie sobie taka leżała z tyłu jakiegoś zniszczonego wozu, w przyszłości chciałbym zrobić wersję normalną żeby sobie tym w CS czy SA postrzelać. Tak czy siak, oto ten syf.

 

http://img507.imageshack.us/img507/3938/winch1qb6.png

http://img393.imageshack.us/img393/3176/winch2iy9.png

 

screen z maxa, w silniku to by lepiej wyglądało, nie byłoby takie rozmazane itd. teksturka diff 1024x1024. Może zrobię normalkę i speca, wątpię, ale zobaczymy. Teraz biorę się za Ingrama Mac10. Może nawet wątek założę?

Napisano

Model spoko, ale szczerze, z teksturą mogłeś się wstrzymać. Na lufie UV Ci się rozlazło, a całość wygląda jak jedynie baza wrzucona na cały model. I ani normalka, ani specular na tym etapie za bardzo nie pomogą. Jeśli sam masz świadomość, że potrafisz lepiej, to posiedź dłużej nad tą giwerą albo potrenuj na następnej. Powodzenia i pozdrawiam.

Napisano

No jasne, to było ćwiczenie typu w ile czasu mogę w ogóle zrobić jakiś model i jakąś teksturę. Nawet nie wypaliłem żadnego AO ani nic, bo starałem się zrobić to jak najszybciej. Następna będzie lepsza :P.

Napisano

_harry,pracujesz przypadkiem nad jakimś projektem związanym tematycznie z grą Harvest Moon czy po prostu z nudów coś takiego zrobiłeś?Mi się bardzo podoba,trzyma klimat gry;]

Napisano (edytowane)

No to może i ja coś dodam ;] taki dłuższy speed ;p ale prosty ;]

rensi6.th.jpgthpix.gif

rennhx5.th.jpgthpix.gif

zbrushdocument2lt1.th.jpgthpix.gif

zbrushdocumentrj0.th.jpgthpix.gif

textvn6.th.jpgthpix.gif

lodts8.th.jpgthpix.gif

edit; faktycznie wyszła trochę zbyt zblurowana :( wyostrzyłem XD)

+siatki z lodem ponieważ wrzucane już do gry

aha i source nie obsługuje standardowego speculara ;(

sourcetestni1.th.jpgthpix.gif

Edytowane przez Kruku
Napisano

siate bym chcial zobaczyc, a zblurowana... pewno przez bliska kamere/maly rozmiar ( ew chyba ze to skrin z viewporta, to moze tez przez to )

Napisano (edytowane)

Kolejny teścik ,tym razem teksturki ,co poprawić? (oczywiście bez wszelakich spec map na chwilę obecną )ten zielony plane to trawa ,ale tekstura jeszcze nie gotowa .

 

[/url]ae4039ee98a51acem.jpg

Edytowane przez adrian2608
Napisano

hmm... na 1szy rzut oka wyglada fajnie, ale jak by sie dluzej przyjzec, to brakuje w tym betonowym bloku np jakichs elementow stalowych żebrowania cos takiego....poza tym skoro to jest zapora, to powina byc odlewana z betonu a nie rzezbiona z kamienia! dziwnie to wyglada! robione po ogladnieciu tutka eat3D?

Napisano
OMG, atak klonów :) czas chyba zrobic jakas minibitwe:)

hehe racja. Jak Ex3 pokazal swojego to bylo troche narzekan na parowkowe lapki i wielgachne buty. A to tylko zasluga "wspanialego" konceptu :)

Napisano

No, dzieciak z klasą;d.

 

Model zupełnie spontaniczny, minęło 5h od kiedy wpadłem na pomysł na zrobienie topora do mówienia o fakcie dokonanym :P Słuchałem sobie płyty Fear Factory - Archetype, a że strasznie kojarzy mi się z warcraftem i tamtejszym klimatem wpadłem na pomysł topora. Włączyłem szopę, pół godziny prosty koncepcik, 1h model + uv, 3h na tex, z czego ze 2h robiłem różne wersje ornamentów (na teksturze i tak jest ta pierwsza :P). 234 vertexy, 325 tri, tex 2048 x 2048 (przeskalowałbym na 1024 x 1024 i raczej nic by się nie zmieniło xD). Może jeszcze dorobie do niego spec, norm i emissive coby bardziej profesjonalny był, zobaczy się.

 

topor3wh6.th.png

http://img8.imageshack.us/img8/1186/topor2lm8.png

http://img26.imageshack.us/img26/1641/topor1tq0.png

 

325 tri, 2048 x 2048, ps + blender.

Napisano

Kruku nie do konca przypomina to rybę ale kreska ładnie pociągnieta.

 

Siadly - Straszne marnotractwo miejsca na texturkach. Staraj sie o tajlowane texturki

Pozwolilem sobie na szybko posklejac w nową i na moje powinno wygladac to mnie wiecej tak:

 

txt.jpg

Napisano (edytowane)

Witam

Wczoraj pierwszy raz zdecydowałem przysiąść do ZB 3.5 rc3 (wczesniej tylko 3.1)

Od zsphere az po lovpoly by przetestować 'jak to działa w praktyce' i sprawa wygląda strasznie smutno,

pixologic juz prawie dorównuje autodeskowi pod względem psucia dotychczas działających rzeczy.... wiec puki co trzymam sie 3.1 i czekam z nadzieja na ZB4

Choc modelik w trudzie i znoju udało sie zamknać,

5h, 216 tris , tylko diff 512x512 zb skulpt zapodam rano jutro

dlaska1.jpg86246845.jpg

Edytowane przez Kirian
  • Like 1
Napisano

Mało kto tu co wrzuca, tym bardziej oldschoolowe rzeczy XD

ostatnio zrobiłem w parę godzin.

beczkak.th.jpg

 

 

Textura taka z przyczyn technicznych XD.

Idzie do małego projektu :>.

Napisano

To znowu ja coś tu dorzucę :>

Ostatnio zrobiłem speed sculpt więc czemu nie użyć tego do speed LP ;].

1500tri tex1k trochę siatę skaszaniłem XD

prevbig.jpg

Gość Jermex
Napisano

Mój pierwszy model. Przyjmę każdą krytykę :)

post2d.jpg

postwf.png

tex1w.jpg

Napisano (edytowane)

Hmmm, w sumie to zabieram się za gierkę dla dzieci, na razie tylko jakieś luźne pomysły / koncepty. Byłaby to gra przeznaczona dla 5 - 8 latków z elementami edukacyjnymi. Na razie żółwika wrzucam tutaj - jak projekt będzie się rozwijał to może założę wątek o nim.

 

zolwwip01.jpg

 

Co sądzicie?

 

edit -> a, sorry - zrobienie tego zajeło mi ok. 10h, na razie jest sam model w ZB pomalowany per pixel. Dopiero będę z tego tworzył model LP + teksturki.

Edytowane przez arcade
Napisano

Sympatyczny żółwik. Coś dziwnego dzieje się w w kąciku ust jak z profilu się na niego patrzy. Jak połączysz te siatki to posiedź nad tym miejscem.

Napisano

Mam nadzieję, że poza modelami 3D jest tu też trochę miejsca na koncepty, bo teczki w dziale 2D boję się zakładać :-P

 

Popełniłem niedawno coś takiego i prosiłbym tutaj o speców z branży o jakąś krytykę, czy takie koncepty są ok, co powinno się jeszcze dodać, czym niepotrzebnie zawracałem sobie głowę itp. Jestem bardzo początkujący więc jeszcze średnio mi to idzie, postawienie prostej linii bez shifta na tablecie jest o wiele trudniejsze niż na papierze, jeszcze nie mogę jakoś się przyzwyczaić trzymać ręki bez dotykania tabletu tak jak przy rysowaniu na papierze, dlatego tez te linie takie trochę falowane są :-)

 

chata1.jpg

 

chata2.jpg

Napisano

Pod koniec roku 1908 Francuzi wystawili w Paryżu wynalazek, który zrewolucjonizował przemysł lotniczy - Gnome Omega, siedmiocylindrowy silnik rotacyjny, pierwszy, który doczekał się produkcji seryjnej. Napędzał on miedzy innymi takie cacka jak Blackburn Type D.

 

Gnome_Omega_LP_zpsuqwubeoi.png

 

Sketchfab: https://skfb.ly/EHv7

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności