Gość Marioza Napisano 17 Sierpień 2008 Napisano 17 Sierpień 2008 gut szczelba , to teraz zeby byl to pełny speed poprosimy ładnie jeszcze o texturkie :o)
Bielo^ Napisano 17 Sierpień 2008 Napisano 17 Sierpień 2008 UV się troszkę yyy..... skrzywiła? Wszystko jedno. To moja pierwsza rozłożona UV modelu który ma więcej niż 100 tri, zajęło mi to ze 30 minut. Zaś teksturka, to prawdziwy speed, 10 minut (+5 na zebranie map z cgtextures) - sporo tego czasu to czekanie na kompa, naprawdę muli przy włączonym winampie i last.fm, on mnie muli nawet przy 35k poly :/. Teksturka co o niej mogę powiedzieć... Wstyd pokazywać - umiem 100 razy lepiej, a ta wygląda jak kupka. Trudno, mnie tam się i tak podoba. Ogólna wizja broni to będzie sobie taka leżała z tyłu jakiegoś zniszczonego wozu, w przyszłości chciałbym zrobić wersję normalną żeby sobie tym w CS czy SA postrzelać. Tak czy siak, oto ten syf. http://img507.imageshack.us/img507/3938/winch1qb6.png http://img393.imageshack.us/img393/3176/winch2iy9.png screen z maxa, w silniku to by lepiej wyglądało, nie byłoby takie rozmazane itd. teksturka diff 1024x1024. Może zrobię normalkę i speca, wątpię, ale zobaczymy. Teraz biorę się za Ingrama Mac10. Może nawet wątek założę?
Kuba Napisano 17 Sierpień 2008 Napisano 17 Sierpień 2008 Model spoko, ale szczerze, z teksturą mogłeś się wstrzymać. Na lufie UV Ci się rozlazło, a całość wygląda jak jedynie baza wrzucona na cały model. I ani normalka, ani specular na tym etapie za bardzo nie pomogą. Jeśli sam masz świadomość, że potrafisz lepiej, to posiedź dłużej nad tą giwerą albo potrenuj na następnej. Powodzenia i pozdrawiam.
Bielo^ Napisano 18 Sierpień 2008 Napisano 18 Sierpień 2008 No jasne, to było ćwiczenie typu w ile czasu mogę w ogóle zrobić jakiś model i jakąś teksturę. Nawet nie wypaliłem żadnego AO ani nic, bo starałem się zrobić to jak najszybciej. Następna będzie lepsza :P.
prrrszalony Napisano 3 Wrzesień 2008 Napisano 3 Wrzesień 2008 haha, świetny taki domek! masz tego więcej? :D
_haRRy Napisano 3 Wrzesień 2008 Napisano 3 Wrzesień 2008 Mam jeszcze to :) No i to na razie tyle, wczoraj dopiero zacząłem to robić.
tronki5 Napisano 2 Październik 2008 Napisano 2 Październik 2008 _harry,pracujesz przypadkiem nad jakimś projektem związanym tematycznie z grą Harvest Moon czy po prostu z nudów coś takiego zrobiłeś?Mi się bardzo podoba,trzyma klimat gry;]
Kruku Napisano 2 Listopad 2008 Napisano 2 Listopad 2008 (edytowane) No to może i ja coś dodam ;] taki dłuższy speed ;p ale prosty ;] edit; faktycznie wyszła trochę zbyt zblurowana :( wyostrzyłem XD) +siatki z lodem ponieważ wrzucane już do gry aha i source nie obsługuje standardowego speculara ;( Edytowane 2 Listopad 2008 przez Kruku
Scottero Napisano 2 Listopad 2008 Napisano 2 Listopad 2008 Model jak model, tyle ze teksturka jakas taka zblurowana ;p
ofca Napisano 2 Listopad 2008 Napisano 2 Listopad 2008 siate bym chcial zobaczyc, a zblurowana... pewno przez bliska kamere/maly rozmiar ( ew chyba ze to skrin z viewporta, to moze tez przez to )
adrian2608 Napisano 5 Grudzień 2008 Napisano 5 Grudzień 2008 (edytowane) Kolejny teścik ,tym razem teksturki ,co poprawić? (oczywiście bez wszelakich spec map na chwilę obecną )ten zielony plane to trawa ,ale tekstura jeszcze nie gotowa . [/url] Edytowane 5 Grudzień 2008 przez adrian2608
Bro Napisano 5 Grudzień 2008 Napisano 5 Grudzień 2008 widze ze tutek z "eat3d" poszedl w ruch :) - pierwsza praca zdecydowanie lepsza pozdro
adrian2608 Napisano 14 Grudzień 2008 Napisano 14 Grudzień 2008 (edytowane) Poszedł ,poszedł ;] Mały upik : Edytowane 14 Grudzień 2008 przez adrian2608
Bruneq Napisano 14 Grudzień 2008 Napisano 14 Grudzień 2008 widze ze tutek z "eat3d" poszedl w ruch :) - pierwsza praca zdecydowanie lepsza pozdro IMO jeden z lepszych tutków do LowPoly!Polecam kazdemu!
floo Napisano 14 Grudzień 2008 Napisano 14 Grudzień 2008 Bruneq zgadzam się, mało tutków w sieci na takim poziomie...
Mylek Napisano 7 Styczeń 2009 Napisano 7 Styczeń 2009 Wymodelowalem cos takiego: textura 1024X1024(Diffuse,Specular,Normal)
Bruneq Napisano 7 Styczeń 2009 Napisano 7 Styczeń 2009 hmm... na 1szy rzut oka wyglada fajnie, ale jak by sie dluzej przyjzec, to brakuje w tym betonowym bloku np jakichs elementow stalowych żebrowania cos takiego....poza tym skoro to jest zapora, to powina byc odlewana z betonu a nie rzezbiona z kamienia! dziwnie to wyglada! robione po ogladnieciu tutka eat3D?
Mylek Napisano 7 Styczeń 2009 Napisano 7 Styczeń 2009 Bruneq tak robiona po obejrzeniu tutorialu Pillar:].Texture postaram sie poprawic i dodam zbrojenie jutro:)
Bruneq Napisano 8 Luty 2009 Napisano 8 Luty 2009 OMG, atak klonów :) czas chyba zrobic jakas minibitwe:)
plutko Napisano 9 Luty 2009 Napisano 9 Luty 2009 OMG, atak klonów :) czas chyba zrobic jakas minibitwe:) hehe racja. Jak Ex3 pokazal swojego to bylo troche narzekan na parowkowe lapki i wielgachne buty. A to tylko zasluga "wspanialego" konceptu :)
Bielo^ Napisano 11 Luty 2009 Napisano 11 Luty 2009 No, dzieciak z klasą;d. Model zupełnie spontaniczny, minęło 5h od kiedy wpadłem na pomysł na zrobienie topora do mówienia o fakcie dokonanym :P Słuchałem sobie płyty Fear Factory - Archetype, a że strasznie kojarzy mi się z warcraftem i tamtejszym klimatem wpadłem na pomysł topora. Włączyłem szopę, pół godziny prosty koncepcik, 1h model + uv, 3h na tex, z czego ze 2h robiłem różne wersje ornamentów (na teksturze i tak jest ta pierwsza :P). 234 vertexy, 325 tri, tex 2048 x 2048 (przeskalowałbym na 1024 x 1024 i raczej nic by się nie zmieniło xD). Może jeszcze dorobie do niego spec, norm i emissive coby bardziej profesjonalny był, zobaczy się. http://img8.imageshack.us/img8/1186/topor2lm8.png http://img26.imageshack.us/img26/1641/topor1tq0.png 325 tri, 2048 x 2048, ps + blender.
Ex3 Napisano 11 Luty 2009 Napisano 11 Luty 2009 Popraw te "otarcia" na krawędziach bo są straszne, reszta bardzo ok
SoAd Napisano 13 Luty 2009 Napisano 13 Luty 2009 Tex na speed texturing contest na game-artist.net niecale 2h
Kruku Napisano 20 Kwiecień 2009 Napisano 20 Kwiecień 2009 Takie coś odemnie ;p 1h speed w nocy, mogło mieć mniej geometrii ale bardziej zależało mi na namalowaniu kolorowej textury ;p
Siadly Napisano 21 Kwiecień 2009 Napisano 21 Kwiecień 2009 Wieza: 394tris, 1 x 1024 (diff, spec, disp, normal) Domek: 778 tris, 1 x 1024 (diff, spec, disp, normal)
Bro Napisano 21 Kwiecień 2009 Napisano 21 Kwiecień 2009 Kruku nie do konca przypomina to rybę ale kreska ładnie pociągnieta. Siadly - Straszne marnotractwo miejsca na texturkach. Staraj sie o tajlowane texturki Pozwolilem sobie na szybko posklejac w nową i na moje powinno wygladac to mnie wiecej tak:
Davegraph Napisano 8 Lipiec 2009 Napisano 8 Lipiec 2009 Mój pierwszy udział w konkursie speed texturing na game-artist , ledwie się zmieściłem. Niestety na razie mam kiepski wynik ale przynajmniej poćwiczyłem i spróbowałem ;) Może gdybym dobrał inną kolorystykę i dodał coś to wyszło by inaczej ale następnym razem może będzie lepiej. http://www.game-artist.net/forums/speed-texturing/10383-stc-44-crowbar-vote-now.html Pozdrawiam.
Kruku Napisano 8 Lipiec 2009 Napisano 8 Lipiec 2009 No jak dla mnie to twój jeden z lepszych, poza tym to chyba za bardzo go oskórowałeś (albo ślazy za duże)http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/99/Crowbar_without_haft.jpg XD od wewnętrznej strony i na tym czerwonym by się tak zużył? chyba nie ;]
Davegraph Napisano 9 Lipiec 2009 Napisano 9 Lipiec 2009 masz rację , najgorsze jest to że jak zacznę zdzierać to nie mogę przestać co tak lubię :D Muszę zacząć to kontrolować.
Kirian Napisano 19 Styczeń 2010 Napisano 19 Styczeń 2010 (edytowane) Witam Wczoraj pierwszy raz zdecydowałem przysiąść do ZB 3.5 rc3 (wczesniej tylko 3.1) Od zsphere az po lovpoly by przetestować 'jak to działa w praktyce' i sprawa wygląda strasznie smutno, pixologic juz prawie dorównuje autodeskowi pod względem psucia dotychczas działających rzeczy.... wiec puki co trzymam sie 3.1 i czekam z nadzieja na ZB4 Choc modelik w trudzie i znoju udało sie zamknać, 5h, 216 tris , tylko diff 512x512 zb skulpt zapodam rano jutro Edytowane 20 Styczeń 2010 przez Kirian 1
Kruku Napisano 12 Grudzień 2010 Napisano 12 Grudzień 2010 Mało kto tu co wrzuca, tym bardziej oldschoolowe rzeczy XD ostatnio zrobiłem w parę godzin. Textura taka z przyczyn technicznych XD. Idzie do małego projektu :>.
Kruku Napisano 26 Wrzesień 2011 Napisano 26 Wrzesień 2011 To znowu ja coś tu dorzucę :> Ostatnio zrobiłem speed sculpt więc czemu nie użyć tego do speed LP ;]. 1500tri tex1k trochę siatę skaszaniłem XD
Kruku Napisano 10 Grudzień 2011 Napisano 10 Grudzień 2011 Pobawiłem się marmosetem :> Prostszego modelu nie mogłem wymyślić .. ok 4h
Gość Jermex Napisano 9 Marzec 2012 Napisano 9 Marzec 2012 Mój pierwszy model. Przyjmę każdą krytykę :)
arcade Napisano 7 Styczeń 2013 Autor Napisano 7 Styczeń 2013 (edytowane) Hmmm, w sumie to zabieram się za gierkę dla dzieci, na razie tylko jakieś luźne pomysły / koncepty. Byłaby to gra przeznaczona dla 5 - 8 latków z elementami edukacyjnymi. Na razie żółwika wrzucam tutaj - jak projekt będzie się rozwijał to może założę wątek o nim. Co sądzicie? edit -> a, sorry - zrobienie tego zajeło mi ok. 10h, na razie jest sam model w ZB pomalowany per pixel. Dopiero będę z tego tworzył model LP + teksturki. Edytowane 7 Styczeń 2013 przez arcade
Monio Napisano 7 Luty 2013 Napisano 7 Luty 2013 Sympatyczny żółwik. Coś dziwnego dzieje się w w kąciku ust jak z profilu się na niego patrzy. Jak połączysz te siatki to posiedź nad tym miejscem.
seblen11 Napisano 26 Luty 2015 Napisano 26 Luty 2015 Jedniodniowy test w : 3dmax/MD/zbrush (wnioski po teście: ważna jet poza modelu)
gnacik Napisano 26 Kwiecień 2015 Napisano 26 Kwiecień 2015 Mam nadzieję, że poza modelami 3D jest tu też trochę miejsca na koncepty, bo teczki w dziale 2D boję się zakładać :-P Popełniłem niedawno coś takiego i prosiłbym tutaj o speców z branży o jakąś krytykę, czy takie koncepty są ok, co powinno się jeszcze dodać, czym niepotrzebnie zawracałem sobie głowę itp. Jestem bardzo początkujący więc jeszcze średnio mi to idzie, postawienie prostej linii bez shifta na tablecie jest o wiele trudniejsze niż na papierze, jeszcze nie mogę jakoś się przyzwyczaić trzymać ręki bez dotykania tabletu tak jak przy rysowaniu na papierze, dlatego tez te linie takie trochę falowane są :-)
Wędrowiec Napisano 4 Czerwiec 2015 Napisano 4 Czerwiec 2015 Pod koniec roku 1908 Francuzi wystawili w Paryżu wynalazek, który zrewolucjonizował przemysł lotniczy - Gnome Omega, siedmiocylindrowy silnik rotacyjny, pierwszy, który doczekał się produkcji seryjnej. Napędzał on miedzy innymi takie cacka jak Blackburn Type D. Sketchfab: https://skfb.ly/EHv7
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się