Jump to content
arcade

Game Art : Speed Lp modeling/Texturing/Testy

Recommended Posts

OMG, atak klonów :) czas chyba zrobic jakas minibitwe:)

hehe racja. Jak Ex3 pokazal swojego to bylo troche narzekan na parowkowe lapki i wielgachne buty. A to tylko zasluga "wspanialego" konceptu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, dzieciak z klasą;d.

 

Model zupełnie spontaniczny, minęło 5h od kiedy wpadłem na pomysł na zrobienie topora do mówienia o fakcie dokonanym :P Słuchałem sobie płyty Fear Factory - Archetype, a że strasznie kojarzy mi się z warcraftem i tamtejszym klimatem wpadłem na pomysł topora. Włączyłem szopę, pół godziny prosty koncepcik, 1h model + uv, 3h na tex, z czego ze 2h robiłem różne wersje ornamentów (na teksturze i tak jest ta pierwsza :P). 234 vertexy, 325 tri, tex 2048 x 2048 (przeskalowałbym na 1024 x 1024 i raczej nic by się nie zmieniło xD). Może jeszcze dorobie do niego spec, norm i emissive coby bardziej profesjonalny był, zobaczy się.

 

topor3wh6.th.png

http://img8.imageshack.us/img8/1186/topor2lm8.png

http://img26.imageshack.us/img26/1641/topor1tq0.png

 

325 tri, 2048 x 2048, ps + blender.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popraw te "otarcia" na krawędziach bo są straszne, reszta bardzo ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tex na speed texturing contest na game-artist.net

niecale 2h

screenstt1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takie coś odemnie ;p 1h speed w nocy, mogło mieć mniej geometrii ale bardziej zależało mi na namalowaniu kolorowej textury ;p

93605156.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

wieza2m.jpg

64450686.jpg

38638336.jpg

domekmapa.png

mapawieza.png

 

Wieza: 394tris, 1 x 1024 (diff, spec, disp, normal)

Domek: 778 tris, 1 x 1024 (diff, spec, disp, normal)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kruku nie do konca przypomina to rybę ale kreska ładnie pociągnieta.

 

Siadly - Straszne marnotractwo miejsca na texturkach. Staraj sie o tajlowane texturki

Pozwolilem sobie na szybko posklejac w nową i na moje powinno wygladac to mnie wiecej tak:

 

txt.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mój pierwszy udział w konkursie speed texturing na game-artist

, ledwie się zmieściłem. Niestety na razie mam kiepski wynik ale przynajmniej poćwiczyłem i spróbowałem ;) Może gdybym dobrał inną kolorystykę i dodał coś to wyszło by inaczej ale następnym razem może będzie lepiej.

http://www.game-artist.net/forums/speed-texturing/10383-stc-44-crowbar-vote-now.html

 

27099639.jpg

 

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

masz rację , najgorsze jest to że jak zacznę zdzierać to nie mogę przestać co tak lubię :D

 

Muszę zacząć to kontrolować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Wczoraj pierwszy raz zdecydowałem przysiąść do ZB 3.5 rc3 (wczesniej tylko 3.1)

Od zsphere az po lovpoly by przetestować 'jak to działa w praktyce' i sprawa wygląda strasznie smutno,

pixologic juz prawie dorównuje autodeskowi pod względem psucia dotychczas działających rzeczy.... wiec puki co trzymam sie 3.1 i czekam z nadzieja na ZB4

Choc modelik w trudzie i znoju udało sie zamknać,

5h, 216 tris , tylko diff 512x512 zb skulpt zapodam rano jutro

dlaska1.jpg86246845.jpg

Edited by Kirian
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mało kto tu co wrzuca, tym bardziej oldschoolowe rzeczy XD

ostatnio zrobiłem w parę godzin.

beczkak.th.jpg

 

 

Textura taka z przyczyn technicznych XD.

Idzie do małego projektu :>.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To znowu ja coś tu dorzucę :>

Ostatnio zrobiłem speed sculpt więc czemu nie użyć tego do speed LP ;].

1500tri tex1k trochę siatę skaszaniłem XD

prevbig.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm, w sumie to zabieram się za gierkę dla dzieci, na razie tylko jakieś luźne pomysły / koncepty. Byłaby to gra przeznaczona dla 5 - 8 latków z elementami edukacyjnymi. Na razie żółwika wrzucam tutaj - jak projekt będzie się rozwijał to może założę wątek o nim.

 

zolwwip01.jpg

 

Co sądzicie?

 

edit -> a, sorry - zrobienie tego zajeło mi ok. 10h, na razie jest sam model w ZB pomalowany per pixel. Dopiero będę z tego tworzył model LP + teksturki.

Edited by arcade

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sympatyczny żółwik. Coś dziwnego dzieje się w w kąciku ust jak z profilu się na niego patrzy. Jak połączysz te siatki to posiedź nad tym miejscem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam nadzieję, że poza modelami 3D jest tu też trochę miejsca na koncepty, bo teczki w dziale 2D boję się zakładać :-P

 

Popełniłem niedawno coś takiego i prosiłbym tutaj o speców z branży o jakąś krytykę, czy takie koncepty są ok, co powinno się jeszcze dodać, czym niepotrzebnie zawracałem sobie głowę itp. Jestem bardzo początkujący więc jeszcze średnio mi to idzie, postawienie prostej linii bez shifta na tablecie jest o wiele trudniejsze niż na papierze, jeszcze nie mogę jakoś się przyzwyczaić trzymać ręki bez dotykania tabletu tak jak przy rysowaniu na papierze, dlatego tez te linie takie trochę falowane są :-)

 

chata1.jpg

 

chata2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pod koniec roku 1908 Francuzi wystawili w Paryżu wynalazek, który zrewolucjonizował przemysł lotniczy - Gnome Omega, siedmiocylindrowy silnik rotacyjny, pierwszy, który doczekał się produkcji seryjnej. Napędzał on miedzy innymi takie cacka jak Blackburn Type D.

 

Gnome_Omega_LP_zpsuqwubeoi.png

 

Sketchfab: https://skfb.ly/EHv7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy