Napisano 1 Czerwiec 200618 l zmieniłem kompozycję - obciąłem kadr z lewej, wymieniłem patyczek, dodałem księżniczkę w okienku itp :) Dodamy jeszcze mostek - narysowałem na razie mniej więcej jak bym go widział. acha - na płaszczyku mogę dodać również logo max3d i Everów - no problem :) czekam też na oferty firm i miast które są zainteresowane umieszczeniem swojego logo lub herbu :D
Napisano 2 Czerwiec 200618 l całkiem fajnie wyszło tylko trawa po prawej stronie powinna być ciemniejsza
Napisano 2 Czerwiec 200618 l nie no chłopaki co tu duzo gadać, jak jest wszyscy widzą, aj tylko napisze ze macie talent i to duzy ! ( hehe pewnie ameryki nie odkryłem ale...) :] pozdr.
Napisano 3 Czerwiec 200618 l nom ładniusio :) Ja bym dał tylko tego drągala dłuższego, żeby czaszka była powiedzmy o pół głowy niżej niż Ricewind (tak to się pisze? :P) Fajnie by było jakby spojrzenia czachy i tego gościa spotkały się - "spojrzeliby sobie w oczy" ;) Tak jakby przed wędrówką spojrzał jeszcze raz na niebezpieczeństwa jakie go czychają - no i sam może być w przyszłości taką czachą na palu taki luźny pomysł. pozdrawiam
Napisano 3 Czerwiec 200618 l oczywiscie na wszystkie ochy i achy bedzie jeszcze czas ale moim zdaniem sam plotek i ziemia wymagaja jeszcze poprawek, wydaje mi sie ze mozna by zmienic fuzzy bo troszke zabardzo zblurowana ta trawa i nie widac dobrze (prawie wogule) cieni. Plotek jest bardzo fajny ale w porownaniu do tego kolka i czachy wypada strasznie blado, ja bym poprawil przynajmniej te deski na pierwszym planie dodal moze troszke wiecej brudu albo dopracowal diffusion map. sama ziemia to polaczenie 2 map w ps'ie ale to przejscie miedzy nimi wydaje sie zbyt plynne, tam gdzie jest trawa wyglada to swietnie ale tam gdzi lacza sie same mapy juz troszke dziwnie. (pytanko: bedzie tam jeszcze displace na ziemi?) bo pewnie duzo by wniosl.
Napisano 3 Czerwiec 200618 l He he, Jaras, widzę ze szukacie sponsorów. :D Moglibyście wrzucic jeszcze userów, którzy wam pomogli. np, wewnątrz kapelusza :P
Napisano 3 Czerwiec 200618 l No naprawde scena trzyma klimat ! Super piękne modele i scena tak samo jak cały render i ta pikna trawka :D pracka super ! A zeby nie było tak pięknie to napisze ze na drodze po ktorej idzie czarodziej nie ma bumpa albo displejsa albo słaby bardzo ;) dodajcie jakies kamyki albo cos podobnego i bedzie bosko :D pozdrawiam i powodzenia :D
Napisano 8 Czerwiec 200618 l dzięki za wszystkie uwagi - sa brane pod uwagę czego dowodem może być choćby ten apdejt ;) jest displejs z kamyczkami na drodze, płotek troszkę przybrudziłem i też mu displejsneliśmy korę gdzieniegdzie. Kruk dostał wypad. pracujemy aktualnie nad różnorodną roślinnością , patyczkami na drodze itp
Napisano 8 Czerwiec 200618 l kora na plocie troche nie teges, jak jest deska to jedyne miejsce gdzie znajdujemy kore to brzegi, gdyz drewno jest ciete w pasy, czyli na zewnetrzach jest kora a w srodku drzewno.bardzo fajnie wyglada natomiast kijek z czaszka reszta wlasciwie bez zastrzezen :-) polecam jako refki:
Napisano 8 Czerwiec 200618 l kora na deskach wyglada jakby była podpalana :] taki troche węgiel drewny sie z tego płotku zrobił :] p.s a gdzie mostek ? :]
Napisano 16 Czerwiec 200618 l Autor Dluzsza przerwa bo zapieprz troche mam , ale wlasnie to nadrabiam i wrzucam prawie gotowy model rinca jeszcze Jarkens robi ostateczne poprawki ktore ciezko przekazac 2giej osobie przez komuniaktor ;)
Napisano 16 Czerwiec 200618 l podziwiam. to jest wszystko robione siatką, czy też zbrush? tylko siekiera jakaś pomarszczona.
Napisano 16 Czerwiec 200618 l Autor Dzieki Aniu , tak wszystko jest robione siatka narazie , nie wykluczam zrobienie dodatkowych normal mapek z malymi detalkami :) Siekierka pomarszczona bo docelowo chcemy ja zrobic zeby wyglada jakby byla ciosana z kamienia. Moze za bardzo pomarszczona ?
Napisano 16 Czerwiec 200618 l Wygląda jak by niósł zupy Campbell'a. ;) Modele zacne, nie ma co. pozdrawiam
Napisano 16 Czerwiec 200618 l kawal dobrej roboty :), hmm chyba faktycznie ta siekiera troche zbyt pomarszczona i tak jakby zbyt malo masywna, choc to tak naprawde jest juz czepianie sie sczegolow bo modelik naprawde swietny Pozdrawiam
Napisano 17 Czerwiec 200618 l Rządzisz Klicor :D Te nitki w ubraniu to modelowane są czy displacement map jakiś? Pozdr.
Napisano 17 Czerwiec 200618 l Co preawda Ricewinda zupełnie sobie inaczej wyobrażałem - na co wpływ miała gra Discworld, ale jestem pod wrażeniem ;)
Napisano 18 Czerwiec 200618 l Ja byłem pewny że on browce niesie :D Model ok, ale mógłby mieć więcej detalu :P hehe, to był taki żart ;) super robotka
Napisano 18 Czerwiec 200618 l walczę z texturkami i tak to aktualnie wygląda (włosy to narazie podmalówka) - przy okazji załączam renderki z ukończonym modelem + siateczka
Napisano 18 Czerwiec 200618 l Model rewelacyjny ale doczepie się do brzucha, nie leży mi coś, no i nie ma pępka :P a co do tekstur to nie są złe, ogólnie rewelacja!! tylko ten brzuch
Napisano 18 Czerwiec 200618 l wow z texturkami zupełnie inny gość, ale czy nie zabardzo oczy wytrzeszczył ?
Napisano 18 Czerwiec 200618 l Dużo dobrego:> Nie do konca przemawiają do mnie poszarpane tkaniny - trzeba będzie dorobić do nich mapki alpha z przetarciami, nitkami, itp. Albo domalowac na koniec;)
Napisano 18 Czerwiec 200618 l Klicek & Jaras jedziecie w dobrym kierunku noga w prawym bucie powinna głebiej siedzieć, tak mi się wydaje pozdrawiam
Napisano 18 Czerwiec 200618 l Autor Hej dzieki chlopaki :) hehe Brzuszek ma taki jaki ma bo nie bylo planu go pokazywac, a szkoda czasu na marnowanie na cos czego widac nie bedzie :) Javor japke mu zmienilismy na bardziej przestraszona - placzaca , troche narazie to niestety jakos slabo widac przez texturke ale caly czas nad tym pracujemy :) Kozioo taki jest plan od poczatku podstawowy model + alphy ktore bardziej poszarpia tkaniny bo musze przyznac mialem strasznego lenia :( Raffaello dzieki :)
Napisano 18 Czerwiec 200618 l Witam!! swietne textury jarek naprawde piekna robota nie musze chyba mowic ze modele tez swietne?? :) pozdro
Napisano 19 Czerwiec 200618 l no piękne tekturki, ładnie wyglądają szczególnie na pelerynie, pozostało tylko podziwiać KLICEK ładny avatar;)
Napisano 19 Czerwiec 200618 l Naprawde pięknie, super i jeszcze ekstra :) Model jest niesamowity, a i teksturki niczego sobie, choć narazie mało ;) PS. Sorry za OT, ale mam jeszcze pytanie co do waszego dvd szkoleniowego. Bo jak na to patrze to nabieram na to coraz większego apetytu. A więc: Czy będzie na tym dvd jakiś progresik z tej minibitwy i kiedy wogóle zamierzacie wydać te dvd'y? Czy może już odłożyliście do szuflady ten projekt? Pozdro
Napisano 19 Czerwiec 200618 l heh no i jedziecie chłopaki ostro ! Ostro ! Naprawde czarodziej super ! A jaka klata uuuu :D szkoda tylko ze bedzie zakryta. Juz sie nie moge doczekac całego czarodzieja z tym zwierzakiem(heh nie wiem jak sie on nazywa) No poprostu duze gratulacje bo wymiatacie ! Pozdrawiam !
Napisano 19 Czerwiec 200618 l wyraz twarzy jasno pokazuje że Rincewind myśli sobie: "o ja pierdziele, gadający kruk, kruki nie mówią, nie mogę rozmawiać z krukami, byłbym szalony" ;] czyli wszystko idzie w dodrą stronę ;] Kawał świetnego modelu i teksturek. Pozdrawiam
Napisano 23 Czerwiec 200618 l wrzucam postępy z dalszego etapu texturowania. Co do dvd szkoleniowego to ... nie wiem bo zainteresowanie nim było słabe a troszkę trzeba się natrudzić żeby takie coś sensownie wyprodukować. Ponagrywalismy z Klickiem to i owo ale najwyżej zamieścimy to na jakimś ftp albo na mojej stronce która niebawem powinna zaistnieć :) (w końcu)
Napisano 23 Czerwiec 200618 l No jak z bajki :D Naprawde genialnie wam idzie ! Juz sie nie moge doczekać jak zwierzaka futerkiem przyodziejecie :D Lacze wymiatają skora smocza jakie wypucowane az sie błyszczą :D
Napisano 23 Czerwiec 200618 l hcipter - thx, będzie jeszcze brudzenie wszystkiego :) zrobiłem puszeczki - miał to być mały żart ale w sumie może tak zostanie ? ;) - tylko dekielki zrobię metalowe - tzn. blaszane ;)
Napisano 24 Czerwiec 200618 l ja sie czepie do: - wybaluszone galy -spodnie mokre (chyba za duzo actimela(git!) wypil i mu sie popuscilo :) - buty ze skory krokodyla? przeciez on na nich zylowal po calym xxxx i powinny byc matowe i zdarte rozumie ze broda jeszce prowizoryczna wiec ok, poza tym jest pelen szacun!
Napisano 24 Czerwiec 200618 l Hehehehe... dowcip przedni. Model wbija w ziemię. :) A co o wybałuszonych oczu, to misiek - wierz mi, gdybyś przeszedł tyle, co Rincewind, to nie dość że miałbys jeszcze większy wytrzeszcz, to na domiar tego dorobiłbyś sobie drugą parę z tyłu głowy. Jaras, jak zrobisz model, to postaw go na jakiejś podstawce i zrób animke z pełnym obrotem, wiesz, podobną do tej, jaką absolwenci VFS mają w standardzie.
Napisano 24 Czerwiec 200618 l poprostu rewelacja, tak trzymac a bedzie super :] moze przewidujecie jakis mały making of ?
Napisano 24 Czerwiec 200618 l no ładnie ładnie wam wychodzą materiały szczególnie puszki, ale materiał butów i spodni mi się nie podoba
Napisano 24 Czerwiec 200618 l jaras, człowieku, rządzisz! Kopara opada, nic dodać, nic ująć - idealna robota. Jesteś kolejną dla mnie osobą, która powoduje u mnie kompleksy:D Koniec leniuchowania - zabieram się do roboty za coś:)
Napisano 26 Czerwiec 200618 l mrkrzysiek- to zostało już poprawione bo mi się też nie podobało - niebawem dam apdejt Xaoc- z tym rządzeniem to do Klicka bardziej kieruj a nie do mnie :) męczę baranka ;) - jest spodo problemów z tą wełenką - jak na razie zrobiłem texturkę i pociągnąłem lekko hair fx'em , śmieszny jest jak na razie ale jeszcze go pomęczę
Napisano 26 Czerwiec 200618 l Pierwszy wygląda jakby wpadła do wody i była mokra ;) A druga to puch domalowywany w PSie ?;>
Napisano 26 Czerwiec 200618 l pierwszy to baranek z samą , gołą texturą a 2 ma dodane włosy w Hair FX + lekki retusz w PS
Napisano 26 Czerwiec 200618 l wow no to jak 2 to render z hairem to naprawde pięknie ułozyłes te włoski ! Jak to zrobiłes ?:D przeciez tak zaokrąglone wełniane włoski wyglądają super real ! Pięknie :-*
Napisano 26 Czerwiec 200618 l Co do włosków to wyselekcjonowałem obszar z modelu na którym mają być włosy i dałem Hair FX-a :) pobawiłem się tylko z wprowadzeniem chaosu do tego futerka bo wyglądało zbyt komputerowo na początku. Dodałem kilka spiralnych skręceń , przeczesałem grzebykiem tu i ówdzie i ... już. Później w 2 procesie zmniejszyłem wielkość włosów i zrobiłem je prostsze i przylegające do ciała. Następnie wszystkie te warstwy łączyłem w PSie. Tak wygląda w całości z poprawionym Rincem
Napisano 26 Czerwiec 200618 l haw dzieki za opis futerka w hair :* NO oczywiscie kolejny render wymiata ! Ale.. ten lisc na trawie cos mi nie pasuje, taki mało ostry na tym renderku wyszedł, jakies wyostrzenie sharpen pomoze.
Napisano 27 Czerwiec 200618 l no teraz spodnie i buty wyglądają dobrze i baranek z włosami super wygląda
Napisano 27 Czerwiec 200618 l Pracujesz jeszcze nad teksturą worka, że jej nie nalożyłeś? Przecież już ją pokazywałeś i była gites... A owieczka wymiata. ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto