Skocz do zawartości

Minibitwa : Scena 3D: Discworld Jaras & klicek


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

zmieniłem kompozycję - obciąłem kadr z lewej, wymieniłem patyczek, dodałem księżniczkę w okienku itp :) Dodamy jeszcze mostek - narysowałem na razie mniej więcej jak bym go widział.

acha - na płaszczyku mogę dodać również logo max3d i Everów - no problem :) czekam też na oferty firm i miast które są zainteresowane umieszczeniem swojego logo lub herbu :D

kompozycja7most.jpg

  • Odpowiedzi 280
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie no chłopaki co tu duzo gadać, jak jest wszyscy widzą, aj tylko napisze ze macie talent i to duzy ! ( hehe pewnie ameryki nie odkryłem ale...) :]

pozdr.

Napisano

nom ładniusio :)

Ja bym dał tylko tego drągala dłuższego, żeby czaszka była powiedzmy o pół głowy niżej niż Ricewind (tak to się pisze? :P) Fajnie by było jakby spojrzenia czachy i tego gościa spotkały się - "spojrzeliby sobie w oczy" ;) Tak jakby przed wędrówką spojrzał jeszcze raz na niebezpieczeństwa jakie go czychają - no i sam może być w przyszłości taką czachą na palu

 

taki luźny pomysł.

 

pozdrawiam

Napisano

oczywiscie na wszystkie ochy i achy bedzie jeszcze czas ale moim zdaniem sam plotek i ziemia wymagaja jeszcze poprawek, wydaje mi sie ze mozna by zmienic fuzzy bo troszke zabardzo zblurowana ta trawa i nie widac dobrze (prawie wogule) cieni. Plotek jest bardzo fajny ale w porownaniu do tego kolka i czachy wypada strasznie blado, ja bym poprawil przynajmniej te deski na pierwszym planie dodal moze troszke wiecej brudu albo dopracowal diffusion map. sama ziemia to polaczenie 2 map w ps'ie ale to przejscie miedzy nimi wydaje sie zbyt plynne, tam gdzie jest trawa wyglada to swietnie ale tam gdzi lacza sie same mapy juz troszke dziwnie. (pytanko: bedzie tam jeszcze displace na ziemi?) bo pewnie duzo by wniosl.

Napisano

No naprawde scena trzyma klimat ! Super piękne modele i scena tak samo jak cały render i ta pikna trawka :D pracka super !

A zeby nie było tak pięknie to napisze ze na drodze po ktorej idzie czarodziej nie ma bumpa albo displejsa albo słaby bardzo ;) dodajcie jakies kamyki albo cos podobnego i bedzie bosko :D

pozdrawiam i powodzenia :D

Napisano

dzięki za wszystkie uwagi - sa brane pod uwagę czego dowodem może być choćby ten apdejt ;) jest displejs z kamyczkami na drodze, płotek troszkę przybrudziłem i też mu displejsneliśmy korę gdzieniegdzie. Kruk dostał wypad. pracujemy aktualnie nad różnorodną roślinnością , patyczkami na drodze itp

kompozycja8.jpg

Napisano

kora na plocie troche nie teges, jak jest deska to jedyne miejsce gdzie znajdujemy kore to brzegi, gdyz drewno jest ciete w pasy, czyli na zewnetrzach jest kora a w srodku drzewno.bardzo fajnie wyglada natomiast kijek z czaszka

reszta wlasciwie bez zastrzezen :-)

polecam jako refki:

000143.jpg

PICT1883.jpg

leeds-athens-wooden-fence-f.jpg

Napisano

Dluzsza przerwa bo zapieprz troche mam , ale wlasnie to nadrabiam i wrzucam prawie gotowy model rinca jeszcze Jarkens robi ostateczne poprawki ktore ciezko przekazac 2giej osobie przez komuniaktor ;)

 

rinc.jpg

Napisano

Dzieki Aniu , tak wszystko jest robione siatka narazie , nie wykluczam zrobienie dodatkowych normal mapek z malymi detalkami :)

 

Siekierka pomarszczona bo docelowo chcemy ja zrobic zeby wyglada jakby byla ciosana z kamienia. Moze za bardzo pomarszczona ?

Napisano

kawal dobrej roboty :), hmm chyba faktycznie ta siekiera troche zbyt pomarszczona i tak jakby zbyt malo masywna, choc to tak naprawde jest juz czepianie sie sczegolow bo modelik naprawde swietny

 

Pozdrawiam

Napisano

walczę z texturkami i tak to aktualnie wygląda (włosy to narazie podmalówka) - przy okazji załączam renderki z ukończonym modelem + siateczka

rince.jpg

boh5.jpg

Napisano

Model rewelacyjny ale doczepie się do brzucha, nie leży mi coś, no i nie ma pępka :P a co do tekstur to nie są złe, ogólnie rewelacja!! tylko ten brzuch

Napisano

Dużo dobrego:> Nie do konca przemawiają do mnie poszarpane tkaniny - trzeba będzie dorobić do nich mapki alpha z przetarciami, nitkami, itp. Albo domalowac na koniec;)

Gość Raffaello
Napisano

Klicek & Jaras jedziecie w dobrym kierunku

 

noga w prawym bucie powinna głebiej siedzieć, tak mi się wydaje

 

pozdrawiam

Napisano

Hej dzieki chlopaki :) hehe

 

Brzuszek ma taki jaki ma bo nie bylo planu go pokazywac, a szkoda czasu na marnowanie na cos czego widac nie bedzie :)

 

Javor japke mu zmienilismy na bardziej przestraszona - placzaca , troche narazie to niestety jakos slabo widac przez texturke ale caly czas nad tym pracujemy :)

 

Kozioo taki jest plan od poczatku podstawowy model + alphy ktore bardziej poszarpia tkaniny bo musze przyznac mialem strasznego lenia :(

 

Raffaello dzieki :)

Napisano

Naprawde pięknie, super i jeszcze ekstra :) Model jest niesamowity, a i teksturki niczego sobie, choć narazie mało ;)

 

PS.

Sorry za OT, ale mam jeszcze pytanie co do waszego dvd szkoleniowego. Bo jak na to patrze to nabieram na to coraz większego apetytu. A więc:

Czy będzie na tym dvd jakiś progresik z tej minibitwy i kiedy wogóle zamierzacie wydać te dvd'y?

Czy może już odłożyliście do szuflady ten projekt?

 

Pozdro

Napisano

heh no i jedziecie chłopaki ostro ! Ostro ! Naprawde czarodziej super ! A jaka klata uuuu :D szkoda tylko ze bedzie zakryta. Juz sie nie moge doczekac całego czarodzieja z tym zwierzakiem(heh nie wiem jak sie on nazywa)

No poprostu duze gratulacje bo wymiatacie !

Pozdrawiam !

Napisano

wyraz twarzy jasno pokazuje że Rincewind myśli sobie: "o ja pierdziele, gadający kruk, kruki nie mówią, nie mogę rozmawiać z krukami, byłbym szalony" ;] czyli wszystko idzie w dodrą stronę ;] Kawał świetnego modelu i teksturek.

 

Pozdrawiam

Napisano

wrzucam postępy z dalszego etapu texturowania.

Co do dvd szkoleniowego to ... nie wiem bo zainteresowanie nim było słabe a troszkę trzeba się natrudzić żeby takie coś sensownie wyprodukować. Ponagrywalismy z Klickiem to i owo ale najwyżej zamieścimy to na jakimś ftp albo na mojej stronce która niebawem powinna zaistnieć :) (w końcu)

rince-textury.jpg

Napisano

No jak z bajki :D Naprawde genialnie wam idzie ! Juz sie nie moge doczekać jak zwierzaka futerkiem przyodziejecie :D

Lacze wymiatają skora smocza jakie wypucowane az sie błyszczą :D

Napisano

hcipter - thx, będzie jeszcze brudzenie wszystkiego :)

zrobiłem puszeczki - miał to być mały żart ale w sumie może tak zostanie ? ;) - tylko dekielki zrobię metalowe - tzn. blaszane ;)

puchy.jpg

puszka-texturka.jpg

Napisano

ja sie czepie do:

- wybaluszone galy

-spodnie mokre (chyba za duzo actimela(git!) wypil i mu sie popuscilo :)

- buty ze skory krokodyla? przeciez on na nich zylowal po calym xxxx i powinny byc matowe i zdarte

 

rozumie ze broda jeszce prowizoryczna wiec ok, poza tym jest pelen szacun!

Napisano

Hehehehe... dowcip przedni. Model wbija w ziemię. :)

A co o wybałuszonych oczu, to misiek - wierz mi, gdybyś przeszedł tyle, co Rincewind, to nie dość że miałbys jeszcze większy wytrzeszcz, to na domiar tego dorobiłbyś sobie drugą parę z tyłu głowy.

 

Jaras, jak zrobisz model, to postaw go na jakiejś podstawce i zrób animke z pełnym obrotem, wiesz, podobną do tej, jaką absolwenci VFS mają w standardzie.

Napisano

jaras, człowieku, rządzisz! Kopara opada, nic dodać, nic ująć - idealna robota. Jesteś kolejną dla mnie osobą, która powoduje u mnie kompleksy:D

Koniec leniuchowania - zabieram się do roboty za coś:)

Napisano

mrkrzysiek- to zostało już poprawione bo mi się też nie podobało - niebawem dam apdejt

Xaoc- z tym rządzeniem to do Klicka bardziej kieruj a nie do mnie :)

męczę baranka ;) - jest spodo problemów z tą wełenką - jak na razie zrobiłem texturkę i pociągnąłem lekko hair fx'em , śmieszny jest jak na razie ale jeszcze go pomęczę

baran-texturka3.jpg

baran-tex.jpg

baran-tex1.jpg

Napisano

wow no to jak 2 to render z hairem to naprawde pięknie ułozyłes te włoski !

Jak to zrobiłes ?:D przeciez tak zaokrąglone wełniane włoski wyglądają super real !

Pięknie :-*

Napisano

Co do włosków to wyselekcjonowałem obszar z modelu na którym mają być włosy i dałem Hair FX-a :) pobawiłem się tylko z wprowadzeniem chaosu do tego futerka bo wyglądało zbyt komputerowo na początku. Dodałem kilka spiralnych skręceń , przeczesałem grzebykiem tu i ówdzie i ... już. Później w 2 procesie zmniejszyłem wielkość włosów i zrobiłem je prostsze i przylegające do ciała. Następnie wszystkie te warstwy łączyłem w PSie. Tak wygląda w całości z poprawionym Rincem

rince3.jpg

Napisano

haw dzieki za opis futerka w hair :* NO oczywiscie kolejny render wymiata !

Ale.. ten lisc na trawie cos mi nie pasuje, taki mało ostry na tym renderku wyszedł, jakies wyostrzenie sharpen pomoze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności