jaras Napisano 1 Czerwiec 2006 Napisano 1 Czerwiec 2006 zmieniłem kompozycję - obciąłem kadr z lewej, wymieniłem patyczek, dodałem księżniczkę w okienku itp :) Dodamy jeszcze mostek - narysowałem na razie mniej więcej jak bym go widział. acha - na płaszczyku mogę dodać również logo max3d i Everów - no problem :) czekam też na oferty firm i miast które są zainteresowane umieszczeniem swojego logo lub herbu :D
mrkrzysiek Napisano 2 Czerwiec 2006 Napisano 2 Czerwiec 2006 całkiem fajnie wyszło tylko trawa po prawej stronie powinna być ciemniejsza
JunioR Napisano 2 Czerwiec 2006 Napisano 2 Czerwiec 2006 nie no chłopaki co tu duzo gadać, jak jest wszyscy widzą, aj tylko napisze ze macie talent i to duzy ! ( hehe pewnie ameryki nie odkryłem ale...) :] pozdr.
arcade Napisano 3 Czerwiec 2006 Napisano 3 Czerwiec 2006 nom ładniusio :) Ja bym dał tylko tego drągala dłuższego, żeby czaszka była powiedzmy o pół głowy niżej niż Ricewind (tak to się pisze? :P) Fajnie by było jakby spojrzenia czachy i tego gościa spotkały się - "spojrzeliby sobie w oczy" ;) Tak jakby przed wędrówką spojrzał jeszcze raz na niebezpieczeństwa jakie go czychają - no i sam może być w przyszłości taką czachą na palu taki luźny pomysł. pozdrawiam
Matys Napisano 3 Czerwiec 2006 Napisano 3 Czerwiec 2006 oczywiscie na wszystkie ochy i achy bedzie jeszcze czas ale moim zdaniem sam plotek i ziemia wymagaja jeszcze poprawek, wydaje mi sie ze mozna by zmienic fuzzy bo troszke zabardzo zblurowana ta trawa i nie widac dobrze (prawie wogule) cieni. Plotek jest bardzo fajny ale w porownaniu do tego kolka i czachy wypada strasznie blado, ja bym poprawil przynajmniej te deski na pierwszym planie dodal moze troszke wiecej brudu albo dopracowal diffusion map. sama ziemia to polaczenie 2 map w ps'ie ale to przejscie miedzy nimi wydaje sie zbyt plynne, tam gdzie jest trawa wyglada to swietnie ale tam gdzi lacza sie same mapy juz troszke dziwnie. (pytanko: bedzie tam jeszcze displace na ziemi?) bo pewnie duzo by wniosl.
Jonasz_Real Napisano 3 Czerwiec 2006 Napisano 3 Czerwiec 2006 He he, Jaras, widzę ze szukacie sponsorów. :D Moglibyście wrzucic jeszcze userów, którzy wam pomogli. np, wewnątrz kapelusza :P
hcpiter Napisano 3 Czerwiec 2006 Napisano 3 Czerwiec 2006 No naprawde scena trzyma klimat ! Super piękne modele i scena tak samo jak cały render i ta pikna trawka :D pracka super ! A zeby nie było tak pięknie to napisze ze na drodze po ktorej idzie czarodziej nie ma bumpa albo displejsa albo słaby bardzo ;) dodajcie jakies kamyki albo cos podobnego i bedzie bosko :D pozdrawiam i powodzenia :D
jaras Napisano 8 Czerwiec 2006 Napisano 8 Czerwiec 2006 dzięki za wszystkie uwagi - sa brane pod uwagę czego dowodem może być choćby ten apdejt ;) jest displejs z kamyczkami na drodze, płotek troszkę przybrudziłem i też mu displejsneliśmy korę gdzieniegdzie. Kruk dostał wypad. pracujemy aktualnie nad różnorodną roślinnością , patyczkami na drodze itp
sanki Napisano 8 Czerwiec 2006 Napisano 8 Czerwiec 2006 kora na plocie troche nie teges, jak jest deska to jedyne miejsce gdzie znajdujemy kore to brzegi, gdyz drewno jest ciete w pasy, czyli na zewnetrzach jest kora a w srodku drzewno.bardzo fajnie wyglada natomiast kijek z czaszka reszta wlasciwie bez zastrzezen :-) polecam jako refki:
JunioR Napisano 8 Czerwiec 2006 Napisano 8 Czerwiec 2006 kora na deskach wyglada jakby była podpalana :] taki troche węgiel drewny sie z tego płotku zrobił :] p.s a gdzie mostek ? :]
KLICEK Napisano 16 Czerwiec 2006 Autor Napisano 16 Czerwiec 2006 Dluzsza przerwa bo zapieprz troche mam , ale wlasnie to nadrabiam i wrzucam prawie gotowy model rinca jeszcze Jarkens robi ostateczne poprawki ktore ciezko przekazac 2giej osobie przez komuniaktor ;)
Ania Napisano 16 Czerwiec 2006 Napisano 16 Czerwiec 2006 podziwiam. to jest wszystko robione siatką, czy też zbrush? tylko siekiera jakaś pomarszczona.
KLICEK Napisano 16 Czerwiec 2006 Autor Napisano 16 Czerwiec 2006 Dzieki Aniu , tak wszystko jest robione siatka narazie , nie wykluczam zrobienie dodatkowych normal mapek z malymi detalkami :) Siekierka pomarszczona bo docelowo chcemy ja zrobic zeby wyglada jakby byla ciosana z kamienia. Moze za bardzo pomarszczona ?
RA Napisano 16 Czerwiec 2006 Napisano 16 Czerwiec 2006 Wygląda jak by niósł zupy Campbell'a. ;) Modele zacne, nie ma co. pozdrawiam
Adek_CG Napisano 16 Czerwiec 2006 Napisano 16 Czerwiec 2006 kawal dobrej roboty :), hmm chyba faktycznie ta siekiera troche zbyt pomarszczona i tak jakby zbyt malo masywna, choc to tak naprawde jest juz czepianie sie sczegolow bo modelik naprawde swietny Pozdrawiam
PAINbringer Napisano 17 Czerwiec 2006 Napisano 17 Czerwiec 2006 Rządzisz Klicor :D Te nitki w ubraniu to modelowane są czy displacement map jakiś? Pozdr.
Hynol Napisano 17 Czerwiec 2006 Napisano 17 Czerwiec 2006 Co preawda Ricewinda zupełnie sobie inaczej wyobrażałem - na co wpływ miała gra Discworld, ale jestem pod wrażeniem ;)
arcade Napisano 18 Czerwiec 2006 Napisano 18 Czerwiec 2006 Ja byłem pewny że on browce niesie :D Model ok, ale mógłby mieć więcej detalu :P hehe, to był taki żart ;) super robotka
jaras Napisano 18 Czerwiec 2006 Napisano 18 Czerwiec 2006 walczę z texturkami i tak to aktualnie wygląda (włosy to narazie podmalówka) - przy okazji załączam renderki z ukończonym modelem + siateczka
Georgas Napisano 18 Czerwiec 2006 Napisano 18 Czerwiec 2006 Model rewelacyjny ale doczepie się do brzucha, nie leży mi coś, no i nie ma pępka :P a co do tekstur to nie są złe, ogólnie rewelacja!! tylko ten brzuch
javor Napisano 18 Czerwiec 2006 Napisano 18 Czerwiec 2006 wow z texturkami zupełnie inny gość, ale czy nie zabardzo oczy wytrzeszczył ?
kozioo Napisano 18 Czerwiec 2006 Napisano 18 Czerwiec 2006 Dużo dobrego:> Nie do konca przemawiają do mnie poszarpane tkaniny - trzeba będzie dorobić do nich mapki alpha z przetarciami, nitkami, itp. Albo domalowac na koniec;)
Gość Raffaello Napisano 18 Czerwiec 2006 Napisano 18 Czerwiec 2006 Klicek & Jaras jedziecie w dobrym kierunku noga w prawym bucie powinna głebiej siedzieć, tak mi się wydaje pozdrawiam
KLICEK Napisano 18 Czerwiec 2006 Autor Napisano 18 Czerwiec 2006 Hej dzieki chlopaki :) hehe Brzuszek ma taki jaki ma bo nie bylo planu go pokazywac, a szkoda czasu na marnowanie na cos czego widac nie bedzie :) Javor japke mu zmienilismy na bardziej przestraszona - placzaca , troche narazie to niestety jakos slabo widac przez texturke ale caly czas nad tym pracujemy :) Kozioo taki jest plan od poczatku podstawowy model + alphy ktore bardziej poszarpia tkaniny bo musze przyznac mialem strasznego lenia :( Raffaello dzieki :)
nielot007 Napisano 18 Czerwiec 2006 Napisano 18 Czerwiec 2006 Witam!! swietne textury jarek naprawde piekna robota nie musze chyba mowic ze modele tez swietne?? :) pozdro
Pionier Napisano 18 Czerwiec 2006 Napisano 18 Czerwiec 2006 ja nie mam pytan ani uwag, moge tylko patrzec i podziwiac?:*
mrkrzysiek Napisano 19 Czerwiec 2006 Napisano 19 Czerwiec 2006 no piękne tekturki, ładnie wyglądają szczególnie na pelerynie, pozostało tylko podziwiać KLICEK ładny avatar;)
Gość obo Napisano 19 Czerwiec 2006 Napisano 19 Czerwiec 2006 Naprawde pięknie, super i jeszcze ekstra :) Model jest niesamowity, a i teksturki niczego sobie, choć narazie mało ;) PS. Sorry za OT, ale mam jeszcze pytanie co do waszego dvd szkoleniowego. Bo jak na to patrze to nabieram na to coraz większego apetytu. A więc: Czy będzie na tym dvd jakiś progresik z tej minibitwy i kiedy wogóle zamierzacie wydać te dvd'y? Czy może już odłożyliście do szuflady ten projekt? Pozdro
hcpiter Napisano 19 Czerwiec 2006 Napisano 19 Czerwiec 2006 heh no i jedziecie chłopaki ostro ! Ostro ! Naprawde czarodziej super ! A jaka klata uuuu :D szkoda tylko ze bedzie zakryta. Juz sie nie moge doczekac całego czarodzieja z tym zwierzakiem(heh nie wiem jak sie on nazywa) No poprostu duze gratulacje bo wymiatacie ! Pozdrawiam !
Vorek Napisano 19 Czerwiec 2006 Napisano 19 Czerwiec 2006 wyraz twarzy jasno pokazuje że Rincewind myśli sobie: "o ja pierdziele, gadający kruk, kruki nie mówią, nie mogę rozmawiać z krukami, byłbym szalony" ;] czyli wszystko idzie w dodrą stronę ;] Kawał świetnego modelu i teksturek. Pozdrawiam
RK Napisano 20 Czerwiec 2006 Napisano 20 Czerwiec 2006 IMO shadery trochę leżą póki- reszta jak zwykle wyrywa oczy
kurt_hectic Napisano 20 Czerwiec 2006 Napisano 20 Czerwiec 2006 respekt...wyjales go wprost z mojej glowy...
jaras Napisano 23 Czerwiec 2006 Napisano 23 Czerwiec 2006 wrzucam postępy z dalszego etapu texturowania. Co do dvd szkoleniowego to ... nie wiem bo zainteresowanie nim było słabe a troszkę trzeba się natrudzić żeby takie coś sensownie wyprodukować. Ponagrywalismy z Klickiem to i owo ale najwyżej zamieścimy to na jakimś ftp albo na mojej stronce która niebawem powinna zaistnieć :) (w końcu)
hcpiter Napisano 23 Czerwiec 2006 Napisano 23 Czerwiec 2006 No jak z bajki :D Naprawde genialnie wam idzie ! Juz sie nie moge doczekać jak zwierzaka futerkiem przyodziejecie :D Lacze wymiatają skora smocza jakie wypucowane az sie błyszczą :D
jaras Napisano 23 Czerwiec 2006 Napisano 23 Czerwiec 2006 hcipter - thx, będzie jeszcze brudzenie wszystkiego :) zrobiłem puszeczki - miał to być mały żart ale w sumie może tak zostanie ? ;) - tylko dekielki zrobię metalowe - tzn. blaszane ;)
misiekhc Napisano 24 Czerwiec 2006 Napisano 24 Czerwiec 2006 ja sie czepie do: - wybaluszone galy -spodnie mokre (chyba za duzo actimela(git!) wypil i mu sie popuscilo :) - buty ze skory krokodyla? przeciez on na nich zylowal po calym xxxx i powinny byc matowe i zdarte rozumie ze broda jeszce prowizoryczna wiec ok, poza tym jest pelen szacun!
Shogun 3D Napisano 24 Czerwiec 2006 Napisano 24 Czerwiec 2006 Hehehehe... dowcip przedni. Model wbija w ziemię. :) A co o wybałuszonych oczu, to misiek - wierz mi, gdybyś przeszedł tyle, co Rincewind, to nie dość że miałbys jeszcze większy wytrzeszcz, to na domiar tego dorobiłbyś sobie drugą parę z tyłu głowy. Jaras, jak zrobisz model, to postaw go na jakiejś podstawce i zrób animke z pełnym obrotem, wiesz, podobną do tej, jaką absolwenci VFS mają w standardzie.
JunioR Napisano 24 Czerwiec 2006 Napisano 24 Czerwiec 2006 poprostu rewelacja, tak trzymac a bedzie super :] moze przewidujecie jakis mały making of ?
mrkrzysiek Napisano 24 Czerwiec 2006 Napisano 24 Czerwiec 2006 no ładnie ładnie wam wychodzą materiały szczególnie puszki, ale materiał butów i spodni mi się nie podoba
XaoC Napisano 24 Czerwiec 2006 Napisano 24 Czerwiec 2006 jaras, człowieku, rządzisz! Kopara opada, nic dodać, nic ująć - idealna robota. Jesteś kolejną dla mnie osobą, która powoduje u mnie kompleksy:D Koniec leniuchowania - zabieram się do roboty za coś:)
jaras Napisano 26 Czerwiec 2006 Napisano 26 Czerwiec 2006 mrkrzysiek- to zostało już poprawione bo mi się też nie podobało - niebawem dam apdejt Xaoc- z tym rządzeniem to do Klicka bardziej kieruj a nie do mnie :) męczę baranka ;) - jest spodo problemów z tą wełenką - jak na razie zrobiłem texturkę i pociągnąłem lekko hair fx'em , śmieszny jest jak na razie ale jeszcze go pomęczę
hcpiter Napisano 26 Czerwiec 2006 Napisano 26 Czerwiec 2006 Pierwszy wygląda jakby wpadła do wody i była mokra ;) A druga to puch domalowywany w PSie ?;>
jaras Napisano 26 Czerwiec 2006 Napisano 26 Czerwiec 2006 pierwszy to baranek z samą , gołą texturą a 2 ma dodane włosy w Hair FX + lekki retusz w PS
hcpiter Napisano 26 Czerwiec 2006 Napisano 26 Czerwiec 2006 wow no to jak 2 to render z hairem to naprawde pięknie ułozyłes te włoski ! Jak to zrobiłes ?:D przeciez tak zaokrąglone wełniane włoski wyglądają super real ! Pięknie :-*
jaras Napisano 26 Czerwiec 2006 Napisano 26 Czerwiec 2006 Co do włosków to wyselekcjonowałem obszar z modelu na którym mają być włosy i dałem Hair FX-a :) pobawiłem się tylko z wprowadzeniem chaosu do tego futerka bo wyglądało zbyt komputerowo na początku. Dodałem kilka spiralnych skręceń , przeczesałem grzebykiem tu i ówdzie i ... już. Później w 2 procesie zmniejszyłem wielkość włosów i zrobiłem je prostsze i przylegające do ciała. Następnie wszystkie te warstwy łączyłem w PSie. Tak wygląda w całości z poprawionym Rincem
hcpiter Napisano 26 Czerwiec 2006 Napisano 26 Czerwiec 2006 haw dzieki za opis futerka w hair :* NO oczywiscie kolejny render wymiata ! Ale.. ten lisc na trawie cos mi nie pasuje, taki mało ostry na tym renderku wyszedł, jakies wyostrzenie sharpen pomoze.
mrkrzysiek Napisano 27 Czerwiec 2006 Napisano 27 Czerwiec 2006 no teraz spodnie i buty wyglądają dobrze i baranek z włosami super wygląda
Shogun 3D Napisano 27 Czerwiec 2006 Napisano 27 Czerwiec 2006 Pracujesz jeszcze nad teksturą worka, że jej nie nalożyłeś? Przecież już ją pokazywałeś i była gites... A owieczka wymiata. ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się