Skocz do zawartości

Postać 3D: girl [demoreel]


max_1989

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 112
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

max_1989 --"Chciałbym sie jeszcze o coś zapytac. Czy da sie zrobic w zbrushu tak abym sobie mógł wyeksportowac z maxa całą babke z paskami (jest to kilka oddzielnych obiektów) i żebym mazał tylko po babce a pasków nie ruszał?"

-----------------------------------------------------------------

Da się to zrobić bez większych problemów-można wybrane elementy zamaskować lub schować całkowicie te które nie mają być modelowane w danej chwili.

 

Maskowanie Ctrl+LMB,chowanie obiektów Ctrl i Shift+LMB klikasz na obiekt który chcesz ukryć dwa razy - muszą być pogrupowane ,jeśli nie są to w Zb zakładka Toll-Polygroups-Auto Groups ,przywołanie schowanych obiektów Ctrl i Shift+LMB klikasz obszar poza modelem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze co do głowy to tylko jedna osoba sie poznała :] a już tak na całkiem serio to sie za nią dzisiaj wziołem :) Poniżej usteczka ... bedą ją meczył dotąd az wyjdzie "miodnie" :]. Najbardziej sie obawiam połączenia później reszty w całosc ale zobaczymy jak to wyjdzie :)

 

14d8b7c7-11-jpg.jpg

 

 

 

eco: ciekawe o jakiego ministra ci chodziłO? :}

 

zeet: thx, ale te metody znam :) Chodziło mi o cos takiego ze eksportuje wszystkie obiekty i moge mazac tylko po ciele a widze wszystkie elementy, i nawet jak pomaze po pasku to efekt bedzie widoczny tylko na ciele (w tym wypadku na ciele pod paskiem), a później zebym mógł z tej postaci displace wypalic ... ale takie "malowanie" chyba jest niemozliwe :\

 

chveti: xD

 

Arxis: najzabawniejsze jest to ze pochwa idealnie odpowiada realiom tej wielkiej katany :) Anyway katana juz pomniejszona :)

 

 

nielot007, ozzyslip, Ania: :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nielot007: thx :) ust juz raczej meczyc nie bede, chodziło mi ogólnie o główke :), najtrudniejsza czescia bedzie polaczenia wszystkiego tj. policzki, broda, itd., itp. :)

 

klicek: hehe przez ten tutek o joannie tak teraz modeluje :)

 

ef5c10a7-12-jpg.jpg

 

a tutaj "refka":

 

288da12c-6-jpg.jpg42608c63-3-jpg.jpg871e5d9a-11-jpg.jpg

 

Dobrze by było jakby chociaz w 3/4 tak wyszło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ladnie ladnie :)

usta bym poprawil tzw tam gdzie masz symetrie (czyli srodek) dolna warga za plaska wypchnij lekko a bedzie duzo lepiej :)

czekam na kaciki ust i odrazu poprosze o zblizenie na nie (siatke) :)

oczy ladne nawet bardzo :) nosek tez

wiec czekam na reszte

aha jesli chodzi o laczenie policzkow itp. to polecam wybrac sobie jedno zdjecie i robic wedlug niego zaznaczyc (czyli wyciagnac z dwa edges'y) srodek policzka gdzie wystaje (czyli kosc policzkowa) ladnie ulozyc sprawdzic czy dobrze jest poprawic oko usta wzgledem policzka albo odwrotnie i powolutku laczyc :D

powinno ladnie wyjsc

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bruneq: masz racje wszystko wychodzi przy calosci :) i oczka chyba nie wyszly przy wielkie :]

 

nielot: thx za rady nielot, wciąż nie moge dojsc do tego o co ci chodzi z tymi ustami :) z kościami poradziłem sobie na "brutala" :) jak sie ułożyło tak zostało a potem zbrush poprawił :]

 

obecny progress:

f0cd9544-14-jpg.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm z tym ostrym kącikiem oka chyba trochę przesadziłeś :> i chyba szczęka za mało wysunięta :) nie chce sie też czepiać szyi… jeszcze jej nie ma ale chyba będzie za gruba.... ale ja sie nie znam...ja tu tylko sprzątam.. pozdro i czekam na następne obrazki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Max napisze Ci tylko tyle ze cos w tej glowce nie gra, sam nie wiem co ale poprostu cos nie pasuje nie jest realna nie przekonuje mnie wieje alienem sry ale taka jest prawda ;)

 

Imo cos z kosciami policzkowymi , laczeniem ust i policzkow oczkami i noskiem , poprostu cos nie gra robisz z refki ? hmm dziwne

 

daj no ta glowke z przodu i boku , imo za duzy rozstaw oczu w porownaniu do ust , kaciki ust na szerokosci tych czarnych plamek w oku MNIEJ WIECEJ nie ma reguly

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ladna siatka. Szczerze jednak mowiac ta twarz jest typowa ala "kobieca twarz w 3d"...daj jej troche zycia...

Ja osoboscie polubilem robic twarze z blueprintow, bo nawet jesli nie jest podobna zawsze wychodzi troche zywsza.

Ale czepiam sie... naprawde rewelacyjna praca, dasz jej troche makijazu i bedzie dobrze ;)

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ciągle mecze głowe. Idzie jak idzie .... zapewne znowu w złym kierunku ale juz sam nie wiem co robie źle :\. Zmieniłem topologie siatki i kilka innych pierdół. Niby obecnie wygląda całkiem ok ... ale gdy zamkne bryłe zapewne wszystko znowu pojdzie z dymem :\:

 

15kk3.th.jpg

 

Obecnie przypomina jakąs gorącą czterdziestke po setnym liftingu z twarzy :\ wolałbym 25'ke :)

 

 

klicek: że cos w niej niegra to jest łagodne okreslelenie, ona jest totalnie zwalona. Juz nie wiem co robic odchodze od zmysłów, wyrywam włosy (tak te też :) ), dobrze ze linki nie mam pod ręką. Przyglądałem sie refką i niby jak stawiałem sobie "kreski" to wszystko sie zgadza. Zresztą sam zobacz co sie stało jak zamknołem bryłe (tylko bez smiechu :) )

 

352fc15d-niewypal-jpg.jpg

 

kuba_: staram sie uzyskac mocne rysy, zeby oddac jej hmmm hardosc? :)

 

mrkrzysiek: :)

 

DrOcK: thx, staram sie ... staram, głowa kobieca to dla mnie czarna magia, chyba jej jakąś torebke papierową na głowe zarzuce :)

 

edit: z tą torebką na głowie to w sumie nie byłby zły pomysł :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

max_1989

"Chodziło mi o cos takiego ze eksportuje wszystkie obiekty i moge mazac tylko po ciele a widze wszystkie elementy, i nawet jak pomaze po pasku to efekt bedzie widoczny...."

 

Zapewniam że jest to możliwe, jak się trochę zastanowisz sam do tego dojdziesz :)

 

Dobra główka -powodzenia

 

edit

e669e4915f6786f1m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jak juz masz glowe nie oplaca zaczynac od poczatku. Ja bym zrobil tak wlaczyl tweak mode w wingsie i przestawial na szybko wszystko nawet gdybym mial rozwalic glowe do momentu kiedy glowka mi sie by podobala a jak nie to wylaczam i wlaczam jeszcze raz i robie az do wyjdzie ;)

 

Zamiast tweeka uzyj soft slekszona i olej refki jak juz masz bryle wlacz sobie zdjecie z perspektywy i upodabniaj do niego , i przekonasz sie ze zadna refka nie da Ci tego co persp wiu ;)

 

Licze na Ciebie wiec nie daj tylka tylko jedziesz z koksikiem bo jest dobrze brakuje kilku rzeczy, imo uwydatnik policzki i kosc policzkowa z boku miedzy rzuchwa a koscia fajnie kobieco wyglada to aka angelina joli ;d dalej nos wyciagnij do przodu i zadrzyj do gory.

 

Kierowal bym sie wyznaczonymi kanonami , tzn upatrzyl bym refke ktora sie podoba mezczyzna a takich na necie jest pelno i podrobil wlasnie pod nia ;] np. krazylo takie wideo jak w ps czy tam innym progsie koles z dave przerabial ziomalke zobacz co uwydatnial : usta , oczy , dlugosc szyji , rozstaw oczu :) bo to podobno te cechy dzialaja na mezczyzn w koncu sam masz jajka to wiesz najlepiej co Ci sie podoba tak wiec do dziela :D

 

inaczej pomoc Ci nie moge no chyba ze podeslesz mi model ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszke pokombinowałem i pomyslalem ile by mogły zakryc włoski ... i wyszło takie cos:

 

c79cf85f-proba-jpg.jpg

 

zeet --- ooo bedzie trzeba sprawdzic thx :*

 

_kuba_ --- dla mnie jest nieprzysfajalna :\

 

0bfd7c08-1234-jpg.jpg

 

Klicek: No bede próbował zobaczymy co wyjdzie a model juz leci na serwer :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z twarzy wygląda trochę jak jakaś gospodyni domowa zmęczona życiem

brwi lepiej zrób wyższe i nieco wyższe czoło,

obszar gdzie nos przechodzi w policzek spróbuj zrobić bardziej płaski/gładki/miękki, bez takiego wgłębienia między nosem a policzkiem,

i mniejsze bruzdy koło ust

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co raz lepiej to wygląda! Jak to zobaczyłem na początku to przyznam ze nie wierzyłem ze ci to wyjdzie, a jak sie okazuje jesteś na bardzo dobrej drodze :)

 

I dwa pytanka:

 

Włosy to rysowałeś?

 

Czy jest jakaś strona tego rysownika, albo czymasz wiecej jego konceptów?

 

Pozdr!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musze przyznac ze chyba wreszcie zaczynam isc w dobrym kierunku :) Tamta dziwna minka po połączeniu z cialem wyniakała głównie z oświetlenia :) Wieczorkiem wrzuce renderek a póki co viewport :)

 

eb0cf934-16-jpg.jpg

 

Ania: dzięki za rady, z tymi brwiami naprawde dobry pomysł :)

 

Dr0cK: Wreszcie ktos znalazł jakis normalny powód jej miny :D

 

-Ukash-: thx, włoski żywcem z konceptu tak aby sprawdzic tylko ile zasłonią :) Natomiast jeśli chodzi o tego rysownika to pewnie na google cos znajdziesz. Kiedys ktos zamiescil rara z obrazkami z cgland i wlasnie stąd mam ten koncept :]

 

Arxis: j.w :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i poco ci zbrush jak ty wszystko w maxie pieknie dlubiesz. Widze ze łuki brwiowe wygladaja lepiej i nie sa juz takie klapowate jak u pani Monalizy, cialko wyglada jak najbardziej pro. Glowka z tego polprofilu wyglada najlepiej ale na poprzednim updejcie pylo troche bugow ktorych nie widac na tym ujeciu za bardzo, jezeli jest to model pod demo to prawdopodobnie bedzie pokazana cala bryla do okola jak to zazwyczaj bywa a nie sam still wiec czy moglbys sie pochwalic innymi ujeciami, wtedy moze kazdy cos przyuwazy i w efekcie koncowym wyjdzie hiper super jakas panna z super mieczem, dzieki ktorej zdobedziesz mega popularnosc na calym swiecie ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmierza jak najbardziej w dobrym kierunku ale musze sie przyczepic do głowy.

Trudno stwierdzic co ale coś tu nie pasuje. Dobrze ze poprawiłeś łuki brwiowe ale chyba z czołem jest coś nie tak, jakieś takie ... dziwnie płaskie i chyba zbyt podkreślona kościtośc czaszki. W pierwszej fazie głowa sprawiała wrażenie, że jej budowa jest typowo męska (choby łuki brwiowe). Czaszka kobiety różni sie od czaszki mężczyzny, a i tkanka układa sie w łagodniejsze rysy. Zresztą to pewnie wiesz, tylko ptzypominam.

Spójż na brzuszek i ramiona (gruboś tkanki) a potem na szyje i twarz. Chyba jedno do drógiego jakoś nie pasuje... Szyja cieńsza od ramienia...?

 

Jak narazie kawał dobrej roboty ale koniecznie pomęcz tą głowę. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No panowanie troszke popracowalem i oto efekt :) tylko nie zwracajcie mi uwagi na rece :)

 

d168e401-dupka-jpg.jpg

 

SUPER_OkO: oj bez zbrusha byloby cienko :) wpadaj do warszawy na pokaz organizowany przez lumpy'ego to ci wytlumacze :] Wszystkie profile pokaze w odpowiednim czasie :)

 

Cruzh3r: pochwą? to na miecz? :) odpowiada wymiarom miecza :)

 

Przybysz: dzieki za zwrócenie uwagi na szyje juz poprawione :) thx :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem chwilowy przestuj w updatach, ale juz wracam :). Poniżej próbki shaderków, tekstur oraz wlasciwie ukonczony model. pzdr.

 

ed861429-19-jpg.jpg

6816e50e-20-jpg.jpg

39e0858f-21-jpg.jpg

 

Wszystko juz zmapowane, teksturki juz dla wszystkiego wlasciwie namalowane, niektóre trzeba tylko dopracowac :), juz wkrótce konkretny update :]

 

 

mrkrzysiek --> thx :)

Arxis ---> pisalem gdzies tam powyzej zeby nie zwracac uwagi na rece :]

Bruneq --> thx za linka :), bardzo dobra uwaga :) juz troszke pomniejszylem.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qrde...no nie moge sie powstrzymac!!Ona ma brzydką pochwe!:D powinna byc jeszcze wezsza i cylindryczna!!!pozatym jest za długa...bo pochwa to jest na ostrze a nie na cały miecz!!!!!!!!miecz tez mi nie pasuje! ale musze jeszcze cos sprawdzic a potem dopiero Ci powiem co nie tak!!

 

BTW...co ona taka wystraszona?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bruneq ja tez wolę ciasne dlatego rozumiem Twoje oburzenie :D yhm a na serio no coraz lepiej to wyglada , mam nadzieje ze na nogawkach bedzie wiecej detalu i pamietaj ze piersi zmieniaja kształt podczas ruchu rak/barkow :)

 

jedziesz dalej !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własciwie nic nowego nie ma, nic nie poprawialem, tylko zlaczylem obecne warstwy :)

 

 

_kuba_ ---> bede nad tym pracowal :)

Owen ---> thx :) pepek in production :)

Pionier ---> ponizej specjalnie dla ciebie opcjonalny link :D

Predator ---> thx, j.w :)

Bruneq, Klicek ---> ehhh nie wiem jak mozna lubiec ciasne :\ toż to niewygodne i sie nie miesci tak fajnie obiekt jak trzeba :) Natomiast co do detalu na spodniach to jeszcze nad tym mysle czy cos tam dodac :)

mrkrzysiek ---> thx, j.w :)

 

 

PS: juz 1000 postów zleciało :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witka. No widze widze ladne postepy, czyli: stopki sa zarabiste, piorka tyz. Shaderki skory sa fajne ale ladniejszy jest shaderek spodenek jest duzo lepszy a zarazem nie pasuje do reszty. Wydaje mi sie, ze jest bardzo plastyczny - oddajacy klimacik troche konceptu, a skora i elementy zbroi sa za bardzo 3de`owate, ale moze mi sie to tylko tak wydaje. Tak jak powiedziales ma 2 lewe raczki ale napewno wiesz co z tym zrobic. Jest jeszcze twarz ktora wyglada nie wiem czy lepiej ale ma mine caly czas pod tytulem - Co ja tu robie?? - nie oddaje ona wogole klimatu ze wlasnie kogos tam sobie ona leje, moze cos wlosy zmienia jak sie pojawia te wlasciwe, ale to jest taka juz pierdulka ktora mozna w 5 sec poprawic. Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności