Arxis Napisano 29 Październik 2006 Napisano 29 Październik 2006 skoro katana taka długa, to pochwę też wypadałoby wydłużyć. po co wstawiłeś tego bipeda? trzeba było dać tą skończoną głowę skoro już masz.
chveti Napisano 29 Październik 2006 Napisano 29 Październik 2006 sztywniaki na żartach się nie znają ;D
zeet Napisano 29 Październik 2006 Napisano 29 Październik 2006 max_1989 --"Chciałbym sie jeszcze o coś zapytac. Czy da sie zrobic w zbrushu tak abym sobie mógł wyeksportowac z maxa całą babke z paskami (jest to kilka oddzielnych obiektów) i żebym mazał tylko po babce a pasków nie ruszał?" ----------------------------------------------------------------- Da się to zrobić bez większych problemów-można wybrane elementy zamaskować lub schować całkowicie te które nie mają być modelowane w danej chwili. Maskowanie Ctrl+LMB,chowanie obiektów Ctrl i Shift+LMB klikasz na obiekt który chcesz ukryć dwa razy - muszą być pogrupowane ,jeśli nie są to w Zb zakładka Toll-Polygroups-Auto Groups ,przywołanie schowanych obiektów Ctrl i Shift+LMB klikasz obszar poza modelem.
eco Napisano 30 Październik 2006 Napisano 30 Październik 2006 poka poka ta glowe- bo obecna jakas ociosana - nie mowie ze takich nie ma w realu (pewien minister tak ma :) ) ale to chyba ma byc fajna babeczka wiec sie postaraj ;)
max_1989 Napisano 31 Październik 2006 Autor Napisano 31 Październik 2006 Widze ze co do głowy to tylko jedna osoba sie poznała :] a już tak na całkiem serio to sie za nią dzisiaj wziołem :) Poniżej usteczka ... bedą ją meczył dotąd az wyjdzie "miodnie" :]. Najbardziej sie obawiam połączenia później reszty w całosc ale zobaczymy jak to wyjdzie :) eco: ciekawe o jakiego ministra ci chodziłO? :} zeet: thx, ale te metody znam :) Chodziło mi o cos takiego ze eksportuje wszystkie obiekty i moge mazac tylko po ciele a widze wszystkie elementy, i nawet jak pomaze po pasku to efekt bedzie widoczny tylko na ciele (w tym wypadku na ciele pod paskiem), a później zebym mógł z tej postaci displace wypalic ... ale takie "malowanie" chyba jest niemozliwe :\ chveti: xD Arxis: najzabawniejsze jest to ze pochwa idealnie odpowiada realiom tej wielkiej katany :) Anyway katana juz pomniejszona :) nielot007, ozzyslip, Ania: :)
nielot007 Napisano 31 Październik 2006 Napisano 31 Październik 2006 Witam!! no wkoncu :) Poniżej usteczka ... bedą ją meczył dotąd az wyjdzie "miodnie" :]. tak trzymaj ! teraz ciezko powiedziec czy dobrze czy zle zrob troche dalej kawalek brody itp aby na okolo bylo wiecej :) ale jest bardzo fajnie choc dalej męcz je :) pozdro i powodzenia
KLICEK Napisano 31 Październik 2006 Napisano 31 Październik 2006 oj bedziesz je dlugo meczyl meczyl, bo bryla -> detal. Powodzenia z proporcjami ;] 1
max_1989 Napisano 31 Październik 2006 Autor Napisano 31 Październik 2006 nielot007: thx :) ust juz raczej meczyc nie bede, chodziło mi ogólnie o główke :), najtrudniejsza czescia bedzie polaczenia wszystkiego tj. policzki, broda, itd., itp. :) klicek: hehe przez ten tutek o joannie tak teraz modeluje :) a tutaj "refka": Dobrze by było jakby chociaz w 3/4 tak wyszło :)
Bruneq Napisano 31 Październik 2006 Napisano 31 Październik 2006 ustka wybitne!!!nosek...hmm...wydaje mi sie zbyt kanciaty....ale i tak ładny!! Oczyska.....cholera wie ale wydaja mi sie za wielkie!wszystko wyjdzie przy całej głowie!!
nielot007 Napisano 31 Październik 2006 Napisano 31 Październik 2006 no ladnie ladnie :) usta bym poprawil tzw tam gdzie masz symetrie (czyli srodek) dolna warga za plaska wypchnij lekko a bedzie duzo lepiej :) czekam na kaciki ust i odrazu poprosze o zblizenie na nie (siatke) :) oczy ladne nawet bardzo :) nosek tez wiec czekam na reszte aha jesli chodzi o laczenie policzkow itp. to polecam wybrac sobie jedno zdjecie i robic wedlug niego zaznaczyc (czyli wyciagnac z dwa edges'y) srodek policzka gdzie wystaje (czyli kosc policzkowa) ladnie ulozyc sprawdzic czy dobrze jest poprawic oko usta wzgledem policzka albo odwrotnie i powolutku laczyc :D powinno ladnie wyjsc pozdro
max_1989 Napisano 1 Listopad 2006 Autor Napisano 1 Listopad 2006 Bruneq: masz racje wszystko wychodzi przy calosci :) i oczka chyba nie wyszly przy wielkie :] nielot: thx za rady nielot, wciąż nie moge dojsc do tego o co ci chodzi z tymi ustami :) z kościami poradziłem sobie na "brutala" :) jak sie ułożyło tak zostało a potem zbrush poprawił :] obecny progress:
Mortom Napisano 1 Listopad 2006 Napisano 1 Listopad 2006 hmm z tym ostrym kącikiem oka chyba trochę przesadziłeś :> i chyba szczęka za mało wysunięta :) nie chce sie też czepiać szyi… jeszcze jej nie ma ale chyba będzie za gruba.... ale ja sie nie znam...ja tu tylko sprzątam.. pozdro i czekam na następne obrazki :)
ledyr Napisano 1 Listopad 2006 Napisano 1 Listopad 2006 Max, powiedz, jak ci sie udało zrobic taki fajny kształt czaszki, masz jakieś refki do tego? mi nigdy nie wychodzi a i oczy za duże są :D
KLICEK Napisano 1 Listopad 2006 Napisano 1 Listopad 2006 Max napisze Ci tylko tyle ze cos w tej glowce nie gra, sam nie wiem co ale poprostu cos nie pasuje nie jest realna nie przekonuje mnie wieje alienem sry ale taka jest prawda ;) Imo cos z kosciami policzkowymi , laczeniem ust i policzkow oczkami i noskiem , poprostu cos nie gra robisz z refki ? hmm dziwne daj no ta glowke z przodu i boku , imo za duzy rozstaw oczu w porownaniu do ust , kaciki ust na szerokosci tych czarnych plamek w oku MNIEJ WIECEJ nie ma reguly
kubi Napisano 1 Listopad 2006 Napisano 1 Listopad 2006 Łuki nad oczami za mocne są i czoło jakieś takie nie kobiece.
Dr0cK Napisano 1 Listopad 2006 Napisano 1 Listopad 2006 No ladna siatka. Szczerze jednak mowiac ta twarz jest typowa ala "kobieca twarz w 3d"...daj jej troche zycia... Ja osoboscie polubilem robic twarze z blueprintow, bo nawet jesli nie jest podobna zawsze wychodzi troche zywsza. Ale czepiam sie... naprawde rewelacyjna praca, dasz jej troche makijazu i bedzie dobrze ;) Pozdrowienia
max_1989 Napisano 2 Listopad 2006 Autor Napisano 2 Listopad 2006 Witam, ciągle mecze głowe. Idzie jak idzie .... zapewne znowu w złym kierunku ale juz sam nie wiem co robie źle :\. Zmieniłem topologie siatki i kilka innych pierdół. Niby obecnie wygląda całkiem ok ... ale gdy zamkne bryłe zapewne wszystko znowu pojdzie z dymem :\: Obecnie przypomina jakąs gorącą czterdziestke po setnym liftingu z twarzy :\ wolałbym 25'ke :) klicek: że cos w niej niegra to jest łagodne okreslelenie, ona jest totalnie zwalona. Juz nie wiem co robic odchodze od zmysłów, wyrywam włosy (tak te też :) ), dobrze ze linki nie mam pod ręką. Przyglądałem sie refką i niby jak stawiałem sobie "kreski" to wszystko sie zgadza. Zresztą sam zobacz co sie stało jak zamknołem bryłe (tylko bez smiechu :) ) kuba_: staram sie uzyskac mocne rysy, zeby oddac jej hmmm hardosc? :) mrkrzysiek: :) DrOcK: thx, staram sie ... staram, głowa kobieca to dla mnie czarna magia, chyba jej jakąś torebke papierową na głowe zarzuce :) edit: z tą torebką na głowie to w sumie nie byłby zły pomysł :]
zeet Napisano 2 Listopad 2006 Napisano 2 Listopad 2006 max_1989 "Chodziło mi o cos takiego ze eksportuje wszystkie obiekty i moge mazac tylko po ciele a widze wszystkie elementy, i nawet jak pomaze po pasku to efekt bedzie widoczny...." Zapewniam że jest to możliwe, jak się trochę zastanowisz sam do tego dojdziesz :) Dobra główka -powodzenia edit
kubi Napisano 2 Listopad 2006 Napisano 2 Listopad 2006 Tak tragicznie nie wygląda weź ją z frontu pokaż i może z boku.
KLICEK Napisano 2 Listopad 2006 Napisano 2 Listopad 2006 No to jak juz masz glowe nie oplaca zaczynac od poczatku. Ja bym zrobil tak wlaczyl tweak mode w wingsie i przestawial na szybko wszystko nawet gdybym mial rozwalic glowe do momentu kiedy glowka mi sie by podobala a jak nie to wylaczam i wlaczam jeszcze raz i robie az do wyjdzie ;) Zamiast tweeka uzyj soft slekszona i olej refki jak juz masz bryle wlacz sobie zdjecie z perspektywy i upodabniaj do niego , i przekonasz sie ze zadna refka nie da Ci tego co persp wiu ;) Licze na Ciebie wiec nie daj tylka tylko jedziesz z koksikiem bo jest dobrze brakuje kilku rzeczy, imo uwydatnik policzki i kosc policzkowa z boku miedzy rzuchwa a koscia fajnie kobieco wyglada to aka angelina joli ;d dalej nos wyciagnij do przodu i zadrzyj do gory. Kierowal bym sie wyznaczonymi kanonami , tzn upatrzyl bym refke ktora sie podoba mezczyzna a takich na necie jest pelno i podrobil wlasnie pod nia ;] np. krazylo takie wideo jak w ps czy tam innym progsie koles z dave przerabial ziomalke zobacz co uwydatnial : usta , oczy , dlugosc szyji , rozstaw oczu :) bo to podobno te cechy dzialaja na mezczyzn w koncu sam masz jajka to wiesz najlepiej co Ci sie podoba tak wiec do dziela :D inaczej pomoc Ci nie moge no chyba ze podeslesz mi model ;d
max_1989 Napisano 2 Listopad 2006 Autor Napisano 2 Listopad 2006 Troszke pokombinowałem i pomyslalem ile by mogły zakryc włoski ... i wyszło takie cos: zeet --- ooo bedzie trzeba sprawdzic thx :* _kuba_ --- dla mnie jest nieprzysfajalna :\ Klicek: No bede próbował zobaczymy co wyjdzie a model juz leci na serwer :D
Ania Napisano 2 Listopad 2006 Napisano 2 Listopad 2006 z twarzy wygląda trochę jak jakaś gospodyni domowa zmęczona życiem brwi lepiej zrób wyższe i nieco wyższe czoło, obszar gdzie nos przechodzi w policzek spróbuj zrobić bardziej płaski/gładki/miękki, bez takiego wgłębienia między nosem a policzkiem, i mniejsze bruzdy koło ust
Dr0cK Napisano 3 Listopad 2006 Napisano 3 Listopad 2006 No ladnie jest !!! Troche na zmeczana wyglada lecz co sie dziwic, jak tak stoi godzinami w tej pozycji... ;) Btw, ciekawe wlosy... Pozdrowienia
wooka Napisano 3 Listopad 2006 Napisano 3 Listopad 2006 Co raz lepiej to wygląda! Jak to zobaczyłem na początku to przyznam ze nie wierzyłem ze ci to wyjdzie, a jak sie okazuje jesteś na bardzo dobrej drodze :) I dwa pytanka: Włosy to rysowałeś? Czy jest jakaś strona tego rysownika, albo czymasz wiecej jego konceptów? Pozdr!!!!
Bruneq Napisano 3 Listopad 2006 Napisano 3 Listopad 2006 wybacz za uwage...ale na mordce to troche "grubo" wyglada!:) jak ktos tu zauwazyl gospodyni wiejska ktora odeszla własnei od pirogów..!:) a dziwne bo wczesniej wygladała bajecznie!....hm...oko ludzkie jest zakłamane!:\
Arxis Napisano 3 Listopad 2006 Napisano 3 Listopad 2006 hm, włosy to ty chyba wziąłeś z konceptu, nie? buzia dla mnie nawet ładna, gorzej z jej miną.
max_1989 Napisano 3 Listopad 2006 Autor Napisano 3 Listopad 2006 Musze przyznac ze chyba wreszcie zaczynam isc w dobrym kierunku :) Tamta dziwna minka po połączeniu z cialem wyniakała głównie z oświetlenia :) Wieczorkiem wrzuce renderek a póki co viewport :) Ania: dzięki za rady, z tymi brwiami naprawde dobry pomysł :) Dr0cK: Wreszcie ktos znalazł jakis normalny powód jej miny :D -Ukash-: thx, włoski żywcem z konceptu tak aby sprawdzic tylko ile zasłonią :) Natomiast jeśli chodzi o tego rysownika to pewnie na google cos znajdziesz. Kiedys ktos zamiescil rara z obrazkami z cgland i wlasnie stąd mam ten koncept :] Arxis: j.w :)
SUPER_OkO Napisano 3 Listopad 2006 Napisano 3 Listopad 2006 No i poco ci zbrush jak ty wszystko w maxie pieknie dlubiesz. Widze ze łuki brwiowe wygladaja lepiej i nie sa juz takie klapowate jak u pani Monalizy, cialko wyglada jak najbardziej pro. Glowka z tego polprofilu wyglada najlepiej ale na poprzednim updejcie pylo troche bugow ktorych nie widac na tym ujeciu za bardzo, jezeli jest to model pod demo to prawdopodobnie bedzie pokazana cala bryla do okola jak to zazwyczaj bywa a nie sam still wiec czy moglbys sie pochwalic innymi ujeciami, wtedy moze kazdy cos przyuwazy i w efekcie koncowym wyjdzie hiper super jakas panna z super mieczem, dzieki ktorej zdobedziesz mega popularnosc na calym swiecie ;]
Cruzh3r Napisano 3 Listopad 2006 Napisano 3 Listopad 2006 Co do tekstu Ani: Wyglada jak "Hela w opałach" wypisz wymaluj:) btw. troche z tą pochwą przesadziłeś, a ogólnie zapowiada się fajny projekt:)
Przybysz Napisano 3 Listopad 2006 Napisano 3 Listopad 2006 Zmierza jak najbardziej w dobrym kierunku ale musze sie przyczepic do głowy. Trudno stwierdzic co ale coś tu nie pasuje. Dobrze ze poprawiłeś łuki brwiowe ale chyba z czołem jest coś nie tak, jakieś takie ... dziwnie płaskie i chyba zbyt podkreślona kościtośc czaszki. W pierwszej fazie głowa sprawiała wrażenie, że jej budowa jest typowo męska (choby łuki brwiowe). Czaszka kobiety różni sie od czaszki mężczyzny, a i tkanka układa sie w łagodniejsze rysy. Zresztą to pewnie wiesz, tylko ptzypominam. Spójż na brzuszek i ramiona (gruboś tkanki) a potem na szyje i twarz. Chyba jedno do drógiego jakoś nie pasuje... Szyja cieńsza od ramienia...? Jak narazie kawał dobrej roboty ale koniecznie pomęcz tą głowę. Pozdro
max_1989 Napisano 4 Listopad 2006 Autor Napisano 4 Listopad 2006 No panowanie troszke popracowalem i oto efekt :) tylko nie zwracajcie mi uwagi na rece :) SUPER_OkO: oj bez zbrusha byloby cienko :) wpadaj do warszawy na pokaz organizowany przez lumpy'ego to ci wytlumacze :] Wszystkie profile pokaze w odpowiednim czasie :) Cruzh3r: pochwą? to na miecz? :) odpowiada wymiarom miecza :) Przybysz: dzieki za zwrócenie uwagi na szyje juz poprawione :) thx :)
Arxis Napisano 5 Listopad 2006 Napisano 5 Listopad 2006 ręce źle trzymają katanę, oba nadgarstki są z tej samej strony, jeszcze nie widziałem, żeby ktoś tak trzymał miecz.
Bruneq Napisano 5 Listopad 2006 Napisano 5 Listopad 2006 http://www.morgus.cz/kulhanek/soubory/maintechnika/katana.jpg
max_1989 Napisano 19 Listopad 2006 Autor Napisano 19 Listopad 2006 Miałem chwilowy przestuj w updatach, ale juz wracam :). Poniżej próbki shaderków, tekstur oraz wlasciwie ukonczony model. pzdr. Wszystko juz zmapowane, teksturki juz dla wszystkiego wlasciwie namalowane, niektóre trzeba tylko dopracowac :), juz wkrótce konkretny update :] mrkrzysiek --> thx :) Arxis ---> pisalem gdzies tam powyzej zeby nie zwracac uwagi na rece :] Bruneq --> thx za linka :), bardzo dobra uwaga :) juz troszke pomniejszylem. pozdrawiam
kubi Napisano 19 Listopad 2006 Napisano 19 Listopad 2006 NAdgarstki dziwne, paluszki takie chude strasznie i pępek dziwny. Tekstura skóry wydaję się strasznie monotonna, jednolita. (jakis pieprzyk, znamię)
Owen Napisano 19 Listopad 2006 Napisano 19 Listopad 2006 pieknie Ci ona wychodzi;), ladna twarz, tylko jak juz _kuba_ zauwazyl pępek popraw
Pionier Napisano 19 Listopad 2006 Napisano 19 Listopad 2006 masz wyjatkowo toporny serwer, nie moge zobaczyc zadnego obrazu z tego wipa, walcze od paru dni i nic, to w firmie to w domu :/ szkoda bo miniaturka mi sie podoba! pionier.
Predator Napisano 19 Listopad 2006 Napisano 19 Listopad 2006 Idziesz do przodu :). Na ta chwile patrzac na ostatni updat niepodoba mi sie pepuszek , jest ze tak powiem nienaturalny jakby. Pozdrawiam.
Bruneq Napisano 19 Listopad 2006 Napisano 19 Listopad 2006 Qrde...no nie moge sie powstrzymac!!Ona ma brzydką pochwe!:D powinna byc jeszcze wezsza i cylindryczna!!!pozatym jest za długa...bo pochwa to jest na ostrze a nie na cały miecz!!!!!!!!miecz tez mi nie pasuje! ale musze jeszcze cos sprawdzic a potem dopiero Ci powiem co nie tak!! BTW...co ona taka wystraszona?!
KLICEK Napisano 19 Listopad 2006 Napisano 19 Listopad 2006 Bruneq ja tez wolę ciasne dlatego rozumiem Twoje oburzenie :D yhm a na serio no coraz lepiej to wyglada , mam nadzieje ze na nogawkach bedzie wiecej detalu i pamietaj ze piersi zmieniaja kształt podczas ruchu rak/barkow :) jedziesz dalej !
mrkrzysiek Napisano 19 Listopad 2006 Napisano 19 Listopad 2006 no no coraz lepiej, pempek popraw bo jakoś dziwne wygląda i ta pochwa jakaś taka duża strasznie i na spodniach wiecej fałd, czyli masz co robić:)
max_1989 Napisano 19 Listopad 2006 Autor Napisano 19 Listopad 2006 Własciwie nic nowego nie ma, nic nie poprawialem, tylko zlaczylem obecne warstwy :) opcjonalny link: http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=be616075dd3c4d2c _kuba_ ---> bede nad tym pracowal :) Owen ---> thx :) pepek in production :) Pionier ---> ponizej specjalnie dla ciebie opcjonalny link :D Predator ---> thx, j.w :) Bruneq, Klicek ---> ehhh nie wiem jak mozna lubiec ciasne :\ toż to niewygodne i sie nie miesci tak fajnie obiekt jak trzeba :) Natomiast co do detalu na spodniach to jeszcze nad tym mysle czy cos tam dodac :) mrkrzysiek ---> thx, j.w :) PS: juz 1000 postów zleciało :)
ledyr Napisano 19 Listopad 2006 Napisano 19 Listopad 2006 fajne piórka :D albo katana ma za dluga rękojesc albo ona ma za małe rączki ogólnie fajne jest!
chudy Napisano 19 Listopad 2006 Napisano 19 Listopad 2006 mi sie wydaje ze sama katana ma dobre proporcje, po prostu jest za duża w stosunku do kobitki ;]
max_1989 Napisano 19 Listopad 2006 Autor Napisano 19 Listopad 2006 katana zostaje taka jaka jest :) a nikt nie zauwazył ze ma dwie lewe ręce :P
Gotham Napisano 19 Listopad 2006 Napisano 19 Listopad 2006 katana zostaje taka jaka jest :) a nikt nie zauwazył ze ma dwie lewe ręce :P Prawe :P i nie ręce a dłonie :P.
SUPER_OkO Napisano 20 Listopad 2006 Napisano 20 Listopad 2006 Witka. No widze widze ladne postepy, czyli: stopki sa zarabiste, piorka tyz. Shaderki skory sa fajne ale ladniejszy jest shaderek spodenek jest duzo lepszy a zarazem nie pasuje do reszty. Wydaje mi sie, ze jest bardzo plastyczny - oddajacy klimacik troche konceptu, a skora i elementy zbroi sa za bardzo 3de`owate, ale moze mi sie to tylko tak wydaje. Tak jak powiedziales ma 2 lewe raczki ale napewno wiesz co z tym zrobic. Jest jeszcze twarz ktora wyglada nie wiem czy lepiej ale ma mine caly czas pod tytulem - Co ja tu robie?? - nie oddaje ona wogole klimatu ze wlasnie kogos tam sobie ona leje, moze cos wlosy zmienia jak sie pojawia te wlasciwe, ale to jest taka juz pierdulka ktora mozna w 5 sec poprawic. Pzdr
SoAd Napisano 20 Listopad 2006 Napisano 20 Listopad 2006 CZY CZY CZY ona zabila jakiegos biednego ptaszka przed chwila?... Jesli tak to na texturze katany czegos brakuje :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się