Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ambient occlusion + mały omni tam gdzie pada światło z okna na podłogę, reszta to poprostu 2x MrArea Omni :)

Napisano
Patry - jedziesz, jedziesz :) coraz lepiej

 

Vorek - serio?? dzięki :*

 

A tutaj taki teścik mr sun i mr sky w nowym mentalu :)

 

mrsunmrskybt3.jpg

 

Mr sky - multipler = 0,6 ; haze = 5 ; height = 0,2 ; saturation = 0,5

Mr sun - shadows softness = 2 ; softness samples = 16 ; multipler = 1

FG - preset - low

GI - maximum num photons per sample = 100000 ; maximum sampling radius = 20cm ; average GI photons per light = 80000

Włączony logarithmic exposure control - brightness = 30 ; contrast = 50

Wszystko czego nie podałem ustawień jest dafaultowe of course ;)

 

PS Vorek - co to jest ambient occlusion??

Napisano

Ambient occlusion to taki shader który przyciemnia miejsca w których polygony są blisko siebie (gł. na styku jednego i drugiego). Może bardzo fajnie symulować oświetlenie skylightem, ładnie wyciąga drobne detale.

Napisano

AO konkretnie wysyła promienie z danego punktu we wszystkich kierunkach i zaciemnia w zależności od tego ile promieni zostało przyblokowanych przez geometrię w danym zasięgu. Swoją drogą można tego użyć do szybkiego zmiękczania ostrych cieni ray-trace'owanych

Napisano

Vorek: ekstra material obrusu... Czym to renderujesz i jak (mniej - wiecej) ten material wyglada?

 

Pozdrawiam!

Napisano

Faktycznie filzofii nie ma, a wyszlo super... Myslalem, ze blend'a tam wstawiles...;]

 

Pozdrawiam!

Napisano

Vorek: kurka podoba mi się ta ‘zabawa kolorami’. W ogóle dobrze światłem operujesz.

Napisano

tutek o tym jak się robi kasę? :)

 

vorek: szkło jest.. hm.. okropne ;) ale studio takie soft.. super troche kolorami przypomina mi tą okładkę książki co kiedyś robiłeś

Napisano

witam. wrzuce cos od siebie.

robilem modeliki->niby scenke->niby oswietlenie z materialami na koncu wyszlo takie. Na FW to jest malo wiec laduje tutaj. Dajcie jakas opinie :)

Dzieki

 

Przy wyzej pokazywanych testach to nie wiem czy nawet w tym topicu moge ........ :)

 

logitechql4.jpg

Napisano

materiały troche słabe no i światło mogłoby być lepsze (napis zwalił 70%) jak to zrobisz z jakimś ładnym swiatelkiem, to bedzie na co popatrzec tylko na litośc boską błagam nie róbcie ludzie wizek takich heretyckich produktów które ktoś jeszcze głośnikami nazywa:P nie no joke

Napisano

Po pierwsze, panie Vorek, świetne światło :)

 

Wszyscy mentalują, to ja z innej beczki. Pierwsze zetknięcie z Modo 202, wprawdzie chce się nim bawić głównie w modeling, ale skoro ma renderer i miałem tutek o szkle to powstało to coś. Chciałem pozmieniać tutek, i chyba przekombinowałem :)

 

szklankaopishs0.jpg

 

pozdrawiam

Mirach

 

 

Edit do poniżej żeby nie zaśmiecać:

MaGuu: już słyszałem że to jest wino, kisiel, teraz sok porzeczkowy, a pomyśleć że na początku to chciałem zrobić cos w rodzaju whiskey :)

cheveti: pączek jedynie w celach testowych, bez niego nie widzialem czy dobrze ustawiam absorbcje (czy jak to sie tam nazywa) :)

Napisano

Mi się to kojarzy z taką gumową nasadką na... ekhm...

 

Ale render fajny :)

Napisano

To taka luzna abstrakcja/alegoria zycia poza i jednoczesnie w swiecie

zdominowanym przez autokratyczne, postindustrialne konwencje i żadze,

spoleczenstw wyzbytych altruistycznych uczuc.

Ja to tak widze. Nie zadne soki, paczki, czy whiskey;-)

A tak na serio to fajne.

Pozdrawiam.

Napisano

Tadzio, no to pojechałeś... ty weź ludzi nie zabijaj o poranku. Jakbym sie dłużej w to wczytywał to bym się chyba do pracy spoźnił :D

 

Pozdrawiam

Mirach

Napisano
Mi się to kojarzy z taką gumową nasadką na... ekhm...

 

Ale render fajny :)

 

Fajnie ze XD bez skojarzen:P

 

P.S o moj 100 post:P

Napisano

mirach sztuka to sztuka. roznie mozna ja interpretowac... ;-)

Pozdrawiam Cie.

Napisano

Dla rozluznienia wrzucam taka "popierdulke":

Kombinowalem sobie dla zabawy by zrobic jakiegos toona,

(ale bez toon shadera ;-)

a ze standarda mtl da sie to zrobic wiec... scan;-)

Moze sie uwsteczniam...?...

Kiepskie to jak nie wiem co, ale kit tam... mozecie sie na tym powyzywac;-)

 

fvuyyl6.jpg

 

edit: modele czlekoludow sa poserowe... poszedlem po najmniejszej linii oporu...;-)

Napisano

Double the Chuck - Double the fun ! :)

 

Jeśli nie masz oczywiscie nic przeciwko Master :)

 

chukkielbasteraug0.jpg

 

pozdrawiam

Mirach

Napisano

Takie cos meczylem ostatnio. Zeby cos milego dla oka bylo w przyszlym ewentualnym portfolio :)

Właściwie to myslalem zeby tego do Finished nie wrzucic ale chyba jest to "za male" :)

 

Pozdrawiam

 

perfumebootleaj0.jpg

Napisano

Wow…bardzo przyjemne,mi się bardzo podoba, wyszło ciepło i miękko daj tylko tom rureczkę, bo zjemy cię za nią:) bardzo fajne.

Napisano

DraB-> Nardzo ładne. Tylko zmień kolor cieczy bo ta wygląda jak uryna albo jak sok grapefruitowy.

Napisano

Drab, o rureczce pisać nie będe :) Kolor cieczy wg mnie ok. Ja bym poszukał jakiegos delikanego font'a i walnoł taki leciutki pionowy naspi z boku buteleczki... trzeba by bylo zobaczyć w praniu czy nie zepsuje to lekkości i miękkości, ale pracka bardzo ładna... sam może pomyśle o czymś takim :)

 

pozdrawiam

Mirach

Napisano

Model nie jest idealny ale nie mam czasu żeby go poprawiać.

Render: Max8+Vray 1.5 RC3

 

cam2yb7.th.jpg

Napisano

patrząc na to chyba już wiem któy tutak podał ci Kozioo, a przynajmniej ja bym to zrobił z takiego jednego tutka ;]

 

nice eksplołżyn :)

Napisano

model to poly + vraydisp. nie widziałem żadnego tutoriala tweety :)

 

tak naprawdę to nie wyszło to co chciałem ale uczyłem się tylko sss.

Napisano

powiedz chociaz ile sie renderowalo

proba sniegu...

snieg.jpg

Napisano

Tak zeby sobie przypomniec ustawienia rendera itp

 

scena stara....

 

stdomjf5.jpg

Napisano
  • Autor

Ktoś mi wyjaśni dlaczego się to renderowało na 1gb ram , 3GHZ w rozdziałce 800x600 z IRR(medium)+LC(sample 0,002) oświetlane samym skylightem (multiplier 8) DWIE GODZINY , CZTERDZIEŚCI CZTERY MINUTY I DWADZIEŚCIA DZIEWIĘĆ SEKUND?!

 

testbx3.jpg

Napisano

Pewnie coś źle ustawiłeś :> Daj screena z ustawieniami rendera. Ja stawiam na duzy sampling glossy albo opcje AA ;)

Napisano

_Kreska_ gdyby ten niebieski tak nie fosforyzował to było by przecudnie :)

 

Coś co ostatnio sobie dłubię, docelowo będzie kolor, jabłuszka i takie tam.

 

jabluszka1-bw.jpg

 

Pozdrawiam

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności