Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Patry - jedziesz, jedziesz :) coraz lepiej

 

Vorek - serio?? dzięki :*

 

A tutaj taki teścik mr sun i mr sky w nowym mentalu :)

 

mrsunmrskybt3.jpg

 

Mr sky - multipler = 0,6 ; haze = 5 ; height = 0,2 ; saturation = 0,5

Mr sun - shadows softness = 2 ; softness samples = 16 ; multipler = 1

FG - preset - low

GI - maximum num photons per sample = 100000 ; maximum sampling radius = 20cm ; average GI photons per light = 80000

Włączony logarithmic exposure control - brightness = 30 ; contrast = 50

Wszystko czego nie podałem ustawień jest dafaultowe of course ;)

 

PS Vorek - co to jest ambient occlusion??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AO konkretnie wysyła promienie z danego punktu we wszystkich kierunkach i zaciemnia w zależności od tego ile promieni zostało przyblokowanych przez geometrię w danym zasięgu. Swoją drogą można tego użyć do szybkiego zmiękczania ostrych cieni ray-trace'owanych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. wrzuce cos od siebie.

robilem modeliki->niby scenke->niby oswietlenie z materialami na koncu wyszlo takie. Na FW to jest malo wiec laduje tutaj. Dajcie jakas opinie :)

Dzieki

 

Przy wyzej pokazywanych testach to nie wiem czy nawet w tym topicu moge ........ :)

 

logitechql4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

materiały troche słabe no i światło mogłoby być lepsze (napis zwalił 70%) jak to zrobisz z jakimś ładnym swiatelkiem, to bedzie na co popatrzec tylko na litośc boską błagam nie róbcie ludzie wizek takich heretyckich produktów które ktoś jeszcze głośnikami nazywa:P nie no joke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze, panie Vorek, świetne światło :)

 

Wszyscy mentalują, to ja z innej beczki. Pierwsze zetknięcie z Modo 202, wprawdzie chce się nim bawić głównie w modeling, ale skoro ma renderer i miałem tutek o szkle to powstało to coś. Chciałem pozmieniać tutek, i chyba przekombinowałem :)

 

szklankaopishs0.jpg

 

pozdrawiam

Mirach

 

 

Edit do poniżej żeby nie zaśmiecać:

MaGuu: już słyszałem że to jest wino, kisiel, teraz sok porzeczkowy, a pomyśleć że na początku to chciałem zrobić cos w rodzaju whiskey :)

cheveti: pączek jedynie w celach testowych, bez niego nie widzialem czy dobrze ustawiam absorbcje (czy jak to sie tam nazywa) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To taka luzna abstrakcja/alegoria zycia poza i jednoczesnie w swiecie

zdominowanym przez autokratyczne, postindustrialne konwencje i żadze,

spoleczenstw wyzbytych altruistycznych uczuc.

Ja to tak widze. Nie zadne soki, paczki, czy whiskey;-)

A tak na serio to fajne.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla rozluznienia wrzucam taka "popierdulke":

Kombinowalem sobie dla zabawy by zrobic jakiegos toona,

(ale bez toon shadera ;-)

a ze standarda mtl da sie to zrobic wiec... scan;-)

Moze sie uwsteczniam...?...

Kiepskie to jak nie wiem co, ale kit tam... mozecie sie na tym powyzywac;-)

 

fvuyyl6.jpg

 

edit: modele czlekoludow sa poserowe... poszedlem po najmniejszej linii oporu...;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drab, o rureczce pisać nie będe :) Kolor cieczy wg mnie ok. Ja bym poszukał jakiegos delikanego font'a i walnoł taki leciutki pionowy naspi z boku buteleczki... trzeba by bylo zobaczyć w praniu czy nie zepsuje to lekkości i miękkości, ale pracka bardzo ładna... sam może pomyśle o czymś takim :)

 

pozdrawiam

Mirach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś mi wyjaśni dlaczego się to renderowało na 1gb ram , 3GHZ w rozdziałce 800x600 z IRR(medium)+LC(sample 0,002) oświetlane samym skylightem (multiplier 8) DWIE GODZINY , CZTERDZIEŚCI CZTERY MINUTY I DWADZIEŚCIA DZIEWIĘĆ SEKUND?!

 

testbx3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności