Lis Napisano 13 Luty 2007 Napisano 13 Luty 2007 Vorek- fugi ci się krzywo łączą na rogu(tym najbliżej kamery)
_LoGaN_ Napisano 13 Luty 2007 Napisano 13 Luty 2007 wlasciwie to zawsze renderowalem mentalem jednak nigdy nie wizualizacje - takze mala proba, model na szybciora czas renderu okolo 30min takie pytanko jeszce - jak zrobic szybe tak zeby przepuszczalo promienie swiatla i photony a zeby nie trzeba bylo uzywac caustyki (mowa o mentalu)
etyr11 Napisano 13 Luty 2007 Napisano 13 Luty 2007 Panowie i mniejliczne panie! Co robimy z watkiem o zieleni? Zakladamy, czy nie?
Adjes Napisano 13 Luty 2007 Napisano 13 Luty 2007 http://img395.imageshack.us/img395/8711/strzykawazg1.png takie tam na szybko, testowałem szkło ;p
pionix Napisano 14 Luty 2007 Napisano 14 Luty 2007 Panowie i mniejliczne panie! Co robimy z watkiem o zieleni? Zakladamy, czy nie? Jeśli o mnie chodzi to jestem na TAK :)
tweety Napisano 14 Luty 2007 Napisano 14 Luty 2007 _LoGaN_: odznacz w opcjach szyby Receive Shadows i Cast Shadows, możesz też pobawić się opcjami exclude w parametrach światła.
_LoGaN_ Napisano 14 Luty 2007 Napisano 14 Luty 2007 a no przeciez - a jednak glupi jestem (chociaz mam na swoje usprawiedliwienie ze mam mala grype) :) dzieki tweety
Gość George82 Napisano 14 Luty 2007 Napisano 14 Luty 2007 Moze sie ktos zetknal z czyms takim wczesniej... Nie wiecie skad sie biora takie przepalenia jak u mnie pod poduszkami? vray 1.5rc3, primary: qmc; secondary: light cache; wszystkie materialy vrayowskie; i nigdzie czystego bialego w diffuse. (jak cos, to moge pozniej dorzucic screena z ustawieniami, na razie go nie mam)
chudy Napisano 14 Luty 2007 Napisano 14 Luty 2007 eeeee a gdzie dokładnie są te przepalenia bo ja ich jakoś nie widze
patry Napisano 14 Luty 2007 Napisano 14 Luty 2007 George82 - wyrenderuj AO, dodaj to do rendera ale tylko tam gdzie są przepalenia (resztę wymaż gumką) i problem z głowy :) Albo... przesiądź się na mentala :]
Gość George82 Napisano 14 Luty 2007 Napisano 14 Luty 2007 dzieki, za zainteresowanie. bede walczyl. patry: do takich rzeczy wole v'raya, jest przyjemniejszy dla uzytkownika...:)
_LoGaN_ Napisano 14 Luty 2007 Napisano 14 Luty 2007 Sorki za taki troche offtop ale juz mi sie produkowal nowy renderek zeby tu wzucic a tu po photon emission wysyp, i ze za malo ramu... mam ustawione tylko 1500000 number of photons i idzie w miare szybko, niemozliwe zeby w mentalu nie bylo jakiegos buforowania tego (probowalem cos zmieniac ale za kazdym razem to samo zaraz po photon emission). Wie ktos cos na ten temat ? :)
arch515 Napisano 14 Luty 2007 Napisano 14 Luty 2007 Jeśli o mnie chodzi to jestem na TAK :) Ja tak samo bardzo za!!!!!!;d;d
chveti Napisano 14 Luty 2007 Autor Napisano 14 Luty 2007 Albo... przesiądź się na mentala :] Jaja sobie robisz :)
chveti Napisano 15 Luty 2007 Autor Napisano 15 Luty 2007 co prace mu to powtarzam :] oczek - hehe bita śmietanka ;)
Kub@ Napisano 15 Luty 2007 Napisano 15 Luty 2007 fajne, pokaż może na jakiejś powierzchni typu pagórki
buczer Napisano 16 Luty 2007 Napisano 16 Luty 2007 kome: fajnie się bawicie, jednak prawdziwe projektowanie to walka żeby wyperswadować klientowi "status owalny" ;)
textury.pl Napisano 16 Luty 2007 Napisano 16 Luty 2007 Miała być scena testowa. ale jakieś takie wewnętrzne fuj w niej jest :)
NV Napisano 17 Luty 2007 Napisano 17 Luty 2007 Mam problem z oświetleniem , polega on na tym ,że gdy zwiększam wartość naszego "słońca" / direct light , to scena wcale nie staje się bardziej doświetlona .. mogę dać mu wartość nawet 600 a i tak będzie oświetlone tak samo intensywnie (no prawie tak samo ) , zauważyłem ze gdy zwiększam wartość sky light to dopiero wtedy scena jest jaśniejsza ale tez bardziej niebieskawa .... chodzi mi o to czy to normalne czy wina leży gdzieś u mnie w ustawieniach itp. tutaj render z próbnymi materiałami i ustawienia render http://img66.imageshack.us/img66/2014/ustawienia1ik2.jpg screen ustawienia rendera http://img62.imageshack.us/img62/2057/ustawienia2gb0.jpg
Quadysz Napisano 17 Luty 2007 Napisano 17 Luty 2007 Mam problem z oświetleniem , polega on na tym ,że gdy zwiększam wartość naszego "słońca" / direct light , to scena wcale nie staje się bardziej doświetlona .. mogę dać mu wartość nawet 600 a i tak będzie oświetlone tak samo intensywnie (no prawie tak samo ) , zauważyłem ze gdy zwiększam wartość sky light to dopiero wtedy scena jest jaśniejsza ale tez bardziej niebieskawa .... chodzi mi o to czy to normalne czy wina leży gdzieś u mnie w ustawieniach itp. tutaj render z próbnymi materiałami i ustawienia render http://img66.imageshack.us/img66/2014/ustawienia1ik2.jpg screen ustawienia rendera http://img62.imageshack.us/img62/2057/ustawienia2gb0.jpg nie wpada ci slonce do srodka, prawdobodobnie w ustawieniach materialu szkla nie zaznaczyles w "dziale" refraction -> 'affect shadows'
NV Napisano 17 Luty 2007 Napisano 17 Luty 2007 Tylko ze tam nawet jeszcze nie ma szkła... dopiero będzie... a tego obrazka jak nie było to tez tak samo wszystko się działo.... EDIT:Dzięki Quadysz .... dałeś mi do myślenia kliknąłem opcję unhide all a tu się okazuje ze mam dużego boxa przed oknem nie wiem nawet skąd .... ale teraz jest już chyba ok.... powiedzcie może co mam zrobić by oświetlenie było bardziej realne ? Macie jakieś pomysły??
patry Napisano 17 Luty 2007 Napisano 17 Luty 2007 Ja tam się na vray'u nie znam, ale chyba za mocne kolorki masz słońca i nieba (powinny być raczej bardzo blade). No i obserwuj :)
patry Napisano 17 Luty 2007 Napisano 17 Luty 2007 I jeszcze jeden i jeszcze raz... :D Rendertime: 54min 1sek
Touch Napisano 17 Luty 2007 Napisano 17 Luty 2007 Do d*** ten lakier patry;P Jak wypolerowany lukier;D textury.pl ---> robisz niezłą reklamę przyszłego produktu;) Taka kryptoreklama;) Bardzo ładne 'deskowanie'. Za to dziwnie wygląda na podłodze granica światła kierunkowego i ogólnego - jest prawie niewidoczna, to chyba jakby anomalia;) Pozdrawiam;)
Kub@ Napisano 17 Luty 2007 Napisano 17 Luty 2007 textury, w ostatniej jakby zmienić tło to by było super. Podłoga jest miodzio.
mentaller Napisano 18 Luty 2007 Napisano 18 Luty 2007 musisz popracować nad składaniem tła z resztą kompozycji, bo to trochę kuleje. texturki super ;].
patry Napisano 18 Luty 2007 Napisano 18 Luty 2007 textury.pl - WOW, super!! Robi wrażenie... :) A ja tu takie coś daje :)
NV Napisano 19 Luty 2007 Napisano 19 Luty 2007 Lakier i studio nawet nawet ale te opony i szybki to nie za specjalnie... :)
t0m3k Napisano 19 Luty 2007 Napisano 19 Luty 2007 peter_muler bardzo przyjemny renderek (prosto z vray'a czy po PS'ie) textury bardzo fajne rendery patry render fajny ale jakies uszczelki wokol szyb by sie przydaly kombinowanie z color mapping'iem nie wiem czy mam cos w scence skopane ale strasznie blado mi to wychodzilo i jest w ps'ie podciagniete
Lis Napisano 22 Luty 2007 Napisano 22 Luty 2007 Ten czajnij wygląda jak czarnoskóry homo w barze dla motocyklistów. :D obleśne :D Taki "Drag teapot"
tadzio Napisano 23 Luty 2007 Napisano 23 Luty 2007 fajne materialy.... o w morde.. takiej pani to bym sie bal.... tu powiedzenie potwor nie potwor byle mial otwor juz sie nie sprawdzi ;-) pozdr
Rekomendowane odpowiedzi