Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

maxwell - sl 13.98 i szło równo 16 godzin + mały retusz w gimp'ie :P

testmaxwelldnrf4.th.jpg

zeet: mnie sie podoba 2 i 4 (w tej kolejności) a modelik bajerka po prostu :D

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zeet kozak wyszło ;) Bardzo mi sie podoba. First is the best ;)

 

:X-em[2]: 16 godzin?? To chyba baaardzo dużo jak na coś takiego tylko ;)

Napisano

hcpiter3d Mówisz o całości, czy jakiś konkretnych miejscach? Możesz mieć dużo racj, bo siedzę na dość starym już CRT LG Flatron 774FT. U mnie jest ok, jasno, ale ok.

 

Edit:

Może ktoś jeszcze się wypowiedzieć, co do jasności?

Napisano

Testy stali, a raczej koniec prac nad materiałem, poprawki jak dojdzie reszta modelu i otoczenie.

 

stal004asr1.jpg

 

stal005avo0.jpg

Napisano

widzę że naprawdę spodobał Ci się SpaceNavigator :D

 

metal jest gut :]

Napisano

no to jeszcze nie jest taki metal :) metal space nawigatora jest błyszczący jakby powleczony lakierem. ale i tak jest nieźle :) gdzie są guziczki? gdzie błyszczące na niebiesko diodki? :D

 

Pozdrawiam

Napisano

Dzięki za uwagi, przyda się na przyszłość, nie mówiąc już o zmianie monitora;)

Świetny materiał RA, powiesz coś więcej, czy to tajne przez poufne?;)

Napisano

Hmm, to jest blend trzech materiałów: dwa brushed z różnymi wartościami anizotropy i bump oraz materiał dla odbić ostrzejszych z niewielkim glossem i bumpem.

Mapę zadrapań (proceduralną) wziąłem z tego materiału:

http://www.vray-materials.de/all_materials.php?mat=32

i dodałem w mix'ie własną bitmapę z regularnymi, prostymi zadrapaniami.

Wszystkie mat. to ward'y.

 

PS: Materiał się na pewno trochę zmieni jak zrobię studio, teraz nie chce robić czegoś co może się w finalnej scenie nie sprawdzić.

Napisano

Mówisz o tym starym materiale blend, gdzie masz dwa sloty i jeden dla maski?

Napisano

rozumiem, że to wynalazek VRay w wersji 1.5, bądź w każdym razie wyższej od 1.46.15?;)

Napisano

jeszcze tu nic nie dawałem więc zrobiłęm sobie modelik na szybko i testuje lakierki, ale na rowkach to sie popisałem:D763bea81792648ee.jpg

Napisano

dawcio ciekawy ladny ten lakierek:) czy to shellack tylko? fajny glow ci wyszedl, jak go uzyskales?:]

Napisano

Dawcio_m ale pokaż cały model to się oceni ;) a tamtej hondy już nie renderujesz?

Napisano
rozumiem, że to wynalazek VRay w wersji 1.5, bądź w każdym razie wyższej od 1.46.15?;)
Tak, wynalazek z 1.5. :)
Napisano

JohnZi ta to tylko shellac z color blendem na 120 w perwszy slocie w reflect jakiś fallof a w drugim reflect na maxa i glossy na 0,7

pecet całego na razie nie pokaże bo nie jest skończony, honde właśnie próbuje w tym studiu.

mentaller no model tak jakoś na szybko robiłem bo dawno nic w poly nie robiłem, troszke tez dziwnie się odbicia z boku ułożyły bo softboxy były pod inną kamerką.

Napisano

Dawcio ladne toto :]

Pecet co do Twoich przemyslen na temat mentala i nnych renderow to powiem tylko ze faktycznie ja renderuje w v ale ten carpaint jest zbudowany ze standardowego materialu, wiec wydaje mi sie ze w mentalu a nawet w scanlinie da rade go wyrenderowac :] Nastepny test :D

93576578ci0.jpg

lepiej??

Napisano

Bubu dzięki;) jak sie robi takie ładne rozmazane podłoze jak daje glossy to mi sie okropne ziarno robi subdivision musiałby chyba na 80 dać?

Napisano

zeet bardzo fajne to to ;)

Napisano

happy-angel co to za szkoła że musicie rysunki 3d w sprawozdaniach zamieszczać? u mnie wystarcza ołówek ;)

Napisano

Dostane ocene to powiem co jest wazne. Na wykladowce z mechaniki zrobily dobre wrazenie. Jedno sprawozdanie chce zebym przerobil na artykul.

Napisano

Xizor jakie IOR na ostanim?

btw. chyba nie tolerujesz modemowcow...;)

Napisano

Toleruje modemowców:D jak najbardziej:D niech sobie żyją:D:D:D

 

na ostatnim IOR 1.0001. czyli bliski jednego. obiekt nie rzuca cienia, nie załamuje światła;) niemożliwe w prawdziwym świecie;)

Napisano

Jako ze zaczynam swoich sil w projekcie lazienki musialem w fotoszopie zrobic sobie taka o to teksture. Obczajcie i napiszcie mi prosze co mam poprawic, bo zupelnie zielony jestem w tej dziedzinie.

sciana_kafelki_test.jpg

Napisano

Tak wizka - za słaba na galerię to wrzucam tutaj :)

MentalRay i mentalowe Sun i Sky

 

fc4510ff7f36b5b7.jpg

 

d8387fef99d572fd.jpg

Napisano

czy ja wiem czy taka slaba...

troche mi te kafle na scianie nie pasuja, ale calkiem przyjemna.

i fajnie ludzi wkomponowales, wygladaja bardzo naturalnie (ludki 3d?).

pozdr.

Napisano

tadzio - tak to 3d ludki, a wizka "za słaba" między innymi ze względu na te "kafle" które to miały być TeknoAmerBlokiem ale nie starczyło czasu na dopieszczanie :)

Napisano

wow pionix nawet jeżeli na szybko to i tak ładnie to wyszło

 

sory że małe ale jeszcze wip

xolumfi8.jpg

musze zrobić do tego ładniejszy parkiet koniecznie.

Napisano

Pionix ---> dobra rzecz, świetne światło(!)

Kub@ ---> ...ostro;D Naprawdę powala, kawał dobrej roboty i nawet nie waż się ruszać tego parkietu(!);) Super to oświetliłeś, robi wrażenie;) VRay, czy mental?

Pozdr!

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności