Coruscant Napisano 17 Sierpień 2007 Napisano 17 Sierpień 2007 W sumie to nie wiedziałem gdzie to dać więc daje na wszelki wypadek tutaj :) Choć taki speed to znowu nie jest bo z ustawieniami całą zeszłą noc się bawiłem, a tutaj wynik. Może się komuś przyda więc daję także pełną wersję: Obraz w pełnych rozmiarach 9000x2400 pikseli Zrobione w 3ds max 9 + Dreamscape 2.5
tadzio Napisano 17 Sierpień 2007 Napisano 17 Sierpień 2007 ale to chiba w szopie robiles??? czy to particlowe chmurki? ;) tak czy siak dziex. [moze wrzuc to do bazy textur] pozdr
Coruscant Napisano 17 Sierpień 2007 Napisano 17 Sierpień 2007 Nie ta teksturka będzie gdzie indziej a tutaj wyjątkowo daję :P, ale dalej będzie za free. Chmury są robione w dreamscape ani szop ani particle
buczer Napisano 18 Sierpień 2007 Napisano 18 Sierpień 2007 Co to jest to nie zdradzę ale oferuję dzban piwa przy najbliższej okazji dla tego kto odgadnie:) nowoczesna wersja koszyczka na misie i lalki? http://www.nostalgia.pl/galeria/zrobtosam/
tadzio Napisano 18 Sierpień 2007 Napisano 18 Sierpień 2007 RA- ta textura ma 3 slonca;) routee- strasznie podobaja mi sie w Twoich wizkach idealnie biale sciany, bardzo przyjemnie to wyglada. W czym tkwi sekret? Wysokie sety Irr/Lc? pozdr
Coruscant Napisano 18 Sierpień 2007 Napisano 18 Sierpień 2007 Ta moja tekstura ma 2 słońca (tzn ma jedno ale wyszedł efekt jak by były 2) a to trzecie co widzisz to po prostu na obrzeżach tam gdzie tekstura się łączy. No ale nieważne już jestem dosyc oblatany w dreamscape więc tą uznajmy za render for fun. Stworzyłem kilka bardzo ładnych tekstur, ale opublikuję je kiedy indziej.
ReflectVision Napisano 18 Sierpień 2007 Napisano 18 Sierpień 2007 nowoczesna wersja koszyczka na misie i lalki? http://www.nostalgia.pl/galeria/zrobtosam/ buhaha ! ostatnio siedze po nocach i ogladam programy słodowego :D widze ze Ciebie tez to nie omija : )
tadzio Napisano 18 Sierpień 2007 Napisano 18 Sierpień 2007 nie patrzcie na mable bo nie bawilem sie nimi i sa aby byly
mirach Napisano 18 Sierpień 2007 Napisano 18 Sierpień 2007 Tam gdzie pada swiatlo z okien duzo za jasno wg mnie.
Yaro16 Napisano 18 Sierpień 2007 Napisano 18 Sierpień 2007 i jakoś za jasno w tym pomieszczeniu.(Masz wszystkie ścianki?)Co do testu to floor fajny.;p
tadzio Napisano 18 Sierpień 2007 Napisano 18 Sierpień 2007 Mirach nom przepalilem w tych miejscach, ale to Vsun wiec... Yaro z lewej strony jest mala dziura w scianie wielkosc drzwi wiec nie wydaje mi sie zeby bylo za jasno. pozdr
Coruscant Napisano 18 Sierpień 2007 Napisano 18 Sierpień 2007 Narazie nie opublikuję wersji 9000x2400. Te pojawią się dopiero na mojej stronie (jak ją skończę, a nie wiem jeszcze kiedy to będzie). Wrzucam taki mały preview:
ReflectVision Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 ale to czerwone ma tak jakby 2 slonca ;p
Zbychowaty Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 Big Leba - mi to wyglada jak takie cos do przedluzania konczyn:) Route dobry dywan:)
etyr11 Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 Pierwsze podejście do zieleniny, bo muszę się w końcu nauczyć ją robić, Pomagałem sobie tutorialem Lisa. Studio Falconowe.
ReflectVision Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 fajnie :) kamyki plaskie ale tak to niezle :D
biglebowsky Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 Ehhh, nawet nie byliście blisko:) ta zabawka ma bardzo paskudną funkcję.
tadzio Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 nut cracker? ;) edit:... tia Pinero- Robin Hood Faceci w rajtuzach sie klaniaja ;) || \/
SWRSC Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 bigleb, mózg mi tym ryjesz, głowie się i głowię....
etyr11 Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 BigLeb- nie jest to przypadkiem "elektroskórogumonapawarka z hydrotargaczem do wody" ? Tadzio - ostatni materiał bardzo fajny
Vorek Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 AG - "chwalebnie chłopcze, chwalebnie !" ;)
tadzio Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 na hi resie widac ze malo detalu jest. I drzwi wymien blagam;) pozdr
biglebowsky Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 oo, z gilotyną to już bliżej, ale wciąż daleko:) Zaprawdę powiedzieć co to jeszcze przez długi czas nie będę mógł, ale liczy się że porusza wyobraźnię:)
Zbychowaty Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 Obrzeźnica? :P Moze nowoczesna wersja interpretacji rzezb Wita Stwosza?:P Moze stojak na kwiotka? Albo proba uchwycenia nicosci ludzkiej na tle obecnych wydarzen politycznych? Nowy produkt Wacoma? Big Leb nooooo:)
krzys!3k Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 witam, jako ze to poczatki v-ray chcialbym spytac jak zrobic efekt takiego grubego, polprzepuszczalnego szkla w tych szafkach, chyba wiecie o co chodzi:?;) a tu zamieszczam nieudna probe (zeby bylo cos widac musialem powstawiac tam vray plane-y do srodka)
chveti Napisano 19 Sierpień 2007 Autor Napisano 19 Sierpień 2007 Bigu - zamieniłeś się z poldot'em? on trzaska 'koty murki' w 2d , a Ty gilotyny i świecące lodówki 3D ...coś tu jest nie tak :)
maczuga Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 Obrzeźnica? :P Moze nowoczesna wersja interpretacji rzezb Wita Stwosza?:P Moze stojak na kwiotka? Albo proba uchwycenia nicosci ludzkiej na tle obecnych wydarzen politycznych? Nowy produkt Wacoma? Big Leb nooooo:) ^^^ mocne bigleb, a ten ostatni render mi przypomina te dziwne cylindryczne cosie z pomarańczową cieczą na początku half-life 2, to ma coś wspólnego z tym co masz na renderze? tzn te kapsuły nie były tak od razu na poczatku, w laboratorium doktorka były :P
AGmakonts Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 bigy czemu mnie dołujesz, btw jak to jest oswietlone?
Yaro16 Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 krzys!3k chodzi Ci o mleczne szkło czy takie za fakturą?
biglebowsky Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 maczug - HL nie widzialem i nie grałem ale tak, to coś takiego właśnie. AG- banalnie - 1 VRlight na górze, nad zbiornikami, lekko obrucony w kierunku widza i po 2 crlighty sferyczne w zbiornikach do skaterowania.
Yaro16 Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 Test wszystkiego.Co myślicie o oświetleniu?Czy jest realistyczne?
Robertus Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 Wzielo mnie znow na motoryzacje :) Felga od (do) Nissana 300zx. Efekt pracy z wczorajszego popoludnia. Vray , Irr + LC , material z shaderem Ward'a, flake's celowe.
Bonifatz Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 test Xfrogowych roslinek. Render 2h na laptopie.
krzys!3k Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 krzys!3k chodzi Ci o mleczne szkło czy takie za fakturą? raczej takie za faktura jak to: http://www.bogfran.eu/index.php?s=53&lang=Pl&SystemId=4&KategoriaId=1&SegmentId=658
tweety Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 AG: za lewitujące przedmioty dostaniesz po tyłeczku. Ambient Occlusion dodaj przyjacielu! na passie i miks w PS czy AE jeśli to animka. :]
MaGuu Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 AG: Bardzo fajne, miałeś narzucone jak mają być "powycinane" ściany, czy sam tak rozkminiłes? Aha kolorki na hulajnodze są zdecydowanie "fuj" ;) Bonifatz: Jak to się mówi - bez sexu...Drzewka ok, reszta "psie" :]
Vorek Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 tweety - co Ci tam lewituje ? no bez przesady ;) Zauważ że nawet w "realu" na połyskliwych powierzchniach (parkiety, kafelki itp.) przedmioty "lewitują" Nie popadajmy w paranoję ;)
tweety Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 Drogi kolego Vorku. Z żalem zawaidamiam, że nie masz Pan racji. Przykładem jest poniższy plik w formacie jpeg: podświetlone miejsca są miejscami lewitującymi które szybko i sprawnie można przyciągnąć optycznie do ziemi stosując wyrenderowany pass z Ambient Occlusion (o czym zapewne wiesz) :] Pozdrawiam tweety
makbol Napisano 20 Sierpień 2007 Napisano 20 Sierpień 2007 Test wszystkiego.Co myślicie o oświetleniu?Czy jest realistyczne? Ładnie ale za bardzo pojechałeś z bumpem na oparciach foteli. Oświetlenie chyba dobre ;) Stolik lewituje. Robertus, fajne studio i fajny render
Rekomendowane odpowiedzi