ReflectVision Napisano 11 Październik 2007 Napisano 11 Październik 2007 ja bym nie chcial miec takiej lazienki ;]
Georgas Napisano 11 Październik 2007 Napisano 11 Październik 2007 AG disp :) reflectvision me too :) to tylko takie szalone testy :D
Predator Napisano 13 Październik 2007 Napisano 13 Październik 2007 ja bym nie chcial miec takiej lazienki ;] Haha czemu nie? Codzien zmienia swoj wyglad szczegolnie po goracej kapieli lub prysznicu :D. Georgas
JohnZi Napisano 13 Październik 2007 Napisano 13 Październik 2007 nie wiedzialem ze z ciebie taki zapalony samochodziarz:P:D modelik bardzo fajny, lakier tez wyglada na dobry ale trudno ocenic na tym brzydkim zielonym podlozu, walnij moze renderka na jakims asfalcie :)
Nos Napisano 13 Październik 2007 Napisano 13 Październik 2007 Witam.Ja dalej to męczę:) Maxwell Render
Homa Napisano 13 Październik 2007 Napisano 13 Październik 2007 Master - ta zieleń to chyba przesada... chyba, że chciałeś sprawdzić jak będzie się odbijać od czarego lakieru :-] Nie ładnie się odbija :) Nos - Bardzo realistyczne jak dla mnie. Światło (lampa w sesie) takie coś zblurowane nieco, jakbyś komurką tą "fotkę" zrobił... chyba że tak był zamysł. Podoba się :)
makbol Napisano 13 Październik 2007 Napisano 13 Październik 2007 Modeling ukończony. Teraz materiały :/ Okna są narazie ukryte ze względu na nadpisywanie wszystkich materiałów jednym ;). Kurcze 500k poly w viewportach i już 8 FPS :/
Georgas Napisano 14 Październik 2007 Napisano 14 Październik 2007 hehe mało oszczędny jestes :D 500k przy takiej scenie ?? zupełnie jak ja :D czekam na materiały :)
sand Napisano 14 Październik 2007 Napisano 14 Październik 2007 slajver uzywasz software czy directx w viewportach? Ostatnio na seminarium Autodesk kolo pokazywal w Maxie 9 ze directx wyciagnie ci ze trzy razy wiecej klatek w vieporcie.
chudy Napisano 15 Październik 2007 Napisano 15 Październik 2007 no no bardzo ładnie Master ;] tylko dorób ściany tego studia ;] bo tak jakoś dziwnie z taką czarną plamą
pionix Napisano 15 Październik 2007 Napisano 15 Październik 2007 Nos - gdyby nie ten złoty ludek na szafce to bym nie uwierzył że to render Master Kiełbaster - Oouuu jeeea!!!;) Ale za AA powinieneś dostać linijką po łapach :P
Krencony Napisano 16 Październik 2007 Napisano 16 Październik 2007 Master Kiełbaster - nie wiem czemu, może się mylę ale te koła trochę nie pasują, może za duże, nie wiem ale coś jest nie tak, szczególnie z przodu. Po za tym jest super
oo79 Napisano 17 Październik 2007 Napisano 17 Październik 2007 taki test makiety. wiem ze z dofem przesadzilem.
mrkrzysiek Napisano 18 Październik 2007 Napisano 18 Październik 2007 AGmakonts bardzo fajna lampka i dzwonek ładny model szkoda ze w ten trójkąt na górze nie dałeś jakiegoś wzorka
maczuga Napisano 18 Październik 2007 Napisano 18 Październik 2007 imho ta "rama" lampy powinna być nieco cieńsza. Te wzorki na których wiszą lampa i dzwonek są takie delikatne, a rama prawie tak gruba jak ja... bleeh xD btw. i zgadzam się z przedmówcą
pionix Napisano 18 Październik 2007 Napisano 18 Październik 2007 a to test ściany ze stiukiem może ma ktoś ciekawą teksturkę stiuku do udostępnienia? Nic ciekawego nie mogłem wygrzebać z sieci
ReflectVision Napisano 18 Październik 2007 Napisano 18 Październik 2007 tak sobie modeluje nowoczesna szubienica :D
F/X Napisano 18 Październik 2007 Napisano 18 Październik 2007 Takie coś dla zabawy (było mi potrzebne do nauki kompozycji) a tu dla ciekawych to co wyszło z tej zabawy: http://img144.imageshack.us/img144/6811/final1jj9.jpg
AGmakonts Napisano 18 Październik 2007 Napisano 18 Październik 2007 nie wygląda na super kompozycyjnie
Thunder Napisano 21 Październik 2007 Napisano 21 Październik 2007 już dawno założyłbyś temat :P pokaż claye i siatke a rendery takie sobie
deshu Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 taki ksztalt maznalem wektorem w ps'ie i za pomoca tej mapy zrobilem to co widac:) (tzn 0 modelowania uzylem)
Orangegraphics Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 DraB jeśli tam miałbyś chrom-metal to leży;) pozdrawiam
ttaaddeekk Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 Drab.toche nienaturalny widok za oknem, i za maly fov kamery chyba
Master Kiełbaster Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 widok ok, ale połóż wszystkie meble przy tylniej krawędzi podłogi, zwal wazony i odchyl plazmę od pionu o 40* :P
DraB Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 widok ok, ale połóż wszystkie meble przy tylniej krawędzi podłogi, zwal wazony i odchyl plazmę od pionu o 40* :P Rozważałem to ale skończyło się na obróceniu tła :P (Patrz Wyżej)
Bombel Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 Test lakieru w modo. napiszcie jak jest:P
Bombel Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 tak też myślałem xD wogóle mi to nie idzie:/
DraB Napisano 23 Październik 2007 Napisano 23 Październik 2007 Hej, nie ma się co przejmować, tylko dalej próbować :) GL.
arturprx2 Napisano 24 Październik 2007 Napisano 24 Październik 2007 moje mobilne stereo... zenik czas drugiego rendera jakies 12min 111 037 poly 7 fps
Loki Napisano 24 Październik 2007 Napisano 24 Październik 2007 (ladny render tego zen'a, metal na wtyczce wyglada dziwnie [ale nie mam orginalu w rece wiec moze tak ma byc] - troche "mlecznie") a tu moje wypociny: domek w gorach - projekt gdzies z googli, zalozeniem byla nauka LWF i displace w vrayu - prosil bym o komentaze http://storage.imajr.com/domek_gory_JPG_369261.jpg?Signature=o3RAcn00XPMYQQ3tciAn21wUGco%3d&Expires=1193260919&AWSAccessKeyId=0ZZ1GFDJRNG9E0HT2A02 btw jak wstawiacie takie duze obrazki z imageshack ? ja nawet jak sprawdzam wlasciwosci dodanego obrazka (na imageshack) to mam jakis link z kosmosu wziety (taki 90 literowy) a nie bezposredni do pliku jpg, jakby ktos sie podzieli wiadmosciami bylbym wdzieczny) pozdrawiam
Kaligraj Napisano 25 Październik 2007 Napisano 25 Październik 2007 Witam ... Oczekuje szczerej krytyki ... a w zasadzie odpowiedzi na pytanie ... " Czy mi to wogóle wychdzi ?? czy moze powinienem zająć sie noszeniem zakupów babci zamiast zabawy w 3d?? oczywiście post traktować z zamkniętym lewym okiem :) picture uno picture due Pozdrawiam
arturprx2 Napisano 26 Październik 2007 Napisano 26 Październik 2007 fakt... kilka rzeczy jest kiepskich: gi , camerka corretion a w zasadzie jej brak, szyba w kominku (przydało by sie ją jakos zamocowac) i paleniskio - ognisko ;p po za tym rysunek drewna na stoliku jest zle zmapowany (boki blatu i nogi) no i last kłeszczyn zmien kolor ram okiennych i krzeseł na ciemne... strasznie sie gryzą z resztą wnetrza A tak wogle to mozna z tego niezła pracke wycisnąć ;) pozdrawiam Artur
Kaligraj Napisano 26 Październik 2007 Napisano 26 Październik 2007 tak to v ray 1,5 RC na max'ie 9 bawie sie tym od 3 dni ... dopiero ...takze soryy jesli mocno razi po oczkach ale od czegos trzeba zaczać:)
Rekomendowane odpowiedzi