arturprx2 Napisano 5 Grudzień 2007 Napisano 5 Grudzień 2007 no no panie zapowiada sie całkiem całkiem ;] a tu rozwiazanie zagadki ;p :X-em[2]:trafił ;]
SWRSC Napisano 5 Grudzień 2007 Napisano 5 Grudzień 2007 podloga zrobiona min dzieki Twojemu tutkowi SWRSC ;) yyy, ja nie mam zadnego tutka odnosnie podłogi :p
tadzio Napisano 5 Grudzień 2007 Napisano 5 Grudzień 2007 tadek na jakim kompie/kompach zoptymalizowales to do 2min? dobry czas. zacne prvki. pozdr edit: ooo..dostalem punkty ujemne za text o zbiorce na CUT'a... bravo ...znacie sie na zartach... no comment...
Destroyer Napisano 5 Grudzień 2007 Napisano 5 Grudzień 2007 ttaaddeekk absolutnie świetnie to wygląda w czym renderowałeś(o render chodzi)? na czym renderowałeś (o kompa chodzi :))? używałeś FG/GI lub jakiegoś podobnego wynalazku czy direct lighting? masz quada czy dwa :) ?
ttaaddeekk Napisano 5 Grudzień 2007 Napisano 5 Grudzień 2007 yyy, ja nie mam zadnego tutka odnosnie podłogi :p chodzi mi o oswietlenie mapa output tadek na jakim kompie/kompach zoptymalizowales to do 2min? dobry czas. zacne prvki. pozdr edit: ooo..dostalem punkty ujemne za text o zbiorce na CUT'a... bravo ...znacie sie na zartach... no comment... q6600+ pamieci z jakims dobrym timingiem, nie pamietam nawet jakie :D i nawet nie wiem czy to ma wplyw na render, taki standardowy zestawik ostatnio dzieki, ps. znow prosisz o privy, łap negatywa :P ttaaddeekk absolutnie świetnie to wygląda w czym renderowałeś(o render chodzi)? na czym renderowałeś (o kompa chodzi :))? używałeś FG/GI lub jakiegoś podobnego wynalazku czy direct lighting? masz quada czy dwa :) ? render to mental ray, sam FG ustawiony na draft i 1 bounce, jedno swiatlo mentalowskie skierowne na centrum z dosyc duzym area i 6 samplami do cieni raytrace + kilka zwyklych swiatelek zeby doswietlic tlo, tlo jest strasznie low poly,praktycznie bez textur a glowna role odgrywa specular, motion blur i dof bedzie zrobiony w post procesingu. a i jeszcze do tego mentalowski glow i distortion mysle ze kluczem do szybkiego czasu jest skupienie sie na istotnych zeczech i upraszczanie ledwie widocznych komp jak wyzej pozdro, dzieki za cieple komentarze :)
Destroyer Napisano 6 Grudzień 2007 Napisano 6 Grudzień 2007 włosy blee wyglądają jak kupka siana :P a poza tym bardzo fajnie!
Obywatel Napisano 6 Grudzień 2007 Napisano 6 Grudzień 2007 Najmocniejszym elementem są zdecydowanie oczy. Co do reszty to jak już ktoś wspomniał trudno będzie coś wycisnąć, bo model średni.
Master Kiełbaster Napisano 6 Grudzień 2007 Napisano 6 Grudzień 2007 co złego w modelu? ma 97% zgodności z najseksowniejszą kobietą świata '06 :P
Obywatel Napisano 6 Grudzień 2007 Napisano 6 Grudzień 2007 Usta i nos. W sumie góra nosa zaczyna się ok, ale dół przydałby się zgrabniejszy. Kurcze a te usta to nie wiem co dokładnie nie gra, taki placek : > Może zamknij jej usta póki co, to będzie łatwiej poradzić Jakbyś namalował w paincie kółko z oczami to też miałoby z 70% zgodności ;-)
Master Kiełbaster Napisano 6 Grudzień 2007 Napisano 6 Grudzień 2007 a elipsa jest podobna do jessicy simpson tylko w 80% :P http://www.myheritagefiles.com/I/storage/site1/files/73/17/12/731712_929852b5d28574yb8per53.JPG
Bombel Napisano 6 Grudzień 2007 Napisano 6 Grudzień 2007 Od trzech dni ucze sie renderować :) Prosze oceńcie czy w tym jest choć odrobina realizmu,czy w dobrą strone ide i takie tam :P Soft:Modo
greg_jg Napisano 6 Grudzień 2007 Napisano 6 Grudzień 2007 JunioR, Georgas dzięki. Odnośnie pytania o renderer - tym razem maxwell (wersja beta, ale który numer to nie powiem - nie pamiętam ;) ). Master, zrób coś z tymi cieniami po obu stronach nosa... Booombel, jak od trzech dni, to nie jest najgorzej. ;)
Lis Napisano 6 Grudzień 2007 Napisano 6 Grudzień 2007 Booombel -> Najpierw naucz się modelowac. Masz w scenie same boksy ktore ni troche nie wygladaja naturalnie. Klucz do realistycznego renderu: -Dobry model -Dobre swiatlo -Dobre Materialy
Master Kiełbaster Napisano 6 Grudzień 2007 Napisano 6 Grudzień 2007 Da się jakoś z automatu zrobić by włosy po dodaniu frizza i knika nie właziły w twarz?
Lis Napisano 6 Grudzień 2007 Napisano 6 Grudzień 2007 Chyba ma za male wlosy w stosunku do twarzy. Niby ladna ale za bardzo sie świeci. Wygląda jakby się ciągle oblizywała :D
Loki Napisano 7 Grudzień 2007 Napisano 7 Grudzień 2007 erm kumpel ktory zobaczyl ten obrazek u mnie na monitorze, powiedzial ze wyglada jak "kobieta po przejsciach" :)
biglebowsky Napisano 7 Grudzień 2007 Napisano 7 Grudzień 2007 Teraz to wygląda jak transwestyta:) ciąg dalszy zabaw z telefonami siakiś dysorsji i winiet mi się zachciało.
leander Napisano 7 Grudzień 2007 Napisano 7 Grudzień 2007 le boskie! jak to ktos celnie ujal :) Przyslowiowy miod dla oczu ;)
JohnZi Napisano 7 Grudzień 2007 Napisano 7 Grudzień 2007 no rzeczywiscie, niby taki prosty obiekt, a robi wrazenie:) design tez twojego pomyslu?:)
t0m3k Napisano 7 Grudzień 2007 Napisano 7 Grudzień 2007 ogolnie mi sie podoba ale gorna krawedz podstawki moglaby byc grubsza, dziury w sluchawce bym zamienil miejscami i troche zmniejszyl i krawedzie zasostrzyl bo te sa troche "bulkowate" mozna siatke zobaczyc? kabel jest swietny
JunioR Napisano 7 Grudzień 2007 Napisano 7 Grudzień 2007 bigleb fruuu, mozesz napisac conieco o oswietleniu w scenie, swietnie wyglada!
pionix Napisano 7 Grudzień 2007 Napisano 7 Grudzień 2007 bigleb świetne te telefony. Bardzo podoba mi się ich materiał. Napisał byś coś o nim? ;)
voyager Napisano 7 Grudzień 2007 Napisano 7 Grudzień 2007 Render by Smallgraph Studio Modelownie (i szukanie free modeli :P): voyager, Fargate Rendering: Fargate Głupie kometarze: Ardeni Wszelkie podobieństwo do już istniejących modeli przypadkowe CLICK FOR HI-RES VERSION:
FF Napisano 7 Grudzień 2007 Napisano 7 Grudzień 2007 Ten stół wysoce niefajny:P Na początku myślałem że to szczotkowane aluminium albo coś, dopiero po jakimś czasie zauważyłem że to takie matowe szkło (chyba).
biglebowsky Napisano 7 Grudzień 2007 Napisano 7 Grudzień 2007 Telefon w/g prawdziwego projektu z lat 70tych, modelował Vetis. Wnętrze słuchawek wykombinowane i faktycznie trochę odstaje:) Mental Ray na defaultowych domyślnych ustawieniach FG, 3 bounsy. 2 phonometryczne area, jeden na górze trochę z tyłu żeby bardziej doświetlał tło, drugi dopełniający z frontu w lewym rogu. Logarithmic Exposure Control lekko ocieplające scenę i wszystko chyba. Materiał blend w nim 2 podobne arch & Design, jeden z glossy (75%), drugi bez (25%).
lashco Napisano 7 Grudzień 2007 Napisano 7 Grudzień 2007 telefony fajne i kompozycja tego pierwszego jest git, ale dla big leb'a to chyba taka na sniadanko scena hehe
peterr Napisano 7 Grudzień 2007 Napisano 7 Grudzień 2007 Voyager ,kurcze ten model mi coś przypomina [mebel ;P ] ...gdzieś już go widziałem .lol..;) telefony cool;)
Bombel Napisano 7 Grudzień 2007 Napisano 7 Grudzień 2007 voyager: Nie sprawiedliwe, was było trzech:P
voyager Napisano 7 Grudzień 2007 Napisano 7 Grudzień 2007 Widze, że wszyscy mają dojścia w niemieckich firmach xD Łóżko modelowałem ja, lampkę i stolik fargate. Reszta to wykopaliska z neta i z dysków twardych
peterr Napisano 7 Grudzień 2007 Napisano 7 Grudzień 2007 taa :/ ok test wszystkiego :[ Wszelkie rady mile widziane..modelowane z Cad rzutów //cholera już widze że chodnik mam starą wersje :/ itd.. Nie mam drzewek - modeli więc wkleiłem fotki :/ pozdro
AGmakonts Napisano 7 Grudzień 2007 Napisano 7 Grudzień 2007 pionowe niebo, za niebiesko w cieniach w stosunku do przejaranych świateł
arturprx2 Napisano 8 Grudzień 2007 Napisano 8 Grudzień 2007 ja tak zapytam moze nie w tym miejscu co trzeba ale moze nikt mnie nie zlinczuje.. otoz czy pamieta ktos jedna prace na forum z przed jakiegos roku... była to cos jak by kula do kręgli a przynajmiej tak mi sie kojarzy... lezała na drewnianej podłodze i markerem miała namazany uśmiech... przekopałem galerie ale chyba zdjecia/hosting padl... moze jest ktos kto kojarzy ta prace?
biglebowsky Napisano 8 Grudzień 2007 Napisano 8 Grudzień 2007 tym razem teścik dofa i te same nudne już pewnie telefoniki:)
peterr Napisano 8 Grudzień 2007 Napisano 8 Grudzień 2007 nom :) //faktycznie musze poprawić oświetlenie i niebo :( dzięki :) a tutaj taki renderek Wszelkie podobieństwo do już istniejących modeli przypadkowe
mrkrzysiek Napisano 8 Grudzień 2007 Napisano 8 Grudzień 2007 biglebowsky pierwszy render wygląda fajnie ładne ujęcie, na drugim ładna kolorystyka, ucz mnie:)
AGmakonts Napisano 8 Grudzień 2007 Napisano 8 Grudzień 2007 shadning i światło totalnie na dnie niestety;/
arturprx2 Napisano 8 Grudzień 2007 Napisano 8 Grudzień 2007 co to za kanciaki :P fajne ciemne drewienko ale jakies takie mdłe i miejscami zle zmapowane
biglebowsky Napisano 8 Grudzień 2007 Napisano 8 Grudzień 2007 peterr, kanciaty ten mebelek strasznie i światełko płaskie bardzo. Przesuń źródło światła bardziej do tyłu i obróć trochę i nie bój się kontrastu, teraz takie mydełko się zrobiło-brakuje detalu w GI mrkrzysiek, nie ma sprawy, tylko ciebie chyba nie ma już czego:) 1
AGmakonts Napisano 8 Grudzień 2007 Napisano 8 Grudzień 2007 bigu jak jego nie ma juz czego uczyc to ja sie chce zapisac
Georgas Napisano 8 Grudzień 2007 Napisano 8 Grudzień 2007 bigu jesteś big :) kapitalne, możesz powiedzieć jakie kolorki świateł użyłeś ??
nielot007 Napisano 8 Grudzień 2007 Napisano 8 Grudzień 2007 Biglebowsky-->piekne rendry, kapitalny klimat, bardzo przytulnie to wyglada :) juz dawno nie widzialem tak fajnych renderow :)
biglebowsky Napisano 8 Grudzień 2007 Napisano 8 Grudzień 2007 ee, no to dość banalna scenka, ale fajnie że się podoba:) To powinno odpowiedzieć na większość pytań: sampling nie wyrobił więc przydał się szopowy reduce noise. 1
Rekomendowane odpowiedzi