Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

yyy, ja nie mam zadnego tutka odnosnie podłogi :p

 

chodzi mi o oswietlenie mapa output

 

tadek na jakim kompie/kompach zoptymalizowales to do 2min? dobry czas.

zacne prvki.

pozdr

 

edit: ooo..dostalem punkty ujemne za text o zbiorce na CUT'a... bravo ...znacie sie na zartach...

no comment...

 

q6600+ pamieci z jakims dobrym timingiem, nie pamietam nawet jakie :D i nawet nie wiem czy to ma wplyw na render, taki standardowy zestawik ostatnio

dzieki,

 

ps. znow prosisz o privy, łap negatywa :P

 

ttaaddeekk absolutnie świetnie to wygląda

w czym renderowałeś(o render chodzi)?

na czym renderowałeś (o kompa chodzi :))?

używałeś FG/GI lub jakiegoś podobnego wynalazku czy direct lighting?

masz quada czy dwa :) ?

 

render to mental ray, sam FG ustawiony na draft i 1 bounce, jedno swiatlo mentalowskie skierowne na centrum z dosyc duzym area i 6 samplami do cieni raytrace + kilka zwyklych swiatelek zeby doswietlic tlo, tlo jest strasznie low poly,praktycznie bez textur a glowna role odgrywa specular, motion blur i dof bedzie zrobiony w post procesingu.

a i jeszcze do tego mentalowski glow i distortion

mysle ze kluczem do szybkiego czasu jest skupienie sie na istotnych zeczech i upraszczanie ledwie widocznych

 

komp jak wyzej

 

pozdro, dzieki za cieple komentarze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Usta i nos. W sumie góra nosa zaczyna się ok, ale dół przydałby się zgrabniejszy.

Kurcze a te usta to nie wiem co dokładnie nie gra, taki placek : > Może zamknij jej usta póki co, to będzie łatwiej poradzić

 

Jakbyś namalował w paincie kółko z oczami to też miałoby z 70% zgodności ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JunioR, Georgas dzięki.

Odnośnie pytania o renderer - tym razem maxwell (wersja beta, ale który numer to nie powiem - nie pamiętam ;) ).

 

Master, zrób coś z tymi cieniami po obu stronach nosa...

 

Booombel, jak od trzech dni, to nie jest najgorzej. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogolnie mi sie podoba ale gorna krawedz podstawki moglaby byc grubsza, dziury w sluchawce bym zamienil miejscami i troche zmniejszyl i krawedzie zasostrzyl bo te sa troche "bulkowate"

mozna siatke zobaczyc?

 

kabel jest swietny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telefon w/g prawdziwego projektu z lat 70tych, modelował Vetis. Wnętrze słuchawek wykombinowane i faktycznie trochę odstaje:)

 

Mental Ray na defaultowych domyślnych ustawieniach FG, 3 bounsy. 2 phonometryczne area, jeden na górze trochę z tyłu żeby bardziej doświetlał tło, drugi dopełniający z frontu w lewym rogu. Logarithmic Exposure Control lekko ocieplające scenę i wszystko chyba.

 

Materiał blend w nim 2 podobne arch & Design, jeden z glossy (75%), drugi bez (25%).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tak zapytam moze nie w tym miejscu co trzeba ale moze nikt mnie nie zlinczuje..

otoz czy pamieta ktos jedna prace na forum z przed jakiegos roku... była to cos jak by kula do kręgli a przynajmiej tak mi sie kojarzy... lezała na drewnianej podłodze i markerem miała namazany uśmiech...

przekopałem galerie ale chyba zdjecia/hosting padl...

moze jest ktos kto kojarzy ta prace?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

peterr, kanciaty ten mebelek strasznie i światełko płaskie bardzo. Przesuń źródło światła bardziej do tyłu i obróć trochę i nie bój się kontrastu, teraz takie mydełko się zrobiło-brakuje detalu w GI

 

mrkrzysiek, nie ma sprawy, tylko ciebie chyba nie ma już czego:)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności