Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,2m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
podloga zrobiona min dzieki Twojemu tutkowi SWRSC ;)

 

yyy, ja nie mam zadnego tutka odnosnie podłogi :p

Napisano

tadek na jakim kompie/kompach zoptymalizowales to do 2min? dobry czas.

zacne prvki.

pozdr

 

edit: ooo..dostalem punkty ujemne za text o zbiorce na CUT'a... bravo ...znacie sie na zartach...

no comment...

Napisano

ttaaddeekk absolutnie świetnie to wygląda

w czym renderowałeś(o render chodzi)?

na czym renderowałeś (o kompa chodzi :))?

używałeś FG/GI lub jakiegoś podobnego wynalazku czy direct lighting?

masz quada czy dwa :) ?

Napisano
yyy, ja nie mam zadnego tutka odnosnie podłogi :p

 

chodzi mi o oswietlenie mapa output

 

tadek na jakim kompie/kompach zoptymalizowales to do 2min? dobry czas.

zacne prvki.

pozdr

 

edit: ooo..dostalem punkty ujemne za text o zbiorce na CUT'a... bravo ...znacie sie na zartach...

no comment...

 

q6600+ pamieci z jakims dobrym timingiem, nie pamietam nawet jakie :D i nawet nie wiem czy to ma wplyw na render, taki standardowy zestawik ostatnio

dzieki,

 

ps. znow prosisz o privy, łap negatywa :P

 

ttaaddeekk absolutnie świetnie to wygląda

w czym renderowałeś(o render chodzi)?

na czym renderowałeś (o kompa chodzi :))?

używałeś FG/GI lub jakiegoś podobnego wynalazku czy direct lighting?

masz quada czy dwa :) ?

 

render to mental ray, sam FG ustawiony na draft i 1 bounce, jedno swiatlo mentalowskie skierowne na centrum z dosyc duzym area i 6 samplami do cieni raytrace + kilka zwyklych swiatelek zeby doswietlic tlo, tlo jest strasznie low poly,praktycznie bez textur a glowna role odgrywa specular, motion blur i dof bedzie zrobiony w post procesingu.

a i jeszcze do tego mentalowski glow i distortion

mysle ze kluczem do szybkiego czasu jest skupienie sie na istotnych zeczech i upraszczanie ledwie widocznych

 

komp jak wyzej

 

pozdro, dzieki za cieple komentarze :)

Napisano

Najmocniejszym elementem są zdecydowanie oczy. Co do reszty to jak już ktoś wspomniał trudno będzie coś wycisnąć, bo model średni.

Napisano

Usta i nos. W sumie góra nosa zaczyna się ok, ale dół przydałby się zgrabniejszy.

Kurcze a te usta to nie wiem co dokładnie nie gra, taki placek : > Może zamknij jej usta póki co, to będzie łatwiej poradzić

 

Jakbyś namalował w paincie kółko z oczami to też miałoby z 70% zgodności ;-)

Napisano

Od trzech dni ucze sie renderować :) Prosze oceńcie czy w tym jest choć odrobina realizmu,czy w dobrą strone ide i takie tam :P Soft:Modo

zimmerainze2.jpg

Napisano

JunioR, Georgas dzięki.

Odnośnie pytania o renderer - tym razem maxwell (wersja beta, ale który numer to nie powiem - nie pamiętam ;) ).

 

Master, zrób coś z tymi cieniami po obu stronach nosa...

 

Booombel, jak od trzech dni, to nie jest najgorzej. ;)

Napisano

Booombel -> Najpierw naucz się modelowac. Masz w scenie same boksy ktore ni troche nie wygladaja naturalnie.

 

 

Klucz do realistycznego renderu:

-Dobry model

-Dobre swiatlo

-Dobre Materialy

Napisano

Chyba ma za male wlosy w stosunku do twarzy. Niby ladna ale za bardzo sie świeci. Wygląda jakby się ciągle oblizywała :D

Napisano

erm kumpel ktory zobaczyl ten obrazek u mnie na monitorze, powiedzial ze wyglada jak "kobieta po przejsciach" :)

Napisano

Teraz to wygląda jak transwestyta:)

 

ciąg dalszy zabaw z telefonami

 

1585971a48.jpg

 

874f831720.jpg

siakiś dysorsji i winiet mi się zachciało.

Napisano

no rzeczywiscie, niby taki prosty obiekt, a robi wrazenie:) design tez twojego pomyslu?:)

Napisano

ogolnie mi sie podoba ale gorna krawedz podstawki moglaby byc grubsza, dziury w sluchawce bym zamienil miejscami i troche zmniejszyl i krawedzie zasostrzyl bo te sa troche "bulkowate"

mozna siatke zobaczyc?

 

kabel jest swietny

Napisano

bigleb fruuu, mozesz napisac conieco o oswietleniu w scenie, swietnie wyglada!

Napisano

bigleb świetne te telefony. Bardzo podoba mi się ich materiał. Napisał byś coś o nim? ;)

Napisano

Render by Smallgraph Studio

Modelownie (i szukanie free modeli :P): voyager, Fargate

Rendering: Fargate

Głupie kometarze: Ardeni

 

Wszelkie podobieństwo do już istniejących modeli przypadkowe

 

CLICK FOR HI-RES VERSION:

d1e3fe348c9a23f7.jpg

Napisano

Ten stół wysoce niefajny:P Na początku myślałem że to szczotkowane aluminium albo coś, dopiero po jakimś czasie zauważyłem że to takie matowe szkło (chyba).

Napisano

Telefon w/g prawdziwego projektu z lat 70tych, modelował Vetis. Wnętrze słuchawek wykombinowane i faktycznie trochę odstaje:)

 

Mental Ray na defaultowych domyślnych ustawieniach FG, 3 bounsy. 2 phonometryczne area, jeden na górze trochę z tyłu żeby bardziej doświetlał tło, drugi dopełniający z frontu w lewym rogu. Logarithmic Exposure Control lekko ocieplające scenę i wszystko chyba.

 

Materiał blend w nim 2 podobne arch & Design, jeden z glossy (75%), drugi bez (25%).

Napisano

telefony fajne i kompozycja tego pierwszego jest git, ale dla big leb'a to chyba taka na sniadanko scena hehe

Napisano

Voyager ,kurcze ten model mi coś przypomina [mebel ;P ] ...gdzieś już go widziałem .lol..;)

telefony cool;)

Napisano

Widze, że wszyscy mają dojścia w niemieckich firmach xD

Łóżko modelowałem ja, lampkę i stolik fargate. Reszta to wykopaliska z neta i z dysków twardych

Napisano

taa :/

ok test wszystkiego :[

Wszelkie rady mile widziane..modelowane z Cad rzutów //cholera już widze że chodnik mam starą wersje :/

itd..domczaki2copyri0.jpg

Nie mam drzewek - modeli więc wkleiłem fotki :/

pozdro

Napisano

ja tak zapytam moze nie w tym miejscu co trzeba ale moze nikt mnie nie zlinczuje..

otoz czy pamieta ktos jedna prace na forum z przed jakiegos roku... była to cos jak by kula do kręgli a przynajmiej tak mi sie kojarzy... lezała na drewnianej podłodze i markerem miała namazany uśmiech...

przekopałem galerie ale chyba zdjecia/hosting padl...

moze jest ktos kto kojarzy ta prace?

Napisano

nom :) //faktycznie musze poprawić oświetlenie i niebo :( dzięki :)

a tutaj taki renderek

 

Wszelkie podobieństwo do już istniejących modeli przypadkowe

th_19377_WDI_122_701lo.jpg

Napisano

peterr, kanciaty ten mebelek strasznie i światełko płaskie bardzo. Przesuń źródło światła bardziej do tyłu i obróć trochę i nie bój się kontrastu, teraz takie mydełko się zrobiło-brakuje detalu w GI

 

mrkrzysiek, nie ma sprawy, tylko ciebie chyba nie ma już czego:)

Napisano

bigu jesteś big :) kapitalne, możesz powiedzieć jakie kolorki świateł użyłeś ??

Napisano

Biglebowsky-->piekne rendry, kapitalny klimat, bardzo przytulnie to wyglada :)

juz dawno nie widzialem tak fajnych renderow :)

Napisano

ee, no to dość banalna scenka, ale fajnie że się podoba:)

 

To powinno odpowiedzieć na większość pytań:

 

th.fcf0a52a37.jpg sampling nie wyrobił więc przydał się szopowy reduce noise.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.