!Ewert Napisano 10 Styczeń 2008 Napisano 10 Styczeń 2008 do wizki super:) możemy i używamy a co? - JunioR
JunioR Napisano 10 Styczeń 2008 Napisano 10 Styczeń 2008 możemy i używamy a co? - JunioR tak? bo kontrast lezy, kolory tez by sie przydalo "podrasowac" .
delf77 Napisano 10 Styczeń 2008 Napisano 10 Styczeń 2008 Lis - poraz kolejny dzieks za screena ( chyba pora na repa bo wiele sie od Ciebie ucze) Tomuś - dziwnie wyglada ta noga z dostawki bez tego czarnego na dole ( choc wiem ze to narzucil Ci inwestor ; fotele maja dziwne obicie - niby jasne a niby tak nagle sie sciemniaja , tez odnosnie foteli to ra rurka chromowana od podstawy do siedziska chyba powinna byc grubsza ; podoba mi sie chrom nog biurek ale za to uchwyty znikaja na tym jasnym kolorze ; kosz - czarny worek drazni sie z oparciem krzesla : EDIT - sorry ze sie tak czepiam ale tez robilem do starej pracy takie rzeczy a mialem zbyt drobiazgowego szefa ktory czepial sie nawet o PCV - a tak z ciekawosci idac tym tropem - PCV tez robiles do biurek i kontenerow?
chveti Napisano 10 Styczeń 2008 Autor Napisano 10 Styczeń 2008 Tomuś, może czas zacząć edytować posty? :]
Loki Napisano 10 Styczeń 2008 Napisano 10 Styczeń 2008 dzieki Lisie za pomoc. mam nadzieje ze kiedys bede mogl sie odwdzieczyc za te wszystkie wymuszone porady :) o coś dokładnie takiego mi chodziło btw fajny pączek Georgas
!Ewert Napisano 10 Styczeń 2008 Napisano 10 Styczeń 2008 chveti- jesteś młody pozmieniasz sobie ;D hehe delf77- masz racje noga jest i wlasnie ja zmieniłem bo to czarne w innych nogach jest do regulacji wysokości. a o PCV to odpowiedz jest że tak. JunioR- i tak podkręcam kolory. kontrast plus 10 min.
mrkrzysiek Napisano 10 Styczeń 2008 Napisano 10 Styczeń 2008 Lis, pionix bardzo ładne rendery, Georgas smacznie wygląda ten pączek
Glob Napisano 10 Styczeń 2008 Napisano 10 Styczeń 2008 lis piekny ex:) za malo na FW wiec wrzucam tu...projekt z neta Pozdro!
oo79 Napisano 10 Styczeń 2008 Napisano 10 Styczeń 2008 taki se tescik. raczej nieudany /scena free, zgrabiona gdzies z neta/
Kimmi Napisano 10 Styczeń 2008 Napisano 10 Styczeń 2008 Jakoś dziwnie wyglądają krawędzie ścian(czarne pasy), teksturka na kolumnach za często się powtarza, no i cienie wyglądają dość kiepsko.
t0m3k Napisano 10 Styczeń 2008 Napisano 10 Styczeń 2008 Glob fajne tylko kompozycja mi nie pasi oo79 kiepsko, materialy i oswietlenie slabiutkie. dodanie aberracji nie zrobi z obrazka fotoreal renderu a tylko w wiekszosci wypadkow mu zaszkodzi. pozdrawiam
Glob Napisano 10 Styczeń 2008 Napisano 10 Styczeń 2008 wygladzilem troche plamy na scianach i chyba jest troche lepiej... kompozycja nie moja bo robilem z fotki;) Pozdro!
maczuga Napisano 10 Styczeń 2008 Napisano 10 Styczeń 2008 Glob pochwal się co znaczą te znaczki na ścianie :)
Glob Napisano 10 Styczeń 2008 Napisano 10 Styczeń 2008 maczuga - wole nie wiedziec wybieralem losowo:P master - lol
kamil.ochel Napisano 10 Styczeń 2008 Napisano 10 Styczeń 2008 lol Master Glob dywan przy tej tacy dziwnie wygląda
kamil.ochel Napisano 10 Styczeń 2008 Napisano 10 Styczeń 2008 no nie widziałem nigdy takiego :D po prostu jakoś dziwnie, jakby z jakiejś pianki czy czegoś był zrobiony. Nie ma "włosków"
Liber Napisano 10 Styczeń 2008 Napisano 10 Styczeń 2008 Glob opisz zrodła swiatla na tej scenie, pliiz
mort Napisano 10 Styczeń 2008 Napisano 10 Styczeń 2008 teścik materiałów na jednodniowym modeliku, wszystko z głowy leciałem. Model miał iść do animacji ale w genialności swojej nie zapisałem sceny, i nadpisałem inną sceną autobackup..tak to jest jak się robi kilka rzeczy na raz ;| Uwaga duża rozdziałka (1600x1200) pozdrawiam
Glob Napisano 10 Styczeń 2008 Napisano 10 Styczeń 2008 Liber masz tu zrzute z vievportu jak widac 2 vray lighty a kulki to vraylight material:)
Destroyer Napisano 11 Styczeń 2008 Napisano 11 Styczeń 2008 Glob świetnie wyszło! mort fajny samochodzik, szkoda że nie zapisałeś :(
kamil.ochel Napisano 11 Styczeń 2008 Napisano 11 Styczeń 2008 Glob jak możesz daj jeszcze nastawy światełek ;) tych plane'ów
JohnZi Napisano 11 Styczeń 2008 Napisano 11 Styczeń 2008 jeszcze taki renderek, testowalem troche szyby, co o nich myslicie? w sumie patrzac na fotkach, w takim swietle powinno byc chyba takie biale... hmm sam nie wiem edit aha nie wiem czemu na kazdym renderku mam taka mala biala krope:/ na tym renderze jest przy srodkowych slupkach
DraB Napisano 11 Styczeń 2008 Napisano 11 Styczeń 2008 Nice, Johnzi :) Tylnie kolo puste :P aha nie wiem czemu na kazdym renderku mam taka mala biala krope:/ na tym renderze jest przy srodkowych slupkach1 minuta PSa i po sprawie
JohnZi Napisano 11 Styczeń 2008 Napisano 11 Styczeń 2008 hehe wiem ze moglem sie tego pozbyc w psie, no ale jsetem ciekaw co to powoduje:) renderuje vryjem :)
Master Kiełbaster Napisano 11 Styczeń 2008 Napisano 11 Styczeń 2008 słońce się odbija? clampnij output może
pressenter Napisano 11 Styczeń 2008 Napisano 11 Styczeń 2008 JohnZi mi tam brakuje czegoś w tej feldze z tył i w miejscu światła. ;) Ja takie pytank post scriptum: ktoś wie co się stało z vray-materials.de ? Tyle ciekawych rzeczy można było się stamtąd nauczyć.
Glob Napisano 11 Styczeń 2008 Napisano 11 Styczeń 2008 kamil.ochel nastawy swiatel: (nic wyjatkowego tam nie ma:P)
..:: WIKTOR ::.. Napisano 11 Styczeń 2008 Napisano 11 Styczeń 2008 JohnZi: sprawdz mapowanie HDRI bo jak jest cos nie teges to sie takie kropki/kropka pojawia... Tez czasem mialem taki problem ale to daaawno bylo
kamil.ochel Napisano 11 Styczeń 2008 Napisano 11 Styczeń 2008 Glob może i nic nadzwyczajnego ale dobrze mieć takie rzeczy :) Dzięki
Pionier Napisano 11 Styczeń 2008 Napisano 11 Styczeń 2008 Glob, mapke na dywan zrobiles sam czy dorwales na stronie z teksturami? jakby nie bylo to disp vray? ...zaciekawilo mnie to bardziej niz swiatla :) czolem pionier
arturprx2 Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 Panowie... mieliście kiedys taką opcje że widok w perspektywie zaczynał sie tak dziwnie kosić ?? zauwazyłem ze dzieje sie tak po uzyciu camery correction bądz Guess'a w fizycznej... o co to chodzi ?? radze sobie z tym mergując cała scene do nowego projektu i importuje preseta... ale czemu tak sie dzieje ?? Magicy napewno sie z tym spotkali... pozdrawiam (wiem watek moze nie tu gdzie trzeba)
mrkrzysiek Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 wybierz w tym oknie na przykład front i potem perspective wtedy zresetują Ci się ustawiania co do perspektywy okna JohnZi fajny render skończ to:) Glob bardzo fajne oświetlenie ale i tak dywan najładniejszy i fotel jeśli chodzi o texturki 1
arturprx2 Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 ślicznie dziekuje, taki banał a nie wpadłem ;) dziekoweczka i pozdrawiam ;)
Hindus Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 jak widze tekst nastawy to mnie skręca więc prosze używajcie czegos innego
NV Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 Taki próbny test lakieru .... już sam nie wiem, (obicia niedopracowane, chaotyczne / wiem ;] )ehhh jeszcze sporo poprawek w modelu mnie czeka ;)
Glob Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 kamil.ochel nie ma za co;) Pionier tak dywan to disp vrayowski a mapke ktos tu na forum kiedys udostepnil zapisalem i sie przydala:) mrkrzysiek dzieki:D
kamil.ochel Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 Nvidia o ile sie nie myle to lakier samochodowy powinien miec dwie warstwy. na jednej odbicia są mieękie, gradientowe a druga to wysoki polysk. tak mi się wydaje, nie jestem pewien. Jak zrobić nie wiem :)
arturprx2 Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 test swiatla i matów... choc grzejniki z malym samplem a jak ogolnie sie widzi swiatlo bo z tych testow to sam juz nie wiem ten z troche innym balansem bieli... i chyba przekombinowane
Pionier Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 Pionier tak dywan to disp vrayowski a mapke ktos tu na forum kiedys udostepnil zapisalem i sie przydala:) cos mnie ominelo, moglbys podeslac ta teksture? czolem pionier
pressenter Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 To zdaje się powinno rozwiązać problem dywanu. ;) http://rapidshare.com/files/83457082/carpetciasther.zip.html
Fargate Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 fotelik - projekt mój (nowatorskie nie :P ) 3ds, vray, ps wersja "big"
Kimmi Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 Fargate--> Fajny koncepcik, ale wydaje mi się, ze faktura skóry powinna mieć nieznacznie mniejszą skalę.
Rekomendowane odpowiedzi