Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  SWRSC napisał:
a dlaczego nie skalibrujesz monitora? Adobe gamma, lub sterownik nvidia (w panelu będziesz miał kreatora kalibracji)wykalibrujesz sobie R,G i B tak jak powinno być.

 

Kalibrowałem...dalej są spore różnice.

Pomijam fakt, że kalibrowałem '' ręcznie '' i przy pomocy EzTune'a.

 

Inna sprawa - monitor poprzedni - i ten, to dwa różne światy...chociaż jak z Lisem ustaliliśmy :) - Ta sama firma od matrycy ( ! )

Napisano

To pochwal się co to za nowy monitor, żeby wiedzieć czego unikać, hehe.

A wchodzi w zimnawe zielenie i fiolety (sofa)

B jest cieplejszy, żółtawy

IBM P275 (crt)

Napisano
  Cytat
To pochwal się co to za nowy monitor, żeby wiedzieć czego unikać, hehe.

stawiam na Gatewaya 24' full HD ;)

 

-------------------

 

jakieś 6h

rendertime aż prawie 4min :)

modo + troche PS na końcu :)

 

2002560785948867864_rs.jpg

Napisano
  Cytat

PS. widzieliście nowych ludzi everów? Czy to jest jakiś żart?:D

 

Sorki za oftop, ale czemu miałby to być żart ?

Napisano

No jak zobaczyłem ta postacie w chustach to sie lekko zdziwiłem.

 

jak dla mnie to te postacie sa w ogole nie użytkowe. ale może gdzieś tam daleko komus sie przydadzą.

Napisano

fikołek- czyli modo sie rozwija, jesli juz jakos renderenuje wnetrza, ale wywal ten napis i daj reszte textur ;)

Napisano
  Black Mamba napisał:
No jak zobaczyłem ta postacie w chustach to sie lekko zdziwiłem.

 

jak dla mnie to te postacie sa w ogole nie użytkowe. ale może gdzieś tam daleko komus sie przydadzą.

 

no ja sie niestety musze zgodzić. 1 zestaw ludzików był uniwersalny, obojętnie jaką wizke się robiło to pasowali, a ten...ehhh no pasuje... do orientu :P modele jak zawsze są na wysokim poziomie.

Napisano

fotel_fr08_min.jpg

[Kliknij By Powiększyć]

 

 

Taki oto fotel, całość ok

Napisano
  JunioR napisał:
fikołek- czyli modo sie rozwija, jesli juz jakos renderenuje wnetrza, ale wywal ten napis i daj reszte textur ;)

 

no ba ;) dobre modo nie jest złe ;P

 

mam w planach zrobić ładniejszy render :) jak mi się zachce :D na tym jest 6 materiałów i tylko przy wodzie i szkle zrobiłem coś więcej niż zmiana koloru :D i textury też żadnej nie ma :) aj jaki ja leniwy jestem :D

 

 

 

  Pinero napisał:
I mojego....bueheheh

 

poważnie...

 

haha czyli zgadłem ;) co wygrałem? :D

Napisano

Test materiałów podłogi i sofy.Słabe ustawienia renderu więc proszę nie zwracajcie na to uwagi ;)

 

Cinema 4D + Vray 1.0876 + PS CS3

 

Pozdrawiam,

Cornelius Scipio.

 

test4psoi3.png

Napisano

Podłoga za duży ma bump:) a materiał sofy po prostu mi sie nie podoba :)

fajne lampki:P

Napisano

W zasadzie to chyba test światełka i modelu pomieszczenia, ale jeszcze w niskich nastawach więc są przebarwienia. :/

 

53953085jb5.jpg

Napisano

Ano, nie ukrywam, szkła to ja nie potrafię. :D Jak ktoś ma jakieś propozycje ustawień to ja z chęcią zerżnę. :P

Napisano

Fajnie, roślinki to Everownia?

 

A tu mój ost. renderek. Ot tak 4fun :)

 

olpmm2hartkerg9.jpg

Napisano

johny jak dla mnie roslinki 1wszy plan zle 2gi plan fajnie i ogonie kompozycja jakas taka nie bardzo. Tu bryka ucieta tam pokrojona,,,

Napisano

JohnyCa po za tym że kwiatuszki mają kwadratowe płatuszki xD to całkiem nieźle. Sampling displase na tym murku drzewka (na środku) przydał by sie chyba większy. A co do lakieru to przydało by mu sie trochę więcej odbić.

 

A co do budynku to ciekawa fasada :)

 

 

DraB

gitarka chyba za słabo odbija otoczenie. albo daj jakiegoś Vray Light'a żeby miało co pobłyskiwać :)

 

Pozdrawiam

Napisano

DraB: Od Everów tylko różowa :) Reszta generowana Onyxem. Fajna gitara :)

Mortom: Fakt - te różowe kwadratowe płatki w zbliżeniach nie wyglądają zbyt ciekawie.

Napisano

Georgas- wiem krzesło = ), ale wiesz jakoś doszedłem do wniosku że ono mi tu pasuje ;D

 

Ogolnie to teraz robie poprawiony render tego, bo to mi sie nie podoba w 110%.

 

co poprawić? czepiajcie sie najdrobniejszych pierdół nawet =)

 

gab01mojepskopiaoi2.jpg

Napisano

ściana w kącie się żarzy. nie wiem czy w biurach używa się takich kosmatych dywanów. Ja to do sypialni taki bym dał.

Napisano

Podwieszany sufit dlatego tak to wygląda. hmm...dywan..założenie jest taki. drogi gabinet wiec właściciel może pozwoliś sobie nan babke do codziennego odkurzania:D

 

chłopaki aa mnie denerwuje mam qmc 1 i 8..jak to lepiej ustawić?

Napisano
  • Autor

Srednio mi lezy dynamiczny kadr , doniczka to ciemna plama.

Kłakowaty dywan fajny gadget wizualny, ale srednio funkcjonalny w biurze.

Jeszcze troche te biale swiatlo mi nie lezy a wlasciwie jego 100 % biel.

 

to tyle z czepialstwa. :)

Napisano
  chveti napisał:
Srednio mi lezy dynamiczny kadr , doniczka to ciemna plama.

Kłakowaty dywan fajny gadget wizualny, ale srednio funkcjonalny w biurze.

Jeszcze troche te biale swiatlo mi nie lezy a wlasciwie jego 100 % biel.

 

to tyle z czepialstwa. :)

 

 

białe swiatło gdzie? doniczka do wyniany :) dywan..zostaje =)

 

 

Dobra daje finałłło :)

 

fajne kolorek doniczek nie? :D

 

gab0133kopiakopia3uz4.jpg

Napisano

Tomuś troche cie poniosło z tym dywanem...10cm włosie, które stoi do góry :P...Doniczka daje rade :D

Napisano

daje tu bo najwiecej osob odwiedza ;D, taki test vrayfur devj6.jpg

 

mam problem z "initial direction map (RGB)" i "bend direction map (RGB)" jak to sie uzywa? ;) tzn jakimi kolorami mam sobie sterowac te dwie rzeczy jesli ktos przez to przechodzil i wie jak to prosze o pomoc :)

Napisano

nie chce zakladac jakiegos tematu wiec jeszcze raz tu napisze:

jak powiekszyc pozniej obiekt ( ten do ktorego vrayfur jest dopisany )? jak powiekszam to sie cala skala sypie i gotowa mapka jest do niczego itd trzeba powiekszac i przestawiac wszystkie ustawienia

Napisano

he :) podoba mi sie... mam pytanie... te rozmazanie to w maxie zrobiles czy w ps'ie ?

 

jak w maxie to mozesz napisac w jaki sposob ? :P jestem niedoswiadczony :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności