makbol Napisano 22 Maj 2008 Napisano 22 Maj 2008 Wydaje mi się że gdzieś coś takiego widziałem jednak nie dokładnie w takiej formie. Na pewno całe było ze szkła.
pressenter Napisano 22 Maj 2008 Napisano 22 Maj 2008 Panowie takie pytanko: na wasze wprawne oko z ilu poligonów składa się jakiś taki "ludzik" z współczesnej gry, dajmy na to z crysis?
!Ewert Napisano 22 Maj 2008 Napisano 22 Maj 2008 press- Ty masz tam vrayplane za oknem? Praca na duży potencjał. co do ludzika to nie mam pojecia. napisz do twórców gry..;)
Bonifatz Napisano 22 Maj 2008 Napisano 22 Maj 2008 (edytowane) Dopracowywanie ustawien sceny : Edytowane 22 Maj 2008 przez Bonifatz
!Ewert Napisano 22 Maj 2008 Napisano 22 Maj 2008 Press- widze, usuń go i rób sam vraysun z niebem. Bedzie na pewno lepiej. Benifatz- Jakieś GI masz nie takie jak być powinno. te kolory sa strasznie stłumione.
arturprx2 Napisano 22 Maj 2008 Napisano 22 Maj 2008 koncepcja jest taka ale oczywiscei wszystko jeszcze w trakcei projektowania i napewno wymiary sie pozmieniają bo juz widze kilka dziadów.
Bonifatz Napisano 22 Maj 2008 Napisano 22 Maj 2008 Black Mamba - a monitor masz skalibrowany ? bo jezeli chodzi o saturacje to u mnie jest tak jak byc powinno :/
pressenter Napisano 22 Maj 2008 Napisano 22 Maj 2008 (edytowane) Tomek nie ma żadnego vrayplane tam. W oknie jest tylko vraylight, z zewnątrz leje się vraysun, wszystko doświetlane vraysky w colorcorrect + troszkę niebieskiego w reflection. Artur: tekstura piasku po bokach Ci się sypie. Edytowane 22 Maj 2008 przez pressenter
patry Napisano 22 Maj 2008 Napisano 22 Maj 2008 pressenter - wydaje mi się, że Tomek miał na myśli vraylight'a, a przez pomyłkę napisał vrayplane :D Dobrze myślę, Tomku? :D
_Arti_ Napisano 22 Maj 2008 Napisano 22 Maj 2008 Szpecenie Grafiki, podejście drugie: Nie patrzcie w górę na niebo o.O
patry Napisano 22 Maj 2008 Napisano 22 Maj 2008 ... ściany są jakiego koloru? :D Krzaczki lewitują :O
carlosss Napisano 22 Maj 2008 Napisano 22 Maj 2008 jak dla mnie bomba tylko dispa trochę na trawie większego daj ;P
Destroyer Napisano 22 Maj 2008 Napisano 22 Maj 2008 _Arti_ mam wrażenie, że dachówki troszeczkę za duże :) i chyba disp drużkę Ci wygiął tak że widać że to atrapa do telewizora :D płaska powyginana powierzchnia
routee Napisano 22 Maj 2008 Napisano 22 Maj 2008 _Arti_ ilość produkowanych przez Ciebie scen jest gigantyczna i..... ani nic z tego nie wynika ani postępu nie ma i też nie ma się co dziwić skoro nie próbujesz dopracowywać tylko przeskakujesz i robisz coś innego. zadaj sobie jedno ... ważne pytanie: co chcesz zrobić i zrób to poświęć temu trochę czasu i dopracuj zamiast produkować kolejne wyrwane z kontekstu obrazki. Trudne ale się opłaci.
bartasm Napisano 22 Maj 2008 Napisano 22 Maj 2008 witam, mam prośbę, czy ktos ma teksturkę parkietu Iroko, która moglby się podzielić? bo nie moge znaleźć niczego sensownego. tutaj fotka jak to wygląda: byłbym wdzięczny za pomoc
La R Napisano 22 Maj 2008 Napisano 22 Maj 2008 A zrób sam sobie chłopaku. Weź jedną teksturę drewna na przykład stąd http://cgtextures.com, wrzuć do tego http://www.matulik.host.sk/download.php ( texture floor generator ) lub wybierz sobie stąd http://arroway.de/textures/04/en/index.html :)
_Arti_ Napisano 22 Maj 2008 Napisano 22 Maj 2008 _Arti_ ilość produkowanych przez Ciebie scen jest gigantyczna i..... ani nic z tego nie wynika ani postępu nie ma i też nie ma się co dziwić skoro nie próbujesz dopracowywać tylko przeskakujesz i robisz coś innego. zadaj sobie jedno ... ważne pytanie: co chcesz zrobić i zrób to poświęć temu trochę czasu i dopracuj zamiast produkować kolejne wyrwane z kontekstu obrazki. Trudne ale się opłaci. Co chcę zrobić i zrobię... Chce wreszcie zrobić tę cholerną wizę, a nawet nie znam trick'ów pomocnych w tym.... Możecie dać jakieś tutki o robieniu własnych drzewek ( te co widać, to gotowce z max'a ) i jakieś "analizy" profesjonalnych wiz? _Arti_ mam wrażenie, że dachówki troszeczkę za duże :) i chyba disp drużkę Ci wygiął tak że widać że to atrapa do telewizora :D płaska powyginana powierzchnia Dachówki ok, spadnie komuś na łeb, to kasę z odszkodowania będą mieli ludzie xD jak dla mnie bomba tylko dispa trochę na trawie większego daj ;P Nasz user, nasz pan. ... ściany są jakiego koloru? :D Krzaczki lewitują :O Ściany - zielone A kwiatki lewitują bo Harry Potter niedawno przemknął obok tego domku. Dalsze postepy:
etyr11 Napisano 22 Maj 2008 Napisano 22 Maj 2008 jak dla mnie bomba tylko dispa trochę na trawie większego daj ;P Widzę młody,że dowcip Ci się wyostrzył:)
FF Napisano 22 Maj 2008 Napisano 22 Maj 2008 No dobra to niech będzie:P To co najbardziej razi: - co to za daszek nad drzwiami?;/ Trzeba chyba na czworakach wchodzić do tego domu - okno tez do wymiany, szyby z reguły nie są na równo z framugą tylko głębiej, i są to szyby a nie lustra. - pierwszy raz widzę fioletowe łodygi, no ale sie nie znam wiec nie wiem. - dachówki z wielkie, rynny za grube i po co tam z prawej są aż dwie - trawa wygląda jak zielony piasek na plaży (zmień dispa na trawe a nie jakiegoś noisa) - no i pozmieniaj te kolory, szczególnie scian Czy zamiast klamki jest banan?:P To by było na tyle z najważniejszych rzeczy. Mam nadzieje ze pomogłem:)
t0m3k Napisano 22 Maj 2008 Napisano 22 Maj 2008 (edytowane) dziwne zolte swiatla, pozatym mi sie podoba (dobry czas) zgodnie z obietnica: w zip'ie pliki max9, 3ds i obj POBIERZ MODEL (megafileupload) POBIERZ MODEL (mediafire) Edytowane 23 Maj 2008 przez t0m3k 2
bartasm Napisano 23 Maj 2008 Napisano 23 Maj 2008 wrzuć do tego http://www.matulik.host.sk/download.php ( texture floor generator ) link nie działa :\ ma ktoś ten programik?
Destroyer Napisano 23 Maj 2008 Napisano 23 Maj 2008 link u mnie działa ale musisz kilknąć na napis download a nie na obrazek :) t0m3k mógłbyś udostępnić na jakimś rapidzie bo mam taki błąd :( Captcha number error or expired
kliment woroszyłow Napisano 23 Maj 2008 Napisano 23 Maj 2008 Arti- dachówki ok!? ciekawe gdzie sprzedają dachówki szerokości drzwi....
adrian2608 Napisano 23 Maj 2008 Napisano 23 Maj 2008 Witam , Ja dla odmiany skromny test cząsteczek Blenderowych w 2,46: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/343fba9bd2fd9bfe.html
chudy Napisano 23 Maj 2008 Napisano 23 Maj 2008 Arti- dachówki ok!? ciekawe gdzie sprzedają dachówki szerokości drzwi.... kliment może gdzieś na zamówienie :P a tak na poważnie to przede wszystkim proporcje leżą i kwiczą...kiepsko wymodelowany ten domek, sie kompletnie nie wysiliłeś...jeżeli model nie będzie w miare poprawny to obojętnie jak zajebiste zrobisz materiały i oświetlenie wiz będzie wyglądał zwyczajnie źle...tyle ode mnie
trosiek Napisano 23 Maj 2008 Napisano 23 Maj 2008 takie dziwne ujęcie nic nie przedstawiające. a to coś ode mnie: (nad lewitacją pracuję)
etyr11 Napisano 23 Maj 2008 Napisano 23 Maj 2008 _Arti_ - o niebo lepiej. Mimo to proponuje zebys poszukal jakiegos ciekawego zdjecia budynku i sprobowal je odzwierciedlic ... tyle ode mnie.
tadzio Napisano 23 Maj 2008 Napisano 23 Maj 2008 w sumie nie moge tego za bardzo pokazywac, ale i tak bedzie duzo zmieniane wiec wrzucam fragmencik: pozdrawiam
!Ewert Napisano 23 Maj 2008 Napisano 23 Maj 2008 dlaczego antyrama odbija niebieski a okno jest białe? ;-)
kliment woroszyłow Napisano 23 Maj 2008 Napisano 23 Maj 2008 trosiek.. dobry lakier biały..podoba mi sie
trosiek Napisano 23 Maj 2008 Napisano 23 Maj 2008 na dziś koniec (nad mapowaniem muszę popracować...), tylko gdzieś mi wcięło belkę z przodu... jutro poszukam :) miłego wieczoru!
pressenter Napisano 23 Maj 2008 Napisano 23 Maj 2008 _Arti_: Czym Ty to renderujesz? To scanline? Poza tym dlaczego rynna jest takiego samego koloru jak dachówka?
routee Napisano 23 Maj 2008 Napisano 23 Maj 2008 ARTI słuchaj co Ci ludzie podpowiadają a tak na poważnie to przede wszystkim proporcje leżą i kwiczą...
_Arti_ Napisano 23 Maj 2008 Napisano 23 Maj 2008 Rynna jest tego koloru, by pasowała ^^ A co do rad, to słucham.... http://img156.imageshack.us/img156/4934/hujwiecoqs4.jpg
arturprx2 Napisano 24 Maj 2008 Napisano 24 Maj 2008 wymodeluj wszystko jak trzeba i dopiero bierz sie za textury i render.
NV Napisano 24 Maj 2008 Napisano 24 Maj 2008 trosiek: Więcej światła :D Lud sie domaga :) fajnie ci to zaczyna wychodzić. A i zmniejsz intensywność nieba.
pressenter Napisano 24 Maj 2008 Napisano 24 Maj 2008 _Arti_: jak tak patrzysz na ten swój render, nie wydaje Ci się on odrobinę... bajkowy? Chyba że taki właśnie efekt chcesz uzyskać? Weź sobie jakiś projekt domu z sieci, z wymiarami, i sprawdź jak to wygląda, przecież masa tego jest. http://www.archon.pl/index3.php?act=12_d&sid=m47ff30a188b56
trosiek Napisano 24 Maj 2008 Napisano 24 Maj 2008 a wie ktoś może jak zrobić coś takiego, żeby krawędzie były że tak powiem bardziej akcentowane? tzn. żeby się wszystko nie zlewało tak jak na moim ostatnim renderze na masce. nie chodzi mi tu w żadnym razie o toona. bo próbuję już z tym i nic
trosiek Napisano 24 Maj 2008 Napisano 24 Maj 2008 (edytowane) no właśnie to nic nie daje ;) na ostanim modelu puga 308 w finished właśnie jest coś takiego z przodu - taki srebrny załamuje się w czarny na tym przetłoczeniu na masce. edit: oto efekty dalszej pracy (render pierwotny był strasznie ciemny więc pojaśniłem w psie) Edytowane 24 Maj 2008 przez trosiek
Rekomendowane odpowiedzi