t0m3k Napisano 29 Maj 2008 Napisano 29 Maj 2008 etyr11 bardzo fajnie, szkoda tylko ze zielen w seledyn wpada kolejny test
Loki Napisano 30 Maj 2008 Napisano 30 Maj 2008 t0m3k - nie podoba mi się trawa - jakas taka zbombardowana kolorystycznie się wydaje, kamienie podmurówki też jakieś takie (kurcze no nie wiem co o nich napisać poza tym że mi nie pasują :D) - reszta bardzo fajna :) - zwłaszcza szkło i dachówka (pokazał byś nastawy szkła - zwłaszcza reflect jak masz zrobiony) fajnie Zbychowaty, przypomina mi nieco osiedle na którym moja dziewczyna mieszka - niebo mogło by być bardziej "wyraźne" - tzn jakieś fajniejsze - ale to naprawde detal :) a tu test oswietlenia dla klienta - prosił bym o jakieś opinie
pressenter Napisano 30 Maj 2008 Napisano 30 Maj 2008 (edytowane) No ale te kinkiety rzucające takie skupione na soczewkach, halogenowe światło... a fe. Lewa strona fajna, prawa jakaś nie teges. Edit:/ W ogóle wydaje mi się, że takie kinkiety to rzucają też jakieś światło do góry, a tu je jakieś dziwnie kierunkowe zrobiłeś. Edytowane 30 Maj 2008 przez pressenter
Zbychowaty Napisano 30 Maj 2008 Napisano 30 Maj 2008 Loki - calkiem miło. Mam pytanie i prosbe...mozesz sie podzielic iesem ze slupkow swiecacych po lewej? Te co tak milo na trawke swieca:) Tak w ogole czym swieciles to sun nisko podstawiony czy moze hdr z lekkim directem? t0m3k - złam tą biel tynku jakims lekkim kremikiem..wg mnie jest zbyt sterylny;)
siwy Napisano 30 Maj 2008 Napisano 30 Maj 2008 t0m3k, ogólnie fajnie ale to co rzuca się w oczy to płytko osadzone okna. Powinnny być głębiej. Podmurówka troche nie pasuje do tego domu i drzewo za nim nie w skali jest.
JunioR Napisano 30 Maj 2008 Napisano 30 Maj 2008 Fajnie Zbychu, dodaj tam krzakow tzn wiecej natury. w sumie mozna by bylo dodac zaslony w oknach, gdzieniegdzie lampy w sufitach(tam gdzie byly by widoczne) bo kto by chcial mieszkac w przemyslowych hangarach ? ;)
!Ewert Napisano 30 Maj 2008 Napisano 30 Maj 2008 Podoba mi sie to loki. pobaw się jeszcze iesami. zbychowaty- ostatni fajny ale według mnie to na 1 i 2 cienie sa za ciemne.
Loki Napisano 30 Maj 2008 Napisano 30 Maj 2008 Loki - calkiem miło. Mam pytanie i prosbe...mozesz sie podzielic iesem ze slupkow swiecacych po lewej? Te co tak milo na trawke swieca:) Tak w ogole czym swieciles to sun nisko podstawiony czy moze hdr z lekkim directem? IES'y są wszędzie te same ( z tutoriala evermotion ) LINK DO IES Z EVERMOTION na trawnik z 55%, na ściany 20% mocy. cały myk z lampkami na trawniku polega na tym, że źródło światła jest zawieszone jakieś 90cm ponad lampką, a lampka ma wyłączone Cast Shadows :) Oświetlone: HDRI (jakiś darmowy z netu, w kiepskiej niestety rozdzielczości stąd światło rewelacyjne nie jest) i IES'y, kamera to zwykła maxowa kamera (linear multiply, 1-1-1)
hcpiter Napisano 30 Maj 2008 Napisano 30 Maj 2008 zbyszko bardzo fajnie :) dodaj jakies detale i bedzie malyna ;] pozdro! loki swiatelko nocne bardzo eleganckie ale ta sciana z kamienia to bleee ;)
etyr11 Napisano 30 Maj 2008 Napisano 30 Maj 2008 tom3k- zmien dispa na trawce i podmurowke, bo srednio to wyglada. Reszta fajne Loki- fajna trawka , oświetlenie też nie najgorsze. Zbycho- fajne renderki, zwłaszcza ostatni;) Jedziesz dalej byku:)
t0m3k Napisano 30 Maj 2008 Napisano 30 Maj 2008 arev tak :) Loki tez jeszcze nie jestem z trawy zadowolony ale to sie poprawi. co do mat. szyb to w slocie refl jest Falloff > Fresnel i front color ma (10,10,10), refl IOR 1.01, refr Bialy (255,255,255) co do Twojej pracy to IES'y stanowczo za mocne i nijak sie maja do faktycznych zrodel swiatla Zbychowaty tynk poprawie a co do Twojej pracy to wydaje mi sie ze w cieniu jest za ciemno i niebo chyba powinno byc jasniejsze siwy dzieki za rady, to drzewo które wspomniales wywale bo mnie delikatnie mowiac denerwuje hcpiter swietne...
!Ewert Napisano 30 Maj 2008 Napisano 30 Maj 2008 (edytowane) Bardzo dobre, gratuluje. Georgas- ;) Edytowane 30 Maj 2008 przez !Ewert
Georgas Napisano 30 Maj 2008 Napisano 30 Maj 2008 (edytowane) ło konkret ziomek :) ps. tomusiowi się podoba, stary nie zmarnuj tego !! Edytowane 30 Maj 2008 przez Georgas
etyr11 Napisano 30 Maj 2008 Napisano 30 Maj 2008 ło konkret ziomek :) ps. tomusiowi się podoba, stary nie zmarnuj tego !! hehehehehehe hcpiter- świetne!
Fargate Napisano 30 Maj 2008 Napisano 30 Maj 2008 miałem dość gameartu, dla odmiany zrobilem sobie studio - wip :P (model z forum evermotion)
Lis Napisano 30 Maj 2008 Napisano 30 Maj 2008 ktos wie co powoduje te syfy na zasłonie i Żyrandolu. Materiał ma translucent. A silniki to irr i lc. Wygląda to jak sample lc.
pionix Napisano 30 Maj 2008 Napisano 30 Maj 2008 a zrenderuj z wyłączoną opcją "Use light cache for glossy rays" Obstawiam na 99% że to pomoże w kwestii lampy ale czy zasłonkę poprawi to nie wiem
Sebastian Ozga Napisano 30 Maj 2008 Napisano 30 Maj 2008 Fargate - materiał Twój? podzielisz się ustawieniami?
Fargate Napisano 30 Maj 2008 Napisano 30 Maj 2008 Z kotka? Teksturka była z modelem a sam materiał jest w sumie banalny :) 1
JunioR Napisano 30 Maj 2008 Napisano 30 Maj 2008 cos niemieckiego: . otoczenie do wymiany, cos malego z czegos moze w przyszlosci bedzie wiekszego.
Fargate Napisano 30 Maj 2008 Napisano 30 Maj 2008 JunioR: Ostro :) oo79: Niepotrzebna aberracja, parę materiałów do poprawy i będzie ok.
hcpiter Napisano 30 Maj 2008 Napisano 30 Maj 2008 dzieki wszystkim ! bardzo sie ciesze ze testy zaliczone :) georgas ;) A tutaj taki nastepny test tylko bardziej deszczwowy... ;] pozdro !
viz.k Napisano 30 Maj 2008 Napisano 30 Maj 2008 JunioR to otoczenie jest 3d? super ci wychodza exteriory... Ja wlasnie ucze sie je ladnie robic bo ostatnie miesiace to tylko wnetrza. Jak to wyglada? Nie moge juz obiektywnie na to spojrzec...auta "kradzione" nie bedzie w oficjalu i nie zwracajcie na nie uwagi...glownie budynek i ogol wrazenia jakie sprawia obrazek, drzewa tez sa dosc prowizoryczne... Ja mysle ze musze calosc od nowa oswietlic...
Zbychowaty Napisano 30 Maj 2008 Napisano 30 Maj 2008 ktos wie co powoduje te syfy na zasłonie i Żyrandolu. Materiał ma translucent. A silniki to irr i lc. Wygląda to jak sample lc. Lis - Pionix ma razje,to LC. Mialem ten sam klopot i wylaczenie Use LC 4 glossy rays pomaga lub wywal LC;)
etyr11 Napisano 30 Maj 2008 Napisano 30 Maj 2008 hcpiter, junior- ostro! moze zrobicie jakiegos tutka z post produkcji:D?
tadzio Napisano 31 Maj 2008 Napisano 31 Maj 2008 Lisie ustaw pre-filter Lc na minimum 550 albo i wiecej (nawet do 1000) powinno pomoc. (dodatkowo mozesz tez podkrecic HSph subdivs Irr do 70, tez pomoze) pozdr
pionix Napisano 31 Maj 2008 Napisano 31 Maj 2008 hcpiterku i JunioRku - nie lubię was chłopaki za te wypaśne rendery ;)
ttaaddeekk Napisano 31 Maj 2008 Napisano 31 Maj 2008 a to tak zeby nie bylo co to watek tylko z wizkami ;) http://dachympolska.nazwa.pl/system/tch/mosq_sample.mov
pressenter Napisano 1 Czerwiec 2008 Napisano 1 Czerwiec 2008 Nie żebym się czepiał, bo ogólnie spoko, ale te odnóża to coś nie tak jak trzeba się układają.
Nowi Napisano 1 Czerwiec 2008 Napisano 1 Czerwiec 2008 Witam z góry przepraszam za off-a ale nie wiedziałem gdzie napisac o swoim problemie a że tu zawsze bardzo dużo ludzi, a potrzebuję szybkiej pomocy :( No wiec Pracuje sobie na scenie w Max-ie 9 już jakiś czas dodaje następne modele robie rendery testowe wszystko gra i nagle zawiesza mi sie max i nic nie mogę zrobic. Restartuję komputer bo działa już kilka dni odpalam maksa wszystko jest w porządku przez jakieś 10s. następnie znika kilka modeli i nie mogę poruszac sie po "View" portach nic na nich nie widac są całe szare, ale reszta funkcji działa, nawet nerderuję sie normalnie :/ Spotkał sie ktoś może już z czymś takim ?? Może ktoś wie co sie stało i jak to naprawic?? Pozdrawiam Mateusz
arturprx2 Napisano 1 Czerwiec 2008 Napisano 1 Czerwiec 2008 jak zdycha w wiu portach to moze grafa ? -open/direct
pressenter Napisano 1 Czerwiec 2008 Napisano 1 Czerwiec 2008 No właśnie też tak pomyślałem, może Ci direct3d pada(też mi się kilka razy zdażyło przy naprawdę dużych zewnętrzach)? Nie masz na tych viewach nic napisane? Duża to jest scena? Jaką masz kartę graficzną?
Nowi Napisano 1 Czerwiec 2008 Napisano 1 Czerwiec 2008 (edytowane) jade direct3D 9.0 wszystko było w porządku do tej pory nawet przy bardziej zawalonych scenach :( a Karta Graficzna to ATI Radeon HD 3870 X2 P.S. Na Open GL dział (ufff więc grafa nie padła) jedynie zwalnia na przedmiotach z bogatą siatką. no i jakieś dziwne przebłyski są czasami jak by tekstury sie nakładały.. Jak jest w ogóle różnica między Open GL/Direct 3d Edytowane 1 Czerwiec 2008 przez Nowi
arturprx2 Napisano 1 Czerwiec 2008 Napisano 1 Czerwiec 2008 (edytowane) dx jest to zespol bibliotek graficznych napisanych i wykozystywanych przy programowaniu pod winde. a oGL to ogolny zestaw funkcji 3d uniwersalny pod wzgledem platformy. w kwesti technicznej dx jest znacznie bardziej zoptymalizowany w kwesti kodu od oGL i wykozystywany w grach -jednak tak naprawde to za jego pomoca mozna programowac funkcje grafiki 3d... tak mniej wiecej mi tłumaczyli ;) Edytowane 1 Czerwiec 2008 przez arturprx2
Mortom Napisano 2 Czerwiec 2008 Napisano 2 Czerwiec 2008 fikołek - hhahahahaha test niezły ale gdzie jest głos?? xD
Destroyer Napisano 2 Czerwiec 2008 Napisano 2 Czerwiec 2008 Mortom dzięki :) ale głosu jeszcze nie umiem na renderze zamieścić ;)
pressenter Napisano 2 Czerwiec 2008 Napisano 2 Czerwiec 2008 Takie bajerki to we flashu sie swietnie robi. :P
Rekomendowane odpowiedzi