Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

t0m3k - nie podoba mi się trawa - jakas taka zbombardowana kolorystycznie się wydaje, kamienie podmurówki też jakieś takie (kurcze no nie wiem co o nich napisać poza tym że mi nie pasują :D) - reszta bardzo fajna :) - zwłaszcza szkło i dachówka (pokazał byś nastawy szkła - zwłaszcza reflect jak masz zrobiony)

 

 

fajnie Zbychowaty, przypomina mi nieco osiedle na którym moja dziewczyna mieszka -

 

niebo mogło by być bardziej "wyraźne" - tzn jakieś fajniejsze - ale to naprawde detal :)

 

a tu test oswietlenia dla klienta - prosił bym o jakieś opinie

 

nocny1smallly7.jpg

Napisano (edytowane)

No ale te kinkiety rzucające takie skupione na soczewkach, halogenowe światło... a fe. Lewa strona fajna, prawa jakaś nie teges.

 

Edit:/ W ogóle wydaje mi się, że takie kinkiety to rzucają też jakieś światło do góry, a tu je jakieś dziwnie kierunkowe zrobiłeś.

Edytowane przez pressenter
Napisano

Loki - calkiem miło. Mam pytanie i prosbe...mozesz sie podzielic iesem ze slupkow swiecacych po lewej? Te co tak milo na trawke swieca:) Tak w ogole czym swieciles to sun nisko podstawiony czy moze hdr z lekkim directem?

 

t0m3k - złam tą biel tynku jakims lekkim kremikiem..wg mnie jest zbyt sterylny;)

Napisano

t0m3k, ogólnie fajnie ale to co rzuca się w oczy to płytko osadzone okna. Powinnny być głębiej. Podmurówka troche nie pasuje do tego domu i drzewo za nim nie w skali jest.

Napisano

Fajnie Zbychu, dodaj tam krzakow tzn wiecej natury.

w sumie mozna by bylo dodac zaslony w oknach, gdzieniegdzie lampy w sufitach(tam gdzie byly by widoczne) bo kto by chcial mieszkac w przemyslowych hangarach ? ;)

Napisano
Loki - calkiem miło. Mam pytanie i prosbe...mozesz sie podzielic iesem ze slupkow swiecacych po lewej? Te co tak milo na trawke swieca:) Tak w ogole czym swieciles to sun nisko podstawiony czy moze hdr z lekkim directem?

 

 

IES'y są wszędzie te same ( z tutoriala evermotion ) LINK DO IES Z EVERMOTION na trawnik z 55%, na ściany 20% mocy.

 

cały myk z lampkami na trawniku polega na tym, że źródło światła jest zawieszone jakieś 90cm ponad lampką, a lampka ma wyłączone Cast Shadows :)

 

Oświetlone: HDRI (jakiś darmowy z netu, w kiepskiej niestety rozdzielczości stąd światło rewelacyjne nie jest) i IES'y, kamera to zwykła maxowa kamera (linear multiply, 1-1-1)

Napisano

zbyszko bardzo fajnie :) dodaj jakies detale i bedzie malyna ;]

pozdro!

loki swiatelko nocne bardzo eleganckie ale ta sciana z kamienia to bleee ;)

Napisano

tom3k- zmien dispa na trawce i podmurowke, bo srednio to wyglada. Reszta fajne

Loki- fajna trawka , oświetlenie też nie najgorsze.

Zbycho- fajne renderki, zwłaszcza ostatni;) Jedziesz dalej byku:)

Napisano

arev tak :)

 

Loki tez jeszcze nie jestem z trawy zadowolony ale to sie poprawi. co do mat. szyb to w slocie refl jest Falloff > Fresnel i front color ma (10,10,10), refl IOR 1.01, refr Bialy (255,255,255)

 

co do Twojej pracy to IES'y stanowczo za mocne i nijak sie maja do faktycznych zrodel swiatla

 

Zbychowaty tynk poprawie a co do Twojej pracy to wydaje mi sie ze w cieniu jest za ciemno i niebo chyba powinno byc jasniejsze

 

siwy dzieki za rady, to drzewo które wspomniales wywale bo mnie delikatnie mowiac denerwuje

 

hcpiter swietne...

Gość Cornelius Scipio
Napisano

Hcpiter: uhhhhh ! wypasik ;)

Napisano

ktos wie co powoduje te syfy na zasłonie i Żyrandolu. Materiał ma translucent. A silniki to irr i lc.

Wygląda to jak sample lc.

problemta0.jpg

Napisano

a zrenderuj z wyłączoną opcją "Use light cache for glossy rays" Obstawiam na 99% że to pomoże w kwestii lampy ale czy zasłonkę poprawi to nie wiem

Napisano

JunioR to otoczenie jest 3d? super ci wychodza exteriory...

 

Ja wlasnie ucze sie je ladnie robic bo ostatnie miesiace to tylko wnetrza. Jak to wyglada? Nie moge juz obiektywnie na to spojrzec...auta "kradzione" nie bedzie w oficjalu i nie zwracajcie na nie uwagi...glownie budynek i ogol wrazenia jakie sprawia obrazek, drzewa tez sa dosc prowizoryczne...

Ja mysle ze musze calosc od nowa oswietlic...

 

tests.jpg

Napisano
ktos wie co powoduje te syfy na zasłonie i Żyrandolu. Materiał ma translucent. A silniki to irr i lc.

Wygląda to jak sample lc.

problemta0.jpg

 

 

Lis - Pionix ma razje,to LC. Mialem ten sam klopot i wylaczenie Use LC 4 glossy rays pomaga lub wywal LC;)

Napisano

Lisie ustaw pre-filter Lc na minimum 550 albo i wiecej (nawet do 1000) powinno pomoc.

(dodatkowo mozesz tez podkrecic HSph subdivs Irr do 70, tez pomoze)

pozdr

Napisano

Witam z góry przepraszam za off-a ale nie wiedziałem gdzie napisac o swoim problemie a że tu zawsze bardzo dużo ludzi, a potrzebuję szybkiej pomocy :(

No wiec Pracuje sobie na scenie w Max-ie 9 już jakiś czas dodaje następne modele robie rendery testowe wszystko gra i nagle zawiesza mi sie max i nic nie mogę zrobic.

Restartuję komputer bo działa już kilka dni odpalam maksa wszystko jest w porządku przez jakieś 10s. następnie znika kilka modeli i nie mogę poruszac sie po "View" portach nic na nich nie widac są całe szare, ale reszta funkcji działa, nawet nerderuję sie normalnie :/

 

Spotkał sie ktoś może już z czymś takim ?? Może ktoś wie co sie stało i jak to naprawic??

 

Pozdrawiam Mateusz

Napisano

No właśnie też tak pomyślałem, może Ci direct3d pada(też mi się kilka razy zdażyło przy naprawdę dużych zewnętrzach)? Nie masz na tych viewach nic napisane? Duża to jest scena? Jaką masz kartę graficzną?

Napisano (edytowane)

jade direct3D 9.0 wszystko było w porządku do tej pory nawet przy bardziej zawalonych scenach :( a Karta Graficzna to ATI Radeon HD 3870 X2

 

P.S. Na Open GL dział (ufff więc grafa nie padła) jedynie zwalnia na przedmiotach z bogatą siatką. no i jakieś dziwne przebłyski są czasami jak by tekstury sie nakładały..

Jak jest w ogóle różnica między Open GL/Direct 3d

Edytowane przez Nowi
Napisano (edytowane)

dx jest to zespol bibliotek graficznych napisanych i wykozystywanych przy programowaniu pod winde. a oGL to ogolny zestaw funkcji 3d uniwersalny pod wzgledem platformy. w kwesti technicznej dx jest znacznie bardziej zoptymalizowany w kwesti kodu od oGL i wykozystywany w grach -jednak tak naprawde to za jego pomoca mozna programowac funkcje grafiki 3d... tak mniej wiecej mi tłumaczyli ;)

Edytowane przez arturprx2
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności