Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dokladnie, wywalajac drzewka mam jakies 1 milion poly w scenie, reszta to dosc nisko poligonowe drzewka na instancjach. 1 instance (grupka 8 drzewek) ma okolo 130k poly.

 

tadzio: tez nie wiedzialem, dopuki przypadkiem nie zrobilem :) btw, odewal bys sie kiedys na gg :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chlopaki pomocie mi. wczoraj trzy godziny z tym walczylem a ciagle mam niedoswiedlone + przepalenia. Prooooosze o pomoc. Wrzucam wszystkie ustawienia jakie sa w tej scenie + render. Nie bede serduch szczędził :)

 

help1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sand w reinhardzie jesli burn value masz 1,0 to dziala jak linear, a jak 0,0 to jak exponential.

proponuje wiec kombinowac w tych graniacach a bedzie lepsiej (BurnV2,2 to troszku duzo jak na ten color maping:) .

btw- siakies dzifne masz te sety;P

 

mirach z mila checia bym z Toba poGGadal ale obecnie mam ograniczony dostep do netu a i gg nie uzywam:) tak czy siak sprawdz PM

serdecznosci

tadzio

Edytowane przez tadzio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@sand: włącz "Secondary Bounces". Koniecznie! Potem zresetuj parametry Reinharda i kręć tylko "Burn Value". Sugerowałbym jeszcze przerzucenie się na sampler Adaptive QMC, ale sam do tego dojdziesz z czasem :)

 

p.s. Brakuje ci ścianki w pomieszczeniu (a właściwie dwóch), nie dziw się jak światło będzie się źle rozchodzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawie skonczone ... jeszcze walcze z tym w szopie:

 

 

 

routee : wydaje mi sie ze za duzy kontrast dales, ludzie przestali byc czytelni. Te dwie kobitki teraz sa dwiema czarnymi plamami. Ja akurat lubie jak obraz jest jasny bo wtedy (wydaje mi sie) jest bardziej czytelny. Ale to rzecz gustu chyba.

Edytowane przez Bonifatz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

glob: na pewno bym ujecie zmienil w tym pierwszym renderze...troche tez za ciemno w katach i zakamarkach:)

 

press: sypialnia oswietlona bez sensu:) nie wiem o co chodzi, tak jakby cala sciana z oknem albo sufit mial wylaczone cast shadows...kazdy ma swoj style, mozesz sprobowac tak: wylacz default light:)...za oknem jakis sun i skyligt (gardient lub vraysky, ew. bialy z outputem mocnym), na pewno bedzie za ciemno wiec czasem nie probuj rozjasniac zwiekszajac intensywnosc swiatla, ustaw je tak zeby bylo cos widac ale nie za wiele, tak zeby faktycznie bylo widac ze swiatlo idzie z okna....dodaj vrayplane do okna...raczej wciaz bedzie za ciemno wiec jakis uzupelniajacy vraylight gdzies w pokoju, ale slaby, delikatny, tylko dla rozjasnienia ogolu....potem jeszcze pokombinuj z color mapping (najlepiej exponential, jak zrozumiesz jak dziala to przejdz na reinhard)

co do lazienki to juz nie wiem jak jest oswietlona, na pewno sciany za mocno odbijaja swiatlo (moze wylacz specular dla swiatel?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ogromna prośba: ktoś kiedyś tutaj renderował taką łazienkę z takim przeźroczystym plastykowym krzesłem, chyba pionix, ale głowy nie dam. Bardzo by mi się to krzesło przydało. Czy osoba "odpowiedzialna" może udostępnić, bo modelowanie mi jeszcze zbyt dużo czasu zżera. :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności